tazio έγραψε:Τα τεχνικά χαρακτηριστικά δίνουν μια εικόνα όχι το αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα δηλαδή που έχουν αυτά τα επί μέρους χαρακτηριστικά. Υπάρχουν αυτοκίνητα π.χ. με ημιάκαμπτο τα οποία συμπεριφέρονται στο δρόμο πολύ καλύτερα από κάποια άλλα που έχουν πολλαπλούς συνδέσμους και προδιαγραφές πολύ ανώτερες. Παράδειγμα ένα δικό μου αυτοκίνητο έχει μακφέρσον μπροστά και πολλαπλών πίσω, όχι δεν είναι 911, Ιαπωνικό με σχεδίαση 15ετίας είναι και σίγουρα δε στρίβει όπως ένα Clio π.χ..
- Αν μετέφερα μόνο την εντύπωση που αποκόμισα από το αυτοκίνητο, θα φαινόμουν ίσως μεροληπτικός. Αντ'αυτού προτίμησα να αναφερθώ
επιγραμματικά στα πιο ουσιώδη και αντιπροσωπευτικά νέα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, προσπαθώντας να δώσω μία γενική εικόνα, αφού ζητήθηκε η γνώμη μου από τον Georges.
Είναι ευρέως γνωστό πως τα σπιτικά αυγά,
δε σημαίνουν απαραίτητα και καλή ομελέτα . . .δέ μου λές κάτι καινούργιο . . .
Στην περίπτωση της Giulietta τώρα, τα κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά,(προσωπική άποψη . . .) μεταφράζονται και σε αντίστοιχη αποτελεσματικότητα !
Μήν ξεχνάς πως τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι αυτά τα οποία
δεν μπορούν να αμφισβητηθούν, αντιθέτως η άποψη του δοκιμαστή είναι
υποκειμενική . . .
tazio έγραψε:Τα αστεράκια σε προσομοιώσεις συγκρούσεων ακόμα δε τα έχω σαν κριτήριο για το αν ένα αυτοκίνητο είναι καλό ή όχι.
Θα προτιμούσα ένα αυτοκίνητο που αποφεύγει τις συγκρούσεις παρά ένα που τρακάρει και σε βγάζει ζωντανό.
- Έγραψα κάτι διαφορετικό ? Κατάλαβες από τα γραφόμενά μου, ότι δίνω μεγαλύτερη βαρύτητα στην παθητική, παρά στην ενεργητική ασφάλεια ?
Δυστυχώς ή ευτυχώς όμως για το μέσο αγοραστή, λίγο πολύ παίζουν όλα το ρόλο τους, ακόμη και ο χώρος αποσκευών.
Μή γνωρίζοντας λοιπόν, τις γνώσεις και την ενασχόληση με την αυτοκίνηση του συμφορουμίτη Georges σχετικά με το αυτοκίνητο ή ακόμη και τα γούστα του, νομίζεις πως ήταν άστοχο να αναφερθώ στα αποτελέσματα του EuroNCAP?
Αφού είναι έτσι, γιατί τότε όταν τα γερμανικά αυτοκίνητα παρουσίαζαν καλύτερα αποτελέσματα στα crash test, γράφονταν διθύραμβοι από οπαδούς και περιοδικά ?
tazio έγραψε:Στο θέμα του ειδικού τύπου έχουμε διαφορετική οπτική. Δε παίρνω ποτέ τοις μετρητοίς αυτά που γράφουν, διαβάζω γνωρίζοντας που περίπου κινείται η κάθε έκδοση και βγάζω γενικό συμπέρασμα.
- Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.
Είναι ευρέως γνωστή η δύναμη του τύπου και η ικανότητα του να χειραγωγεί, απόψεις, στάσεις, συνειδήσεις.
Ακόμη χειρότερα στον ειδικό τύπο, που ο αναγνώστης (άσχετος συνήθως με το αντικείμενο), αγοράζει ένα περιοδικό για να βοηθηθεί στην επιλογή του από τους (. . . υποτίθεται . . . ) ειδικούς.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, η κατάσταση στον αυτοκινητιστικό τύπο είναι τουλάχιστον τραγική, με τη συντριπτική πλειοψηφία των περιοδικών να υποστηρίζουν
απροκάλυπτα πλέον κάποιες συγκεκριμένες εταιρείες αυτοκινήτων.
Ομοίως με εσένα και εγώ έχω ελαχιστοποιήσει πλέον στο ~1/50 τις αγορές περιοδικών, από τη στιγμή που αποδείχθηκε (στη συνείδησή μου τουλάχιστον) η μεροληψία των εντύπων.
Αυτό όμως δε σημαίνει ότι μπορεί ο κάθε δημοσιογραφίσκος της πλάκας, να
διαμορφώνει αγοραστικό ρεύμα, ανάλογα με τα διαφημιστικά πακέτα της κάθε εταιρείας και το πόσο εξαρτάται η βιωσιμότητα του περιοδικού από αυτά. . .
Τουλάχιστον ας μή δηλώνουν
αμερόληπτοι και ανεπηρέαστοι . . .
tazio έγραψε:Φυσικά μέχρι να το οδηγήσω (όχι σε τεστ ντράιβ διότι κακά τα ψέμματα δε αφήνουν να οδηγήσεις. Η μετακίνηση ενός αυτοκινήτου για μερικά τετράγωνα δεν είναι οδήγηση)
Τυγχάνει να έχω ευνοϊκή μεταχείριση από κάποιον υπάλληλο, καθ'ότι καλός φίλος . . .
tazio έγραψε:Φυσικά με τα παραπάνω δεν εννοώ ότι η συγκεκριμένη Άλφα δεν είναι καλό αυτοκίνητο, εξάλλου σπανίζουν σήμερα τα όχι καλά αυτοκίνητα.
Συμφωνώ (προφανώς) στο πρώτο σκέλος.
Διαφωνώ μερικώς στο δεύτερο, αφού σπανίζουν σήμερα τα
επικίνδυνα αυτοκίνητα, όπως τη δεκαετία του '70.
Αντιθέτως υπάρχουν πάρα πολλά
υπερτιμημένα, άχρωμα, άοσμα status symbol , τα οποία λειτουργούν περισσότερο ώς προέκταση του εγώ του ιδιοκτήτη και φωτογραφίζουν το πορτοφόλι του . . .
Ελπίζω να έγινα σαφής.
Φιλικά, Πάνος