Giulietta ..του 2010 !!

Για τα αυτικικηντα -μηχανες αλλα και αεροπλανα
Άβαταρ μέλους
Georges
Δημοσιεύσεις: 9294
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 1:25 pm
Τοποθεσία: όπου γη και πατρίς
Has thanked: 1135 times
Been thanked: 1475 times

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από Georges »

tazio έγραψε:
Ήχος παρακαλώ όχι θόρυβος, ήχος. cool
έτσι ακριβώς..ΗΧΟΣ!!!

έχω βάλει στην μηχανή εξατμίσεις τιτανίου με τις τάπες φυσικά (χωρίς αυτές κάνει κολασμένο ήχο αλλά είναι παράνομες...χώρια οτι πετάει και φωτιά στα σκασίματα...) και ο ήχος με απογειώνει...ΒΑΛΣΑΜΟ :nurse:

Φιλικά Γιώργος
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!



* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
tazio
Δημοσιεύσεις: 539
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 24, 2009 12:21 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από tazio »

nemesis έγραψε:...
Εξετάζοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του και συγκρίνοντας τα με αυτά των ανταγωνιστών του, σκεπτόμενος πως είναι το μοναδικό με αλουμινένια ανάρτηση στην κατηγορία του (McPherson & Mutlilink), πλήρης γκάμα κινητήρων που ακολουθεί τη τελευταία τάση των εταιρειών για "downsizing" επικουρούμενοi από το σύστημα multiair, πρώτη θέση στα τεστ παθητικής ασφάλειας του Euro NCAP, εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών, ενεργή κρεμαγιέρα διπλού πινιόν, . . . . κ.α.
Και φυσικά .... οδηγώντας το, έστω και για test drive.
...
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά δίνουν μια εικόνα όχι το αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα δηλαδή που έχουν αυτά τα επί μέρους χαρακτηριστικά.
Υπάρχουν αυτοκίνητα π.χ. με ημιάκαμπτο τα οποία συμπεριφέρονται στο δρόμο πολύ καλύτερα από κάποια άλλα που έχουν πολλαπλούς συνδέσμους και προδιαγραφές πολύ ανώτερες. Παράδειγμα ένα δικό μου αυτοκίνητο έχει μακφέρσον μπροστά και πολλαπλών πίσω, όχι δεν είναι 911, Ιαπωνικό με σχεδίαση 15ετίας είναι και σίγουρα δε στρίβει όπως ένα Clio π.χ..

Τα αστεράκια σε προσομοιώσεις συγκρούσεων ακόμα δε τα έχω σαν κριτήριο για το αν ένα αυτοκίνητο είναι καλό ή όχι.
Θα προτιμούσα ένα αυτοκίνητο που αποφεύγει τις συγκρούσεις παρά ένα που τρακάρει και σε βγάζει ζωντανό. lol

Στο θέμα του ειδικού τύπου έχουμε διαφορετική οπτική. Δε παίρνω ποτέ τοις μετρητοίς αυτά που γράφουν, διαβάζω γνωρίζοντας που περίπου κινείται η κάθε έκδοση και βγάζω γενικό συμπέρασμα. Φυσικά μέχρι να το οδηγήσω (όχι σε τεστ ντράιβ διότι κακά τα ψέμματα δε αφήνουν να οδηγήσεις. Η μετακίνηση ενός αυτοκινήτου για μερικά τετράγωνα δεν είναι οδήγηση) και μόλις καθίσω πίσω από το τιμόνι, αυτόματα διαγράφω το σήμα και το όνομα του αυτοκινήτου και εστιάζω στην ουσία, αν δηλαδή με ικανοποιεί αυτό που μου επιστρέφει το αυτοκίνητο.

Φυσικά με τα παραπάνω δεν εννοώ ότι η συγκεκριμένη Άλφα δεν είναι καλό αυτοκίνητο, εξάλλου σπανίζουν σήμερα τα όχι καλά αυτοκίνητα.

marios_ch έγραψε:παρακολουθώ από απόσταση παιδιά......... :-) :-)
...
Γιατί;
Μπες στο κάθισμα και γράψε κι εσύ. ;)
Μη ταΐζεται τα TROLL !!!
Άβαταρ μέλους
nemesis
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 09, 2010 8:39 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από nemesis »

tazio έγραψε:Τα τεχνικά χαρακτηριστικά δίνουν μια εικόνα όχι το αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα δηλαδή που έχουν αυτά τα επί μέρους χαρακτηριστικά. Υπάρχουν αυτοκίνητα π.χ. με ημιάκαμπτο τα οποία συμπεριφέρονται στο δρόμο πολύ καλύτερα από κάποια άλλα που έχουν πολλαπλούς συνδέσμους και προδιαγραφές πολύ ανώτερες. Παράδειγμα ένα δικό μου αυτοκίνητο έχει μακφέρσον μπροστά και πολλαπλών πίσω, όχι δεν είναι 911, Ιαπωνικό με σχεδίαση 15ετίας είναι και σίγουρα δε στρίβει όπως ένα Clio π.χ..
- Αν μετέφερα μόνο την εντύπωση που αποκόμισα από το αυτοκίνητο, θα φαινόμουν ίσως μεροληπτικός. Αντ'αυτού προτίμησα να αναφερθώ επιγραμματικά στα πιο ουσιώδη και αντιπροσωπευτικά νέα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, προσπαθώντας να δώσω μία γενική εικόνα, αφού ζητήθηκε η γνώμη μου από τον Georges.
Είναι ευρέως γνωστό πως τα σπιτικά αυγά, δε σημαίνουν απαραίτητα και καλή ομελέτα . . .δέ μου λές κάτι καινούργιο . . .
Στην περίπτωση της Giulietta τώρα, τα κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά,(προσωπική άποψη . . .) μεταφράζονται και σε αντίστοιχη αποτελεσματικότητα !
Μήν ξεχνάς πως τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι αυτά τα οποία δεν μπορούν να αμφισβητηθούν, αντιθέτως η άποψη του δοκιμαστή είναι υποκειμενική . . .
tazio έγραψε:Τα αστεράκια σε προσομοιώσεις συγκρούσεων ακόμα δε τα έχω σαν κριτήριο για το αν ένα αυτοκίνητο είναι καλό ή όχι.
Θα προτιμούσα ένα αυτοκίνητο που αποφεύγει τις συγκρούσεις παρά ένα που τρακάρει και σε βγάζει ζωντανό. lol
- Έγραψα κάτι διαφορετικό ? Κατάλαβες από τα γραφόμενά μου, ότι δίνω μεγαλύτερη βαρύτητα στην παθητική, παρά στην ενεργητική ασφάλεια ?
Δυστυχώς ή ευτυχώς όμως για το μέσο αγοραστή, λίγο πολύ παίζουν όλα το ρόλο τους, ακόμη και ο χώρος αποσκευών.
Μή γνωρίζοντας λοιπόν, τις γνώσεις και την ενασχόληση με την αυτοκίνηση του συμφορουμίτη Georges σχετικά με το αυτοκίνητο ή ακόμη και τα γούστα του, νομίζεις πως ήταν άστοχο να αναφερθώ στα αποτελέσματα του EuroNCAP?
Αφού είναι έτσι, γιατί τότε όταν τα γερμανικά αυτοκίνητα παρουσίαζαν καλύτερα αποτελέσματα στα crash test, γράφονταν διθύραμβοι από οπαδούς και περιοδικά ?
tazio έγραψε:Στο θέμα του ειδικού τύπου έχουμε διαφορετική οπτική. Δε παίρνω ποτέ τοις μετρητοίς αυτά που γράφουν, διαβάζω γνωρίζοντας που περίπου κινείται η κάθε έκδοση και βγάζω γενικό συμπέρασμα.
- Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.
Είναι ευρέως γνωστή η δύναμη του τύπου και η ικανότητα του να χειραγωγεί, απόψεις, στάσεις, συνειδήσεις.
Ακόμη χειρότερα στον ειδικό τύπο, που ο αναγνώστης (άσχετος συνήθως με το αντικείμενο), αγοράζει ένα περιοδικό για να βοηθηθεί στην επιλογή του από τους (. . . υποτίθεται . . . ) ειδικούς.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, η κατάσταση στον αυτοκινητιστικό τύπο είναι τουλάχιστον τραγική, με τη συντριπτική πλειοψηφία των περιοδικών να υποστηρίζουν απροκάλυπτα πλέον κάποιες συγκεκριμένες εταιρείες αυτοκινήτων.
Ομοίως με εσένα και εγώ έχω ελαχιστοποιήσει πλέον στο ~1/50 τις αγορές περιοδικών, από τη στιγμή που αποδείχθηκε (στη συνείδησή μου τουλάχιστον) η μεροληψία των εντύπων.
Αυτό όμως δε σημαίνει ότι μπορεί ο κάθε δημοσιογραφίσκος της πλάκας, να διαμορφώνει αγοραστικό ρεύμα, ανάλογα με τα διαφημιστικά πακέτα της κάθε εταιρείας και το πόσο εξαρτάται η βιωσιμότητα του περιοδικού από αυτά. . .
Τουλάχιστον ας μή δηλώνουν αμερόληπτοι και ανεπηρέαστοι . . .
tazio έγραψε:Φυσικά μέχρι να το οδηγήσω (όχι σε τεστ ντράιβ διότι κακά τα ψέμματα δε αφήνουν να οδηγήσεις. Η μετακίνηση ενός αυτοκινήτου για μερικά τετράγωνα δεν είναι οδήγηση)
Τυγχάνει να έχω ευνοϊκή μεταχείριση από κάποιον υπάλληλο, καθ'ότι καλός φίλος . . .
tazio έγραψε:Φυσικά με τα παραπάνω δεν εννοώ ότι η συγκεκριμένη Άλφα δεν είναι καλό αυτοκίνητο, εξάλλου σπανίζουν σήμερα τα όχι καλά αυτοκίνητα.
Συμφωνώ (προφανώς) στο πρώτο σκέλος.
Διαφωνώ μερικώς στο δεύτερο, αφού σπανίζουν σήμερα τα επικίνδυνα αυτοκίνητα, όπως τη δεκαετία του '70.
Αντιθέτως υπάρχουν πάρα πολλά υπερτιμημένα, άχρωμα, άοσμα status symbol , τα οποία λειτουργούν περισσότερο ώς προέκταση του εγώ του ιδιοκτήτη και φωτογραφίζουν το πορτοφόλι του . . .

Ελπίζω να έγινα σαφής.
Φιλικά, Πάνος
sv2
Δημοσιεύσεις: 271
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 12, 2009 7:12 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από sv2 »

Εμένα δεν μου λέει κάτι η νέα Gulietta....Alfa Romeo με μπροστινή κίνηση δεν μπορώ να αποδεχτώ όταν έχει περάσει από τα χέρια μου στα τέλη της δεκαετίας του 70 Alfetta GTV 2.0.....Οι καλύτερες σύγχρονες Alfa romeo είναι η σειρές 1 και Ζ4 της BMW.... :ha:



Μου τηλεφώνησαν από αντιπροσωπεία εδώ και 10 μέρες να μου την δώσουν για ένα Σαββατοκύριακο αλλά μάλλον δεν θα ενδώσω.... :ha:
Άβαταρ μέλους
GeorgeD
Δημοσιεύσεις: 470
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:24 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 10 times

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από GeorgeD »

θα συμφωνήσω ότι η σύγχρονη άλφα ρομέο είναι η BMW (αν και δεν θα έλεγα την σειρά 1)....αλφα ρομεο και μπροστινή κίνηση μου κάνει κάπως
εξακολουθώ βέβαια να είμαι φίλος της αλφα καθότι στο ντιζαιν δεν παίζονται αλλά οδηγικά έχουν μείνει πίσω
Άβαταρ μέλους
nemesis
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 09, 2010 8:39 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από nemesis »

GeorgeD έγραψε:θα συμφωνήσω ότι η σύγχρονη άλφα ρομέο είναι η BMW (αν και δεν θα έλεγα την σειρά 1)....αλφα ρομεο και μπροστινή κίνηση μου κάνει κάπως
εξακολουθώ βέβαια να είμαι φίλος της αλφα καθότι στο ντιζαιν δεν παίζονται αλλά οδηγικά έχουν μείνει πίσω
Μην το πάρεις προσωπικά φίλε Γιώργο, αλλά δανείζομαι τη φράση σου για να περιγράψω τη σημερινή κατάσταση/αντίληψη . . .

-- Όταν η Alfa προσέφερε τόνους οδηγικής ευχαρίστησης, ήταν ο υπερβολικά σπορ χαρακτήρας, η έλλειψη χώρων και ανέσεων που ενοχλούσαν . . .
-- Όταν η Alfa πρωτοέκανε, μια διεύρυνση της γκάμας της για να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό (και πολλούς οικογενειάρχες ανάμεσά τους), τότε ήταν η ποιότητα κατασκεύης που ενοχλούσε . . .
-- Όταν η Alfa βελτίωσε την ποιότητα κατασκευής της, είναι το βάρος που ενοχλούσε . . .
-- Όταν η Alfa εξάλειψε και το τελευταίο, τώρα είναι η έλλειψη πισωκίνητης πλατφόρμας που ενοχλεί . . .

Τώρα που σε λίγο καιρό θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή της Alfa στην πίσω κίνηση, να δούμε τί άλλο θα βρεθεί που ενοχλεί . . .

Τελικά μάλλον με τίποτα δεν είμαστε ευχαριστημένοι. . .

-- Όταν η Πόρσε (η οποία θέλει να ονομάζεται σπορ κατασκευαστής) βγάζει τζίπ, κανείς δε μιλά για αλλοίωση του χαρακτήρα της
-- Όταν η Μerc, βγάζει την Α Class, (ένα αυτοκίνητο παρωδία σε σχέση με τις κατασκευές του παρελθόντος ), κανείς δε μιλά για αλλοίωση του χαρακτήρα της
-- Όταν η BMW, βγάζει την σειρά 1, (ένα αυτοκίνητο παρωδία σε σχέση με τις κατασκευές του παρελθόντος ), κανείς δε μιλά για αλλοίωση του χαρακτήρα της
-- Όταν . . . .

Αλήθεια, οι άλλες εταιρείες που χρησιμοποιούν προσθιοκίνητες πλατφόρμες , γιατί έχουν πιο σπορ κατασκευές από την Alfa ?

Φαντάζομαι πως διαφωνείς, αλλά μεταξύ των προσθιοκίνητων, πιστεύω ακράδαντα πως οι Alfa ανέκαθεν είχαν την πιο ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, και μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια.

Φιλικά, Πάνος.


υ.γ. Η αναφορά στις παραπάνω εταιρείες και τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, δεν έχει σαν στόχο να θίξει κανέναν από τους ιδιοκτήτες τους.
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 42605
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 39246 times
Been thanked: 8502 times

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από Megalos »

πολυ ενδιαφεροντα αυτα που αναφερεται παιδια ...
Πανο θα συμφωνησω σε πολλα απο αυτα που εγραψες ...οντως πολλα εντυπα ειναι μεροληπτικα
εναντι εταιρειων -θετικα η αρνητικα - και αυτο -οπως και στα ρολογια - δεν ειναι οτι καλυτερο για τους
μη σχετικους ...
tazio ..GeorgeD .. ενδιαφερουσες και οι δικες σας αποψεις οπως και του φιλου sv2 - με το εντονο χιουμορ του παντα
Απλως θα ηθελα να παρακαλεσω να μην εντυνουμε την κουβεντα αρκουντως και φτασουμε σε προσωπικες ''κοντριτσες'' (εχει
συμβει στο παρελθον σε τετοια θεματα :ha: και χαλασουμε το κλιμα ..
αυτα χωρις παρεξηγησεις .. συνεχιστε το θεμα απλως ηρεμα ...
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Άβαταρ μέλους
nemesis
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 09, 2010 8:39 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από nemesis »

Megalos έγραψε:πολυ ενδιαφεροντα αυτα που αναφερεται παιδια ...
Πανο θα συμφωνησω σε πολλα απο αυτα που εγραψες ...οντως πολλα εντυπα ειναι μεροληπτικα
εναντι εταιρειων -θετικα η αρνητικα - και αυτο -οπως και στα ρολογια - δεν ειναι οτι καλυτερο για τους
μη σχετικους ...
tazio ..GeorgeD .. ενδιαφερουσες και οι δικες σας αποψεις οπως και του φιλου sv2 - με το εντονο χιουμορ του παντα
Απλως θα ηθελα να παρακαλεσω να μην εντυνουμε την κουβεντα αρκουντως και φτασουμε σε προσωπικες ''κοντριτσες'' (εχει
συμβει στο παρελθον σε τετοια θεματα :ha: και χαλασουμε το κλιμα ..
αυτα χωρις παρεξηγησεις .. συνεχιστε το θεμα απλως ηρεμα ...
Συμφωνώ απόλυτα και σε καμία περίπτωση δε θα ήθελα να παρεξηγηθούν οι προθέσεις μου.
Είμαι άλλωστε το νεότερο μέλος στην παρέα σας και δε θα'θελα επ'ουδενί να προσβάλλω ή να μειώσω κάποιο άλλο μέλος του φόρουμ αυτού.

Προσπαθώ απλά να περιγράψω μια κατάσταση, η οποία νομίζω ότι στο χώρο της αυτοκίνησης, ξεπερνά πλέον τα εσκαμμένα . . .

Υ.Γ. Αν παρ'όλα αυτά κάποιος συντονιστής κρίνει ότι είναι απαραίτητο, ας διαγράψει τα μηνύματά μου
Άβαταρ μέλους
GeorgeD
Δημοσιεύσεις: 470
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:24 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 10 times

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από GeorgeD »

δεν προσβάλλεις προς θεού τις απόψεις μας λέμε αυτό έλειπε να φοβόμαστε να πουμε την γνώμη μας
θεωρώ ότι όντως ο χαρακτήρας πολλών μαρκών έχει αλλοιωθεί
το θέμα είναι κατά πόσο παράγουν προιόντα αντάξια της φήμης και του παρελθόντος τους
η μερσεντες πχ βγάζει ταξί και φορτηγά εδώ και δεκαετίες...δεν παύει όμως ποτέ να βγάζει αστέρια
η bmw από την δεκατία του 70 δεν έχει κοιτάξει πίσω...δεν λεώ βγάζει και την σειρά 1 και τα τζιπακια γιατί πρεπει να επιβιώσει
βγάζει όμως και κάτι αλλα...Μ3, Μ5....έχεις οδηγήσεις 335 κουπέ??
ενδεχωμένως να έχει μαλακωσει στην περίπτωση της Μ3, σε σχέση με τα σκληροπυρηνικά μοντελα των πρωτων χρόνων αλλά όπως και να το κάνουμε βγάζει διαμάντια τόσο σε στήσιμο πλαισίου, συμπεριφοράς όσο και κινητήρα

εν αντιθέση η αλφα έχει μείνει πίσω κατ΄έμε σε όλα τα επίπεδα δυστυχώς σε σχέση με του γερμανούς
και αυτό γιατί ούτε τους κινητήρες έχει, ουτε το στήσιμο και την συμπεριφορά αλλά ούτε και την ποιότητα....έχω συγκρίνει brera με TT και δυστυχώς απογοητέύτηκα από την Brera η οποία εμφανισιακά μου αρέσει πάρα πολύ. οδηγικά όμως το ΤΤ ήταν αλλού. βέβαια σε πιο φτηνές κατηγορίες είναι πιο ανταγωνιστική όπως πχ 159 vs 320.

εξακολουθει βέβαια να είναι μαζί με την BMW και την Μερτσεντες η πιο αγαπημένη "λαική" μάρκα" (ψήνω και τον πεθερό μου να πάρει την giulietta) αλλά θέλει δουλειά και τόσο σε επίπεδο κατασκευής και στησίματος αλλά και σε επίπεδο μαρκετινγκ, συνέπειας και προγραμματισμού ωστέ να μην αφορούν μόνο τους αλφίστι τα μοντελα της αλλά να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κομμάτι της αγοράς. Πάντως γενικά θεωρώ ότι είναι σε καλό δρόμο και σίγουρα είναι σε πολύ καλύτερη μοίρα από την Lancia που οι Ιταλοί κατόρθωσαν να θάψουν τέτοια μάρκα
Άβαταρ μέλους
GeorgeD
Δημοσιεύσεις: 470
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:24 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 10 times

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από GeorgeD »

και να σου πω και κάτι άλλο...εγώ δεν θα είχα πρόβλημα να έβγαζε πχ ένα SUV η άλφα που θα πούλαγε σαν ζεστό ψωμί γιατί αυτό θα μου εξασφάλιζε μια βιώσιμη εταιρία που θα είχε λεφτά να ρίξει για να βελτιώσει και άλλο την ποιότητα και τους κινητήρες της αλλά και να προσεγγίσει έτσι περισσότερους καταναλωτές
Απάντηση