πως σας φανηκε η νεα εκδοση της θρυλικης Giulietta

Megalos έγραψε:[youtube][/youtube]
πως σας φανηκε η νεα εκδοση της θρυλικης Giulietta
Georges έγραψε:...
Αν ήταν να επιλέξω αυτοκίνητο για μένα θα επέλεγα κάτι από τα παλιά...χωρίς τα ηλεκτρονικά βοηθήματα του σήμερα και το τεράστιο βάρος.
Ανάμεσα στην νέα και την παλιά Τζουλιέτα λοιπόν θα επέλεγα την παλιά![]()
Φιλικά Γιώργος
Υ.Γ. το δύσκολο με τα παλιά αυτοκίνητα είναι το κόστος συντήρησης και φυσικά να βρεις μάστορα που να ξέρει από μηχανές και όχι από υπολογιστές...
Από που έβγαλες αυτό το συμπέρασμα;nemesis έγραψε:...
Μακράν το καλύτερο στην κατηγορία του . . .
...
Κάποιο παράδειγμα, αν είναι εφικτό με link για να διαβάσουμε τι γράφτηκε, γι αυτόν τον πόλεμο;nemesis έγραψε:...
υ.γ. ακόμη δεν κυκλοφόρησε καλά καλά, άρχισε ο πόλεμος από τα περιοδικά του λεγόμενου "ειδικού " τύπου . . .
tazio έγραψε:Georges έγραψε:...
Αν ήταν να επιλέξω αυτοκίνητο για μένα θα επέλεγα κάτι από τα παλιά...χωρίς τα ηλεκτρονικά βοηθήματα του σήμερα και το τεράστιο βάρος.
Ανάμεσα στην νέα και την παλιά Τζουλιέτα λοιπόν θα επέλεγα την παλιά![]()
Φιλικά Γιώργος
Υ.Γ. το δύσκολο με τα παλιά αυτοκίνητα είναι το κόστος συντήρησης και φυσικά να βρεις μάστορα που να ξέρει από μηχανές και όχι από υπολογιστές...
Ας ξεκινήσω ανάποδα..για τον μάστορα δεν ήταν μόνο τα καλώδια τότε..ήταν και τα καρμπυρατέρ, και το αβανς και χίλια δύο που έπρεπε να είναι γνώστης για να πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Σήμερα βάζεις στην φύσα ένα λαπτοπ, βλέπεις τι πάει στραβά, αλλάζεις ένα τσιπάκι και όλα οκtazio έγραψε: Τα σύγχρονα είναι καλύτερα από αυτά που περιγράφεις. Ταχύτερα χωρίς να χρειάζεται να βγάζεις τρίχες στα δόντια όταν τα οδηγείς. Οικονομικότερα σε κατανάλωση αν και είναι και βαρύτερα και ταχύτερα. Πιο αξιόπιστα, συνήθως, παρά τα δεκάδες ηλεκτρονικά που βοηθούν στο να είναι όλα τα προηγούμενα που έγραψα. Αυτό που δε μου κάθεται με τίποτα ποτέ είναι ο όγκος τους, ο οποίος σε κάθε νέο μοντέλο αυξάνει.
Αλλά το παράξενο είναι πως, οι περισσότεροι τουλάχιστον, προτιμούν εκείνα τα παλιά τα φασαριόζικα, που καίνε, που πρέπει να προσπαθήσεις για να τα πας γρήγορα, που αρκετά από αυτά απαιτούν περισσότερα χρήματα για συντήρηση και γενικά δεν είναι "πολιτικά ορθά".![]()
Κάπου εκεί κερδίζουν τα άτιμα, στο συναίσθημα και την αίσθηση της διαφοράς, ότι δεν είναι ένα από τον σημερινό (τότε ίσως ήταν) σωρό.
Σχετικά με το υστερόγραφό σου. Σε αυτό δεν έχουν και μεγάλη απόσταση τα σημερινά με τα παλαιότερα.
Πάντα ο αρχηγός (ειδικά σε μετατροπές) ήταν αυτός που ασχολιόταν με τα "καλώδια". Τότε ο ηλεκτρολόγος, τώρα ο ηλεκτρονικός.
<<Από που έβγαλες αυτό το συμπέρασμα;>>nemesis έγραψε:...
Μακράν το καλύτερο στην κατηγορία του . . .
...
<<Κάποιο παράδειγμα, αν είναι εφικτό με link για να διαβάσουμε τι γράφτηκε, γι αυτόν τον πόλεμο;[/quote]>>nemesis έγραψε:...
υ.γ. ακόμη δεν κυκλοφόρησε καλά καλά, άρχισε ο πόλεμος από τα περιοδικά του λεγόμενου "ειδικού " τύπου . . .
Διέκοψα, λόγω ανωτέρας βίας, χωρίς να ολοκληρώσω το προχθεσινό ποστ μου αλλά τελικά μεγάλος μέρος της απάντησής σου, είναι κάποια από αυτά που θα έγραφα.Georges έγραψε:...
Ας ξεκινήσω ανάποδα..για τον μάστορα δεν ήταν μόνο τα καλώδια τότε..ήταν και τα καρμπυρατέρ, και το αβανς και χίλια δύο που έπρεπε να είναι γνώστης για να πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Σήμερα βάζεις στην φύσα ένα λαπτοπ, βλέπεις τι πάει στραβά, αλλάζεις ένα τσιπάκι και όλα οκ
Για ποιο λόγο οι περισσότεροι προτιμούν εκείνα τα παλιά φασαριόριζικα κλπ είναι εύκολο νομίζω να το καταλάβεις...είναι πολύ περισσότερο fun to drive![]()
Επίσης σε αυτά πραγματικά βελτιώνεσαι σαν οδηγός αφού η απουσία ηλεκτρονικών κάνει τα πάντα να περνάνε από τα χέρια σου.
Για το συναίσθημα κλπ συμφωνούμε απόλυτα.
Τα σύγχρονα δεν είπα οτι δεν είναι καλύτερα και ασφαλέστερα...Αλλίμονο αν δεν ήταν. Δυστυχώς όμως δεν έχουν το "χαρακτήρα" και την αίσθηση των παλιών. Για αυτό άλλωστε είπα οτι για οικογενειακό επέλεξα σύγχρονο, αλλά για προσωπικό θα επέλεγα παλιό.
Φιλικά Γιώργος
Ήχος παρακαλώ όχι θόρυβος, ήχος.Megalos έγραψε:...
αλλα αισθηση και ο θορυβος ...