Giulietta ..του 2010 !!

Για τα αυτικικηντα -μηχανες αλλα και αεροπλανα
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 42605
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 39246 times
Been thanked: 8502 times

Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από Megalos »

[youtube][/youtube]
πως σας φανηκε η νεα εκδοση της θρυλικης Giulietta :magn:
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Άβαταρ μέλους
nemesis
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 09, 2010 8:39 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από nemesis »

Megalos έγραψε:[youtube][/youtube]
πως σας φανηκε η νεα εκδοση της θρυλικης Giulietta :magn:


Καλησπέρα και από μένα .
Μακράν το καλύτερο στην κατηγορία του . . . . άσχετα με το αν δεν συμφωνεί με την άποψη των περισσότερων .


υ.γ. ακόμη δεν κυκλοφόρησε καλά καλά, άρχισε ο πόλεμος από τα περιοδικά του λεγόμενου "ειδικού " τύπου . . .
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 42605
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 39246 times
Been thanked: 8502 times

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από Megalos »

καλωσορησες αγαπητε στο φορουμ ...
και για να θυμηθουμε οι παλαιοτεροι μια γευση της παλιας Giulietta
[youtube][/youtube]
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Άβαταρ μέλους
Georges
Δημοσιεύσεις: 9294
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 1:25 pm
Τοποθεσία: όπου γη και πατρίς
Has thanked: 1135 times
Been thanked: 1475 times

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από Georges »

στα αυτοκίνητα είμαι λίγο των άκρων και λίγο νεκρόφιλος.

Για οικογενειακό επέλεξα "κουτί" με όλα τα κομφόρ...άλλωστε το ζητούμενο δεν ήταν η οδηγική απόλαυση αλλά η άνετη και ασφαλής μεταφορά.
Αν ήταν να επιλέξω αυτοκίνητο για μένα θα επέλεγα κάτι από τα παλιά...χωρίς τα ηλεκτρονικά βοηθήματα του σήμερα και το τεράστιο βάρος.
Ανάμεσα στην νέα και την παλιά Τζουλιέτα λοιπόν θα επέλεγα την παλιά ;)

Φιλικά Γιώργος

Υ.Γ. το δύσκολο με τα παλιά αυτοκίνητα είναι το κόστος συντήρησης και φυσικά να βρεις μάστορα που να ξέρει από μηχανές και όχι από υπολογιστές...
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!



* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
tazio
Δημοσιεύσεις: 539
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 24, 2009 12:21 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από tazio »

Georges έγραψε:...
Αν ήταν να επιλέξω αυτοκίνητο για μένα θα επέλεγα κάτι από τα παλιά...χωρίς τα ηλεκτρονικά βοηθήματα του σήμερα και το τεράστιο βάρος.
Ανάμεσα στην νέα και την παλιά Τζουλιέτα λοιπόν θα επέλεγα την παλιά ;)

Φιλικά Γιώργος

Υ.Γ. το δύσκολο με τα παλιά αυτοκίνητα είναι το κόστος συντήρησης και φυσικά να βρεις μάστορα που να ξέρει από μηχανές και όχι από υπολογιστές...

Τα σύγχρονα είναι καλύτερα από αυτά που περιγράφεις. Ταχύτερα χωρίς να χρειάζεται να βγάζεις τρίχες στα δόντια όταν τα οδηγείς. Οικονομικότερα σε κατανάλωση αν και είναι και βαρύτερα και ταχύτερα. Πιο αξιόπιστα, συνήθως, παρά τα δεκάδες ηλεκτρονικά που βοηθούν στο να είναι όλα τα προηγούμενα που έγραψα. Αυτό που δε μου κάθεται με τίποτα ποτέ είναι ο όγκος τους, ο οποίος σε κάθε νέο μοντέλο αυξάνει.

Αλλά το παράξενο είναι πως, οι περισσότεροι τουλάχιστον, προτιμούν εκείνα τα παλιά τα φασαριόζικα, που καίνε, που πρέπει να προσπαθήσεις για να τα πας γρήγορα, που αρκετά από αυτά απαιτούν περισσότερα χρήματα για συντήρηση και γενικά δεν είναι "πολιτικά ορθά". ;)
Κάπου εκεί κερδίζουν τα άτιμα, στο συναίσθημα και την αίσθηση της διαφοράς, ότι δεν είναι ένα από τον σημερινό (τότε ίσως ήταν) σωρό.

Σχετικά με το υστερόγραφό σου. Σε αυτό δεν έχουν και μεγάλη απόσταση τα σημερινά με τα παλαιότερα.
Πάντα ο αρχηγός (ειδικά σε μετατροπές) ήταν αυτός που ασχολιόταν με τα "καλώδια". Τότε ο ηλεκτρολόγος, τώρα ο ηλεκτρονικός.

nemesis έγραψε:...
Μακράν το καλύτερο στην κατηγορία του . . .
...
Από που έβγαλες αυτό το συμπέρασμα;
nemesis έγραψε:...
υ.γ. ακόμη δεν κυκλοφόρησε καλά καλά, άρχισε ο πόλεμος από τα περιοδικά του λεγόμενου "ειδικού " τύπου . . .
Κάποιο παράδειγμα, αν είναι εφικτό με link για να διαβάσουμε τι γράφτηκε, γι αυτόν τον πόλεμο;
Μη ταΐζεται τα TROLL !!!
Άβαταρ μέλους
Georges
Δημοσιεύσεις: 9294
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 1:25 pm
Τοποθεσία: όπου γη και πατρίς
Has thanked: 1135 times
Been thanked: 1475 times

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από Georges »

tazio έγραψε:
Georges έγραψε:...
Αν ήταν να επιλέξω αυτοκίνητο για μένα θα επέλεγα κάτι από τα παλιά...χωρίς τα ηλεκτρονικά βοηθήματα του σήμερα και το τεράστιο βάρος.
Ανάμεσα στην νέα και την παλιά Τζουλιέτα λοιπόν θα επέλεγα την παλιά ;)

Φιλικά Γιώργος

Υ.Γ. το δύσκολο με τα παλιά αυτοκίνητα είναι το κόστος συντήρησης και φυσικά να βρεις μάστορα που να ξέρει από μηχανές και όχι από υπολογιστές...
tazio έγραψε: Τα σύγχρονα είναι καλύτερα από αυτά που περιγράφεις. Ταχύτερα χωρίς να χρειάζεται να βγάζεις τρίχες στα δόντια όταν τα οδηγείς. Οικονομικότερα σε κατανάλωση αν και είναι και βαρύτερα και ταχύτερα. Πιο αξιόπιστα, συνήθως, παρά τα δεκάδες ηλεκτρονικά που βοηθούν στο να είναι όλα τα προηγούμενα που έγραψα. Αυτό που δε μου κάθεται με τίποτα ποτέ είναι ο όγκος τους, ο οποίος σε κάθε νέο μοντέλο αυξάνει.

Αλλά το παράξενο είναι πως, οι περισσότεροι τουλάχιστον, προτιμούν εκείνα τα παλιά τα φασαριόζικα, που καίνε, που πρέπει να προσπαθήσεις για να τα πας γρήγορα, που αρκετά από αυτά απαιτούν περισσότερα χρήματα για συντήρηση και γενικά δεν είναι "πολιτικά ορθά". ;)
Κάπου εκεί κερδίζουν τα άτιμα, στο συναίσθημα και την αίσθηση της διαφοράς, ότι δεν είναι ένα από τον σημερινό (τότε ίσως ήταν) σωρό.

Σχετικά με το υστερόγραφό σου. Σε αυτό δεν έχουν και μεγάλη απόσταση τα σημερινά με τα παλαιότερα.
Πάντα ο αρχηγός (ειδικά σε μετατροπές) ήταν αυτός που ασχολιόταν με τα "καλώδια". Τότε ο ηλεκτρολόγος, τώρα ο ηλεκτρονικός.
Ας ξεκινήσω ανάποδα..για τον μάστορα δεν ήταν μόνο τα καλώδια τότε..ήταν και τα καρμπυρατέρ, και το αβανς και χίλια δύο που έπρεπε να είναι γνώστης για να πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Σήμερα βάζεις στην φύσα ένα λαπτοπ, βλέπεις τι πάει στραβά, αλλάζεις ένα τσιπάκι και όλα οκ

Για ποιο λόγο οι περισσότεροι προτιμούν εκείνα τα παλιά φασαριόριζικα κλπ είναι εύκολο νομίζω να το καταλάβεις...είναι πολύ περισσότερο fun to drive ;)
Επίσης σε αυτά πραγματικά βελτιώνεσαι σαν οδηγός αφού η απουσία ηλεκτρονικών κάνει τα πάντα να περνάνε από τα χέρια σου.
Για το συναίσθημα κλπ συμφωνούμε απόλυτα.

Τα σύγχρονα δεν είπα οτι δεν είναι καλύτερα και ασφαλέστερα...Αλλίμονο αν δεν ήταν. Δυστυχώς όμως δεν έχουν το "χαρακτήρα" και την αίσθηση των παλιών. Για αυτό άλλωστε είπα οτι για οικογενειακό επέλεξα σύγχρονο, αλλά για προσωπικό θα επέλεγα παλιό.


Φιλικά Γιώργος
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!



* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 42605
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 39246 times
Been thanked: 8502 times

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από Megalos »

οπως ειπε και ο Γιωργος στα παλια ειναι η αισθηση οτι ολα εξαρτωνται απο σενα τον οδηγο και οχι
απο τον ηλεκτρονικο εγκεφαλο ....ασε που αν χαλασει την εβαψες μεχρι τουλαχιστον να πας συνεργειο ...
αλλα αισθηση και ο θορυβος εκεινων των παλαιων ετσι ..ακουσες μηχανη...πιρους ...
[youtube][/youtube]
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
marios_ch
Δημοσιεύσεις: 13388
Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 9:17 pm
Has thanked: 48 times
Been thanked: 194 times

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από marios_ch »

παρακολουθώ από απόσταση παιδιά......... :-) :-)

ωραία αυτα που γράφετε...... :sh:
Άβαταρ μέλους
nemesis
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 09, 2010 8:39 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από nemesis »

nemesis έγραψε:...
Μακράν το καλύτερο στην κατηγορία του . . .
...
<<Από που έβγαλες αυτό το συμπέρασμα;>>

Εξετάζοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του και συγκρίνοντας τα με αυτά των ανταγωνιστών του, σκεπτόμενος πως είναι το μοναδικό με αλουμινένια ανάρτηση στην κατηγορία του (McPherson & Mutlilink), πλήρης γκάμα κινητήρων που ακολουθεί τη τελευταία τάση των εταιρειών για "downsizing" επικουρούμενοi από το σύστημα multiair, πρώτη θέση στα τεστ παθητικής ασφάλειας του Euro NCAP, εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών, ενεργή κρεμαγιέρα διπλού πινιόν, . . . . κ.α.
Και φυσικά .... οδηγώντας το, έστω και για test drive.
nemesis έγραψε:...
υ.γ. ακόμη δεν κυκλοφόρησε καλά καλά, άρχισε ο πόλεμος από τα περιοδικά του λεγόμενου "ειδικού " τύπου . . .
<<Κάποιο παράδειγμα, αν είναι εφικτό με link για να διαβάσουμε τι γράφτηκε, γι αυτόν τον πόλεμο;[/quote]>>

Όπως ακριβώς έγινε με τα νεολανσαριζόμενα τότε Fiat Bravo, Alfa 159 και τώρα της Giulietta, κάποια μερίδα του τύπου έσπευσε να "ανακαλύψει" χαλασμένα φρένα στο bravo, τραγικά προβλήματα ποιότητας στην 159 και τώρα πρόβλημα στο πεντάλ του γκαζιού με την Giulietta . . .
Οι συγκεκριμένοι μάλιστα δεν κράτησαν ούτε τα προσχήματα, αφού η 159 είχε ανακυρηχθεί το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο ΠΡΙΝ καν παρουσιαστεί στην ελληνική αγορά . . .

Και φυσικά να μην ξεχάσω, ότι σε όσα συγκριτικά συμμετέχει η Giulietta με τα πολυδιαφημισμένα γερμανικά αυτοκινητιστικά τοτέμ, πάντα πρωτεύει το γνωστό και μή εξαιρεταίο υπεραυτοκίνητο που σαρώνει τα πάντα στο διάβα του.

Δυστυχώς ο Τύπος στην Ελλάδα (ειδικός και μή), έχει αποδείξει πολλάκις ότι είναι (τουλάχιστον) . . . .εύκαμπτος (για να μην χρησιμοποιήσω κάποια βαρύτερη έκφραση) και ότι έχει ιδιαίτερη προτίμηση σε παχυλά, διαφημιστικά πακέτα . . .

Τα συμπεράσματα δικά σας !


υ.γ. Βέβαια όταν η υπόθεση ακολούθησε τη δικαστική οδό, ανασκεύασαν αλλά είχαν πετύχει το σκοπό τους .
Άλλωστε, όταν πετάμε λάσπη το κάνουμε με μεγάλους τίτλους στο εμπροσθόφυλλο, αλλά όταν ανασκευάζουμε αρκεί ένα δίστηλο κάπου χαμένο μέσα στο τεύχος . . .
tazio
Δημοσιεύσεις: 539
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 24, 2009 12:21 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Giulietta ..του 2010 !!

Δημοσίευση από tazio »

Georges έγραψε:...
Ας ξεκινήσω ανάποδα..για τον μάστορα δεν ήταν μόνο τα καλώδια τότε..ήταν και τα καρμπυρατέρ, και το αβανς και χίλια δύο που έπρεπε να είναι γνώστης για να πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Σήμερα βάζεις στην φύσα ένα λαπτοπ, βλέπεις τι πάει στραβά, αλλάζεις ένα τσιπάκι και όλα οκ

Για ποιο λόγο οι περισσότεροι προτιμούν εκείνα τα παλιά φασαριόριζικα κλπ είναι εύκολο νομίζω να το καταλάβεις...είναι πολύ περισσότερο fun to drive ;)
Επίσης σε αυτά πραγματικά βελτιώνεσαι σαν οδηγός αφού η απουσία ηλεκτρονικών κάνει τα πάντα να περνάνε από τα χέρια σου.
Για το συναίσθημα κλπ συμφωνούμε απόλυτα.

Τα σύγχρονα δεν είπα οτι δεν είναι καλύτερα και ασφαλέστερα...Αλλίμονο αν δεν ήταν. Δυστυχώς όμως δεν έχουν το "χαρακτήρα" και την αίσθηση των παλιών. Για αυτό άλλωστε είπα οτι για οικογενειακό επέλεξα σύγχρονο, αλλά για προσωπικό θα επέλεγα παλιό.


Φιλικά Γιώργος
Διέκοψα, λόγω ανωτέρας βίας, χωρίς να ολοκληρώσω το προχθεσινό ποστ μου αλλά τελικά μεγάλος μέρος της απάντησής σου, είναι κάποια από αυτά που θα έγραφα.
Προσωπικά έχω ένα παλαιότερο αυτοκίνητο συνεταιρικό lol με κάποιο φίλο και όποτε βρούμε χρόνο πεταγόμαστε (είναι σε κοντινή επαρχία) και ξεδίνουμε λιγάκι.

Megalos έγραψε:...
αλλα αισθηση και ο θορυβος ...
Ήχος παρακαλώ όχι θόρυβος, ήχος. cool
Μη ταΐζεται τα TROLL !!!
Απάντηση