@Wostep
συμφωνώ απόλυτα με το εξής: "Αυτά λεέι ο πάγκος μου αυτά λέω και εγώ"
προσωπικά σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που μοιράζεσαι μαζί μας τις ... κουβέντες σου με τον πάγκο σου!!!
Φιλικά
Νίκος
πραγματι Βασιλη ... ορισμενες φορες δεν πιστευεις ποσο σημαντικα και ομορφα θεματα εχουμε στο φορουμ μαςArgo98 έγραψε:Ωραία αυτά τα παλιά θέματα!!!
Το ξέρω Κώστα!!Megalos έγραψε:πραγματι Βασιλη ... ορισμενες φορες δεν πιστευεις ποσο σημαντικα και ομορφα θεματα εχουμε στο φορουμ μαςArgo98 έγραψε:Ωραία αυτά τα παλιά θέματα!!!
Κωστα πιστευω οτι οι χαραξεις που γινονται σε φινιρισματα απο εταιρειες ( και δη ΥΩ) σιγουρα εχουν μελετηθει ωστε να εχουν αποτελεσματα ..astra4u έγραψε:...αν κατάλαβα.... το θέμα φινιρίσματος και γυαλίσματος ενός μηχανικού ρολογιού, μειώνει τις τριβές κινούμενων μερών.
Η άποψή μου, που δεν είναι άποψή μου αλλά εφαρμογή από βελτιωτές μηχανών αυτοκινήτων λέει πως στο κύλινδρο γίνονται κάποιες γραμμές στο ρεκτιφιέ του για να "κρατάει" το λάδι για τη λίπανσή του και κατ΄επέκταση και τη μείωση της θερμοκρασίας του ενώ αντιθέτως, όταν αυτος γυαλίσει τότε ο μηχανικός τον μετράει και αν τον δει οβάλ τον δίνει στο ρεκτιφιέ, αν δεν τον δει οβλαλ με ντουκόχαρτο ασχολείται ο ίδιος για να σχηματίσει αυτές τις γραμμώσεις.
Παλαιότερα, σε βελτιωσεις έπιαναν στροφάλλους και γυάλιζα τα αυτιά τους ώστε όταν βουτάνε στη λεκάνη του κάρτερ να μειώνονται οι τριβές και μείωση απόδοσης. Με την πάροδο ετών αποδείχθεικε πως αυτό είναι λάθος καθως ο στρόφαλλος δεν κρατούσε λάδια στα αυτιά του με αποτέλεσμα αυξημένες τοπικές θερμοκρασίες.
Παλαιότερα, γυαλιζαν τους αυλούς στο καπάκι ώστε το μείγμα να μην συναντά αντιστάσεις κατά την εισαγωγή του στον κύλινδρο και εξαγωγή του ως καυσαέριο από τον κύλινδρο. Και αυτό διαψεύστηκε και γίνονται γραμμώσεις ωστε να έχει ομαλότερη ροή και καλύτερη ψύξη.... ενώ στα αγωνιστικά που απ' τους οδηγούς αφαιρούνται τα τσιμουχάκια βαλβίδων κάνουν σε αυτά "λουκάκι" που συγκρατεί το λάδι....
Άρα μήπως η υπερβολή στο γυάλισμα δεν βοηθάει το αποτέλεσμα της λίπανσης ΚΑΙ στα ρολόγια? Γιατί η μηχανική έχει κοινους παρονομαστές για κάθε μηχανή με μεταλλικά εξαρτήματα και λίπανση.
Συμφωνώ! δεν μπορεί να δουλέψει κάτι εντελώς λείο έχοντας σωστή λίπανση.Megalos έγραψε:Κωστα πιστευω οτι οι χαραξεις που γινονται σε φινιρισματα απο εταιρειες ( και δη ΥΩ) σιγουρα εχουν μελετηθει ωστε να εχουν αποτελεσματα ..astra4u έγραψε:...αν κατάλαβα.... το θέμα φινιρίσματος και γυαλίσματος ενός μηχανικού ρολογιού, μειώνει τις τριβές κινούμενων μερών.
Η άποψή μου, που δεν είναι άποψή μου αλλά εφαρμογή από βελτιωτές μηχανών αυτοκινήτων λέει πως στο κύλινδρο γίνονται κάποιες γραμμές στο ρεκτιφιέ του για να "κρατάει" το λάδι για τη λίπανσή του και κατ΄επέκταση και τη μείωση της θερμοκρασίας του ενώ αντιθέτως, όταν αυτος γυαλίσει τότε ο μηχανικός τον μετράει και αν τον δει οβάλ τον δίνει στο ρεκτιφιέ, αν δεν τον δει οβλαλ με ντουκόχαρτο ασχολείται ο ίδιος για να σχηματίσει αυτές τις γραμμώσεις.
Παλαιότερα, σε βελτιωσεις έπιαναν στροφάλλους και γυάλιζα τα αυτιά τους ώστε όταν βουτάνε στη λεκάνη του κάρτερ να μειώνονται οι τριβές και μείωση απόδοσης. Με την πάροδο ετών αποδείχθεικε πως αυτό είναι λάθος καθως ο στρόφαλλος δεν κρατούσε λάδια στα αυτιά του με αποτέλεσμα αυξημένες τοπικές θερμοκρασίες.
Παλαιότερα, γυαλιζαν τους αυλούς στο καπάκι ώστε το μείγμα να μην συναντά αντιστάσεις κατά την εισαγωγή του στον κύλινδρο και εξαγωγή του ως καυσαέριο από τον κύλινδρο. Και αυτό διαψεύστηκε και γίνονται γραμμώσεις ωστε να έχει ομαλότερη ροή και καλύτερη ψύξη.... ενώ στα αγωνιστικά που απ' τους οδηγούς αφαιρούνται τα τσιμουχάκια βαλβίδων κάνουν σε αυτά "λουκάκι" που συγκρατεί το λάδι....
Άρα μήπως η υπερβολή στο γυάλισμα δεν βοηθάει το αποτέλεσμα της λίπανσης ΚΑΙ στα ρολόγια? Γιατί η μηχανική έχει κοινους παρονομαστές για κάθε μηχανή με μεταλλικά εξαρτήματα και λίπανση.