Φινιρισμα-Αποδοση

Στην ενότητα αυτή μιλάμε για τεχνικά θέματα που αφορούν τα ωρολόγια(εδώ μπορούν τα μέλη να υποβάλλουν και απορίες σχετικά με τεχνικά θέματα)
Άβαταρ μέλους
omegasnik
Δημοσιεύσεις: 1477
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 6:33 pm
Has thanked: 4 times
Been thanked: 96 times

Re: Φινιρισμα-Αποδοση

Δημοσίευση από omegasnik »

Τεχνικός φυσικά και δεν είμαι, ΑΛΛΑ την 7750 δεν την αλλάζω με τίποτα σε θέμα ακρίβειας, αντοχής σε ΟΣΑ (αρκετά) ρολόγια τουλάχιστο την έχω εγώ!!!

@Wostep
συμφωνώ απόλυτα με το εξής: "Αυτά λεέι ο πάγκος μου αυτά λέω και εγώ"
προσωπικά σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που μοιράζεσαι μαζί μας τις ... κουβέντες σου με τον πάγκο σου!!!
:cheer: :good: :wistle:

Φιλικά
Νίκος
Χρόνου Φείδου!
marios_ch
Δημοσιεύσεις: 13388
Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 9:17 pm
Has thanked: 48 times
Been thanked: 194 times

Re: Φινιρισμα-Αποδοση

Δημοσίευση από marios_ch »

Πιστεύω και εγώ ότι είναι πραγματικά σημαντικό να υπάρχουν άνθρωποι που να μοιράζονται μαζί μας αυτά που λέει ο πάγκος τους και δεν μιλάω για τον συγκεκριμένο κύριο...!!!! Είναι καλό να ακούμε αυτά που πρέπει να λέγονται και όχι τους μύθους που επικρατούν...!!!!
Argo98
Breitling specialist
Δημοσιεύσεις: 3272
Εγγραφή: Τετ Οκτ 05, 2011 3:11 pm
Has thanked: 2116 times
Been thanked: 4342 times

Re: Φινιρισμα-Αποδοση

Δημοσίευση από Argo98 »

Ωραία αυτά τα παλιά θέματα!!!
These users thanked the author Argo98 for the post:
Megalos (Σάβ Ιούλ 21, 2018 10:40 pm)
Rating: 7.69%
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 43119
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 40268 times
Been thanked: 8752 times

Re: Φινιρισμα-Αποδοση

Δημοσίευση από Megalos »

Argo98 έγραψε:Ωραία αυτά τα παλιά θέματα!!!
πραγματι Βασιλη ... ορισμενες φορες δεν πιστευεις ποσο σημαντικα και ομορφα θεματα εχουμε στο φορουμ μας :rose
These users thanked the author Megalos for the post:
Argo98 (Σάβ Ιούλ 21, 2018 11:11 pm)
Rating: 7.69%
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
astra4u
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 18, 2018 2:58 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 61 times

Re: Φινιρισμα-Αποδοση

Δημοσίευση από astra4u »

...αν κατάλαβα.... το θέμα φινιρίσματος και γυαλίσματος ενός μηχανικού ρολογιού, μειώνει τις τριβές κινούμενων μερών.

Η άποψή μου, που δεν είναι άποψή μου αλλά εφαρμογή από βελτιωτές μηχανών αυτοκινήτων λέει πως στο κύλινδρο γίνονται κάποιες γραμμές στο ρεκτιφιέ του για να "κρατάει" το λάδι για τη λίπανσή του και κατ΄επέκταση και τη μείωση της θερμοκρασίας του ενώ αντιθέτως, όταν αυτος γυαλίσει τότε ο μηχανικός τον μετράει και αν τον δει οβάλ τον δίνει στο ρεκτιφιέ, αν δεν τον δει οβλαλ με ντουκόχαρτο ασχολείται ο ίδιος για να σχηματίσει αυτές τις γραμμώσεις.
Παλαιότερα, σε βελτιωσεις έπιαναν στροφάλλους και γυάλιζα τα αυτιά τους ώστε όταν βουτάνε στη λεκάνη του κάρτερ να μειώνονται οι τριβές και μείωση απόδοσης. Με την πάροδο ετών αποδείχθεικε πως αυτό είναι λάθος καθως ο στρόφαλλος δεν κρατούσε λάδια στα αυτιά του με αποτέλεσμα αυξημένες τοπικές θερμοκρασίες.
Παλαιότερα, γυαλιζαν τους αυλούς στο καπάκι ώστε το μείγμα να μην συναντά αντιστάσεις κατά την εισαγωγή του στον κύλινδρο και εξαγωγή του ως καυσαέριο από τον κύλινδρο. Και αυτό διαψεύστηκε και γίνονται γραμμώσεις ωστε να έχει ομαλότερη ροή και καλύτερη ψύξη.... ενώ στα αγωνιστικά που απ' τους οδηγούς αφαιρούνται τα τσιμουχάκια βαλβίδων κάνουν σε αυτά "λουκάκι" που συγκρατεί το λάδι....

Άρα μήπως η υπερβολή στο γυάλισμα δεν βοηθάει το αποτέλεσμα της λίπανσης ΚΑΙ στα ρολόγια? Γιατί η μηχανική έχει κοινους παρονομαστές για κάθε μηχανή με μεταλλικά εξαρτήματα και λίπανση.
Argo98
Breitling specialist
Δημοσιεύσεις: 3272
Εγγραφή: Τετ Οκτ 05, 2011 3:11 pm
Has thanked: 2116 times
Been thanked: 4342 times

Re: Φινιρισμα-Αποδοση

Δημοσίευση από Argo98 »

Megalos έγραψε:
Argo98 έγραψε:Ωραία αυτά τα παλιά θέματα!!!
πραγματι Βασιλη ... ορισμενες φορες δεν πιστευεις ποσο σημαντικα και ομορφα θεματα εχουμε στο φορουμ μας :rose
Το ξέρω Κώστα!! :smile: :cheer:
Στο συγκεκριμένο θέμα μου άρεσε πολύ αυτό που άκουσα για την 7750 και ιδίως από ειδικό του χώρου!
These users thanked the author Argo98 for the post:
Megalos (Κυρ Ιούλ 22, 2018 8:35 pm)
Rating: 7.69%
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 43119
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 40268 times
Been thanked: 8752 times

Re: Φινιρισμα-Αποδοση

Δημοσίευση από Megalos »

astra4u έγραψε:...αν κατάλαβα.... το θέμα φινιρίσματος και γυαλίσματος ενός μηχανικού ρολογιού, μειώνει τις τριβές κινούμενων μερών.

Η άποψή μου, που δεν είναι άποψή μου αλλά εφαρμογή από βελτιωτές μηχανών αυτοκινήτων λέει πως στο κύλινδρο γίνονται κάποιες γραμμές στο ρεκτιφιέ του για να "κρατάει" το λάδι για τη λίπανσή του και κατ΄επέκταση και τη μείωση της θερμοκρασίας του ενώ αντιθέτως, όταν αυτος γυαλίσει τότε ο μηχανικός τον μετράει και αν τον δει οβάλ τον δίνει στο ρεκτιφιέ, αν δεν τον δει οβλαλ με ντουκόχαρτο ασχολείται ο ίδιος για να σχηματίσει αυτές τις γραμμώσεις.
Παλαιότερα, σε βελτιωσεις έπιαναν στροφάλλους και γυάλιζα τα αυτιά τους ώστε όταν βουτάνε στη λεκάνη του κάρτερ να μειώνονται οι τριβές και μείωση απόδοσης. Με την πάροδο ετών αποδείχθεικε πως αυτό είναι λάθος καθως ο στρόφαλλος δεν κρατούσε λάδια στα αυτιά του με αποτέλεσμα αυξημένες τοπικές θερμοκρασίες.
Παλαιότερα, γυαλιζαν τους αυλούς στο καπάκι ώστε το μείγμα να μην συναντά αντιστάσεις κατά την εισαγωγή του στον κύλινδρο και εξαγωγή του ως καυσαέριο από τον κύλινδρο. Και αυτό διαψεύστηκε και γίνονται γραμμώσεις ωστε να έχει ομαλότερη ροή και καλύτερη ψύξη.... ενώ στα αγωνιστικά που απ' τους οδηγούς αφαιρούνται τα τσιμουχάκια βαλβίδων κάνουν σε αυτά "λουκάκι" που συγκρατεί το λάδι....

Άρα μήπως η υπερβολή στο γυάλισμα δεν βοηθάει το αποτέλεσμα της λίπανσης ΚΑΙ στα ρολόγια? Γιατί η μηχανική έχει κοινους παρονομαστές για κάθε μηχανή με μεταλλικά εξαρτήματα και λίπανση.
Κωστα πιστευω οτι οι χαραξεις που γινονται σε φινιρισματα απο εταιρειες ( και δη ΥΩ) σιγουρα εχουν μελετηθει ωστε να εχουν αποτελεσματα ..
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
astra4u
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 18, 2018 2:58 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 61 times

Re: Φινιρισμα-Αποδοση

Δημοσίευση από astra4u »

Megalos έγραψε:
astra4u έγραψε:...αν κατάλαβα.... το θέμα φινιρίσματος και γυαλίσματος ενός μηχανικού ρολογιού, μειώνει τις τριβές κινούμενων μερών.

Η άποψή μου, που δεν είναι άποψή μου αλλά εφαρμογή από βελτιωτές μηχανών αυτοκινήτων λέει πως στο κύλινδρο γίνονται κάποιες γραμμές στο ρεκτιφιέ του για να "κρατάει" το λάδι για τη λίπανσή του και κατ΄επέκταση και τη μείωση της θερμοκρασίας του ενώ αντιθέτως, όταν αυτος γυαλίσει τότε ο μηχανικός τον μετράει και αν τον δει οβάλ τον δίνει στο ρεκτιφιέ, αν δεν τον δει οβλαλ με ντουκόχαρτο ασχολείται ο ίδιος για να σχηματίσει αυτές τις γραμμώσεις.
Παλαιότερα, σε βελτιωσεις έπιαναν στροφάλλους και γυάλιζα τα αυτιά τους ώστε όταν βουτάνε στη λεκάνη του κάρτερ να μειώνονται οι τριβές και μείωση απόδοσης. Με την πάροδο ετών αποδείχθεικε πως αυτό είναι λάθος καθως ο στρόφαλλος δεν κρατούσε λάδια στα αυτιά του με αποτέλεσμα αυξημένες τοπικές θερμοκρασίες.
Παλαιότερα, γυαλιζαν τους αυλούς στο καπάκι ώστε το μείγμα να μην συναντά αντιστάσεις κατά την εισαγωγή του στον κύλινδρο και εξαγωγή του ως καυσαέριο από τον κύλινδρο. Και αυτό διαψεύστηκε και γίνονται γραμμώσεις ωστε να έχει ομαλότερη ροή και καλύτερη ψύξη.... ενώ στα αγωνιστικά που απ' τους οδηγούς αφαιρούνται τα τσιμουχάκια βαλβίδων κάνουν σε αυτά "λουκάκι" που συγκρατεί το λάδι....

Άρα μήπως η υπερβολή στο γυάλισμα δεν βοηθάει το αποτέλεσμα της λίπανσης ΚΑΙ στα ρολόγια? Γιατί η μηχανική έχει κοινους παρονομαστές για κάθε μηχανή με μεταλλικά εξαρτήματα και λίπανση.
Κωστα πιστευω οτι οι χαραξεις που γινονται σε φινιρισματα απο εταιρειες ( και δη ΥΩ) σιγουρα εχουν μελετηθει ωστε να εχουν αποτελεσματα ..
Συμφωνώ! δεν μπορεί να δουλέψει κάτι εντελώς λείο έχοντας σωστή λίπανση.
Απάντηση