Georges έγραψε:Αντώνη το Planet Ocean που θα το πήγαινες για σέρβις???
Φιλικά Γιώργος
Γιωργο μιλαμε για σοβαρα σερβις και εξωπλισμενα σαν του Αρη απ οτι ειδες, δεν μιλαμε για τον πρωτο τυχοντα στην Ομονοια που αλλαζει
λουρακια και μπαταριες??
Εγω το ρολεξ μου παντως το εδωσα για σερβις στον ρολογα μου και μαλιστα το χαζεψα και λιγο ,υπαρχουν σερβις και σερβις.
Ναι το ξερω οτι εχεις 4 Ω..
ηθελα να πω ενα ρολοι σαν το Ω PO..ξερω και εγω..τι να πω ρε φιλε..
Αμα ειναι να σου τυχει θα σου τυχει...ειτε επισημο..ειτε ανεπισημο..
i palios έγραψε:
...μετεδωσε τις γνωσεις σου
Φιλικα Παλιος.
Γιαννη με αφορμη το ποστ σου θα ηθελα να πω οτι ειναι ενας απο τους λογους που εγω οταν ανεβαζω αναλυτικες φωτο απο τις εργασιες που κανω. Θα ηθελα ετσι να δωσω το εναυσμα σε καποιον η καποιους να μου κανουν καποιες ερωτησεις απο αποριες που τους δημιουργηθηκαν με αφορμη τις φωτο και ετσι ισως καποιοι μαθουν καποια πραγματα παραπανω η κατι που δεν ξερουν η που το ξερουν λαθος. Αλλιως αν το εκανα μονο απο διαφημιση θα ανεβαζα μια φωτο του πριν και μια φωτο του μετα οπως εχω δει να κανουν αρκετοι αλλοι συναδελφοι.
Αλλα μεχρι τωρα δεν ειδα καποιο αναλογο ενδιαφερον και αυτο με στεναχωρη.
i palios έγραψε:
...μετεδωσε τις γνωσεις σου
Φιλικα Παλιος.
Γιαννη με αφορμη το ποστ σου θα ηθελα να πω οτι ειναι ενας απο τους λογους που εγω οταν ανεβαζω αναλυτικες φωτο απο τις εργασιες που κανω. Θα ηθελα ετσι να δωσω το εναυσμα σε καποιον η καποιους να μου κανουν καποιες ερωτησεις απο αποριες που τους δημιουργηθηκαν με αφορμη τις φωτο και ετσι ισως καποιοι μαθουν καποια πραγματα παραπανω η κατι που δεν ξερουν η που το ξερουν λαθος. Αλλιως αν το εκανα μονο απο διαφημιση θα ανεβαζα μια φωτο του πριν και μια φωτο του μετα οπως εχω δει να κανουν αρκετοι αλλοι συναδελφοι.
Αλλα μεχρι τωρα δεν ειδα καποιο αναλογο ενδιαφερον και αυτο με στεναχωρη.
Aρη το εργαστηριο σου ειναι αρτιο μ ολη τι σημασια της λεξης,και κυριως τα μηχ/τα σου που ειναι υπερσυγχρονα
Τα λογια περισσευουν
Αγαπητε φιλε Wostep υπαρχουν και κακα σερβις αντ/πειων( για μενα τα πιο πολλα,) οπως και πολυ καλοι ιδιωτες τεχνικοι,και το αντιθετο,
Δεν έχω παρά να συμφωνήσω .
Εσυ εδω και μ ολο τον σεβασμο , μας παραθετεις ενα απεριοριστο υμνολογειο για τις αντ/πειες λες και εμεις δεν ασχολουμαστε με τα ρολογια η δεν μπαινοβγαινουμε στις αντ/πειες και στους ιδιωτες ρολογαδες.
Εσύ λοιπόν που ασχολείσαι με τα ρολόγια και εκφέρεις μια άποψη καλό θα είναι να είσαι πιο αυστηρός και με τους δυο . Και όχι μόνο με τις αντιπροσωπείες αφού νομίζεις ότι όλο το θέμα μου είναι να "μηδενίσω" τους ανεξάρτητους τεχνικούς .
Αναφερεσαι σε παρακολουθηση χειρουργειων ειρωνικα ,<< και που εισαστε>> ασχετο με το θεμα μας, και σε ζημιες απο τους εξω τεχνικους,ρωτησες ποτε εξω τεχνικο τι ρολογια του εδωσαν να διορθωσει απο ζημιες αντ/πειων?? γιατι το αντιθετο το ηξερες αυτο δεν το ειχες υπ οψιν σου??
Να σου πω για την ιστορία ότι υπήρξα ανεξάρτητος και μπορώ να εκφέρω μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα αφού έχω υπάρξει και στις δυο θέσεις , όχι σαν πελάτης πλέον .Η αναφορά των χειρουργίων είχε να κάνει με το σχόλιο που θέλει τους πελάτες να κάθονται πάνω απτο κεφάλι του ανεξάρτητου τεχνικού γιατί υπάρχει μια "φιλική σχέση" . Εγώ το ονομάζω καχυποψία .
Σου λεω λοιπον ετυχε δυο φορες σ εμενα,ασε τι εχουν δει τα ματια μου.
Φαντάσου τα δικά μου τα μάτια τι έχουν δει που με όλο το σεβασμό κρίνω περισσότερα πράγματα πέρα απτο αισθητικό κομμάτι μιας εργασίας
Λες οτι δεν ειμαστε ευχαριστημενοι μονο και μονο για τις υψηλες τιμες των αντ/πειων ,
Δεν ειναι το μονο,--- αλλα το Σπουδεοτερο και το βασικοτερο ,λιγο το λες εσυ αυτο?? το προσπερναμε ετσι??
Οι γνώσεις και η εξειδίκευση πληρώνονται . Και δεν καταλαβαίνω την νοοτροπία αυτή όταν ο πελάτης έχει δαπανήσει υπέροχα λεφτά για να αγοράσει ένα προιόν . Έχεις 5 χιλιάρικα να το αγοράσεις αλλά για σέρβις δεν έχεις ????Και αφού δεν έχεις γιατί το αγοράζεις ? Γιατί ξέρω απτη ζωή μου μέχρι στιγμής ότι "αγγίζω" μόνο κάτι που μπορώ να υποστηρίξω . Δεν έκλαψα ,ακόμα και όταν ξαφνικά έπρεπε να δώσω 1000 ευρό για ζημιά αυτοκινήτου .
Εγω θα συμφωνισω μαζι σου για τα σεμιναρια που κανουν και τα εξιδηκευμενα μηχανηματα που εχουν οι αντ/πειες --αλλα ποιες??
τα βαρυα ονοματα?? Αυτα που αφορουν τους πολυ λιγους? γιατι και τα καλα ρολογια που εχουμε καποιοι οπως κι εγω τα περισσοτερα απ οτι ξερω ειναι μεταχ/να η απο την ,παραπλευρη αγορα αρα δεν καρπονωμαστε τις καλες υπηρεσιες των ν αντ/πειων ουτε κιεμεις. Στις αντ/πειες παντως που πηγα εγω ηταν κατι μικροι χωροι σε καποιον οροφο στην
Πραξιτελους , Καρ.Σερβιας, Λεκκα και αλλου που με βαρεια καρδια αφηνες το ρολοι σου.
Το Swatch group den επισκευάζει Breguet μόνο αλλά και Tissot . Μήπως νομίζεις ότι για την επισκευή ενός Tissot χρησιμοποιούνται μηχανήματα δεύτερης ποιότητας ?Θα μου πεις είναι όμιλος και έχει άλλη δυναμική που θα το δεχτώ . Αλλά για ποιές εταιρίες μιλάμε που δεν έχουν σέρβις να στηρίξουν το προιόν τους ?
Δηλ.Σερβις που δινουν φτηνες προσφορες και παιρνουν τις επισκευες εργολαβια , σ αυτους τους τεχνιτες δινουμε τα ρολογια μας που αν τους ηλεγχαν οι
επισημες αντ/πειες δεν θα ειχαμε αυτα τα παραπονα που εχουμε πολλοι απο μας,κι αυτοι οι τεχνιτες μου καναν απαραδεχτες ζημιες αδικαιολογητες.
Αυτό δεν ξέρω απο που το κατάλαβες αλλά σαν ανεξάρτητος τεχνικός δεν πήρα σέρβις εταιρίας επειδή πρόσφερα καλύτερες τιμές αλλά γιατί είχα ένα πτυχίο και μπορούσα να υποστηρίξω το προιόν . Έτσι για την ιστορία ο τιμοκατάλογος μου στάλθηκε απτη μητρική εταιρία . Τώρα πως θα μπορούσα εγώ να δώσω χαμηλότερες τιμές απτους συναδέλφους δεν το καταλαβαίνω εκτός και αν μιλάς για εταιρίες μικρές που χρησιμοποιούν κατά 99.9% κινέζικες μηχανές .
Εμενα παντως ζημια δεν μου εκανε ρολογας και ανμου κανει πιο ευκολα θα μου την διορθωσει ,δεν θα χρειαστει ουτε E Mail να στειλω στην Ελβετια ουτε εξωδικο στην αντ/πεια οπως καποιοι απο εδω εχουν αναφερει και που ειναι συνηθες φαινομενο.
Ελα να σου δείξω καταστροφές απο τον τεχνικό της γειτονιάς και τι ωραία θα νιώσεις όταν το ίδιο το εργοστάσιο έχει έλλειψη στο συγκεκριμένο ανταλλακτικό και θα πρέπει να περιμένεις 3 μήνες για παράδοση !
Πρεπει να ξερεις οτι πολλοι ρολογαδες εξω, δουλευαν στις αντ/πειες χρονια αρα εχουν γωσεις, και τα παρατησαν απ οτι καταλαβαινω γιατι ηταν δυσαρεστημενοι αρα λοιπον μπορει να κανουν καλυτερα την,δουλεια τους τωρα....λεω εγω....Οσο για μηχανηματα και εξοπλισμους νομιζω οτι τωρα εχουν ολοι, οσοι τουλαχιστον ειναι σοβαροι επαγγελματιες και πολυ απ αυτους δεν υστερουν και σε σπουδες.
Γιαυτό και μίλησα για εκπαίδευση που δεν τελειώνει ποτέ . Γιατί τα υλικά αλλάζουν , γίνονται έρευνες και εφόσον τα εργοστάσια κρίνουν ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές για την καλύτερη εξυπηρέτηση του προίόντος οφείλουν να εκπαιδεύουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα τους τεχνικούς τους . Πως ο ανεξάρτητος τεχνικός μπορεί να είναι μέσα στις εξελίξεις και στα standard που θέτει μια εταιρία όταν φεύγει απο αυτή και σταματά να παρακολουθεί σεμινάρια ????Αυτό για τις σπουδές δεν θα το σχολιάσω . Στην Ελλάδα ότι δηλώνεις είσαι . Ακόμα και σπουδές να μην έχεις . Και οι σχολές έχουν άλλη δυναμική η μία απτην άλλη . Το θέμα είναι να βρεις τον ανεξάρτητο τεχνικό που ΔΕΝ θα αναλάβει την επισκευή σου γιατί ΔΕΝ έχει την κατάλληλη πείρα και γνώση . Όλα για τα χρήματα .... Και έχω δει πολλά τέτοια . Όπως να ανοίγουμε tourbillon στην Ελλάδα παρόλο που δεν ξέρουμε βασικά πράγματα όπως η ρύθμιση μιας διαφυγής .
Κι αν επιμενεις οτι αυτοι ειναι λιγοι το ιδιο επιμενω κι εγω για τις αντ/πειες.
Άποψη σου
Μια αποδειξη σ αυτα που λεμε ειναι και η ψηφοφορια των μελων μας να την αγνωησουμε κι αυτην??
Να μην αγνοήσεις τίποτα , απλά κάποιοι σπουδάζουν και οφείλεις να ακούς την κρίση τους αλλιώς μπορείς πολύ ευχαρίστως να αναλάβεις τη θέση μας σαν "ειδικός" και να φύγουμε εμείς απτους πάγκους μας . Τι έχω ??? Ένα κρύωμα είναι , το είχε και η μάνα μου ... Στον γιατρό θα πάω μωρέ ????? Ελλάδα με τα όλα της !
Φιλε Wostep καλα κανεις και υπεραμυνεσαι αυτα τα σερβις σπιτι σου ειναι,δεν ξερω αν εισαι τεχνικος η αλλος υπαλ/λος αλλα αν φιαχνεις τα ρολογια μας μετεδωσε τις γνωσεις σου και στους αλλους συναδελφους σου, να μας τα φιαχνουν καλα , και να μας λες και τις αποψεις σου και την γνωμη σου κι ασε και μας να κρινουμε αν οι εξω ρολογαδες
ειναι καλυτεροι απο τις αντ/πειες η το αντιθετο, γιατι δεν ειμαστε υπαλ/λοι κανενος, και κρινουμε σαν καταναλωτες που ειμαστε, σαν ρολογοφιλοι και σαν συλλεκτες,
γιατι η γνωμη μας ενδιαφερει.
Υπήρξα ανεξάρτητος όχι όμως πλέον . Και αυτό περί μετάδοσης θα πρέπει να βάλεις καλά στο μυαλό σου ότι οι γνώσεις μεταδίδονται ΟΤΑΝ ο άνθρωπος που έχεις απέναντυ σου είναι ΕΤΟΙΜΟΣ να τις δεχτεί χωρίς την αξιοσημείωτη υπεροψία . Έχω ένα καλό πτυχίο αλλά ποτέ στα σεμινάρια δεν το σήκωσα σημαία ! Γιατί ??? Υπάρχουν άνθρωποι και θα υπάρχουν πάντα , που μπορούν να με μάθουν . Θα μου πεις ότι δεν μεταδίδω κάτι όταν θα με επισκεφτεί ένα συνάδελφος και αρνηθώ να του δείξω κάτι .
Με συγχωρεις για το υφος μου αλλα αυτα που μουχουν κανει οι αντ/πειες κι εχω δει να κανουν, με κανουν σκληρο απεναντι τους.
Και εμένα με συγχωρείς ,και ξέρω ότι τα γραφόμενα μου μπορεί να φαίνονται στα μάτια σου σαν να θέλω να σε "πυροβολήσω" . Δεν ισχύει όμως κάτι τέτοιο . Είναι η αγανάκτηση και η άγνοια που βλέπω καθημερινά . Αυτό με τρελαίνει . Μπορεί να μην μπορώ να σε βάλω στην εταιρία μέσα και να σου δείξω κάτι άλλα αν και εφόσον μου ζητηθεί πίστεψε με , θα βρώ τον τρόπο και το χρόνο .
Φιλικά
Νίκος
ΥΓ . Και πάλι ζητώ συγγνώμη αν τα λόγια μου σου φαίνονται "πύρινα" .
χαιρομαι που γινεται μια συζτηση σε ομορφο επιπεδο εστω και μαχητικο ....
σιγουρα υπαρχουν εντυπωσεις και εμπειριες ενθεν και ενθεν που κανουν οντως αντικρουωμενες τις αποψεις
νομιζω τελικα οτι και οι αντιπροσωπειες εχουν καποιες εξαιρετικο σερβις οπως αντιστοιχα και ανεξαρτητοι
τεχνιτες που ειναι αριστοι .... αλλα και αντιστροφα ....
ισως θα επρεπε να εστιασουμε στο ποιες αντιπροσωπειες δεν εχουν καλο σερβις απο τις εμπειριες μας ...
πχ ειναι γεγονος οτι οι περισσοτεροι εχουν παραδεχτει οτι η Rolex εχει πολυ καλο σερβις
αντιστοιχα -και αυτο με φοβιζει ως κατοχο- για την Ωμεγα δεν εχουμε ακουσει τα καλυτερα ...
ΥΓ Νικο το υφος σου δεν εχει απολυτως τιποτα και νομιζω οτι με χαρα σε διαβαζουν τα μελη μας
οπως και οτι ο Αρης δεν ερχεται σε αντιπαραθεση αλλα δειχτει την αλλη πλευρα
Λοιπόν δεν ξέρω για άλλες εταιριες κατά πόσο είναι καλες και τυπικες προς τον καταναλωτή αλλά εγώ σαν κάτοχος 3 ρολογιών TISSOT είμαι όσο δεν πάει απογοητευμένος με το service για τα TISSOT΄. Από τα 3 ρολόγια που έχω τα 2 μου παρουσίασαν πρόβλημα, και στα 2 πήγαν να μου κάνουν λαμογιά στο ένα δεν τους πέρασε στο 2ο ακόμα το ψάχνω το τι θα κάνω. Το 1ο ρολόι (χάλασε σχετικά γρήγορα δλδ στο πρώτο μηνά από την αγορά) ήταν μηχανικό και από τις πρώτες μέρες έχανε από 5’ στις 2 πρώτες εβδομάδες έως και 8’ μέχρι το τέλος του μήνα το πήγα να το δουν και μετά από 1.5 μηνά (to service στη tissot πιστεύω ότι έχει χρόνο αναμονής τουλάχιστον 2 μήνες αν είναι τυχερός) μου είπαν ότι πρέπει να αλλαχτεί ολόκληρος ο μηχανισμός και θέλουν 790 euro τέλος πάντων μετά από 15 τηλέφωνα κατάλαβαν ότι είναι καινούργιο και το καλύπτει η εγγύηση και μου το έκαναν δωρεάν μετά από 3μηνες μου το είχαν έτοιμο. Τώρα τα καλά…, για το 2ο ρολόι είναι ένα αυτόματο tissot touch το οποίο μετά από 3 χρόνια λειτουργίας τέλειωσε η μπαταρία. Το πήγα στο μαγαζί που το πήρα και μετά από 2 μήνες με πήραν τηλ και μου είπαν ότι και αυτό έχει χαλασμένο μηχανισμό και πρέπει να τον αλλάξουμε το κόστος…..390 euro. Μου το ανακοίνωσαν μια παρασκευή το ποσό και μετά από τις φωνές που τους έβαλα με πήραν την δευτέρα και μου είπαν ότι τελικά θα μου κόψουν ένα 100αρικο και το κόστος θα είναι στα 290 euro. To Το ρολόι το πήρα πίσω χωρίς να το φτιάξουν και σκέπτομαι να το στείλω ο ίδιος στην Ελβετία να το δουν γιατί μου φαίνετε ότι εδώ στην Ελλάδα είμαστε ότι αρπάξει ο κόλος μας. Τώρα για το 3ο ρολόι που είναι αρκετό φθηνότερο από τα άλλα 2 μάλλον θα το πάω σε εξωτερικό μάστορα. Έστειλα mail στο site της TISSOT (http://www.tissot.ch/?mod_contact) και μου απάντησαν από το service στην Αθήνα.
ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΙΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟ 2o ΡΟΛΟΙ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΕΝΑ E-MAIL ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ TISSOT ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΟΙ.