Όλα έχουν νόημα στην κατασκευή και δεν είναι μόνο ο αισθητικός παράγοντας ...warover έγραψε:αρα νικο μπορεις χοντρικα να πεις καποιες παρεμβασεις σε θεμα ποιοτητος κατασκευεις που εχουν μοημα μηχανολογικαWostep έγραψε:Σωστός !eisenberg έγραψε:Τελικα το φινιρισμα ποσο ρολο παιζει στην αποδοση ενος μηχανισμου,αν παιζει?
Αν κρινω απο μια μηχανη μαζικης παραγωγης οπως μια ΕΤΑ 2892,η οποια αποδιδει πολυ καλα σε τομεις αξιοπιστιας-χρονομετριας το φινιρισμα δεν παιζει και μεγαλο ρολο!
'Η οχι?
Αλλά τώρα όταν διαθέτεις τα ωραία σου χρήματα δεν θα ήθελες και κάτι πιο προσεγμένο τουλάχιστον αισθητικά?
πχ το γυαλισμενο βερελακι και το γυαλισμενο ελατηριο εσωτερικα του μειωνουν τις τριβες και αρα την απολεια ενεργειας
Αυτό που πρέπει να κρίνουμε αν κάνουμε τελικά αυτές τις παρεμβάσεις στη μηχανή μας είναι το κατά πόσο σωστά θα δουλέψει το ρολόι συγκρινόμενο πάντα με ένα ρολόι που θυμίζει ακατέργαστο σίδερο ....
Τρέχουν οι εταιρίες να βγάλουν καινούργιες διαφυγές για καλύτερο ισοχρονισμό να φιάξουν άλλα υλικά που θα μειώσουν τις τριβές , να γυαλίσουν τους τροχούς να κάνουν το ένα να κάνουν το άλλο ....
Και στην τελική ?
Αν βάλεις μια 2892 για timing (που είναι σε γενικές γραμμές χωρίς φινιρίσματα και χωρίς πολλά φρου φρου) παρατηρείς ότι ακόμα και ένα μοντέλο της Patek πολύ θα ζήλευε την αξιοπιστία της !
Ο 7750 είναι ακόμα ένα τρανταχτό παράδειγμα μαζικής παραγωγής και χωρίς φινιρίσματα ...
Βάλε ΟΠΟΙΟ ρολόι θες απο τις μεγάλες εταιρίες και σύγκρινε το Timing τους ....
Ο 7750 απλός και χωρίς φινιρίσματα και μια μηχανή της Patek με φινιρίσματα με πατέντες κτλπ κτλπ .....
Εάν ποτέ η Patek δουλέψει όπως ο 7750 εγώ θα σκίσω τα πτυχία μου και θα αλλάξω επάγγελμα .