ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
- eisenberg
- sensei
- Δημοσιεύσεις: 10352
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 7:56 pm
- Τοποθεσία: Raccoon City
- Has thanked: 1049 times
- Been thanked: 1287 times
Re: ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Προσωπικα δεν ηξερα οτι πρεπει να εχω εμμεσο φωτισμο οταν φωτογραφιζω,συνηθως εβαζα το ρολοι κατω απ τη λαμπα γραφειου και τραβουσα :D
Προφανώς και θα μπορούσα να μην αναφερθώ στο συγκεκριμένο θέμα. Αλλά με ενοχλεί πολύ ο τρόπος σκέψης που κρύβεται πίσω από αυτή την συζήτηση, όπως εξελίσσεται. Όπως ξέρετε έχω προσωπικό λόγο να έχω ενοχληθεί από τα συμβάντα του τελευταίου διαστήματος και μέσα σε αυτό το κλίμα εντάσσεται και «το μάθημα φωτογραφίας» το οποίο είναι αντίστοιχου είδους με το «μάθημα ωρολογοποιίας» που δίνουν κάποιοι ανώνυμα, ανώριμα και «εύκολα». Επειδή συμβαίνει και στα δύο να έχω άποψη, έγραψα για την φωτογραφία, για να μην γράψω για τις μαϊμούδες που φιλοξενούνται με διθυραμβικά σχόλια, αντί να απαγορεύονται, ή για την διατύπωση απόψεων με την άνεση του δήθεν «ειδήμονα» άνευ λόγου.
Θα ηθελα να κανω ενα τελευταιο σχολιο πανω σ αυτο Κωστη και μετα ας περασουμε στην ουσια του τοπικ.
Δεν καταλαβαινω τι νοημα εχει ν απανταμε σ αυτο το φορουμ για κατι που διαβασαμε σε ενα αλλο φορουμ.Δεν ηξερα οτι ακομη δεν μπορεις να ποσταρεις εκει,αλλα κι αυτο που γινεται τωρα δεν ειναι η λυση νομιζω.Αλλα ακομη κι ετσι χαρακτηρισμοι του στυλ ''χιλιοκροτουμενος απ τους συμφορουμιστες δασκαλος της φωτογραφιας'' σιγουρα δεν ητανε απαραιτητοι,οσα τεχνικα λαθη και να υπαρχουν στα ποστ του.Πιο χαλαρη διαθεση ειναι καλυτερα.
Προφανώς και θα μπορούσα να μην αναφερθώ στο συγκεκριμένο θέμα. Αλλά με ενοχλεί πολύ ο τρόπος σκέψης που κρύβεται πίσω από αυτή την συζήτηση, όπως εξελίσσεται. Όπως ξέρετε έχω προσωπικό λόγο να έχω ενοχληθεί από τα συμβάντα του τελευταίου διαστήματος και μέσα σε αυτό το κλίμα εντάσσεται και «το μάθημα φωτογραφίας» το οποίο είναι αντίστοιχου είδους με το «μάθημα ωρολογοποιίας» που δίνουν κάποιοι ανώνυμα, ανώριμα και «εύκολα». Επειδή συμβαίνει και στα δύο να έχω άποψη, έγραψα για την φωτογραφία, για να μην γράψω για τις μαϊμούδες που φιλοξενούνται με διθυραμβικά σχόλια, αντί να απαγορεύονται, ή για την διατύπωση απόψεων με την άνεση του δήθεν «ειδήμονα» άνευ λόγου.
Θα ηθελα να κανω ενα τελευταιο σχολιο πανω σ αυτο Κωστη και μετα ας περασουμε στην ουσια του τοπικ.
Δεν καταλαβαινω τι νοημα εχει ν απανταμε σ αυτο το φορουμ για κατι που διαβασαμε σε ενα αλλο φορουμ.Δεν ηξερα οτι ακομη δεν μπορεις να ποσταρεις εκει,αλλα κι αυτο που γινεται τωρα δεν ειναι η λυση νομιζω.Αλλα ακομη κι ετσι χαρακτηρισμοι του στυλ ''χιλιοκροτουμενος απ τους συμφορουμιστες δασκαλος της φωτογραφιας'' σιγουρα δεν ητανε απαραιτητοι,οσα τεχνικα λαθη και να υπαρχουν στα ποστ του.Πιο χαλαρη διαθεση ειναι καλυτερα.
Ψάχνω για το τέλειο ρολόι...ελπίζω να μην το βρω ποτέ!
Re: ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αγαπητέ eisenberg, δεν έγραψα οτι είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσεις έμμεσο φωτισμό. Απλά ξεκινάμε από την υπόθεση οτι κάποιος που κάνει μια φωτογράφηση χωρίς επαγγελματικά εργαλεία, δεν έχει πολλές φωτιστικές πηγές. Με την αντνάκλαση μπορούμε να "πολλαπλασιάσουμε" τις πηγές μας. Είναι όμως και θέμα ποιότητας φωτισμού. Φαντάζομαι θα σου έχει τύχει να περπατάς στην Σταδίου και να δεις ένα υπέροχο φως, που μετά διαπιστώνεις ότι προέρχεται από την αντανάκλαση του ήλιου επάνω στα τζάμια ενός κτηρίου.
Το ίδιο κάνουμε και στις μόδες. έχεις το φως του ήλιου. Έχεις και ένα-δύο ανακλαστήρες στρογγυλούς με διάμετρο 2 μέτρα ο ένας. Βάζεις τον ένα να στέλνει το φως από πίσω σε γωνία επάνω στην κοπέλα και τις βγάζει μια "κόντρα" στα μαλλιά ή στο σώμα, αν φοράει μαγιώ, που είναι "όλα τα λεφτά". Συχνά σε μια τέτοια περίπτωση βάζουν και χρυσό χρώμα και γίνεται η "κοντρα" πιο "ζεστή".
Γενικά την στιγμή που το ρολόι έχει πολλές επιφάνειες που αντανακλούν έντονα, όσο πιο σημειακή είναι η φωτιστική πηγή, τόσο πιο λίγο άγχος έχουμε για περιττές αντανακλάσεις. Μια πηγή γίνεται ακόμη πιο "σημειακή" αν την στείλουμε μακριά.
Συγνώμη, αλλά δεν είναι η ημέρα κατάλληλη για περισσότερα, γιατί έχω αρκετή δουλειά. θα επανέλθω.
Φιλικά
Κωστής
Το ίδιο κάνουμε και στις μόδες. έχεις το φως του ήλιου. Έχεις και ένα-δύο ανακλαστήρες στρογγυλούς με διάμετρο 2 μέτρα ο ένας. Βάζεις τον ένα να στέλνει το φως από πίσω σε γωνία επάνω στην κοπέλα και τις βγάζει μια "κόντρα" στα μαλλιά ή στο σώμα, αν φοράει μαγιώ, που είναι "όλα τα λεφτά". Συχνά σε μια τέτοια περίπτωση βάζουν και χρυσό χρώμα και γίνεται η "κοντρα" πιο "ζεστή".
Γενικά την στιγμή που το ρολόι έχει πολλές επιφάνειες που αντανακλούν έντονα, όσο πιο σημειακή είναι η φωτιστική πηγή, τόσο πιο λίγο άγχος έχουμε για περιττές αντανακλάσεις. Μια πηγή γίνεται ακόμη πιο "σημειακή" αν την στείλουμε μακριά.
Συγνώμη, αλλά δεν είναι η ημέρα κατάλληλη για περισσότερα, γιατί έχω αρκετή δουλειά. θα επανέλθω.
Φιλικά
Κωστής
- Stardrive
- Δημοσιεύσεις: 329
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 7:28 pm
- Τοποθεσία: Lagrange point
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αγαπητέ Κωστή,
Μπορώ να καταλάβω αυτά που γράφεις. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τον τρόπο σου.
Αν είχα τις γνώσεις σου που δεν τις έχω, ( ειλικρινά πόσοι ξέρουν το μεγάλο format και ακόμη περισσότερο πόσοι έχουν δουλέψει το μεγάλο format, ελαχιστότατοι και ακόμη πόσοι πραγματικά έχουν ουσιαστικά σπουδάσει φωτογραφία ) θα έλεγα ίσως τα ίδια πράγματα ο τρόπος όμως που θα τα έλεγα θα ήταν διαφορετικός.
Προσωπικά δεν αμφισβητώ τις γνώσεις κανενός, όπως και δεν αμφισβητώ την προσπάθεια κανενός. Δεν είχαμε- έχουμε- θα έχουμε, όλοι τους ίδιους δασκάλους, όπως και δεν έχουμε όλοι το ίδιο μάτι (κοιτάμε βλέπουμε αισθανόμαστε και λειτουργούμε με διαφορετικό τρόπο, συνεπώς και η τέχνη έχει διαφορετική μετάφραση στον καθένα μας) και το μάτι μας εκπαιδευμένο ή μη σε σχέση πάντοτε με τα αισθητικά (εκ καταβολής και εμπειρίας) κριτήρια τείνει να του αρέσει ότι μέχρι τώρα έχουμε καταφέρει να αξιολογήσουμε ως όμορφο στη ζωή μας.
Τα όμορφα μάτια του παιδιού μας σε μία φωτογραφία φαντάζουν και ουσιαστικά είναι πολύ πιο ωραία από οποιαδήποτε Mona Lisa ( δεν αμφισβητώ σε καμμία περίπτωση την πολύπλευρη καλλιτεχνική αξία του έργου, πως θα μπορούσα άλλωστε ) . Άρα κατά την δική μου λογική μετράς με αυτό που έχεις και αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, το αντίθετο θα έλεγα ιδίως όταν γίνεται καλοπροαίρετα.
Φιλικά Βασίλης
Υ.Γ. Είναι αργά, έχω δύο τρία πράγματα ακόμη που θα ήθελα να πω, αύριο όμως.
Μπορώ να καταλάβω αυτά που γράφεις. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τον τρόπο σου.
Αν είχα τις γνώσεις σου που δεν τις έχω, ( ειλικρινά πόσοι ξέρουν το μεγάλο format και ακόμη περισσότερο πόσοι έχουν δουλέψει το μεγάλο format, ελαχιστότατοι και ακόμη πόσοι πραγματικά έχουν ουσιαστικά σπουδάσει φωτογραφία ) θα έλεγα ίσως τα ίδια πράγματα ο τρόπος όμως που θα τα έλεγα θα ήταν διαφορετικός.
Προσωπικά δεν αμφισβητώ τις γνώσεις κανενός, όπως και δεν αμφισβητώ την προσπάθεια κανενός. Δεν είχαμε- έχουμε- θα έχουμε, όλοι τους ίδιους δασκάλους, όπως και δεν έχουμε όλοι το ίδιο μάτι (κοιτάμε βλέπουμε αισθανόμαστε και λειτουργούμε με διαφορετικό τρόπο, συνεπώς και η τέχνη έχει διαφορετική μετάφραση στον καθένα μας) και το μάτι μας εκπαιδευμένο ή μη σε σχέση πάντοτε με τα αισθητικά (εκ καταβολής και εμπειρίας) κριτήρια τείνει να του αρέσει ότι μέχρι τώρα έχουμε καταφέρει να αξιολογήσουμε ως όμορφο στη ζωή μας.
Τα όμορφα μάτια του παιδιού μας σε μία φωτογραφία φαντάζουν και ουσιαστικά είναι πολύ πιο ωραία από οποιαδήποτε Mona Lisa ( δεν αμφισβητώ σε καμμία περίπτωση την πολύπλευρη καλλιτεχνική αξία του έργου, πως θα μπορούσα άλλωστε ) . Άρα κατά την δική μου λογική μετράς με αυτό που έχεις και αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, το αντίθετο θα έλεγα ιδίως όταν γίνεται καλοπροαίρετα.
Φιλικά Βασίλης
Υ.Γ. Είναι αργά, έχω δύο τρία πράγματα ακόμη που θα ήθελα να πω, αύριο όμως.
Time is always present ticking or not
Η ευρυμάθεια δεν σε κάνει απαραίτητα καλύτερο άνθρωπο.
Η ευρυμάθεια δεν σε κάνει απαραίτητα καλύτερο άνθρωπο.
Re: ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
αποριες.αποριες,αποριες.
Γιατι πρεπει να ειμαι αποφοιτος παιδαγωγικης ακαδημιας,για να μαθω στα παιδια μου οτι 1+1=2?
Γιατι πρεπει να εχω πτυχιο γυμναστικης ακαδημιας για να μαθω τον γιο μου να ισορροπει σε ποδηλατο?
Γιατι πρεπει να ειμαι παιδοψυχολογος για να υποδεικνυω στα παιδια μου οτι δεν πρεπει να περπατουν ξυπολητα?
Γιατι πρεπει να ειμαι τροχονομος για να πω σε καποιον οτι με το πρασινο περναμε?
Γιατι,γιατι,γιατι ...................................
Ελεος κυριοι,έλεος,φτανει πια με την αυτοπροβολη σας,προσβαλετε την υποτυπωδη νοημοσυνη μας
Γιατι πρεπει να ειμαι αποφοιτος παιδαγωγικης ακαδημιας,για να μαθω στα παιδια μου οτι 1+1=2?
Γιατι πρεπει να εχω πτυχιο γυμναστικης ακαδημιας για να μαθω τον γιο μου να ισορροπει σε ποδηλατο?
Γιατι πρεπει να ειμαι παιδοψυχολογος για να υποδεικνυω στα παιδια μου οτι δεν πρεπει να περπατουν ξυπολητα?
Γιατι πρεπει να ειμαι τροχονομος για να πω σε καποιον οτι με το πρασινο περναμε?
Γιατι,γιατι,γιατι ...................................
Ελεος κυριοι,έλεος,φτανει πια με την αυτοπροβολη σας,προσβαλετε την υποτυπωδη νοημοσυνη μας
Re: ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Είναι προφανές και γνωστό σε όλους, χωρίς να απαιτείται κάποια ειδίκευση ότι:
1+1=2
πως ισορροπεις σε ποδηλατο
δεν πρεπει να περπατουν τα παιδιά ξυπολητα
περνάμε με το πρασινο
Αν σου φαίνεται οτι είναι εξίσου προφανές και το πως φωτίζουμε ένα ρολόι....
Νομίζω οτι εξήγησα τις σκέψεις μου με επιχειρήματα.
Αυτοπροβαλή τι είναι για εσένα; Τις φωτογραφίες μου με ρολόγια τις ξέρει όλος ο χώρος του ρολογιού στο εξωτερικό και στην Ελλάδα, εδώ και χρόνια. Από τότε που τις έβγαλα. Κακό είναι που δίπλα σε αυτούς ήθελα να προσθέσω και την δική σου επιβεβαίωση οτι είναι ωραίες; Έλα παραδέξου το. Αφού σου αρέσουν!
Για περισσότερη απόλαυση http://clepsydre.gr/viw.php
Ίσως δεν έπρεπε να γράψω για τον ...μανάβη.
Φιλικά
Κωστής
ΥΓ. Στο φόρουμ αυτό δεν καλλάει το ύφος σου, κατά την γνώμη μου. Αλλού υπάρχει κάποιος που σκέφτεται και γράφει ακριβώς σαν και εσένα. Ούτε ο άλλος σου εαυτός να ήταν!!!
1+1=2
πως ισορροπεις σε ποδηλατο
δεν πρεπει να περπατουν τα παιδιά ξυπολητα
περνάμε με το πρασινο
Αν σου φαίνεται οτι είναι εξίσου προφανές και το πως φωτίζουμε ένα ρολόι....
Νομίζω οτι εξήγησα τις σκέψεις μου με επιχειρήματα.
Αυτοπροβαλή τι είναι για εσένα; Τις φωτογραφίες μου με ρολόγια τις ξέρει όλος ο χώρος του ρολογιού στο εξωτερικό και στην Ελλάδα, εδώ και χρόνια. Από τότε που τις έβγαλα. Κακό είναι που δίπλα σε αυτούς ήθελα να προσθέσω και την δική σου επιβεβαίωση οτι είναι ωραίες; Έλα παραδέξου το. Αφού σου αρέσουν!
Για περισσότερη απόλαυση http://clepsydre.gr/viw.php
Ίσως δεν έπρεπε να γράψω για τον ...μανάβη.
Φιλικά
Κωστής
ΥΓ. Στο φόρουμ αυτό δεν καλλάει το ύφος σου, κατά την γνώμη μου. Αλλού υπάρχει κάποιος που σκέφτεται και γράφει ακριβώς σαν και εσένα. Ούτε ο άλλος σου εαυτός να ήταν!!!
Re: ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
και βεβαια μου αρεσουν,σαφως και ειναι επαγγελματικοτερες απο εκεινες του προσωπου που ψεγεις,ομως το θεμα δεν ειναι αυτο.VIWOW έγραψε:Είναι προφανές και γνωστό σε όλους, χωρίς να απαιτείται κάποια ειδίκευση ότι:
1+1=2
πως ισορροπεις σε ποδηλατο
δεν πρεπει να περπατουν τα παιδιά ξυπολητα
περνάμε με το πρασινο
Αν σου φαίνεται οτι είναι εξίσου προφανές και το πως φωτίζουμε ένα ρολόι....
Νομίζω οτι εξήγησα τις σκέψεις μου με επιχειρήματα.
Αυτοπροβαλή τι είναι για εσένα; Τις φωτογραφίες μου με ρολόγια τις ξέρει όλος ο χώρος του ρολογιού στο εξωτερικό και στην Ελλάδα, εδώ και χρόνια. Από τότε που τις έβγαλα. Κακό είναι που δίπλα σε αυτούς ήθελα να προσθέσω και την δική σου επιβεβαίωση οτι είναι ωραίες; Έλα παραδέξου το. Αφού σου αρέσουν!
Για περισσότερη απόλαυση http://clepsydre.gr/viw.php
Ίσως δεν έπρεπε να γράψω για τον ...μανάβη.
Φιλικά
Κωστής
ΥΓ. Στο φόρουμ αυτό δεν καλλάει το ύφος σου, κατά την γνώμη μου. Αλλού υπάρχει κάποιος που σκέφτεται και γράφει ακριβώς σαν και εσένα. Ούτε ο άλλος σου εαυτός να ήταν!!!
ο συγκεκριμενος διεθεσε χρονο και κεφι να μοιρασει αυτο που ηξερε,και το εκανε για να διευκολυνει καποιους απο εμας να ποσταρουμε ευκρινοτερες τις φωτο των αγαπημενων μας ρολογιων,λιγα ηξερε λιγα εδωσε,πολλα ηξερε πολλα εδωσε,σημασια ειχε οτι ηθελε να μοιραστει την γνωση του,κι αυτο εκτιμησαμε ολοι μας,οπως εκτιμησαμε κι αυτους που μας εμαθαν ποδηλατο,να φοραμε παπουτσια,να περναμε με πρασινο κι ας μην ηταν <επαγγελματιες>.
γιατι τοση χολη απο μερους σου λοιπον γι αυτον τον ανθρωπο?ισως γιατι ενω σου περισσευει η γνωση,τσιγγουνευεσαι την διαθεση?
Re: ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Ζητήθηκε από τους υπεύθυνους του φόρουμ να περιορίσουμε την συζήτηση στο θέμα της φωτογραφίας.
Επιπλέον από την αρχή έδειξες την κακή σου πρόθεση. Δεν με ενδιαφέρει να σου αποδείξω αν και τι έχω προσφέρει, ούτε αν μετέφερα την γνώση μου, την στιγμή που μπορείς αν θέλεις να το διαπιστώσεις στο ίδιο το τόπικ που βρισκόμαστε. Αν το πρώτο ποστ για εσένα δεν περιέχει γνώση, πάρε ένα τούλι και τράβα φωτογραφίες ρολόγια.
Τα ερωτήματά σου λύνονται αν διαβάσεις τα ποστ μου σε αυτό το τόπικ. Οι υπόλοιποι τα διάβασαν και τα κατάλαβαν. Δεν είναι λογικό να τους κουράζουμε με τα ίδια. Βάλε αν θέλεις τις φωτογραφίες που τράβηξες με τις συμβουλές που πήρες και ευχαρίστως θα σου πω τι σκέπτομαι.
Χαρακτηριστικό είναι οτι προσπαθείτε να κάνετε ένα μαλακό φως, που περνάει μέσα από τούλια κλπ. Βρες μια φωτογραφία ρολογιού εταιρείας με μαλακό φως και πόσταρέ την. Δεν υπάρχει. Οι φωτογραφίες μου δεν είναι "επαγγελματικότερες", είναι επαγγελματικές.
Κωστής
ΥΓ. Αν έχεις κάτι για φωτογραφίες γράψε. Η κριτική σου για την γεννεοδωρία μου στις γνώσεις (λες και είναι υποχρέωση, ή θα απολογηθώ σε εσένα) δεν έχει ενδιαφέρον για τα μέλη. Κοίτα την δική σου συνεισφορά. Πριν πιάσεις την κριτική σε εμένα είχες γράψει μόνο ένα "πράγματι".
Επιπλέον από την αρχή έδειξες την κακή σου πρόθεση. Δεν με ενδιαφέρει να σου αποδείξω αν και τι έχω προσφέρει, ούτε αν μετέφερα την γνώση μου, την στιγμή που μπορείς αν θέλεις να το διαπιστώσεις στο ίδιο το τόπικ που βρισκόμαστε. Αν το πρώτο ποστ για εσένα δεν περιέχει γνώση, πάρε ένα τούλι και τράβα φωτογραφίες ρολόγια.
Τα ερωτήματά σου λύνονται αν διαβάσεις τα ποστ μου σε αυτό το τόπικ. Οι υπόλοιποι τα διάβασαν και τα κατάλαβαν. Δεν είναι λογικό να τους κουράζουμε με τα ίδια. Βάλε αν θέλεις τις φωτογραφίες που τράβηξες με τις συμβουλές που πήρες και ευχαρίστως θα σου πω τι σκέπτομαι.
Χαρακτηριστικό είναι οτι προσπαθείτε να κάνετε ένα μαλακό φως, που περνάει μέσα από τούλια κλπ. Βρες μια φωτογραφία ρολογιού εταιρείας με μαλακό φως και πόσταρέ την. Δεν υπάρχει. Οι φωτογραφίες μου δεν είναι "επαγγελματικότερες", είναι επαγγελματικές.
Κωστής
ΥΓ. Αν έχεις κάτι για φωτογραφίες γράψε. Η κριτική σου για την γεννεοδωρία μου στις γνώσεις (λες και είναι υποχρέωση, ή θα απολογηθώ σε εσένα) δεν έχει ενδιαφέρον για τα μέλη. Κοίτα την δική σου συνεισφορά. Πριν πιάσεις την κριτική σε εμένα είχες γράψει μόνο ένα "πράγματι".
Re: ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Το κείμενό μου είχε αφετηρία οτι ακριβώς αυτού του είδους οι τοποθετήσεις σε θέματα που δεν γνωρίζουμε, δεν διευκολύνουν (όπως λες) αλλά δημιουργούν σύγχυση. Αλλιώς να σου μιλήσω και εγώ για ιατρική, που δεν ξέρω, με σκοπό να σε κάνω καλά.
Κωστής
Κωστής
Re: ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Οφείλω μια απάντηση νομίζω.
Βέβαια επειδή (σύμφωνα με τον τίτλο του θέματος), η απάντηση θα είναι off-topic, όποιος θέλει τη διαβάζει, όποιος δεν θέλει όχι.
Για όσους δεν κατάλαβαν ή δεν γνωρίζουν, είμαι ο "χιλιοχειροκροτούμενος από τους συμφορουμίτες του δάσκαλος της φωτογραφίας" και ο "δήθεν ειδήμονας" από το ... "άλλο" φόρουμ.
Και όχι, δεν "έχω σπουδάσει φωτογραφία στην αρχή της δεκαετίας του ’80 στο Παρίσι, σε μια από τις καλύτερες σχολές της εποχής". Δεν έχω καν επαγγελματική μηχανή, ούτε φακούς κόστους χιλιάδων ευρώ.
Και για να φωτογραφίσω τα ρολόγια μου, δεν χρησιμοποιώ "πολλές και ελεγχόμενης, μικρής ακτίνας φωτιστικές πηγές".
Δεν χρειάζεται να τα κάνω όλα αυτά. Δεν θέλω να πουλήσω τις φωτογραφίες μου σε διαφημιστικές εταιρείες.
Φωτογραφίζω τα ρολόγια μου γιατί αυτό μου δίνει χαρά. Και προσπαθώ να τα φωτογραφίζω ολοένα και καλύτερα. Τόσο απλά. Όσα έγραψα συνιστούν απλώς μια προσπάθεια για να επιτύχει κανείς ακριβώς αυτό. Η πρόθεσή μου ήταν να γράψω μερικά πράγματα, δεδομένων των περιορισμών του φόρουμ αλλά και του προσωπικού μου χρόνου, τα οποία θα μπορούσαν να αποτελέσουν το έναυσμα έτσι ώστε όσοι έχουν το μεράκι και τη διάθεση, να το ... πάνε λίγο παραπέρα. Επουδενί δεν παρέδωσα μαθήματα φωτογραφίας.
Αν έθιξα επαγγελματίες φωτογράφους, δασκάλους της φωτογραφίας, ή το πνεύμα της Dorothea Lange, ζητώ ειλικρινή συγνώμη.
Η πρόθεσή μου ήταν ειλικρινής κύριε Viwow. Αυτό, είτε το θέλεις είτε όχι, δεν αλλάζει.
Και ναι, ενοχλήθηκα. Και όχι γιατί δεν γνωρίζεις σε βάθος τα περί φωτογραφίας. Αλλά από το κακότροπο ύφος σου και τη δήθεν "έκρηξή" σου, η οποία δεν ήταν ειλικρινής. Διότι αυτό που σε ενόχλησε και άρχισες να διαρρηγνύεις τα ιμάτιά σου για τα όσα "απαράδεκτα" έγραψα δεν ήταν ότι έγραψα πέντε "επιφανειακά" πράγματα σε ένα φόρουμ.
Ήταν ότι παρέμεινα σε εκείνο το φόρουμ ενώ, κατά τη δική σου λογική, έπρεπε να αποχωρήσω. Μπορεί να το κάνω κάποια στιγμή. Όχι όμως επειδή το υπέδειξε/ζήτησε/υπονόησε κάποιος άλλος.
Άντε, και καλά κρασιά.
Βέβαια επειδή (σύμφωνα με τον τίτλο του θέματος), η απάντηση θα είναι off-topic, όποιος θέλει τη διαβάζει, όποιος δεν θέλει όχι.
Για όσους δεν κατάλαβαν ή δεν γνωρίζουν, είμαι ο "χιλιοχειροκροτούμενος από τους συμφορουμίτες του δάσκαλος της φωτογραφίας" και ο "δήθεν ειδήμονας" από το ... "άλλο" φόρουμ.
Και όχι, δεν "έχω σπουδάσει φωτογραφία στην αρχή της δεκαετίας του ’80 στο Παρίσι, σε μια από τις καλύτερες σχολές της εποχής". Δεν έχω καν επαγγελματική μηχανή, ούτε φακούς κόστους χιλιάδων ευρώ.
Και για να φωτογραφίσω τα ρολόγια μου, δεν χρησιμοποιώ "πολλές και ελεγχόμενης, μικρής ακτίνας φωτιστικές πηγές".
Δεν χρειάζεται να τα κάνω όλα αυτά. Δεν θέλω να πουλήσω τις φωτογραφίες μου σε διαφημιστικές εταιρείες.
Φωτογραφίζω τα ρολόγια μου γιατί αυτό μου δίνει χαρά. Και προσπαθώ να τα φωτογραφίζω ολοένα και καλύτερα. Τόσο απλά. Όσα έγραψα συνιστούν απλώς μια προσπάθεια για να επιτύχει κανείς ακριβώς αυτό. Η πρόθεσή μου ήταν να γράψω μερικά πράγματα, δεδομένων των περιορισμών του φόρουμ αλλά και του προσωπικού μου χρόνου, τα οποία θα μπορούσαν να αποτελέσουν το έναυσμα έτσι ώστε όσοι έχουν το μεράκι και τη διάθεση, να το ... πάνε λίγο παραπέρα. Επουδενί δεν παρέδωσα μαθήματα φωτογραφίας.
Αν έθιξα επαγγελματίες φωτογράφους, δασκάλους της φωτογραφίας, ή το πνεύμα της Dorothea Lange, ζητώ ειλικρινή συγνώμη.
Η πρόθεσή μου ήταν ειλικρινής κύριε Viwow. Αυτό, είτε το θέλεις είτε όχι, δεν αλλάζει.
Και ναι, ενοχλήθηκα. Και όχι γιατί δεν γνωρίζεις σε βάθος τα περί φωτογραφίας. Αλλά από το κακότροπο ύφος σου και τη δήθεν "έκρηξή" σου, η οποία δεν ήταν ειλικρινής. Διότι αυτό που σε ενόχλησε και άρχισες να διαρρηγνύεις τα ιμάτιά σου για τα όσα "απαράδεκτα" έγραψα δεν ήταν ότι έγραψα πέντε "επιφανειακά" πράγματα σε ένα φόρουμ.
Ήταν ότι παρέμεινα σε εκείνο το φόρουμ ενώ, κατά τη δική σου λογική, έπρεπε να αποχωρήσω. Μπορεί να το κάνω κάποια στιγμή. Όχι όμως επειδή το υπέδειξε/ζήτησε/υπονόησε κάποιος άλλος.
Άντε, και καλά κρασιά.