ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;
- dimRHO
- Δημοσιεύσεις: 1552
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 20, 2009 2:54 pm
- Has thanked: 129 times
- Been thanked: 368 times
Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;
το ρολόι είναι σαν τη πίτσα. μπορεί το ζυμάρι να είναι απλό ψωμί και να έχει χίλλια δυο υλικά αλλά τρώγοντας την δε καταλαβαίνεις καμία γεύση από τα υλικά, αλλά υπάρχουν και πίτσες όπου το ζυμάρι είναι πολύ γευστικό από μόνο του και έχει μόνο 3-4 υλικά τα οποία δίνουν ξεχωριστό χαρακτήρα σε κάθε πίτσα και γεύση που το κάθε υλικό αναδεικνύεται στο ξεχωριστό αυτό συνδιασμό.
Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;
Αγαπητέ Αντώνη αυτά που έγραψα ισχύουν μεχρι κεραίας και αυτό που λες ότι
"Δυστυχως αυτο γινετε πλεον...η τεχνη του να βρουμε κατι καινοτομο εχει πλεον μπει στο περιθωριο"
συμβαίνει ακριβώς γιατί ελάχιστοι καταναλωτές επιθυμούν να αγοράσουν κάτι καινοτόμο.
Μη σε μπερδεύει το τι γράφουν 10 άνθρωποι στα φόρουμ, γιατί αν προσέξεις κανείς από αυτούς δεν έχει τα ρολόγια που καθημερινά κρίνει.
Μιλάμε εδώ 20 άνθρωποι για το Big Bang και κανείς δεν το έχει, ενώ ελάχιστοι έχουν κατι της αξίας και του ύφους του (άρα θα μπορούσαν να το έχουν και είναι επιλογή τους να μην το έχουν αγορασει)
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ.
Και έχουν άπειρες επιλογές: Dufour, Journe, MB&F, κλπ κλπ και όλα τα μεγάλα ρολόγια των γνωστών εταιρειών.
Και βέβαια για τους περισσότερους η καινοτομία αποτελεί εμπόδιο, ή πρόβλημα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Citroen. Όταν βγήκε ο βάτραχος το 1955 μια από τις εκατό καινοτομίες που είχε ήταν ότι αντί για πεντάλ φρένου έιχε μια μισή φουσκα από καουτσούκ κολλημένη στο πάτωμα στη θέση του πεντάλ.
Είχαν υπολογίσει ότι η διαφορά από το να σηκώσεις το ποδι από το πεντάλ του γκαζιού και να πατήσεις το πεντάλ του φρένου, στο να γλυστρίσεις από το πεντάλ του γκαζιού στη φούσκα του φρένου που ήταν πιο κοντά στο πάτωμα έσωζε ζωές.
Η μετάδοση της πίεσης ήταν άμεση αφού η φούσκα περιείχε υγρό από το σύστημα του υδροπνευματικού συστήματος φρεναρίσματος.
Το σύστημα λειτούργησε χωρίς ουτε μια επιπλοκή για 5 χρόνια και μετά το έβγαλαν γιατί ανακάλυψαν ότι έχαναν πολλούς πελάτες που δεν έβαζαν το χέρι στην τσέπη να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο που δεν είχε πεντάλ φρένου!
Λίγες δεκαετίες μετά όταν έκανα μια πρόταση στην Citroen στη Γαλλία για την αναπαλαίωση και την προβολή των καινοτομιών των παλαιών πρωτοποριακών μοντέλων (Traction Avant, DS, 2CV κλπ), μου απάντησαν "Είστε τρελός; Εμείς κοιτάμε να πείσουμε την διεθνή αγορά ότι φτιάχνουμε απλά αυτοκίνητα σαν την Nissan!"
Και αυτό γιατί αυτό ζητάει ο καταναλωτής.
Το να προσπαθήσεις να του επιβληθείς στοιχίζει πανάκριβα και δεν υπάρχει περίπτωση να έχει αποτέλεσμα.
Απλά είναι δύσκολο να δεχτείς πως λειτουργεί το μυαλό των καταναλωτών.
Νομίζεις ότι το Star System επιβάλλει την Μαντόνα, ενώ δεν είναι έτσι.
Την Μαντόνα την επιβάλλει η απαίτηση των κοριτσιών που αγοράζουν δίσκους και θέλουν ένα είδωλο που να τους μοιάζει: Να είναι ένα απλό κορίτσι, λίγο δεύτερο, χωρίς σπουδαίο κορμί, χωρίς σπουδαία φάτσα, χωρίς τιποτα ξεχωριστό. Όχι η Μαρία Κάλλας.
Για να μπορούν να ταυτιστούν μαζί της.
Και ταυτίζονται εκατομμύρια κοριτσάκια στον πλανήτη...
Ήταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη ηθοποιός; Όχι. Απλά έκανε στο πανι τις "χαριτωμενιές" που έκαναν όλες οι ελληνίδες εκείνη την εποχή στον αντρούλη τους...
Ακούει ο ταξιτζής τον ΛΕΠΑ και αισθάνεται ότι είναι δικός του. Ταυτίζεται. Ούτε φωνή, ούτε παιδεία, ούτε τίποτα. "Ο ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ" που έλεγε και κάποιος.
Τον γουστάρει και του αγοράζει το cd, γιατί είναι δικός του. Χαλάλι του το 10ρικο.
Με τον Καρρέρας θες να ταυτιστεί; Τον "ξενέρωτο"; Με τη φωνάρα; "Δεν γ@μ.... ο μαλάκας, μας πήρε τα αυτιά..."
Για να μπορούμε να δούμε καθαρά τις κινήσεις του marketing και των εταιρειών, πρέπει πρώτα να μπορεσουμε να δούμε τους εαυτούς μας αντικειμενικά.
Έχουμε την τηλεόραση, τη μουσική, τους πολιτικούς, την πόλη κλπ που αξίζουμε.
Φιλικά
Κωστής
"Δυστυχως αυτο γινετε πλεον...η τεχνη του να βρουμε κατι καινοτομο εχει πλεον μπει στο περιθωριο"
συμβαίνει ακριβώς γιατί ελάχιστοι καταναλωτές επιθυμούν να αγοράσουν κάτι καινοτόμο.
Μη σε μπερδεύει το τι γράφουν 10 άνθρωποι στα φόρουμ, γιατί αν προσέξεις κανείς από αυτούς δεν έχει τα ρολόγια που καθημερινά κρίνει.
Μιλάμε εδώ 20 άνθρωποι για το Big Bang και κανείς δεν το έχει, ενώ ελάχιστοι έχουν κατι της αξίας και του ύφους του (άρα θα μπορούσαν να το έχουν και είναι επιλογή τους να μην το έχουν αγορασει)
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ.
Και έχουν άπειρες επιλογές: Dufour, Journe, MB&F, κλπ κλπ και όλα τα μεγάλα ρολόγια των γνωστών εταιρειών.
Και βέβαια για τους περισσότερους η καινοτομία αποτελεί εμπόδιο, ή πρόβλημα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Citroen. Όταν βγήκε ο βάτραχος το 1955 μια από τις εκατό καινοτομίες που είχε ήταν ότι αντί για πεντάλ φρένου έιχε μια μισή φουσκα από καουτσούκ κολλημένη στο πάτωμα στη θέση του πεντάλ.
Είχαν υπολογίσει ότι η διαφορά από το να σηκώσεις το ποδι από το πεντάλ του γκαζιού και να πατήσεις το πεντάλ του φρένου, στο να γλυστρίσεις από το πεντάλ του γκαζιού στη φούσκα του φρένου που ήταν πιο κοντά στο πάτωμα έσωζε ζωές.
Η μετάδοση της πίεσης ήταν άμεση αφού η φούσκα περιείχε υγρό από το σύστημα του υδροπνευματικού συστήματος φρεναρίσματος.
Το σύστημα λειτούργησε χωρίς ουτε μια επιπλοκή για 5 χρόνια και μετά το έβγαλαν γιατί ανακάλυψαν ότι έχαναν πολλούς πελάτες που δεν έβαζαν το χέρι στην τσέπη να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο που δεν είχε πεντάλ φρένου!
Λίγες δεκαετίες μετά όταν έκανα μια πρόταση στην Citroen στη Γαλλία για την αναπαλαίωση και την προβολή των καινοτομιών των παλαιών πρωτοποριακών μοντέλων (Traction Avant, DS, 2CV κλπ), μου απάντησαν "Είστε τρελός; Εμείς κοιτάμε να πείσουμε την διεθνή αγορά ότι φτιάχνουμε απλά αυτοκίνητα σαν την Nissan!"
Και αυτό γιατί αυτό ζητάει ο καταναλωτής.
Το να προσπαθήσεις να του επιβληθείς στοιχίζει πανάκριβα και δεν υπάρχει περίπτωση να έχει αποτέλεσμα.
Απλά είναι δύσκολο να δεχτείς πως λειτουργεί το μυαλό των καταναλωτών.
Νομίζεις ότι το Star System επιβάλλει την Μαντόνα, ενώ δεν είναι έτσι.
Την Μαντόνα την επιβάλλει η απαίτηση των κοριτσιών που αγοράζουν δίσκους και θέλουν ένα είδωλο που να τους μοιάζει: Να είναι ένα απλό κορίτσι, λίγο δεύτερο, χωρίς σπουδαίο κορμί, χωρίς σπουδαία φάτσα, χωρίς τιποτα ξεχωριστό. Όχι η Μαρία Κάλλας.
Για να μπορούν να ταυτιστούν μαζί της.
Και ταυτίζονται εκατομμύρια κοριτσάκια στον πλανήτη...
Ήταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη ηθοποιός; Όχι. Απλά έκανε στο πανι τις "χαριτωμενιές" που έκαναν όλες οι ελληνίδες εκείνη την εποχή στον αντρούλη τους...
Ακούει ο ταξιτζής τον ΛΕΠΑ και αισθάνεται ότι είναι δικός του. Ταυτίζεται. Ούτε φωνή, ούτε παιδεία, ούτε τίποτα. "Ο ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ" που έλεγε και κάποιος.
Τον γουστάρει και του αγοράζει το cd, γιατί είναι δικός του. Χαλάλι του το 10ρικο.
Με τον Καρρέρας θες να ταυτιστεί; Τον "ξενέρωτο"; Με τη φωνάρα; "Δεν γ@μ.... ο μαλάκας, μας πήρε τα αυτιά..."
Για να μπορούμε να δούμε καθαρά τις κινήσεις του marketing και των εταιρειών, πρέπει πρώτα να μπορεσουμε να δούμε τους εαυτούς μας αντικειμενικά.
Έχουμε την τηλεόραση, τη μουσική, τους πολιτικούς, την πόλη κλπ που αξίζουμε.
Φιλικά
Κωστής
- antonis_ch
- Δημοσιεύσεις: 7929
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 9:09 am
- Has thanked: 51 times
- Been thanked: 391 times
Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;
Το να προσπαθήσεις να του επιβληθείς στοιχίζει πανάκριβα και δεν υπάρχει περίπτωση να έχει αποτέλεσμα..
Στοιχιζει πανακριβα συμφωνω..εχει αποτελεσμα ομως..
Δεν επηρεαζομαι και εχω σχηματισει αυτη την αποψη απο προσωπικη εμπειρια..Για αυτα που ανεφερα πριν διατηρω την αποψη μου για 2 λογους.
1) Δουλευω στο τμημα πωλησεων μεγαλης εταιρειας στην Κυπρο και πιστεψε με οταν δουλευεις με αυτα τα πραγματα ειναι τα παντα πολυ διαφορετικα...Στοχος ειναι οι πωλησεις και μονο οι πωλησεις στο τελος της ημερας..Αρκει να σου πω οτι δεν θες να βρισκεσε στο εξαμηνιαιο meeting και να εισαι πισω απο τους στοχους..Μαρκετινγκ και διαφημιση δουλευουν μαζι για αυτο τον σκοπο..ΠΩΛΗΣΕΙΣ...οταν υπαρχει δυνατος ανταγωνισμος τα πραγματα δεν ειναι ροδινα..
2) Πριν απο λιγους μηνες τελειωσα μια εργασια για το μεταπτυχιακο μου με σχεδον τον ιδιο τιτλο.. (Marketers have recently come under fire from all ends of the social and political spectrums. The argument accuses marketers of manufacturing artificial needs and thus motivating the individual subject to purchase products and services that he/she does not really need. Debate/ discuss this statement from your own ideological perspective, give factual examples to support your opinions.) Διαβαζοντας πολλα δοκιμια και βιβλια απο ακαδημαικους σχηματισα αυτη την αποψη.Δεν εκφραζομαι τυχαια.
Φιλικα,
Αντωνης
Στοιχιζει πανακριβα συμφωνω..εχει αποτελεσμα ομως..
Δεν επηρεαζομαι και εχω σχηματισει αυτη την αποψη απο προσωπικη εμπειρια..Για αυτα που ανεφερα πριν διατηρω την αποψη μου για 2 λογους.
1) Δουλευω στο τμημα πωλησεων μεγαλης εταιρειας στην Κυπρο και πιστεψε με οταν δουλευεις με αυτα τα πραγματα ειναι τα παντα πολυ διαφορετικα...Στοχος ειναι οι πωλησεις και μονο οι πωλησεις στο τελος της ημερας..Αρκει να σου πω οτι δεν θες να βρισκεσε στο εξαμηνιαιο meeting και να εισαι πισω απο τους στοχους..Μαρκετινγκ και διαφημιση δουλευουν μαζι για αυτο τον σκοπο..ΠΩΛΗΣΕΙΣ...οταν υπαρχει δυνατος ανταγωνισμος τα πραγματα δεν ειναι ροδινα..
2) Πριν απο λιγους μηνες τελειωσα μια εργασια για το μεταπτυχιακο μου με σχεδον τον ιδιο τιτλο.. (Marketers have recently come under fire from all ends of the social and political spectrums. The argument accuses marketers of manufacturing artificial needs and thus motivating the individual subject to purchase products and services that he/she does not really need. Debate/ discuss this statement from your own ideological perspective, give factual examples to support your opinions.) Διαβαζοντας πολλα δοκιμια και βιβλια απο ακαδημαικους σχηματισα αυτη την αποψη.Δεν εκφραζομαι τυχαια.
Φιλικα,
Αντωνης
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43134
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40286 times
- Been thanked: 8766 times
Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;
οπως ειπε και ο Στεφανος πολυ ενδιαφεροντα πραγματα παραθεσετε φιλοι μου...
Ανδρεα αγαπητε μου με εχεις εκπληξει αφανταστα..οι τοποθετησεις σου με εντυπωσιασαν...χαιρομαι για την παρουσια σου..
Αντωνη πολυ σωστα αυτα που γραφεις και που ασχοληθηκες επαγγελματικα ...keep walking
Κωστη χειμαρος οι παρατηρησεις και γνωσεις σου -οπως ειπε ο nomikosas - συμφωνω και εγω στα περισσοτερα ..
κριμα για την Citroen για αυτα που εγραψες -Στεφανε για κανε κατι να το ξανασκεφτουν
Ανδρεα αγαπητε μου με εχεις εκπληξει αφανταστα..οι τοποθετησεις σου με εντυπωσιασαν...χαιρομαι για την παρουσια σου..
Αντωνη πολυ σωστα αυτα που γραφεις και που ασχοληθηκες επαγγελματικα ...keep walking
Κωστη χειμαρος οι παρατηρησεις και γνωσεις σου -οπως ειπε ο nomikosas - συμφωνω και εγω στα περισσοτερα ..
κριμα για την Citroen για αυτα που εγραψες -Στεφανε για κανε κατι να το ξανασκεφτουν
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;
ωρολογοποιια - μαρκετινγκ σημειωσατε 2 και οπως λεει και η φιλη μας η Τζουλια στοχος ειναι τα λεφτα οταν το νουμερο 2 στις εταιρειες ειναι ο υπευθηνος μαρκετινγκ και ο τεχνικος διευθυντης ειναι το 4 ,5,6 τοτε ειναι πασιφανες οτι κερδιζει το μαρκετινγκ με απιστευτη χαρα θα εκανα αυτο σε ενα υπευθυνο μαρκετινγκ χε χε χε χε αααα παρε ακομα μια ........ πχ η ωμεγα εκανε το κοαξιαλ δεν το ειδα να το διαφημιζουν οσο θα επρεπε μια μεγαλη κενοτομια μαλλον γιατι οι του μαρκετινγκ δεν καταλαβαν τι ειναι αυτο και τι κανει αρα πως να το διαφημισουν οποτε δωστο στον χ διασημο να το φορεση και ολα καλα το ιδιο και αλλες εταιρειες Σεικο με το σπρινκ ντραιβ Πατεκ με τον τροχο απο σιλικονη (αν και διαφωνω με το συγκεκριμενο υλικο αλλα δεν παυει να ειναι μια καινοτομια σημαντικη ) θα μπορουσα να μιλαω ωρες για αυτο το θεμα αλλα εκνευριζομαι απιστευτα οποτε θα σταματησω εδω
Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;
τα πηρα ασχημα τωρα με της μαμουνιες που κανουν που βαζουν ενα δεικτακι και μας σπανε τα ............ για το τι καταφεραν και τι σπουδαια εταιρεια που ειναι κλπ κλπ και ζητανε και καμια 500 ευρω παραπανω και τρωμε και εμεις το παραμυθι αλλα φταιμε και εμεις που δεν αγοραζουμε ρολογια απο ανεξαρτητους ωρολογοποιους αλλα θελουμε να φοραμε την χ μαρκα να πουλαμε μουρη ...................
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43134
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40286 times
- Been thanked: 8766 times
Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;
φιλε Παραξενε ... ηρεμησε γιατι δεν θελουμε και να μας παθεις και τιποτα...
εχεις δικαιο με οσα αναφερεις αγαπητε μου ..ομως αυτη ειναι η τρομερη αληθεια ...
εχεις δικαιο με οσα αναφερεις αγαπητε μου ..ομως αυτη ειναι η τρομερη αληθεια ...
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
- StefMac
- JLC specialist
- Δημοσιεύσεις: 2808
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 10:05 pm
- Τοποθεσία: Απόδημος Αθηναίος ...
- Has thanked: 102 times
- Been thanked: 81 times
- Επικοινωνία:
Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;
Αυτό τα λέει όλα, και τα εξηγεί όλα ...VIWOW έγραψε:.....
.........
.............
Για να μπορούμε να δούμε καθαρά τις κινήσεις του marketing και των εταιρειών, πρέπει πρώτα να μπορεσουμε να δούμε τους εαυτούς μας αντικειμενικά.
Έχουμε την τηλεόραση, τη μουσική, τους πολιτικούς, την πόλη κλπ που αξίζουμε.
Φιλικά
Κωστής
__________ Jaeger LeCoultre___________
_______The First Manufacture in the Vallee De Joux_______
180 Χρόνια Δημιουργίας, Καινοτομίας και Πάθος για το Ρολόι !!!
_______The First Manufacture in the Vallee De Joux_______
180 Χρόνια Δημιουργίας, Καινοτομίας και Πάθος για το Ρολόι !!!
- antonis_ch
- Δημοσιεύσεις: 7929
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 9:09 am
- Has thanked: 51 times
- Been thanked: 391 times
Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;
Επιτελους καποιος επιασε το νοημα!ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ έγραψε:ωρολογοποιια - μαρκετινγκ σημειωσατε 2 και οπως λεει και η φιλη μας η Τζουλια στοχος ειναι τα λεφτα οταν το νουμερο 2 στις εταιρειες ειναι ο υπευθηνος μαρκετινγκ και ο τεχνικος διευθυντης ειναι το 4 ,5,6 τοτε ειναι πασιφανες οτι κερδιζει το μαρκετινγκ με απιστευτη χαρα θα εκανα αυτο σε ενα υπευθυνο μαρκετινγκ χε χε χε χε αααα παρε ακομα μια ........ πχ η ωμεγα εκανε το κοαξιαλ δεν το ειδα να το διαφημιζουν οσο θα επρεπε μια μεγαλη κενοτομια μαλλον γιατι οι του μαρκετινγκ δεν καταλαβαν τι ειναι αυτο και τι κανει αρα πως να το διαφημισουν οποτε δωστο στον χ διασημο να το φορεση και ολα καλα το ιδιο και αλλες εταιρειες Σεικο με το σπρινκ ντραιβ Πατεκ με τον τροχο απο σιλικονη (αν και διαφωνω με το συγκεκριμενο υλικο αλλα δεν παυει να ειναι μια καινοτομια σημαντικη ) θα μπορουσα να μιλαω ωρες για αυτο το θεμα αλλα εκνευριζομαι απιστευτα οποτε θα σταματησω εδω