ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;
ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;
Τι πιστεύετε ότι κάνει ένα ρολόι ή ένα χαρακτηριστικό του, να αποτελεί πραγματικό και ουσιαστικό αντικείμενο ωρολογοποιίας και τι το κάνει να αποτελεί τέχνασμα του marketing.
Μπορείτε να αναφερθείτε σε παραδείγματα συγκεκριμένων ρολογιών.
Φιλικά
Κωστής
Μπορείτε να αναφερθείτε σε παραδείγματα συγκεκριμένων ρολογιών.
Φιλικά
Κωστής
- eisenberg
- sensei
- Δημοσιεύσεις: 10352
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 7:56 pm
- Τοποθεσία: Raccoon City
- Has thanked: 1049 times
- Been thanked: 1287 times
Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;
Ωραιο θεμα
Εδω πρεπει να μας πεις πολλα πραγματα Κωστη διοτι ξερεις καλα απ'οτι εχω δει τις κινησεις marketing των εταιρειων!
Οπως το αντιλαμβανομαι εγω,με δυο τρεις εικονες...
-Καθαρα αντικειμενο-παραδοσιακης,αν θελετε- ωρολογοποιιας,ιστορικη μαρκα με ελαχιστο marketing,inhouse κουρδιστη καλιμπρα με καινοτομιες(πχ αποσπωμενο escapement για ευκολια σερβις),τελειο φινιρισμα.Τιμη σε λευκοχρυσο: 12.000$


-Κυριως προιον και αποτελεσμα μαρκετινγκ,υπερ-υπερτιμημενο,τιμη σε λευκοχρυσο:18.400$

Εδω πρεπει να μας πεις πολλα πραγματα Κωστη διοτι ξερεις καλα απ'οτι εχω δει τις κινησεις marketing των εταιρειων!
Οπως το αντιλαμβανομαι εγω,με δυο τρεις εικονες...
-Καθαρα αντικειμενο-παραδοσιακης,αν θελετε- ωρολογοποιιας,ιστορικη μαρκα με ελαχιστο marketing,inhouse κουρδιστη καλιμπρα με καινοτομιες(πχ αποσπωμενο escapement για ευκολια σερβις),τελειο φινιρισμα.Τιμη σε λευκοχρυσο: 12.000$


-Κυριως προιον και αποτελεσμα μαρκετινγκ,υπερ-υπερτιμημενο,τιμη σε λευκοχρυσο:18.400$

Ψάχνω για το τέλειο ρολόι...ελπίζω να μην το βρω ποτέ!
Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;
Φίλε Θοδωρή, σίγουρα αυτό που περιέγραψες είναι μια εικόνα που πολλοί έχουν για το τι είναι marketing στην ωρολογοποιία και τι δεν είναι.
Για εμένα αφετηρία του θέματος υπήρξε ένα τυχαίο γεγονός.
Σήμερα διέρευσε σε κλειστό κύκλο ότι μια εταιρεία θα παρουσιάσει στην Βασιλεία ένα ρολόι που θα έχει φόρτιση κουρδίσματος μεγαλύτερη των 1000 ωρών! Συγκεκριμένα 41 ημέρες!
Το προηγούμενο ρεκόρ ανήκει σε 2 (και όχι 1) ρολόγια, το Lange 31 με διπλό ελατήριο 1,85μ και το Quentin του Jacob & Co με 7 barillets!
To καινούργιο θα έχει 6 barillets!
Θεωρητικά, πρόκειται για μια πρωτοτυπία που έρχεται από τον χώρο της τεχνικής και κατά συνέπεια προάγει την ωρολογοποιία. Μπράβο στα παιδιά, θα λέγαμε...
Πήρα τηλέφωνο δύο μεγάλους ωρολογοποιούς και τους ρώτησα.
Καθαρό marketing μου απάντησαν.
Ο ένας πρόσθεσε: Αφού έχει αποδειχθεί ότι η ιδανική φόρτιση κουρδίσματος για να ρυθμιστεί σωστά ένα ρολόι είναι οι 50 ώρες. Εδώ αυτά που έχουν 8 ημέρες δεν μπορούν να ρυθμιστούν με τίποτα σωστά και κάνουν 1000 ώρες;
Marketing λοιπόν δεν είναι μόνο ο Biver που "φορτώνει" το ρολόι του με 1002 προεκτάσεις, (υλικά, ονόματα των sports, ιδέες, τρυκ στα φόρουμ, δείπνο στο εργοστάσιο για 100 φορουμίστες κλπ), ή η χρήση της υπογραφής ενός μεγάλου πιλότου της Φόρμουλα 1, αλλα΄και η "ανακάλυψη" ενός καινούργιου τρόπου να κατασκευάζεις το tourbillon, η χρήση silicium σε ένα ρολόι, η λέξη "manufacture" κάτω από το όνομα της εταιρείας...
Μήπως πρέπει να μιλήσουμε γιατί δεν είναι marketing, στην ωρολογοποιία;
Αν έχει μείνει κάτι, που να μην είναι;
Και να εξηγήσω ότι δεν είμαι προφανώς εναντίον του marketing.
Το marketing είναι η τέχνη του να βρεις τι θέλει να του προσφέρεις ο καταναλωτής. Και ο καταναλωτής δεν θέλει πάντα (ή σχεδόν ποτέ) μόνο ουσία. Θέλει να του πεις ότι το ρολόι του το φορούσε ο ανθρωπος στη Σελήνη, ότι το φόρεσε ο Paul Newman, ότι είναι κατασκευασμένο στο χέρι, ότι είναι ένα από τα 20 στον κόσμο.
Υπάρχει κοινό που θέλει να επιλέγει το διακριτικό, αυτό που βγάζει μάτι, το νέας τεχνολογίας κλπ.
Εγώ δεν πιστεύω ότι η τιμή κάνει ένα ρολόι προιόν του marketing ή όχι. Και ο H Moser όταν θα γίνει γνωστός όσο ο Bvlgari και θα τον "παίρνει" να το κάνει, τόσο ακριβά θα πουλάει και αυτός. Το marketing του επιβάλλει τώρα το low profile. (Παρεπιμπτόντως ένα αντίστοιχο ρολόι με αυτό που έβαλες βγήκε σήμερα ρολόι της χρονιάς από το Focus και ένα περιοδικό ωρολογοποιίας στην Γερμανία).
Όλα λοιπόν κατα τη γνώμη μου είναι marketing.
Θα είχε λοιπόν ενδιαφέρον να παρουσιάσετε κινήσεις marketing επιτυχημένες ή μη, κραυγαλέες ΄΄η διακριτικές, εντυπωσιακές ή αποτυχημένες.
Θα δώσω και εγώ ένα παράδειγμα. Η Patek εδώ και χρόνια τοποθετεί το cage του tourbillon στην πίσω πλευρά του μηχανισμού, γιατί λέει το tourbillon δεν είναι για να το βλέπεις, αλλά για να έχει το ρολόι περισσότερη ακρίβεια (παρατήρηση που δεν βρίσκει σύμφωνο, όπως θα προσέξατε στο τελευταίο WOW, κανέναν μεγάλο ωρολογοποιό) και ότι παράλληλα η έκθεση των εξαρτημάτων στην πλευρά του καντράν στον ήλιο, αλλοιώνει τα λιπαντικά!
Μη μου πείτε ότι δεν είναι σκέτο marketing;
Φιλικά
Κωστής
Για εμένα αφετηρία του θέματος υπήρξε ένα τυχαίο γεγονός.
Σήμερα διέρευσε σε κλειστό κύκλο ότι μια εταιρεία θα παρουσιάσει στην Βασιλεία ένα ρολόι που θα έχει φόρτιση κουρδίσματος μεγαλύτερη των 1000 ωρών! Συγκεκριμένα 41 ημέρες!
Το προηγούμενο ρεκόρ ανήκει σε 2 (και όχι 1) ρολόγια, το Lange 31 με διπλό ελατήριο 1,85μ και το Quentin του Jacob & Co με 7 barillets!
To καινούργιο θα έχει 6 barillets!
Θεωρητικά, πρόκειται για μια πρωτοτυπία που έρχεται από τον χώρο της τεχνικής και κατά συνέπεια προάγει την ωρολογοποιία. Μπράβο στα παιδιά, θα λέγαμε...
Πήρα τηλέφωνο δύο μεγάλους ωρολογοποιούς και τους ρώτησα.
Καθαρό marketing μου απάντησαν.
Ο ένας πρόσθεσε: Αφού έχει αποδειχθεί ότι η ιδανική φόρτιση κουρδίσματος για να ρυθμιστεί σωστά ένα ρολόι είναι οι 50 ώρες. Εδώ αυτά που έχουν 8 ημέρες δεν μπορούν να ρυθμιστούν με τίποτα σωστά και κάνουν 1000 ώρες;
Marketing λοιπόν δεν είναι μόνο ο Biver που "φορτώνει" το ρολόι του με 1002 προεκτάσεις, (υλικά, ονόματα των sports, ιδέες, τρυκ στα φόρουμ, δείπνο στο εργοστάσιο για 100 φορουμίστες κλπ), ή η χρήση της υπογραφής ενός μεγάλου πιλότου της Φόρμουλα 1, αλλα΄και η "ανακάλυψη" ενός καινούργιου τρόπου να κατασκευάζεις το tourbillon, η χρήση silicium σε ένα ρολόι, η λέξη "manufacture" κάτω από το όνομα της εταιρείας...
Μήπως πρέπει να μιλήσουμε γιατί δεν είναι marketing, στην ωρολογοποιία;
Αν έχει μείνει κάτι, που να μην είναι;
Και να εξηγήσω ότι δεν είμαι προφανώς εναντίον του marketing.
Το marketing είναι η τέχνη του να βρεις τι θέλει να του προσφέρεις ο καταναλωτής. Και ο καταναλωτής δεν θέλει πάντα (ή σχεδόν ποτέ) μόνο ουσία. Θέλει να του πεις ότι το ρολόι του το φορούσε ο ανθρωπος στη Σελήνη, ότι το φόρεσε ο Paul Newman, ότι είναι κατασκευασμένο στο χέρι, ότι είναι ένα από τα 20 στον κόσμο.
Υπάρχει κοινό που θέλει να επιλέγει το διακριτικό, αυτό που βγάζει μάτι, το νέας τεχνολογίας κλπ.
Εγώ δεν πιστεύω ότι η τιμή κάνει ένα ρολόι προιόν του marketing ή όχι. Και ο H Moser όταν θα γίνει γνωστός όσο ο Bvlgari και θα τον "παίρνει" να το κάνει, τόσο ακριβά θα πουλάει και αυτός. Το marketing του επιβάλλει τώρα το low profile. (Παρεπιμπτόντως ένα αντίστοιχο ρολόι με αυτό που έβαλες βγήκε σήμερα ρολόι της χρονιάς από το Focus και ένα περιοδικό ωρολογοποιίας στην Γερμανία).
Όλα λοιπόν κατα τη γνώμη μου είναι marketing.
Θα είχε λοιπόν ενδιαφέρον να παρουσιάσετε κινήσεις marketing επιτυχημένες ή μη, κραυγαλέες ΄΄η διακριτικές, εντυπωσιακές ή αποτυχημένες.
Θα δώσω και εγώ ένα παράδειγμα. Η Patek εδώ και χρόνια τοποθετεί το cage του tourbillon στην πίσω πλευρά του μηχανισμού, γιατί λέει το tourbillon δεν είναι για να το βλέπεις, αλλά για να έχει το ρολόι περισσότερη ακρίβεια (παρατήρηση που δεν βρίσκει σύμφωνο, όπως θα προσέξατε στο τελευταίο WOW, κανέναν μεγάλο ωρολογοποιό) και ότι παράλληλα η έκθεση των εξαρτημάτων στην πλευρά του καντράν στον ήλιο, αλλοιώνει τα λιπαντικά!
Μη μου πείτε ότι δεν είναι σκέτο marketing;
Φιλικά
Κωστής
- dimRHO
- Δημοσιεύσεις: 1552
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 20, 2009 2:54 pm
- Has thanked: 129 times
- Been thanked: 368 times
Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;
πολύ καλό άρθρο όπως συνήθως Κωστή. Συγχαρητήρια. Αν και το "Paul Newman" δεν ήταν ποτέ προϊόν μάρκετινγκ, η υστερία ξέσπασε πολύ μετά από τη παύση του μοντέλου, όπως και το MILGAUSS. Βέβαια MILGAUSS ξαναέβγαλαν αλλά ούτε περιορισμένης κυκλοφορίας ούτε αριθμημένο είναι.
Α, ναι, μια που τα ανέφερα, τα limited editions, άλλο marketing και αυτό. Όπως λέμε έσπασε το καλούπι ο Θεός...
Α, ναι, μια που τα ανέφερα, τα limited editions, άλλο marketing και αυτό. Όπως λέμε έσπασε το καλούπι ο Θεός...
- StefMac
- JLC specialist
- Δημοσιεύσεις: 2806
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 10:05 pm
- Τοποθεσία: Απόδημος Αθηναίος ...
- Has thanked: 102 times
- Been thanked: 81 times
- Επικοινωνία:
Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;
Η ουσία για μένα είναι αυτό που είπατε εσείς ...VIWOW έγραψε:Φίλε Θοδωρή, σίγουρα αυτό που περιέγραψες είναι μια εικόνα που πολλοί έχουν για το τι είναι marketing στην ωρολογοποιία και τι δεν είναι.
Για εμένα αφετηρία του θέματος υπήρξε ένα τυχαίο γεγονός.
Σήμερα διέρευσε σε κλειστό κύκλο ότι μια εταιρεία θα παρουσιάσει στην Βασιλεία ένα ρολόι που θα έχει φόρτιση κουρδίσματος μεγαλύτερη των 1000 ωρών! Συγκεκριμένα 41 ημέρες!
Το προηγούμενο ρεκόρ ανήκει σε 2 (και όχι 1) ρολόγια, το Lange 31 με διπλό ελατήριο 1,85μ και το Quentin του Jacob & Co με 7 barillets!
To καινούργιο θα έχει 6 barillets!
Θεωρητικά, πρόκειται για μια πρωτοτυπία που έρχεται από τον χώρο της τεχνικής και κατά συνέπεια προάγει την ωρολογοποιία. Μπράβο στα παιδιά, θα λέγαμε...
Πήρα τηλέφωνο δύο μεγάλους ωρολογοποιούς και τους ρώτησα.
Καθαρό marketing μου απάντησαν.
Ο ένας πρόσθεσε: Αφού έχει αποδειχθεί ότι η ιδανική φόρτιση κουρδίσματος για να ρυθμιστεί σωστά ένα ρολόι είναι οι 50 ώρες. Εδώ αυτά που έχουν 8 ημέρες δεν μπορούν να ρυθμιστούν με τίποτα σωστά και κάνουν 1000 ώρες;
Marketing λοιπόν δεν είναι μόνο ο Biver που "φορτώνει" το ρολόι του με 1002 προεκτάσεις, (υλικά, ονόματα των sports, ιδέες, τρυκ στα φόρουμ, δείπνο στο εργοστάσιο για 100 φορουμίστες κλπ), ή η χρήση της υπογραφής ενός μεγάλου πιλότου της Φόρμουλα 1, αλλα΄και η "ανακάλυψη" ενός καινούργιου τρόπου να κατασκευάζεις το tourbillon, η χρήση silicium σε ένα ρολόι, η λέξη "manufacture" κάτω από το όνομα της εταιρείας...
Μήπως πρέπει να μιλήσουμε γιατί δεν είναι marketing, στην ωρολογοποιία;
Αν έχει μείνει κάτι, που να μην είναι;
Και να εξηγήσω ότι δεν είμαι προφανώς εναντίον του marketing.
Το marketing είναι η τέχνη του να βρεις τι θέλει να του προσφέρεις ο καταναλωτής. Και ο καταναλωτής δεν θέλει πάντα (ή σχεδόν ποτέ) μόνο ουσία. Θέλει να του πεις ότι το ρολόι του το φορούσε ο ανθρωπος στη Σελήνη, ότι το φόρεσε ο Paul Newman, ότι είναι κατασκευασμένο στο χέρι, ότι είναι ένα από τα 20 στον κόσμο.
Υπάρχει κοινό που θέλει να επιλέγει το διακριτικό, αυτό που βγάζει μάτι, το νέας τεχνολογίας κλπ.
Εγώ δεν πιστεύω ότι η τιμή κάνει ένα ρολόι προιόν του marketing ή όχι. Και ο H Moser όταν θα γίνει γνωστός όσο ο Bvlgari και θα τον "παίρνει" να το κάνει, τόσο ακριβά θα πουλάει και αυτός. Το marketing του επιβάλλει τώρα το low profile. (Παρεπιμπτόντως ένα αντίστοιχο ρολόι με αυτό που έβαλες βγήκε σήμερα ρολόι της χρονιάς από το Focus και ένα περιοδικό ωρολογοποιίας στην Γερμανία).
Όλα λοιπόν κατα τη γνώμη μου είναι marketing.
Θα είχε λοιπόν ενδιαφέρον να παρουσιάσετε κινήσεις marketing επιτυχημένες ή μη, κραυγαλέες ΄΄η διακριτικές, εντυπωσιακές ή αποτυχημένες.
Θα δώσω και εγώ ένα παράδειγμα. Η Patek εδώ και χρόνια τοποθετεί το cage του tourbillon στην πίσω πλευρά του μηχανισμού, γιατί λέει το tourbillon δεν είναι για να το βλέπεις, αλλά για να έχει το ρολόι περισσότερη ακρίβεια (παρατήρηση που δεν βρίσκει σύμφωνο, όπως θα προσέξατα στο τελευταίο WOW, κανέναν μεγάλο ωρολογοποιό) και ότι παράλληλα η έκθεση των εξαρτημάτων στην πλευρά του καντράν στον ήλιο, αλλοιώνει τα λιπαντικά!
Μη μου πείτε ότι δεν είναι σκέτο marketing;
Φιλικά
Κωστής
Ότι ο ‘‘καθένας’’ που πάει να αγοράσει ένα ρολόι,
θέλει να έχει κάτι το ξεχωριστώ ή μοναδικό ή διαφορετικό ή και όλα αυτά το ρολόι του ...
Φιλικά,
Στέφανος.
__________ Jaeger LeCoultre___________
_______The First Manufacture in the Vallee De Joux_______
180 Χρόνια Δημιουργίας, Καινοτομίας και Πάθος για το Ρολόι !!!
_______The First Manufacture in the Vallee De Joux_______
180 Χρόνια Δημιουργίας, Καινοτομίας και Πάθος για το Ρολόι !!!
- eisenberg
- sensei
- Δημοσιεύσεις: 10352
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 7:56 pm
- Τοποθεσία: Raccoon City
- Has thanked: 1049 times
- Been thanked: 1287 times
Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;
Συμφωνω με ολους τους προλαλλησαντες και με τον Κωστη φυσικα!
Αλλα το marketing δεν επιβαρυνει και την τελικη τιμη πωλησης του ρολογιου?Ολα αυτα εχουν ενα κοστος.Αυτο ηθελα να δειξω στο παραδειγμα με το H.Moser...σκεφτειτε αυτο το ρολοι να το ειχε η Bulgari ή η Cartier...και αν τοτε θα κοστιζε μονο 12.000.Ισως και ο Moser αν αναλαμβανε να σπονσοραρει ενα διαγωνισμο,να κανει ambassador τον ταδε διασημο,να βαζει διαφημισεις σε ολα τα εντυπα,να διοργανωνει φιλανθρωπικες εκδηλωσεις,να μη μπορουσε να το πουλησει τοσο αλλα πολυ περισσοτερο.
Oσον αφορα τις καθαρα ''ωρολογιακες'' κινησεις μαρκετιγκ,το πρωτο πραγμα που μου ερχεται στο μυαλο ειναι το parachrom blue ελατηριο της Rolex....
Αλλα το marketing δεν επιβαρυνει και την τελικη τιμη πωλησης του ρολογιου?Ολα αυτα εχουν ενα κοστος.Αυτο ηθελα να δειξω στο παραδειγμα με το H.Moser...σκεφτειτε αυτο το ρολοι να το ειχε η Bulgari ή η Cartier...και αν τοτε θα κοστιζε μονο 12.000.Ισως και ο Moser αν αναλαμβανε να σπονσοραρει ενα διαγωνισμο,να κανει ambassador τον ταδε διασημο,να βαζει διαφημισεις σε ολα τα εντυπα,να διοργανωνει φιλανθρωπικες εκδηλωσεις,να μη μπορουσε να το πουλησει τοσο αλλα πολυ περισσοτερο.
Oσον αφορα τις καθαρα ''ωρολογιακες'' κινησεις μαρκετιγκ,το πρωτο πραγμα που μου ερχεται στο μυαλο ειναι το parachrom blue ελατηριο της Rolex....
Ψάχνω για το τέλειο ρολόι...ελπίζω να μην το βρω ποτέ!
- dimRHO
- Δημοσιεύσεις: 1552
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 20, 2009 2:54 pm
- Has thanked: 129 times
- Been thanked: 368 times
Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;
η κατασκευή ενός σπιράλ ήταν αναγκαία για να αποκοπή από την αγορά της nivarox. Μια που θα το έφτιαχνε από την αρχή έπρεπε να είναι τουλάχιστον από παραμαγνητικά υλικά. Περισσότερο ανούσια βλέπω τα deep sea kai Yacht Master παρά το σπιράλ.
- StefMac
- JLC specialist
- Δημοσιεύσεις: 2806
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 10:05 pm
- Τοποθεσία: Απόδημος Αθηναίος ...
- Has thanked: 102 times
- Been thanked: 81 times
- Επικοινωνία:
Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;
Θυμάσαι κανένα ρολόι σου ROLEX ή άλλη μάρκα να είχε μαγνητιστεί ποτέ ...???dimRHO έγραψε:η κατασκευή ενός σπιράλ ήταν αναγκαία για να αποκοπή από την αγορά της nivarox. Μια που θα το έφτιαχνε από την αρχή έπρεπε να είναι τουλάχιστον από παραμαγνητικά υλικά. Περισσότερο ανούσια βλέπω τα deep sea kai Yacht Master παρά το σπιράλ.
Φιλικά,
Στέφανος.
__________ Jaeger LeCoultre___________
_______The First Manufacture in the Vallee De Joux_______
180 Χρόνια Δημιουργίας, Καινοτομίας και Πάθος για το Ρολόι !!!
_______The First Manufacture in the Vallee De Joux_______
180 Χρόνια Δημιουργίας, Καινοτομίας και Πάθος για το Ρολόι !!!
-
nomikosas
- Δημοσιεύσεις: 255
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 3:25 pm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 10 times
Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;
Εγω πιστευω οτι η rolex ειναι η μοναδικη πετυχημενη εταιρια που δεν κανει σχεδον καθολου χρηση αυτου που λεμε marketing! Αν ηθελε θα μπορουσε να πει παρα παρα πολλα και μαλιστα πολυ ουσιωδη πραγματα πανω στις καινοτομιες και τις τεχνολογικες λυσεις που εχει βρει κατα καιρους! Αντιθετα μια εταιρια που εχει κανει κατα την γνωμη μου παρα πολλες κινησεις marketing ειναι η hublot!