Δύσκολα τα πράγματα.
Τι νομίζετε πως θα συμβεί στο Άμεσο μέλλον?
![Εικόνα](http://uploads.tapatalk-cdn.com/20190417/8b5675edfb04a95d5da326bd51e1cd49.jpg)
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κανόνας Μάρκο αυτό που γράφεις.markosgr28 έγραψε:Ενδιαφέροντα στατιστικά, ευχαριστώ.
Το τι θα γίνει, συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις οι μεγάλοι γίνονται μεγαλύτεροι και οι μικροί χάνονται, συγχωνεύονται κλπ.
Πώς κινούνται Χαριλαε; θες να μας πεις λίγα λόγια παραπάνω; ειλικρινά δεν ξέρω τι γίνεται...Charilaos έγραψε:Θα σπάσουν οι φούσκες (κάθε είδους!!!) και θα παραμείνουν αυτά που μόνο αξίζουν και ζητούνται.
Όσο και να δουλεύει η μόχλευση στην αγορά υπάρχουν και όρια.
Νομίζω πως σχεδόν φτάσαμε «νταβάνι» και αν δει κανείς πως κινούνται οι μεγάλοι ντήλερς αλλά πιο πολύ οι «σορτάκηδες» (εξ´ Ιταλίας κυρίως) βγαίνει εύκολα το συμπέρασμα.
Sent from my iPad using Tapatalk
Δες για 2-3 εβδομάδες τουλάχιστον τι προσφέρουν και σε τι τιμές οι ντήλερς από Αγγλία και από Ιταλία.Vagos.ts έγραψε:Πώς κινούνται Χαριλαε; θες να μας πεις λίγα λόγια παραπάνω; ειλικρινά δεν ξέρω τι γίνεται...Charilaos έγραψε:Θα σπάσουν οι φούσκες (κάθε είδους!!!) και θα παραμείνουν αυτά που μόνο αξίζουν και ζητούνται.
Όσο και να δουλεύει η μόχλευση στην αγορά υπάρχουν και όρια.
Νομίζω πως σχεδόν φτάσαμε «νταβάνι» και αν δει κανείς πως κινούνται οι μεγάλοι ντήλερς αλλά πιο πολύ οι «σορτάκηδες» (εξ´ Ιταλίας κυρίως) βγαίνει εύκολα το συμπέρασμα.
Sent from my iPad using Tapatalk
Ακριβώς αυτό που πολύ σωστά και με ακρίβεια περιέγραψε ο φίλος Ντένης!!!!dennis66 έγραψε:Ωραία, πανέξυπνα, επαγγελματικά, αριστοτεχνικά, συστηματικά, μεθοδικά ξεφορτώματα στοκαρισμένων σε χρόνο ανύποπτο Rolex. Ιδίως από Αγγλία μεριά, μα κι από Ιταλία μεριά, προσεχώς και από άλλες μεριές. Ντάνες ολόκληρες, mint full set, κουτιά, χαρτιά και βουλοκέρια. Πάρε κόσμε ! Γλυκά-γλυκά και με ρέγουλα να μη μας πάρουνε χαμπάρι, διότι ο Άγγλος το κατέχει άριστα το παίγνιο της χειραγώγησης, δεν είναι σαν πχ τον Έλληνα που το σφάζει με τη μία το αρνί, όχι, ο Άγγλος το κουρεύει όμορφα τ΄αρνάκι. Έτσι έξυπνα στήνει και τα παιχνιδάκια στη μπάλα και στον ιππόδρομο και στα σκυλιά και ΚΥΡΙΩΣ στις παγκόσμιες κεφαλαιαγορές από τα γραφεία στα Λονδίνα, το έχει στο αίμα του το στήσιμο και ξέρει πως, πότε και που θα φτιάξει έργο, χωρίς ποτέ κανείς να τον πάρει χαμπάρι. Ο Ιταλιάνος από κοντά, ακολουθεί τους leaders, έτσι κάνει πάντα ο Ιταλιάνος, ιστορικά, βρίσκει έναν ισχυρό μπροστινό και τον παίρνει στο κατόπι, παραδείγματα παρέλκει ν΄αναφερθούν.
Τα σημεία της καραφουσκάρας έκδηλα, εξόφθαλμα, προφανή, κραυγάζοντα και βοώντα, κορυφώσεις, αποτυχία ανοδικής διάσπασης ιστορικών υψηλών (βλ. Κέρμιτ), ξανά πομπάρισμα (λέγε με "καπέλο", ξανά οι τελάληδες με τον τηλεβόα να διαλαλούν τον περιορισμό της παραγωγής, διατήρηση οργανωμένης διεθνούς πιάτσας στη λογική hold the line, δηλαδή κανείς και πουθενά να μη ρίχνει τιμές, αδιάσπαστο μέτωπο πωλητών. Ο Κλαούζεβιτς θα ριγούσε από υπερηφάνια με τόση πειθαρχία. Το Κάμερον 12 χήνες κι άμα δεν σ' αρέσει τράβ' αλλού, το Hulk 13 χήνες κι άμα δεν σ' αρέσει τράβ' αλλού, το Pepsi 15 χήνες, η Daytona κάτσε σε μια καρέκλα πρώτα, μη μου λιποθυμήσεις κιόλας άμα ακούσεις τιμή.
Επειδή μιλάμε για αγορά, και μάλιστα επειδή μιλάμε για αγορά με καθαρά χρηματιστηριακά χαρακτηριστικά (τα οποία σαφώς εκφεύγουν των συνηθισμένων χαρακτηριστικών μιας κοινής συλλεκτικής αγοράς ) αυτό που έπεται, ιστορικά διαπιστωμένο, συνοψίζεται σε μια και μόνο λέξη : ΦΑΠΑ. Καρπαζιά πιο τρελλή κι απ' αυτές που έτρωγε ο Τζανετάκος.-Ποιοί θα τη φάνε ; Ε, όλοι αυτοί που πάνε κι αγοράζουν πάνω στις κορυφές, ενίοτε και με καπέλο, νομίζοντας ότι πήρανε το κελεπούρι κοψοχρονιά.
Το εντυπωσιακότερο στοιχείο από τον πάνω πίνακα που παρέθεσε ο Ηλίας είναι το μερίδιο αγοράς των PP και AP, μαζί : 10% της αγοράς, τεράστιο ποσοστό αν αναλογιστεί κανείς τις αξίες των προϊόντων των εν λόγω δύο εταιρειών. Που σημαίνει τι ; Ότι το χρήμα (έξυπνο ή μη) μαζεύεται εκεί. Στο Hollywood επικρατεί πια το "no Rolex syndrome", δηλαδή μη σε δούνε με Rolex, σε περνάνε για μπανάλ και παρακατιανό. Βάλε ρε άνθρωπα κάνα PP να ξεχωρίσεις, έτσι πάει πλέον το trend. Oι φραγκάτοι, και εννοώ οι πραγματικά φραγκάτοι, τα Ρολεξάκια τα έχουνε πια όπως εμείς τα Seiko 5άρια (και χειρότερα, διότι αυτοί δεν καταδέχονται καν να τα βάλουν), αυτή είναι η πραγματικότητα και κάπως έτσι ξεκινούν τα ρεύματα κι έτσι γυρίζουν τα ποτάμια πίσω και οι λίμνες ξεραίνονται. Όσες ξερακιανές σιτεμένες ντίβες και Τζέϊμς Μποντ και να επιστρατεύει πχ η Omega, ελάχιστους πείθει, τουλάχιστον απ' αυτούς που θέλει να πείσει. Αεροπλάνα και βαπόρια η Breitling, το χαβά της, αλλά οι πωλήσεις νουλ. Η Πανεράϊ το βιολί της, με τα υποβρύχια και τις τορπίλες και τις βόμβες βυθού, άλλη από κει. Το πραγματικό όμως promotion μιας μπράντας γίνεται στους "κοσμικούς" κύκλους, οι ψωνάρες κοιτάνε τι φόρεσε ο τάδε και το θέμα είναι ότι ο τάδε και η δείνα του φοράνε συνήθως PP και ΑP και αυτές οι δυό είναι τα Ρόλεξ της νέας εποχής. Κι αυτά διαδίδονται. Η Ρόλεξ το ξέρει, η Ωμέγα το ξέρει, μέχρι και η Seiko το ξέρει, όλοι το ξέρουν τι θα γίνει παρακάτω. Ο καθένας παίρνει τα μέτρα του, κάποιοι είναι ήδη dead men walking, κάποιοι θα βγουν πιο δυνατοί, οι ντήλερς τσιτώνουν την αγορά στα όριά της, μα ό,τι και να γίνει δεν θα έρθει η συντέλεια του κόσμου, όσο υπάρχουν ανθρώπινοι καρποί ρολογάκια πάντα θα κατασκευάζονται, όπως κι αν διαμορφωθούν τα μερίδια της αγοράς στην επόμενη πενταετία. Κύκλοι παντού, κύκλοι και στα ρολόγια, ένας κλείνει ένας ανοίγει κι αυτό είναι όλο !
Φοβερο ποστ..!!!dennis66 έγραψε:Ωραία, πανέξυπνα, επαγγελματικά, αριστοτεχνικά, συστηματικά, μεθοδικά ξεφορτώματα στοκαρισμένων σε χρόνο ανύποπτο Rolex. Ιδίως από Αγγλία μεριά, μα κι από Ιταλία μεριά, προσεχώς και από άλλες μεριές. Ντάνες ολόκληρες, mint full set, κουτιά, χαρτιά και βουλοκέρια. Πάρε κόσμε ! Γλυκά-γλυκά και με ρέγουλα να μη μας πάρουνε χαμπάρι, διότι ο Άγγλος το κατέχει άριστα το παίγνιο της χειραγώγησης, δεν είναι σαν πχ τον Έλληνα που το σφάζει με τη μία το αρνί, όχι, ο Άγγλος το κουρεύει όμορφα τ΄αρνάκι. Έτσι έξυπνα στήνει και τα παιχνιδάκια στη μπάλα και στον ιππόδρομο και στα σκυλιά και ΚΥΡΙΩΣ στις παγκόσμιες κεφαλαιαγορές από τα γραφεία στα Λονδίνα, το έχει στο αίμα του το στήσιμο και ξέρει πως, πότε και που θα φτιάξει έργο, χωρίς ποτέ κανείς να τον πάρει χαμπάρι. Ο Ιταλιάνος από κοντά, ακολουθεί τους leaders, έτσι κάνει πάντα ο Ιταλιάνος, ιστορικά, βρίσκει έναν ισχυρό μπροστινό και τον παίρνει στο κατόπι, παραδείγματα παρέλκει ν΄αναφερθούν.
Τα σημεία της καραφουσκάρας έκδηλα, εξόφθαλμα, προφανή, κραυγάζοντα και βοώντα, κορυφώσεις, αποτυχία ανοδικής διάσπασης ιστορικών υψηλών (βλ. Κέρμιτ), ξανά πομπάρισμα (λέγε με "καπέλο", ξανά οι τελάληδες με τον τηλεβόα να διαλαλούν τον περιορισμό της παραγωγής, διατήρηση οργανωμένης διεθνούς πιάτσας στη λογική hold the line, δηλαδή κανείς και πουθενά να μη ρίχνει τιμές, αδιάσπαστο μέτωπο πωλητών. Ο Κλαούζεβιτς θα ριγούσε από υπερηφάνια με τόση πειθαρχία. Το Κάμερον 12 χήνες κι άμα δεν σ' αρέσει τράβ' αλλού, το Hulk 13 χήνες κι άμα δεν σ' αρέσει τράβ' αλλού, το Pepsi 15 χήνες, η Daytona κάτσε σε μια καρέκλα πρώτα, μη μου λιποθυμήσεις κιόλας άμα ακούσεις τιμή.
Επειδή μιλάμε για αγορά, και μάλιστα επειδή μιλάμε για αγορά με καθαρά χρηματιστηριακά χαρακτηριστικά (τα οποία σαφώς εκφεύγουν των συνηθισμένων χαρακτηριστικών μιας κοινής συλλεκτικής αγοράς ) αυτό που έπεται, ιστορικά διαπιστωμένο, συνοψίζεται σε μια και μόνο λέξη : ΦΑΠΑ. Καρπαζιά πιο τρελλή κι απ' αυτές που έτρωγε ο Τζανετάκος.-Ποιοί θα τη φάνε ; Ε, όλοι αυτοί που πάνε κι αγοράζουν πάνω στις κορυφές, ενίοτε και με καπέλο, νομίζοντας ότι πήρανε το κελεπούρι κοψοχρονιά.
Το εντυπωσιακότερο στοιχείο από τον πάνω πίνακα που παρέθεσε ο Ηλίας είναι το μερίδιο αγοράς των PP και AP, μαζί : 10% της αγοράς, τεράστιο ποσοστό αν αναλογιστεί κανείς τις αξίες των προϊόντων των εν λόγω δύο εταιρειών. Που σημαίνει τι ; Ότι το χρήμα (έξυπνο ή μη) μαζεύεται εκεί. Στο Hollywood επικρατεί πια το "no Rolex syndrome", δηλαδή μη σε δούνε με Rolex, σε περνάνε για μπανάλ και παρακατιανό. Βάλε ρε άνθρωπα κάνα PP να ξεχωρίσεις, έτσι πάει πλέον το trend. Oι φραγκάτοι, και εννοώ οι πραγματικά φραγκάτοι, τα Ρολεξάκια τα έχουνε πια όπως εμείς τα Seiko 5άρια (και χειρότερα, διότι αυτοί δεν καταδέχονται καν να τα βάλουν), αυτή είναι η πραγματικότητα και κάπως έτσι ξεκινούν τα ρεύματα κι έτσι γυρίζουν τα ποτάμια πίσω και οι λίμνες ξεραίνονται. Όσες ξερακιανές σιτεμένες ντίβες και Τζέϊμς Μποντ και να επιστρατεύει πχ η Omega, ελάχιστους πείθει, τουλάχιστον απ' αυτούς που θέλει να πείσει. Αεροπλάνα και βαπόρια η Breitling, το χαβά της, αλλά οι πωλήσεις νουλ. Η Πανεράϊ το βιολί της, με τα υποβρύχια και τις τορπίλες και τις βόμβες βυθού, άλλη από κει. Το πραγματικό όμως promotion μιας μπράντας γίνεται στους "κοσμικούς" κύκλους, οι ψωνάρες κοιτάνε τι φόρεσε ο τάδε και το θέμα είναι ότι ο τάδε και η δείνα του φοράνε συνήθως PP και ΑP και αυτές οι δυό είναι τα Ρόλεξ της νέας εποχής. Κι αυτά διαδίδονται. Η Ρόλεξ το ξέρει, η Ωμέγα το ξέρει, μέχρι και η Seiko το ξέρει, όλοι το ξέρουν τι θα γίνει παρακάτω. Ο καθένας παίρνει τα μέτρα του, κάποιοι είναι ήδη dead men walking, κάποιοι θα βγουν πιο δυνατοί, οι ντήλερς τσιτώνουν την αγορά στα όριά της, μα ό,τι και να γίνει δεν θα έρθει η συντέλεια του κόσμου, όσο υπάρχουν ανθρώπινοι καρποί ρολογάκια πάντα θα κατασκευάζονται, όπως κι αν διαμορφωθούν τα μερίδια της αγοράς στην επόμενη πενταετία. Κύκλοι παντού, κύκλοι και στα ρολόγια, ένας κλείνει ένας ανοίγει κι αυτό είναι όλο !