Το πρόβλημα της Ελβετικής βιομηχανίας.
- Elio5
- Omega specialist
- Δημοσιεύσεις: 2715
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 15, 2012 10:48 am
- Has thanked: 1163 times
- Been thanked: 3438 times
Το πρόβλημα της Ελβετικής βιομηχανίας.
Σύμφωνα με έρευνα της Morgan Stanley και άρθρο του HH Journal, 350 εταιρείες συναγωνίζονται για μια αγορά που στο 75% κυριαρχείται από τις Rolex, Swatch Group, LVMH, Richemont.
Δύσκολα τα πράγματα.
Τι νομίζετε πως θα συμβεί στο Άμεσο μέλλον?
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δύσκολα τα πράγματα.
Τι νομίζετε πως θα συμβεί στο Άμεσο μέλλον?
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Rating: 7.69%
If you are going to go through hell, keep going. Winston Churchill
- Charilaos
- Δημοσιεύσεις: 1167
- Εγγραφή: Παρ Φεβ 14, 2014 12:53 pm
- Has thanked: 440 times
- Been thanked: 1487 times
Re: Το πρόβλημα της Ελβετικής βιομηχανίας.
Θα σπάσουν οι φούσκες (κάθε είδους!!!) και θα παραμείνουν αυτά που μόνο αξίζουν και ζητούνται.
Όσο και να δουλεύει η μόχλευση στην αγορά υπάρχουν και όρια.
Νομίζω πως σχεδόν φτάσαμε «νταβάνι» και αν δει κανείς πως κινούνται οι μεγάλοι ντήλερς αλλά πιο πολύ οι «σορτάκηδες» (εξ´ Ιταλίας κυρίως) βγαίνει εύκολα το συμπέρασμα.
Sent from my iPad using Tapatalk
Όσο και να δουλεύει η μόχλευση στην αγορά υπάρχουν και όρια.
Νομίζω πως σχεδόν φτάσαμε «νταβάνι» και αν δει κανείς πως κινούνται οι μεγάλοι ντήλερς αλλά πιο πολύ οι «σορτάκηδες» (εξ´ Ιταλίας κυρίως) βγαίνει εύκολα το συμπέρασμα.
Sent from my iPad using Tapatalk
- markosgr28
- moderator
- Δημοσιεύσεις: 12551
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 6:19 pm
- Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτης
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 5175 times
Re: Το πρόβλημα της Ελβετικής βιομηχανίας.
Ενδιαφέροντα στατιστικά, ευχαριστώ.
Το τι θα γίνει, συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις οι μεγάλοι γίνονται μεγαλύτεροι και οι μικροί χάνονται, συγχωνεύονται κλπ.
Το τι θα γίνει, συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις οι μεγάλοι γίνονται μεγαλύτεροι και οι μικροί χάνονται, συγχωνεύονται κλπ.
- These users thanked the author markosgr28 for the post:
- ggli (Τετ Απρ 17, 2019 5:30 pm)
- Rating: 7.69%
- ggli
- Δημοσιεύσεις: 5986
- Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2011 9:21 pm
- Has thanked: 2867 times
- Been thanked: 4363 times
Re: Το πρόβλημα της Ελβετικής βιομηχανίας.
Κανόνας Μάρκο αυτό που γράφεις.markosgr28 έγραψε:Ενδιαφέροντα στατιστικά, ευχαριστώ.
Το τι θα γίνει, συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις οι μεγάλοι γίνονται μεγαλύτεροι και οι μικροί χάνονται, συγχωνεύονται κλπ.
Ανάλογα την περίοδο η αγορά απλώνει κι άλλοτε κλείνει .
Οι μεγάλοι εξαγοράζουν τους μικρούς κι άλλωστε οι μεγάλοι σπάνε σε μικρότερους .
Sent from my iPhone using Tapatalk
ggli
- Vagos.ts
- Δημοσιεύσεις: 622
- Εγγραφή: Τετ Αύγ 07, 2013 10:53 pm
- Has thanked: 187 times
- Been thanked: 494 times
Re: Το πρόβλημα της Ελβετικής βιομηχανίας.
Πώς κινούνται Χαριλαε; θες να μας πεις λίγα λόγια παραπάνω; ειλικρινά δεν ξέρω τι γίνεται...Charilaos έγραψε:Θα σπάσουν οι φούσκες (κάθε είδους!!!) και θα παραμείνουν αυτά που μόνο αξίζουν και ζητούνται.
Όσο και να δουλεύει η μόχλευση στην αγορά υπάρχουν και όρια.
Νομίζω πως σχεδόν φτάσαμε «νταβάνι» και αν δει κανείς πως κινούνται οι μεγάλοι ντήλερς αλλά πιο πολύ οι «σορτάκηδες» (εξ´ Ιταλίας κυρίως) βγαίνει εύκολα το συμπέρασμα.
Sent from my iPad using Tapatalk
- Charilaos
- Δημοσιεύσεις: 1167
- Εγγραφή: Παρ Φεβ 14, 2014 12:53 pm
- Has thanked: 440 times
- Been thanked: 1487 times
Re: Το πρόβλημα της Ελβετικής βιομηχανίας.
Δες για 2-3 εβδομάδες τουλάχιστον τι προσφέρουν και σε τι τιμές οι ντήλερς από Αγγλία και από Ιταλία.Vagos.ts έγραψε:Πώς κινούνται Χαριλαε; θες να μας πεις λίγα λόγια παραπάνω; ειλικρινά δεν ξέρω τι γίνεται...Charilaos έγραψε:Θα σπάσουν οι φούσκες (κάθε είδους!!!) και θα παραμείνουν αυτά που μόνο αξίζουν και ζητούνται.
Όσο και να δουλεύει η μόχλευση στην αγορά υπάρχουν και όρια.
Νομίζω πως σχεδόν φτάσαμε «νταβάνι» και αν δει κανείς πως κινούνται οι μεγάλοι ντήλερς αλλά πιο πολύ οι «σορτάκηδες» (εξ´ Ιταλίας κυρίως) βγαίνει εύκολα το συμπέρασμα.
Sent from my iPad using Tapatalk
Τα συμμπεράσματα είναι εύκολο να εξαχθούν.
Εγώ το έγραψα και πιο πάνω: Το σκάσιμο της φούσκας είναι πολύ κοντά.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
- Δημοσιεύσεις: 1107
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 22, 2017 1:40 am
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 1129 times
Re: Το πρόβλημα της Ελβετικής βιομηχανίας.
Προσωπικά δεν βλέπω κανένα προβλημα..Οι μεγαλες εταιρείες θα αυξήσουν τις τιμές, για να αυξήσουν τα κέρδη τους, όχι επειδή δεν "βγαίνει" το μαγαζί..Αν δουν ότι δεν τραβάει θα υπαναχωρησουν..
Για τις μικρές πάντα θα υπάρχει χώρος, κουτσα-κουτσα θα βγαίνει το μεροκάματο....Δηλ οπως επιζούσαν παλιότερα έτσι θα συνεχίσουν και τώρα...Μέχρι να γίνει κάτι το τοσο συγκλονιστικό, όπως σαν την "εμφανιση του quartz" που θα τις οδηγήσει στον αφανισμό, πράγμα λίγο δυσκολο..
Για τις μικρές πάντα θα υπάρχει χώρος, κουτσα-κουτσα θα βγαίνει το μεροκάματο....Δηλ οπως επιζούσαν παλιότερα έτσι θα συνεχίσουν και τώρα...Μέχρι να γίνει κάτι το τοσο συγκλονιστικό, όπως σαν την "εμφανιση του quartz" που θα τις οδηγήσει στον αφανισμό, πράγμα λίγο δυσκολο..
- These users thanked the author harolagoha for the post:
- Megalos (Πέμ Απρ 18, 2019 10:16 pm)
- Rating: 7.69%
-
- Δημοσιεύσεις: 242
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 20, 2016 7:42 pm
- Has thanked: 356 times
- Been thanked: 542 times
Re: Το πρόβλημα της Ελβετικής βιομηχανίας.
Ωραία, πανέξυπνα, επαγγελματικά, αριστοτεχνικά, συστηματικά, μεθοδικά ξεφορτώματα στοκαρισμένων σε χρόνο ανύποπτο Rolex. Ιδίως από Αγγλία μεριά, μα κι από Ιταλία μεριά, προσεχώς και από άλλες μεριές. Ντάνες ολόκληρες, mint full set, κουτιά, χαρτιά και βουλοκέρια. Πάρε κόσμε ! Γλυκά-γλυκά και με ρέγουλα να μη μας πάρουνε χαμπάρι, διότι ο Άγγλος το κατέχει άριστα το παίγνιο της χειραγώγησης, δεν είναι σαν πχ τον Έλληνα που το σφάζει με τη μία το αρνί, όχι, ο Άγγλος το κουρεύει όμορφα τ΄αρνάκι. Έτσι έξυπνα στήνει και τα παιχνιδάκια στη μπάλα και στον ιππόδρομο και στα σκυλιά και ΚΥΡΙΩΣ στις παγκόσμιες κεφαλαιαγορές από τα γραφεία στα Λονδίνα, το έχει στο αίμα του το στήσιμο και ξέρει πως, πότε και που θα φτιάξει έργο, χωρίς ποτέ κανείς να τον πάρει χαμπάρι. Ο Ιταλιάνος από κοντά, ακολουθεί τους leaders, έτσι κάνει πάντα ο Ιταλιάνος, ιστορικά, βρίσκει έναν ισχυρό μπροστινό και τον παίρνει στο κατόπι, παραδείγματα παρέλκει ν΄αναφερθούν.
Τα σημεία της καραφουσκάρας έκδηλα, εξόφθαλμα, προφανή, κραυγάζοντα και βοώντα, κορυφώσεις, αποτυχία ανοδικής διάσπασης ιστορικών υψηλών (βλ. Κέρμιτ), ξανά πομπάρισμα (λέγε με "καπέλο", ξανά οι τελάληδες με τον τηλεβόα να διαλαλούν τον περιορισμό της παραγωγής, διατήρηση οργανωμένης διεθνούς πιάτσας στη λογική hold the line, δηλαδή κανείς και πουθενά να μη ρίχνει τιμές, αδιάσπαστο μέτωπο πωλητών. Ο Κλαούζεβιτς θα ριγούσε από υπερηφάνια με τόση πειθαρχία. Το Κάμερον 12 χήνες κι άμα δεν σ' αρέσει τράβ' αλλού, το Hulk 13 χήνες κι άμα δεν σ' αρέσει τράβ' αλλού, το Pepsi 15 χήνες, η Daytona κάτσε σε μια καρέκλα πρώτα, μη μου λιποθυμήσεις κιόλας άμα ακούσεις τιμή.
Επειδή μιλάμε για αγορά, και μάλιστα επειδή μιλάμε για αγορά με καθαρά χρηματιστηριακά χαρακτηριστικά (τα οποία σαφώς εκφεύγουν των συνηθισμένων χαρακτηριστικών μιας κοινής συλλεκτικής αγοράς ) αυτό που έπεται, ιστορικά διαπιστωμένο, συνοψίζεται σε μια και μόνο λέξη : ΦΑΠΑ. Καρπαζιά πιο τρελλή κι απ' αυτές που έτρωγε ο Τζανετάκος.-Ποιοί θα τη φάνε ; Ε, όλοι αυτοί που πάνε κι αγοράζουν πάνω στις κορυφές, ενίοτε και με καπέλο, νομίζοντας ότι πήρανε το κελεπούρι κοψοχρονιά.
Το εντυπωσιακότερο στοιχείο από τον πάνω πίνακα που παρέθεσε ο Ηλίας είναι το μερίδιο αγοράς των PP και AP, μαζί : 10% της αγοράς, τεράστιο ποσοστό αν αναλογιστεί κανείς τις αξίες των προϊόντων των εν λόγω δύο εταιρειών. Που σημαίνει τι ; Ότι το χρήμα (έξυπνο ή μη) μαζεύεται εκεί. Στο Hollywood επικρατεί πια το "no Rolex syndrome", δηλαδή μη σε δούνε με Rolex, σε περνάνε για μπανάλ και παρακατιανό. Βάλε ρε άνθρωπα κάνα PP να ξεχωρίσεις, έτσι πάει πλέον το trend. Oι φραγκάτοι, και εννοώ οι πραγματικά φραγκάτοι, τα Ρολεξάκια τα έχουνε πια όπως εμείς τα Seiko 5άρια (και χειρότερα, διότι αυτοί δεν καταδέχονται καν να τα βάλουν), αυτή είναι η πραγματικότητα και κάπως έτσι ξεκινούν τα ρεύματα κι έτσι γυρίζουν τα ποτάμια πίσω και οι λίμνες ξεραίνονται. Όσες ξερακιανές σιτεμένες ντίβες και Τζέϊμς Μποντ και να επιστρατεύει πχ η Omega, ελάχιστους πείθει, τουλάχιστον απ' αυτούς που θέλει να πείσει. Αεροπλάνα και βαπόρια η Breitling, το χαβά της, αλλά οι πωλήσεις νουλ. Η Πανεράϊ το βιολί της, με τα υποβρύχια και τις τορπίλες και τις βόμβες βυθού, άλλη από κει. Το πραγματικό όμως promotion μιας μπράντας γίνεται στους "κοσμικούς" κύκλους, οι ψωνάρες κοιτάνε τι φόρεσε ο τάδε και το θέμα είναι ότι ο τάδε και η δείνα του φοράνε συνήθως PP και ΑP και αυτές οι δυό είναι τα Ρόλεξ της νέας εποχής. Κι αυτά διαδίδονται. Η Ρόλεξ το ξέρει, η Ωμέγα το ξέρει, μέχρι και η Seiko το ξέρει, όλοι το ξέρουν τι θα γίνει παρακάτω. Ο καθένας παίρνει τα μέτρα του, κάποιοι είναι ήδη dead men walking, κάποιοι θα βγουν πιο δυνατοί, οι ντήλερς τσιτώνουν την αγορά στα όριά της, μα ό,τι και να γίνει δεν θα έρθει η συντέλεια του κόσμου, όσο υπάρχουν ανθρώπινοι καρποί ρολογάκια πάντα θα κατασκευάζονται, όπως κι αν διαμορφωθούν τα μερίδια της αγοράς στην επόμενη πενταετία. Κύκλοι παντού, κύκλοι και στα ρολόγια, ένας κλείνει ένας ανοίγει κι αυτό είναι όλο !
Τα σημεία της καραφουσκάρας έκδηλα, εξόφθαλμα, προφανή, κραυγάζοντα και βοώντα, κορυφώσεις, αποτυχία ανοδικής διάσπασης ιστορικών υψηλών (βλ. Κέρμιτ), ξανά πομπάρισμα (λέγε με "καπέλο", ξανά οι τελάληδες με τον τηλεβόα να διαλαλούν τον περιορισμό της παραγωγής, διατήρηση οργανωμένης διεθνούς πιάτσας στη λογική hold the line, δηλαδή κανείς και πουθενά να μη ρίχνει τιμές, αδιάσπαστο μέτωπο πωλητών. Ο Κλαούζεβιτς θα ριγούσε από υπερηφάνια με τόση πειθαρχία. Το Κάμερον 12 χήνες κι άμα δεν σ' αρέσει τράβ' αλλού, το Hulk 13 χήνες κι άμα δεν σ' αρέσει τράβ' αλλού, το Pepsi 15 χήνες, η Daytona κάτσε σε μια καρέκλα πρώτα, μη μου λιποθυμήσεις κιόλας άμα ακούσεις τιμή.
Επειδή μιλάμε για αγορά, και μάλιστα επειδή μιλάμε για αγορά με καθαρά χρηματιστηριακά χαρακτηριστικά (τα οποία σαφώς εκφεύγουν των συνηθισμένων χαρακτηριστικών μιας κοινής συλλεκτικής αγοράς ) αυτό που έπεται, ιστορικά διαπιστωμένο, συνοψίζεται σε μια και μόνο λέξη : ΦΑΠΑ. Καρπαζιά πιο τρελλή κι απ' αυτές που έτρωγε ο Τζανετάκος.-Ποιοί θα τη φάνε ; Ε, όλοι αυτοί που πάνε κι αγοράζουν πάνω στις κορυφές, ενίοτε και με καπέλο, νομίζοντας ότι πήρανε το κελεπούρι κοψοχρονιά.
Το εντυπωσιακότερο στοιχείο από τον πάνω πίνακα που παρέθεσε ο Ηλίας είναι το μερίδιο αγοράς των PP και AP, μαζί : 10% της αγοράς, τεράστιο ποσοστό αν αναλογιστεί κανείς τις αξίες των προϊόντων των εν λόγω δύο εταιρειών. Που σημαίνει τι ; Ότι το χρήμα (έξυπνο ή μη) μαζεύεται εκεί. Στο Hollywood επικρατεί πια το "no Rolex syndrome", δηλαδή μη σε δούνε με Rolex, σε περνάνε για μπανάλ και παρακατιανό. Βάλε ρε άνθρωπα κάνα PP να ξεχωρίσεις, έτσι πάει πλέον το trend. Oι φραγκάτοι, και εννοώ οι πραγματικά φραγκάτοι, τα Ρολεξάκια τα έχουνε πια όπως εμείς τα Seiko 5άρια (και χειρότερα, διότι αυτοί δεν καταδέχονται καν να τα βάλουν), αυτή είναι η πραγματικότητα και κάπως έτσι ξεκινούν τα ρεύματα κι έτσι γυρίζουν τα ποτάμια πίσω και οι λίμνες ξεραίνονται. Όσες ξερακιανές σιτεμένες ντίβες και Τζέϊμς Μποντ και να επιστρατεύει πχ η Omega, ελάχιστους πείθει, τουλάχιστον απ' αυτούς που θέλει να πείσει. Αεροπλάνα και βαπόρια η Breitling, το χαβά της, αλλά οι πωλήσεις νουλ. Η Πανεράϊ το βιολί της, με τα υποβρύχια και τις τορπίλες και τις βόμβες βυθού, άλλη από κει. Το πραγματικό όμως promotion μιας μπράντας γίνεται στους "κοσμικούς" κύκλους, οι ψωνάρες κοιτάνε τι φόρεσε ο τάδε και το θέμα είναι ότι ο τάδε και η δείνα του φοράνε συνήθως PP και ΑP και αυτές οι δυό είναι τα Ρόλεξ της νέας εποχής. Κι αυτά διαδίδονται. Η Ρόλεξ το ξέρει, η Ωμέγα το ξέρει, μέχρι και η Seiko το ξέρει, όλοι το ξέρουν τι θα γίνει παρακάτω. Ο καθένας παίρνει τα μέτρα του, κάποιοι είναι ήδη dead men walking, κάποιοι θα βγουν πιο δυνατοί, οι ντήλερς τσιτώνουν την αγορά στα όριά της, μα ό,τι και να γίνει δεν θα έρθει η συντέλεια του κόσμου, όσο υπάρχουν ανθρώπινοι καρποί ρολογάκια πάντα θα κατασκευάζονται, όπως κι αν διαμορφωθούν τα μερίδια της αγοράς στην επόμενη πενταετία. Κύκλοι παντού, κύκλοι και στα ρολόγια, ένας κλείνει ένας ανοίγει κι αυτό είναι όλο !
- These users thanked the author dennis66 for the post (total 4):
- Charilaos (Πέμ Απρ 18, 2019 12:29 am) • giannistissot (Πέμ Απρ 18, 2019 12:55 am) • captain (Πέμ Απρ 18, 2019 7:47 am) • Megalos (Πέμ Απρ 18, 2019 10:22 pm)
- Rating: 30.77%
- Charilaos
- Δημοσιεύσεις: 1167
- Εγγραφή: Παρ Φεβ 14, 2014 12:53 pm
- Has thanked: 440 times
- Been thanked: 1487 times
Re: Το πρόβλημα της Ελβετικής βιομηχανίας.
Ακριβώς αυτό που πολύ σωστά και με ακρίβεια περιέγραψε ο φίλος Ντένης!!!!dennis66 έγραψε:Ωραία, πανέξυπνα, επαγγελματικά, αριστοτεχνικά, συστηματικά, μεθοδικά ξεφορτώματα στοκαρισμένων σε χρόνο ανύποπτο Rolex. Ιδίως από Αγγλία μεριά, μα κι από Ιταλία μεριά, προσεχώς και από άλλες μεριές. Ντάνες ολόκληρες, mint full set, κουτιά, χαρτιά και βουλοκέρια. Πάρε κόσμε ! Γλυκά-γλυκά και με ρέγουλα να μη μας πάρουνε χαμπάρι, διότι ο Άγγλος το κατέχει άριστα το παίγνιο της χειραγώγησης, δεν είναι σαν πχ τον Έλληνα που το σφάζει με τη μία το αρνί, όχι, ο Άγγλος το κουρεύει όμορφα τ΄αρνάκι. Έτσι έξυπνα στήνει και τα παιχνιδάκια στη μπάλα και στον ιππόδρομο και στα σκυλιά και ΚΥΡΙΩΣ στις παγκόσμιες κεφαλαιαγορές από τα γραφεία στα Λονδίνα, το έχει στο αίμα του το στήσιμο και ξέρει πως, πότε και που θα φτιάξει έργο, χωρίς ποτέ κανείς να τον πάρει χαμπάρι. Ο Ιταλιάνος από κοντά, ακολουθεί τους leaders, έτσι κάνει πάντα ο Ιταλιάνος, ιστορικά, βρίσκει έναν ισχυρό μπροστινό και τον παίρνει στο κατόπι, παραδείγματα παρέλκει ν΄αναφερθούν.
Τα σημεία της καραφουσκάρας έκδηλα, εξόφθαλμα, προφανή, κραυγάζοντα και βοώντα, κορυφώσεις, αποτυχία ανοδικής διάσπασης ιστορικών υψηλών (βλ. Κέρμιτ), ξανά πομπάρισμα (λέγε με "καπέλο", ξανά οι τελάληδες με τον τηλεβόα να διαλαλούν τον περιορισμό της παραγωγής, διατήρηση οργανωμένης διεθνούς πιάτσας στη λογική hold the line, δηλαδή κανείς και πουθενά να μη ρίχνει τιμές, αδιάσπαστο μέτωπο πωλητών. Ο Κλαούζεβιτς θα ριγούσε από υπερηφάνια με τόση πειθαρχία. Το Κάμερον 12 χήνες κι άμα δεν σ' αρέσει τράβ' αλλού, το Hulk 13 χήνες κι άμα δεν σ' αρέσει τράβ' αλλού, το Pepsi 15 χήνες, η Daytona κάτσε σε μια καρέκλα πρώτα, μη μου λιποθυμήσεις κιόλας άμα ακούσεις τιμή.
Επειδή μιλάμε για αγορά, και μάλιστα επειδή μιλάμε για αγορά με καθαρά χρηματιστηριακά χαρακτηριστικά (τα οποία σαφώς εκφεύγουν των συνηθισμένων χαρακτηριστικών μιας κοινής συλλεκτικής αγοράς ) αυτό που έπεται, ιστορικά διαπιστωμένο, συνοψίζεται σε μια και μόνο λέξη : ΦΑΠΑ. Καρπαζιά πιο τρελλή κι απ' αυτές που έτρωγε ο Τζανετάκος.-Ποιοί θα τη φάνε ; Ε, όλοι αυτοί που πάνε κι αγοράζουν πάνω στις κορυφές, ενίοτε και με καπέλο, νομίζοντας ότι πήρανε το κελεπούρι κοψοχρονιά.
Το εντυπωσιακότερο στοιχείο από τον πάνω πίνακα που παρέθεσε ο Ηλίας είναι το μερίδιο αγοράς των PP και AP, μαζί : 10% της αγοράς, τεράστιο ποσοστό αν αναλογιστεί κανείς τις αξίες των προϊόντων των εν λόγω δύο εταιρειών. Που σημαίνει τι ; Ότι το χρήμα (έξυπνο ή μη) μαζεύεται εκεί. Στο Hollywood επικρατεί πια το "no Rolex syndrome", δηλαδή μη σε δούνε με Rolex, σε περνάνε για μπανάλ και παρακατιανό. Βάλε ρε άνθρωπα κάνα PP να ξεχωρίσεις, έτσι πάει πλέον το trend. Oι φραγκάτοι, και εννοώ οι πραγματικά φραγκάτοι, τα Ρολεξάκια τα έχουνε πια όπως εμείς τα Seiko 5άρια (και χειρότερα, διότι αυτοί δεν καταδέχονται καν να τα βάλουν), αυτή είναι η πραγματικότητα και κάπως έτσι ξεκινούν τα ρεύματα κι έτσι γυρίζουν τα ποτάμια πίσω και οι λίμνες ξεραίνονται. Όσες ξερακιανές σιτεμένες ντίβες και Τζέϊμς Μποντ και να επιστρατεύει πχ η Omega, ελάχιστους πείθει, τουλάχιστον απ' αυτούς που θέλει να πείσει. Αεροπλάνα και βαπόρια η Breitling, το χαβά της, αλλά οι πωλήσεις νουλ. Η Πανεράϊ το βιολί της, με τα υποβρύχια και τις τορπίλες και τις βόμβες βυθού, άλλη από κει. Το πραγματικό όμως promotion μιας μπράντας γίνεται στους "κοσμικούς" κύκλους, οι ψωνάρες κοιτάνε τι φόρεσε ο τάδε και το θέμα είναι ότι ο τάδε και η δείνα του φοράνε συνήθως PP και ΑP και αυτές οι δυό είναι τα Ρόλεξ της νέας εποχής. Κι αυτά διαδίδονται. Η Ρόλεξ το ξέρει, η Ωμέγα το ξέρει, μέχρι και η Seiko το ξέρει, όλοι το ξέρουν τι θα γίνει παρακάτω. Ο καθένας παίρνει τα μέτρα του, κάποιοι είναι ήδη dead men walking, κάποιοι θα βγουν πιο δυνατοί, οι ντήλερς τσιτώνουν την αγορά στα όριά της, μα ό,τι και να γίνει δεν θα έρθει η συντέλεια του κόσμου, όσο υπάρχουν ανθρώπινοι καρποί ρολογάκια πάντα θα κατασκευάζονται, όπως κι αν διαμορφωθούν τα μερίδια της αγοράς στην επόμενη πενταετία. Κύκλοι παντού, κύκλοι και στα ρολόγια, ένας κλείνει ένας ανοίγει κι αυτό είναι όλο !
Καλά ούτε να τα είχαμε συζητήσει και προσχεδιάσει μεταξύ τύρου και αχλάδου!,,,,,
Sent from my iPad using Tapatalk
- giannistissot
- Δημοσιεύσεις: 3176
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 12, 2017 3:39 am
- Has thanked: 7623 times
- Been thanked: 2646 times
Re: Το πρόβλημα της Ελβετικής βιομηχανίας.
Φοβερο ποστ..!!!dennis66 έγραψε:Ωραία, πανέξυπνα, επαγγελματικά, αριστοτεχνικά, συστηματικά, μεθοδικά ξεφορτώματα στοκαρισμένων σε χρόνο ανύποπτο Rolex. Ιδίως από Αγγλία μεριά, μα κι από Ιταλία μεριά, προσεχώς και από άλλες μεριές. Ντάνες ολόκληρες, mint full set, κουτιά, χαρτιά και βουλοκέρια. Πάρε κόσμε ! Γλυκά-γλυκά και με ρέγουλα να μη μας πάρουνε χαμπάρι, διότι ο Άγγλος το κατέχει άριστα το παίγνιο της χειραγώγησης, δεν είναι σαν πχ τον Έλληνα που το σφάζει με τη μία το αρνί, όχι, ο Άγγλος το κουρεύει όμορφα τ΄αρνάκι. Έτσι έξυπνα στήνει και τα παιχνιδάκια στη μπάλα και στον ιππόδρομο και στα σκυλιά και ΚΥΡΙΩΣ στις παγκόσμιες κεφαλαιαγορές από τα γραφεία στα Λονδίνα, το έχει στο αίμα του το στήσιμο και ξέρει πως, πότε και που θα φτιάξει έργο, χωρίς ποτέ κανείς να τον πάρει χαμπάρι. Ο Ιταλιάνος από κοντά, ακολουθεί τους leaders, έτσι κάνει πάντα ο Ιταλιάνος, ιστορικά, βρίσκει έναν ισχυρό μπροστινό και τον παίρνει στο κατόπι, παραδείγματα παρέλκει ν΄αναφερθούν.
Τα σημεία της καραφουσκάρας έκδηλα, εξόφθαλμα, προφανή, κραυγάζοντα και βοώντα, κορυφώσεις, αποτυχία ανοδικής διάσπασης ιστορικών υψηλών (βλ. Κέρμιτ), ξανά πομπάρισμα (λέγε με "καπέλο", ξανά οι τελάληδες με τον τηλεβόα να διαλαλούν τον περιορισμό της παραγωγής, διατήρηση οργανωμένης διεθνούς πιάτσας στη λογική hold the line, δηλαδή κανείς και πουθενά να μη ρίχνει τιμές, αδιάσπαστο μέτωπο πωλητών. Ο Κλαούζεβιτς θα ριγούσε από υπερηφάνια με τόση πειθαρχία. Το Κάμερον 12 χήνες κι άμα δεν σ' αρέσει τράβ' αλλού, το Hulk 13 χήνες κι άμα δεν σ' αρέσει τράβ' αλλού, το Pepsi 15 χήνες, η Daytona κάτσε σε μια καρέκλα πρώτα, μη μου λιποθυμήσεις κιόλας άμα ακούσεις τιμή.
Επειδή μιλάμε για αγορά, και μάλιστα επειδή μιλάμε για αγορά με καθαρά χρηματιστηριακά χαρακτηριστικά (τα οποία σαφώς εκφεύγουν των συνηθισμένων χαρακτηριστικών μιας κοινής συλλεκτικής αγοράς ) αυτό που έπεται, ιστορικά διαπιστωμένο, συνοψίζεται σε μια και μόνο λέξη : ΦΑΠΑ. Καρπαζιά πιο τρελλή κι απ' αυτές που έτρωγε ο Τζανετάκος.-Ποιοί θα τη φάνε ; Ε, όλοι αυτοί που πάνε κι αγοράζουν πάνω στις κορυφές, ενίοτε και με καπέλο, νομίζοντας ότι πήρανε το κελεπούρι κοψοχρονιά.
Το εντυπωσιακότερο στοιχείο από τον πάνω πίνακα που παρέθεσε ο Ηλίας είναι το μερίδιο αγοράς των PP και AP, μαζί : 10% της αγοράς, τεράστιο ποσοστό αν αναλογιστεί κανείς τις αξίες των προϊόντων των εν λόγω δύο εταιρειών. Που σημαίνει τι ; Ότι το χρήμα (έξυπνο ή μη) μαζεύεται εκεί. Στο Hollywood επικρατεί πια το "no Rolex syndrome", δηλαδή μη σε δούνε με Rolex, σε περνάνε για μπανάλ και παρακατιανό. Βάλε ρε άνθρωπα κάνα PP να ξεχωρίσεις, έτσι πάει πλέον το trend. Oι φραγκάτοι, και εννοώ οι πραγματικά φραγκάτοι, τα Ρολεξάκια τα έχουνε πια όπως εμείς τα Seiko 5άρια (και χειρότερα, διότι αυτοί δεν καταδέχονται καν να τα βάλουν), αυτή είναι η πραγματικότητα και κάπως έτσι ξεκινούν τα ρεύματα κι έτσι γυρίζουν τα ποτάμια πίσω και οι λίμνες ξεραίνονται. Όσες ξερακιανές σιτεμένες ντίβες και Τζέϊμς Μποντ και να επιστρατεύει πχ η Omega, ελάχιστους πείθει, τουλάχιστον απ' αυτούς που θέλει να πείσει. Αεροπλάνα και βαπόρια η Breitling, το χαβά της, αλλά οι πωλήσεις νουλ. Η Πανεράϊ το βιολί της, με τα υποβρύχια και τις τορπίλες και τις βόμβες βυθού, άλλη από κει. Το πραγματικό όμως promotion μιας μπράντας γίνεται στους "κοσμικούς" κύκλους, οι ψωνάρες κοιτάνε τι φόρεσε ο τάδε και το θέμα είναι ότι ο τάδε και η δείνα του φοράνε συνήθως PP και ΑP και αυτές οι δυό είναι τα Ρόλεξ της νέας εποχής. Κι αυτά διαδίδονται. Η Ρόλεξ το ξέρει, η Ωμέγα το ξέρει, μέχρι και η Seiko το ξέρει, όλοι το ξέρουν τι θα γίνει παρακάτω. Ο καθένας παίρνει τα μέτρα του, κάποιοι είναι ήδη dead men walking, κάποιοι θα βγουν πιο δυνατοί, οι ντήλερς τσιτώνουν την αγορά στα όριά της, μα ό,τι και να γίνει δεν θα έρθει η συντέλεια του κόσμου, όσο υπάρχουν ανθρώπινοι καρποί ρολογάκια πάντα θα κατασκευάζονται, όπως κι αν διαμορφωθούν τα μερίδια της αγοράς στην επόμενη πενταετία. Κύκλοι παντού, κύκλοι και στα ρολόγια, ένας κλείνει ένας ανοίγει κι αυτό είναι όλο !
Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- These users thanked the author giannistissot for the post:
- Charilaos (Πέμ Απρ 18, 2019 1:26 am)
- Rating: 7.69%