Ελβετία 2015 ΥΩ
-
- Δημοσιεύσεις: 130
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 15, 2014 1:19 pm
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 100 times
Ελβετία 2015 ΥΩ
Παρακολούθησα, μέσω internet, με μεγάλο ενδιαφέρον και τις φετινές εκθέσεις υψηλής ωρολογοποιίας στην Ελβετία και όσο περισσότερο διάβαζα τόσο αύξανε η εξής απορία μου:
Είδα vacheron 235.000€ και Longines 2.500€ που προσφέρουν φαινομενικά τις ίδιες πληροφορίες. Φάσεις σελήνης, ήμερα, ώρα, δεύτερα, μήνα, χρόνο.
Sinn, πολύ μα πάρα πολύ ωραία και χρήσιμα ρολόγια της τάξεως των 2.000-3.000€
Rolex των 5.500€ και Tudor που με άγνωστο αλλά πολύ της μόδας in-house μηχανισμό που κοστίζει σχεδόν όσο το νέο rolex.
Tag Heuer 7.500€ κλπ., κλπ.
Είναι όλα αυτά ΥΩ;
Ποιός την καθορίζει;
Ποιά είναι τα κριτήρια;
Είδα vacheron 235.000€ και Longines 2.500€ που προσφέρουν φαινομενικά τις ίδιες πληροφορίες. Φάσεις σελήνης, ήμερα, ώρα, δεύτερα, μήνα, χρόνο.
Sinn, πολύ μα πάρα πολύ ωραία και χρήσιμα ρολόγια της τάξεως των 2.000-3.000€
Rolex των 5.500€ και Tudor που με άγνωστο αλλά πολύ της μόδας in-house μηχανισμό που κοστίζει σχεδόν όσο το νέο rolex.
Tag Heuer 7.500€ κλπ., κλπ.
Είναι όλα αυτά ΥΩ;
Ποιός την καθορίζει;
Ποιά είναι τα κριτήρια;
-
- Δημοσιεύσεις: 192
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 1:09 am
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 44 times
Re: Ελβετία 2015 ΥΩ
Στο φόρουμ υπάρχει θέμα όπου εξηγούνται όλα τα ερωτήματα που θέσεις περί ΥΩ.
Τώρα η ανάλυση περί Vacheron που έχει ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ τα ίδια (;) χαρακτηριστικά με το Longines, είναι σαν να λες ότι μια Bugatti έχει ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ τα ίδια χαρακτηριστικά με ένα Skoda: τιμόνι, φλας, όπισθεν, ζάντες, υαλοκαθαριστήρες...
Αυτός ο Richard Avedon πάλι που πουλάει τα πορτραίτα σε χιλιαπλάσια τιμή απ ότι ο φωτογράφος της γειτονιάς τη φωτογραφία ταυτότητας;
Μεγάλε αντί να κάνεις like εξήγησε τι είναι το VC και τι το Longines.
Τι σχέση έχει η Sinn με την Rolex; την TAG;
Κωστής
ΥΓ Γράψε τα μοντέλα VC, Longines, Tudor, TAG να σου εξηγήσω τις διαφορές.
Τώρα η ανάλυση περί Vacheron που έχει ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ τα ίδια (;) χαρακτηριστικά με το Longines, είναι σαν να λες ότι μια Bugatti έχει ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ τα ίδια χαρακτηριστικά με ένα Skoda: τιμόνι, φλας, όπισθεν, ζάντες, υαλοκαθαριστήρες...
Αυτός ο Richard Avedon πάλι που πουλάει τα πορτραίτα σε χιλιαπλάσια τιμή απ ότι ο φωτογράφος της γειτονιάς τη φωτογραφία ταυτότητας;
Μεγάλε αντί να κάνεις like εξήγησε τι είναι το VC και τι το Longines.
Τι σχέση έχει η Sinn με την Rolex; την TAG;
Κωστής
ΥΓ Γράψε τα μοντέλα VC, Longines, Tudor, TAG να σου εξηγήσω τις διαφορές.
-
- Δημοσιεύσεις: 130
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 15, 2014 1:19 pm
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 100 times
Re: Ελβετία 2015 ΥΩ
Βρε Κωστή, ένας άνθρωπος με τις δικές σου γνώσεις σε πολλά θέματα, αντί να ισοπεδώνει θα έπρεπε να χτίζει και να οδηγεί μιά συζήτηση, ή έστω και μία ερώτηση ενός αφελούς σαν και μένα.
Ξεκίνα λοιπόν Εςύ τη συζήτηση, μοιράσου μαζί μας τις τεράστιες και v.i.p γνωριμίες σου και εμπειρίες σου και καθοδήγηςε μας στα μυστικά της Υ.Ω, διαφορετικά δεν καταλαβαίνω τον λόγο να είσαι μέλος σε ένα forum που μόνο εσύ ξέρεις και έχεις δίκαιο.
Ξεκίνα λοιπόν Εςύ τη συζήτηση, μοιράσου μαζί μας τις τεράστιες και v.i.p γνωριμίες σου και εμπειρίες σου και καθοδήγηςε μας στα μυστικά της Υ.Ω, διαφορετικά δεν καταλαβαίνω τον λόγο να είσαι μέλος σε ένα forum που μόνο εσύ ξέρεις και έχεις δίκαιο.
- captain
- Δημοσιεύσεις: 7884
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 06, 2013 10:42 pm
- Τοποθεσία: Νότιο Μπραχαμι
- Has thanked: 5083 times
- Been thanked: 11947 times
Re: Ελβετία 2015 ΥΩ
Σπύρο την απορία σου και τους προβληματισμούς σου τους έχω και εγώ ...
ψάχνω και εγώ να βρω απαντήσεις πάνω σε αυτό το θέμα ...
παραθέτω αυτούσιο ένα παλιότερο ποστάρισμα μου... ρωτώντας όπως και εσύ σχεδόν το ίδιο πράγμα... βέβαια απάντηση δεν πήρα από τους γνώστες και γκουρού του φόρουμ ...
"... έχω κάποιες ερωτήσεις ... Ο όρος ΥΩ είναι το ίδιο πράγμα με το "Luxury watches" η το ''High-end watches" όπου διαβάζω η ακούω πολλές φορές σε συζητήσεις ;
είναι έννοιες που ορίζουν το ίδιο πράγμα σε ένα ρολόι ;
ένα ρολόι χεριού μας δείχνει την ώρα ... ένα ρολόι ΥΩ εκτός από την ώρα μας προσφέρει και κάποια άλλα πράγματα! ... όπως πχ "status'' δηλ. υψηλό κύρος, κοινωνική καταξίωση.
εκτός από τα αντικειμενικά κριτήρια όπως υλικά, φινίρισμα, μηχανή κλπ μήπως κάπου εκεί είναι η γραμμή που διαχωρίζει τα απλά καλά ποιοτικά ρολόγια από τα ρολόγια της ΥΩ;"
ψάχνω και εγώ να βρω απαντήσεις πάνω σε αυτό το θέμα ...
παραθέτω αυτούσιο ένα παλιότερο ποστάρισμα μου... ρωτώντας όπως και εσύ σχεδόν το ίδιο πράγμα... βέβαια απάντηση δεν πήρα από τους γνώστες και γκουρού του φόρουμ ...
"... έχω κάποιες ερωτήσεις ... Ο όρος ΥΩ είναι το ίδιο πράγμα με το "Luxury watches" η το ''High-end watches" όπου διαβάζω η ακούω πολλές φορές σε συζητήσεις ;
είναι έννοιες που ορίζουν το ίδιο πράγμα σε ένα ρολόι ;
ένα ρολόι χεριού μας δείχνει την ώρα ... ένα ρολόι ΥΩ εκτός από την ώρα μας προσφέρει και κάποια άλλα πράγματα! ... όπως πχ "status'' δηλ. υψηλό κύρος, κοινωνική καταξίωση.
εκτός από τα αντικειμενικά κριτήρια όπως υλικά, φινίρισμα, μηχανή κλπ μήπως κάπου εκεί είναι η γραμμή που διαχωρίζει τα απλά καλά ποιοτικά ρολόγια από τα ρολόγια της ΥΩ;"
-
- Δημοσιεύσεις: 130
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 15, 2014 1:19 pm
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 100 times
Re: Ελβετία 2015 ΥΩ
Αυτό που δεν καταλαβαίνω και είναι και μέρος της ερώτησης σου επίσης είναι το πως χαρακτηρίζονται και σε τι κατηγορίες χωρίζονται και με ποιά κριτήρια όλα τα ρολόγια που είδαμε στη Βασιλεία. Έχω την εντύπωση πως το τμήμα marketing κάθε εταιρείας χαρακτηρίζει το μοντέλο του ανάλογα με τα χρήματα που θέλει και ελπίζει να πιάσει.
- captain
- Δημοσιεύσεις: 7884
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 06, 2013 10:42 pm
- Τοποθεσία: Νότιο Μπραχαμι
- Has thanked: 5083 times
- Been thanked: 11947 times
Re: Ελβετία 2015 ΥΩ
μιας και αναφέρεις το μαρκετινκ των εταιρειών, δες εδώ μερικά ενδιαφέρον νούμερα ... θα βοηθήσουν στην συζήτηση μας ...
Million Dollar Club 2012: Watch Advertising at All-Time High
Watch Brands That Spent More Than $1 Million in Advertising in 2012
(U.S. Market)
Rank Brand Amount ($ millions)
1. Rolex 52.14
2. Breitling 29.48
3. Omega 23.20
4. Citizen 21.62
5. Cartier 20.04
6. Bulova 20.02
7. TAG Heuer 15.96
8. Movado 15.11
9. Montblanc 8.19
10. Bell & Ross 7.92
11. Longines 7.73
12. Seiko 7.66
13. Raymond Weil 6.34
14. Patek Philippe 5.83
15. Ulysse Nardin 5.82
16. Luminox 4.98
17. Swatch 4.98
18. Dior 4.96
19. Ball Watch 4.61
20. Timex 4.48
21. Louis Vuitton 4.15
22. Bulgari 4.14
23. David Yurman 4.08
24. Rado 3.73
25. Casio 3.64
26. Chanel 3.62
27. Ralph Lauren 3.62
28. Armitron 3.61
29. Parmigiani 3.58
30. Hermès 3.48
31. Tissot 3.28
32. Vacheron Constantin 3.13
33. Victorinox Swiss Army 3.08
34. Corum 2.98
35. Graff 2.82
36. Panerai 2.63
37. Oris 2.59
38. Richard Mille 2.54
39. Zenith 2.53
40. Hublot 2.38
41. Fendi 2.35
42. Coach 2.24
43. Anne Klein 2.19
44. Guess 2.14
45. ESQ 2.04
46. MTM 2.02
47. Gucci 1.97
48. Burberry 1.94
49. TW Steel 1.91
50. Piaget 1.79
51. Carl F Bucherer 1.67
52. Glashütte Original 1.63
53. Frédérique Constant 1.55
54. Ebel 1.54
55. Baume & Mercier 1.40
56. Roger Dubuis 1.29
57. Van Cleef & Arpels 1.11
58. Dolce & Gabbana 1.07
59. Jaeger-LeCoultre 1.02
60. Philip Stein 1.01
(Source: Kantar Media)
πυγή - http://www.watchtime.com/wristwatch-ind ... time-high/" onclick="window.open(this.href);return false;
FIGURES FIGURES FIGURES … Estimated watches sold and estimated turnover of the major watch brands in Switzerland and Germany (Updated 09.06.2013 & 06.08.2013)
These are the Richemont brands, including the one producing in Germany:
Vacheron Constantin … 23.000p / 600 MM/CHF
Baume & Mercier … 100.000p / 120 MM/CHF
Jaeger-LeCoultre … 72.000p / 680 MM/CHF
A. Lange & Söhne … 5500p / < 150 MM/Euro
Cartier … 450.000p / 2.280 MM/CHF
Officine Panerai … 70.000p / 300 MM/CHF
IWC … 90.000p / 580 MM/CHF
Piaget … 24.000p / 500 MM/CHF
Van Cleef & Arpels … 3500p / 60 MM/CHF
Montblanc … 90.000p / 230 MM/CHF
Roger Dubuis … 4500p / 50 MM/CHF
These are the Swatch Group brands including the two producing in Germany:
Breguet … 30.000p / 720 MM/CHF
Harry Winston … 5700p / 95 MM/CHF
Blancpain … 22.000p / 230 MM/CHF
Glashütte Original … < 10.000p / < 100 MM/Euro
Jaquet Droz … 2000p / 38 MM/CHF
Omega … 800.000p / 2.300 MM/CHF
Longines … 1.000.000p / 1.200 MM/CHF
Rado … 140.000p / 440 MM/CHF
Tissot … 3.400.000p / 1.010 MM/CHF
ck watch & jewelry … > 1.000.000p / 162 MM/CHF
Balmain … 90.000p / 27 MM/CHF
Certina … 650.000p / 150 MM/CHF
Mido … 120.000p / 90 MM/CHF
Hamilton … 120.000p / 100 MM/CHF
Union Glashütte … ? p / ? MM/Euro
Swatch … 16.000.000 / 740 MM/CHF
Flik Flak … 100.000p / 16 MM/CHF
These are the LVMH brands:
TAG Heuer … 720.000p / 990 MM/CHF
Zenith … 33.000p / 130 MM/CHF
Hublot … 35.000p / 350 MM/CHF
Bulgari … 18.000p / 125 MM/CHF
Louis Vuitton watches … 23.000p / 60 MM/CHF
These are the PPR/Kering brands:
Girard-Perregaux … 13.000p / 75 MM/CHF
Jeanrichard … 1500p / 6 MM/CHF
Gucci … 60.000p / 160 MM/CHF
Some of the independent Swiss brands:
Alpina … 8000p / 6,7 MM/CHF
Frederique Constant … 112.000p / 85 MM/CHF
Armin Strom … 500p / 4 MM/CHF
Audemars Piguet … 30.000p / 600 MM/CHF
Bell & Ross … 55.000p / 70 MM/CHF
Breitling … 157.000p / 350 MM/CHF
Carl F. Bucherer … 50.000p / 100 MM/CHF
Chanel … 23.000p / 130 MM/CHF
Chopard … 85.000p / 650 MM/CHF
Christophe Claret … 100p / 18 MM/CHF
Corum … 20.000p / 77 MM/CHF
De Bethune … 340p / 11 MM/CHF
Eterna … 6000p / 5 MM/CHF
Greubel Forsey … 107p / 19 MM/CHF
La Montre Hermès … 95.000p / 155 MM/CHF
Maurcie Lacroix … 90.000p / 90 MM/CHF
MB & F … 122p / 12 MM/CHF
Montres F. P. Journe … 900p / 13 MM/CHF
Oris … 60.000p / 75 MM/CHF
Parmigiani Fleurier … 5000p / 150 MM/CHF
Patek Philippe … 50.000p / 1.050 MM/CHF
Raymond Weil … 150.000p / 75 MM/CHF
Richard Mille … 2552p / 112 MM/CHF
Rolex … 600.000p / 3.200 MM/CHF
Tudor … 120.000p / 150 MM/CHF
Ulysse Nardin … 27.000p / 250 MM/CHF
πυγή - http://www.watch-insider.com/economy/fi ... d-germany/" onclick="window.open(this.href);return false;
Million Dollar Club 2012: Watch Advertising at All-Time High
Watch Brands That Spent More Than $1 Million in Advertising in 2012
(U.S. Market)
Rank Brand Amount ($ millions)
1. Rolex 52.14
2. Breitling 29.48
3. Omega 23.20
4. Citizen 21.62
5. Cartier 20.04
6. Bulova 20.02
7. TAG Heuer 15.96
8. Movado 15.11
9. Montblanc 8.19
10. Bell & Ross 7.92
11. Longines 7.73
12. Seiko 7.66
13. Raymond Weil 6.34
14. Patek Philippe 5.83
15. Ulysse Nardin 5.82
16. Luminox 4.98
17. Swatch 4.98
18. Dior 4.96
19. Ball Watch 4.61
20. Timex 4.48
21. Louis Vuitton 4.15
22. Bulgari 4.14
23. David Yurman 4.08
24. Rado 3.73
25. Casio 3.64
26. Chanel 3.62
27. Ralph Lauren 3.62
28. Armitron 3.61
29. Parmigiani 3.58
30. Hermès 3.48
31. Tissot 3.28
32. Vacheron Constantin 3.13
33. Victorinox Swiss Army 3.08
34. Corum 2.98
35. Graff 2.82
36. Panerai 2.63
37. Oris 2.59
38. Richard Mille 2.54
39. Zenith 2.53
40. Hublot 2.38
41. Fendi 2.35
42. Coach 2.24
43. Anne Klein 2.19
44. Guess 2.14
45. ESQ 2.04
46. MTM 2.02
47. Gucci 1.97
48. Burberry 1.94
49. TW Steel 1.91
50. Piaget 1.79
51. Carl F Bucherer 1.67
52. Glashütte Original 1.63
53. Frédérique Constant 1.55
54. Ebel 1.54
55. Baume & Mercier 1.40
56. Roger Dubuis 1.29
57. Van Cleef & Arpels 1.11
58. Dolce & Gabbana 1.07
59. Jaeger-LeCoultre 1.02
60. Philip Stein 1.01
(Source: Kantar Media)
πυγή - http://www.watchtime.com/wristwatch-ind ... time-high/" onclick="window.open(this.href);return false;
FIGURES FIGURES FIGURES … Estimated watches sold and estimated turnover of the major watch brands in Switzerland and Germany (Updated 09.06.2013 & 06.08.2013)
These are the Richemont brands, including the one producing in Germany:
Vacheron Constantin … 23.000p / 600 MM/CHF
Baume & Mercier … 100.000p / 120 MM/CHF
Jaeger-LeCoultre … 72.000p / 680 MM/CHF
A. Lange & Söhne … 5500p / < 150 MM/Euro
Cartier … 450.000p / 2.280 MM/CHF
Officine Panerai … 70.000p / 300 MM/CHF
IWC … 90.000p / 580 MM/CHF
Piaget … 24.000p / 500 MM/CHF
Van Cleef & Arpels … 3500p / 60 MM/CHF
Montblanc … 90.000p / 230 MM/CHF
Roger Dubuis … 4500p / 50 MM/CHF
These are the Swatch Group brands including the two producing in Germany:
Breguet … 30.000p / 720 MM/CHF
Harry Winston … 5700p / 95 MM/CHF
Blancpain … 22.000p / 230 MM/CHF
Glashütte Original … < 10.000p / < 100 MM/Euro
Jaquet Droz … 2000p / 38 MM/CHF
Omega … 800.000p / 2.300 MM/CHF
Longines … 1.000.000p / 1.200 MM/CHF
Rado … 140.000p / 440 MM/CHF
Tissot … 3.400.000p / 1.010 MM/CHF
ck watch & jewelry … > 1.000.000p / 162 MM/CHF
Balmain … 90.000p / 27 MM/CHF
Certina … 650.000p / 150 MM/CHF
Mido … 120.000p / 90 MM/CHF
Hamilton … 120.000p / 100 MM/CHF
Union Glashütte … ? p / ? MM/Euro
Swatch … 16.000.000 / 740 MM/CHF
Flik Flak … 100.000p / 16 MM/CHF
These are the LVMH brands:
TAG Heuer … 720.000p / 990 MM/CHF
Zenith … 33.000p / 130 MM/CHF
Hublot … 35.000p / 350 MM/CHF
Bulgari … 18.000p / 125 MM/CHF
Louis Vuitton watches … 23.000p / 60 MM/CHF
These are the PPR/Kering brands:
Girard-Perregaux … 13.000p / 75 MM/CHF
Jeanrichard … 1500p / 6 MM/CHF
Gucci … 60.000p / 160 MM/CHF
Some of the independent Swiss brands:
Alpina … 8000p / 6,7 MM/CHF
Frederique Constant … 112.000p / 85 MM/CHF
Armin Strom … 500p / 4 MM/CHF
Audemars Piguet … 30.000p / 600 MM/CHF
Bell & Ross … 55.000p / 70 MM/CHF
Breitling … 157.000p / 350 MM/CHF
Carl F. Bucherer … 50.000p / 100 MM/CHF
Chanel … 23.000p / 130 MM/CHF
Chopard … 85.000p / 650 MM/CHF
Christophe Claret … 100p / 18 MM/CHF
Corum … 20.000p / 77 MM/CHF
De Bethune … 340p / 11 MM/CHF
Eterna … 6000p / 5 MM/CHF
Greubel Forsey … 107p / 19 MM/CHF
La Montre Hermès … 95.000p / 155 MM/CHF
Maurcie Lacroix … 90.000p / 90 MM/CHF
MB & F … 122p / 12 MM/CHF
Montres F. P. Journe … 900p / 13 MM/CHF
Oris … 60.000p / 75 MM/CHF
Parmigiani Fleurier … 5000p / 150 MM/CHF
Patek Philippe … 50.000p / 1.050 MM/CHF
Raymond Weil … 150.000p / 75 MM/CHF
Richard Mille … 2552p / 112 MM/CHF
Rolex … 600.000p / 3.200 MM/CHF
Tudor … 120.000p / 150 MM/CHF
Ulysse Nardin … 27.000p / 250 MM/CHF
πυγή - http://www.watch-insider.com/economy/fi ... d-germany/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Δημοσιεύσεις: 130
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 15, 2014 1:19 pm
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 100 times
Re: Ελβετία 2015 ΥΩ
Δηλαδή η rolex πουλάει συνολικά 600.000 ρολογάκια προς 5.200 € το ρολόι και η Ω 800.000 ρολογάκια προς 2875 το ρολόι.
Βέβαια κανείς δεν δημοσιεύει ποιά μοντέλα πούλησαν και πόσο.
Βέβαια κανείς δεν δημοσιεύει ποιά μοντέλα πούλησαν και πόσο.
-
- Δημοσιεύσεις: 192
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 1:09 am
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 44 times
Re: Ελβετία 2015 ΥΩ
Και αν έχω χτίσει, αγαπητέ - είσαι και συνάδελφος, έστω και σε άλλο είδος φωτογραφίας - Σπύρο.
20 χρόνια κλείνω φέτος που γράφω για τα ρολόγια και περισσότερες από 7.000 σελίδες σε περιοδικά, σάιτ, φόρουμς της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Και - δεν έχω παράπονο - χιλιάδες διάβασαν, έμαθαν, αγάπησαν το ρολόι.
Αλλά υπάρχουν και κάποιοι που σπάνε κόκαλα - για να μην γράψω κάτι άλλο..
Το θέμα του τι είναι ΥΩ διαπνέει όλα μου τα κείμενα και αν θέλεις πραγματικά να καταλάβεις πιάσε και διάβασε μερικά από αυτά στο σάιτ μου veryimportantwatches.com.
Όμως και στα Ελληνικά φόρουμ το τι είναι ΥΩ το έχω περιγράψει με ευθύ και σαφέστατο τρόπο πολλάκις.
Η πλέον πρόσφατη είναι στο φόρουμ όπου γράφουμε και οι δυο αυτή τη στιγμή.
Για να δεις για τι χτίσιμο μιλάμε ξεκίνησα να γράψω για τις αλλαγές στην κορυφή της ΥΩ και σεβόμενος ότι κάποιοι ίσως να μην ήξεραν τι είναι και κάποιοι άλλοι να δυσκολεύονταν να το χωνέψουν, ξεκίνησα πρώτα με το τι είναι η ΥΩ.
Έγραψαν διάφοροι, παρακάτω θα βρεις και την δική μου τοποθέτηση.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το ποστ του captain το οποίο θεωρεί ότι δεν απαντήθηκε ανήκει στο συγκεκριμένο θέμα.
Τι να πω;
Από την πρώτη σελίδα αρχίζω να ρωτώ τους άλλους τι πιστεύουν ότι είναι η ΥΩ.
Στη δεύτερη σελίδα δίνω την κεντρική μου διατύπωση, η οποία - νομίζω - είναι πλήρης και σαφέστατη - αντικειμενική.
Ιδού:
Λοιπόν επειδή σας βλέπω λίγο «διστακτικούς», θα κάνω μια γενική τοποθέτηση για την ΥΩ και θα προχωρήσω στο «ζουμί», επί του οποίου θα ήταν χαρά μου να δω τι λέτε.
Ο όρος Υψηλή Ωρολογοποιία (γαλλιστί Haute Horlogerie) αποτελεί μεταφορά του όρου «Haute Couture» από τον χώρο της μόδας στον χώρο του ρολογιού.
Κατ’ αναλογία λοιπόν με την διαφορά μεταξύ Prêt à porter και Haute Couture στον χώρο της μόδας στην Ωρολογοποιία έχουμε την απλή και την Υψηλή.
Αυτό όλο ήταν ένα εύρημα του Ομίλου Richemont, ανάλογο με την δημιουργία του Σαλονιού της Γενεύης, που διαχωρίζει τις εταιρείες του Ομίλου από τις – διαφόρων ειδών – εταιρείες που συμμετέχουν στην Έκθεση της Βασιλείας.
Τώρα, κάτω από αυτή την «στέγη» το Richemont «χώρεσε» και την Baume & Mercier κ.λπ. κ.λπ.
Μετά ο όρος εξαπλώθηκε και γενικοποιήθηκε – υιοθετήθηκε από πολλές εταιρείες και βέβαια τους ανεξάρτητους ωρολογοποιούς.
Θα μπορούσαμε να πούμε ότι αντικείμενο Υψηλής Ωρολογοποιίας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το κάθε ρολόι του οποίου ο μηχανισμός είναι κατασκευασμένος με μεγάλη επιμέλεια και τεχνογνωσία, με αρκετή χειροποίητη εργασία, με τρόπον ώστε αν ένας ωρολογοποιός του μέλλοντος βρει το ρολόι το 2500 και το ανοίξει να θαυμάσει την ποιότητα στην κατασκευή και τις επιδόσεις του προγόνου του ωρολογοποιού.
Το θέμα περιπλέχθηκε στη συνέχεια όταν άρχισε το ντελίριο με το in house ή μη in house, το ποιος είναι manufacture και πόσο manufacture είναι ο καθένας, το αν ο Valjoux 7750 είναι «όνειδος» ή πιο σταθερός και ακριβής από τον σημαντικότερο in house μηχανισμό κ.λπ. κ.λπ.
Υψηλή Ωρολογοποιία «βαφτίστηκαν» και τα ρολόγια με 3 κιλά διαμάντια και κάσα από υπέρ-πολύτιμα υλικά – γιατί όχι αφού μέρος της Τέχνης της Υψηλής Ωρολογοποιίας είναι και η εξεζητημένη decoration.
Η Rolex αποκηρύσσει τον όρο. Τι θα πει «Υψηλή Ωρολογοποιία» διερωτώνται υψηλά στελέχη της; Οι άλλοι είναι «Χαμηλή Ωρολογοποιία»;
Και πως αυτοαποκαλούνται Υψηλή Ωρολογοποιία ένα κάρο εταιρείες που δεν έχουν ποτέ κατασκευάσει ούτε έναν μηχανισμό;
Επί του θέματος τοποθετούνται διάφοροι, αλλά πόσοι από αυτούς γνωρίζουν – ή θυμούνται γιατί ο Franck Muller το είπε απερίφραστα σε μια από τις συνεντεύξεις που μου έδωσε: Η Patek μέχρι το 1930 (δηλαδή επί 90 χρόνια) δεν είχε κατασκευάσει ούτε έναν μηχανισμό!!! Μήπως δεν ανήκει στην Υψηλή Ωρολογοποιία;
Η σούμα: Patek Philippe, Audemars Piguet, Vacheron Constantin, Breguet, Blancpain, Jaeger-LeCoultre, A Lange & Soehne, Cartier, Girard-Perregaux, IWC, Franck Muller (αν και ακόμη και αυτόν κάπου άκουσα ότι τον αμφισβήτησαν, προφανώς άσχετοι με τον χώρο, αφού αποτελεί τον βασικό κρίκο της αλυσίδας της ΥΩ με απίστευτη προσφορά στο χώρο), Ulysse Nardin, Piaget, Zenith
Από τους νέους οι παρακάτω εταιρείες ή μεμονωμένοι ωρολογοποιοί, εύκολα εντάσσονται στη λίστα: Roger Dubuis, Urwerk, de Bethune, Richard Mille, François-Paul Journe, Crédor, Svend Andersen, Antoine Preziuso, Greubel Forsey, MB&F, Harry Winston,
Αλλά είναι η Hublot, η Hermès, η Chopard, η Panerai, η Montblanc, η Van Cleef & Arpels, η TAG Heuer, η Bvlgari, η RJ-Romain Jerome, Υψηλή Ωρολογοποιία;
Η Omega;
Και τέλος πάντων είναι ΥΩ η Rolex ή δεν είναι;
Περιμένω τη γνώμη σας και θα τοποθετηθώ."
Μετά τοποθετήθηεκαν διάφοροι βάζοντας και ονόματα εταιρειών.
Απάντησα. Δες όλες τις σελίδες.
Στην 4η επανέρχομαι και λέω ότι ο όρος ΥΩ δεν είναι βραβείο σαν το Νόμπελ. Δεν απονέμεται και δεν κερδίζεται επίσης όπως το COSC - βάση προδιαγραφών.
ΤΟ ΘΕΜΑ:
http://watchfunclub.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=3480" onclick="window.open(this.href);return false;
Επισκέψου αν θέλεις το mywatch να δεις πόσα θέματα έχω κάνει με αυτό το ερώτημα.
Φιλικά
Κωστής
ΥΓ. Αν προσέξεις το θέμα έχει μετά το ΑΡΧΗ ΕΠΟΧΗΣ το γράμμα Α. Είχα σκοπό να συνεχίσω τη σειρά, αλλά η επιμονή κάποιων να χαλάνε τα θέματα όταν είναι σοβαρά με κούρασαν και σταμάτησα να γράφω στο φόρουμ.
ΥΓ2. Για το θέμα του πως να κατατάξεις τα ρολόγια της Βασιλείας, μην μπερδεύεσαι.
Κάνε ότι κάνεις και σε μια έκθεση αυτοκινήτου. Θαυμάζεις τη Bugatti, βλέπεις αν έβγαλαν καλύτερο Opel, Fiat, Audi, BMW, Mercedes - δεν σε ξέρω - από αυτό που έχεις ή ονειρεύεσαι να πάρεις σύντομα και δεν κάθεσαι να σκέφτεσαι σενάρια συνομωσίας ότι η Bugatti είναι ακριβή γιατί τόσα τους έλειπαν και το Fiat φτηνό γιατί είναι καλοί άνθρωποι. Κάνουν άλλο πράγμα, έχουν άλλα υλικά, άλλη τεχνολογία, άλλο κοινό, άλλη παραγωγή...
Τόσο απλά.
20 χρόνια κλείνω φέτος που γράφω για τα ρολόγια και περισσότερες από 7.000 σελίδες σε περιοδικά, σάιτ, φόρουμς της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Και - δεν έχω παράπονο - χιλιάδες διάβασαν, έμαθαν, αγάπησαν το ρολόι.
Αλλά υπάρχουν και κάποιοι που σπάνε κόκαλα - για να μην γράψω κάτι άλλο..
Το θέμα του τι είναι ΥΩ διαπνέει όλα μου τα κείμενα και αν θέλεις πραγματικά να καταλάβεις πιάσε και διάβασε μερικά από αυτά στο σάιτ μου veryimportantwatches.com.
Όμως και στα Ελληνικά φόρουμ το τι είναι ΥΩ το έχω περιγράψει με ευθύ και σαφέστατο τρόπο πολλάκις.
Η πλέον πρόσφατη είναι στο φόρουμ όπου γράφουμε και οι δυο αυτή τη στιγμή.
Για να δεις για τι χτίσιμο μιλάμε ξεκίνησα να γράψω για τις αλλαγές στην κορυφή της ΥΩ και σεβόμενος ότι κάποιοι ίσως να μην ήξεραν τι είναι και κάποιοι άλλοι να δυσκολεύονταν να το χωνέψουν, ξεκίνησα πρώτα με το τι είναι η ΥΩ.
Έγραψαν διάφοροι, παρακάτω θα βρεις και την δική μου τοποθέτηση.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το ποστ του captain το οποίο θεωρεί ότι δεν απαντήθηκε ανήκει στο συγκεκριμένο θέμα.
Τι να πω;
Από την πρώτη σελίδα αρχίζω να ρωτώ τους άλλους τι πιστεύουν ότι είναι η ΥΩ.
Στη δεύτερη σελίδα δίνω την κεντρική μου διατύπωση, η οποία - νομίζω - είναι πλήρης και σαφέστατη - αντικειμενική.
Ιδού:
Λοιπόν επειδή σας βλέπω λίγο «διστακτικούς», θα κάνω μια γενική τοποθέτηση για την ΥΩ και θα προχωρήσω στο «ζουμί», επί του οποίου θα ήταν χαρά μου να δω τι λέτε.
Ο όρος Υψηλή Ωρολογοποιία (γαλλιστί Haute Horlogerie) αποτελεί μεταφορά του όρου «Haute Couture» από τον χώρο της μόδας στον χώρο του ρολογιού.
Κατ’ αναλογία λοιπόν με την διαφορά μεταξύ Prêt à porter και Haute Couture στον χώρο της μόδας στην Ωρολογοποιία έχουμε την απλή και την Υψηλή.
Αυτό όλο ήταν ένα εύρημα του Ομίλου Richemont, ανάλογο με την δημιουργία του Σαλονιού της Γενεύης, που διαχωρίζει τις εταιρείες του Ομίλου από τις – διαφόρων ειδών – εταιρείες που συμμετέχουν στην Έκθεση της Βασιλείας.
Τώρα, κάτω από αυτή την «στέγη» το Richemont «χώρεσε» και την Baume & Mercier κ.λπ. κ.λπ.
Μετά ο όρος εξαπλώθηκε και γενικοποιήθηκε – υιοθετήθηκε από πολλές εταιρείες και βέβαια τους ανεξάρτητους ωρολογοποιούς.
Θα μπορούσαμε να πούμε ότι αντικείμενο Υψηλής Ωρολογοποιίας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το κάθε ρολόι του οποίου ο μηχανισμός είναι κατασκευασμένος με μεγάλη επιμέλεια και τεχνογνωσία, με αρκετή χειροποίητη εργασία, με τρόπον ώστε αν ένας ωρολογοποιός του μέλλοντος βρει το ρολόι το 2500 και το ανοίξει να θαυμάσει την ποιότητα στην κατασκευή και τις επιδόσεις του προγόνου του ωρολογοποιού.
Το θέμα περιπλέχθηκε στη συνέχεια όταν άρχισε το ντελίριο με το in house ή μη in house, το ποιος είναι manufacture και πόσο manufacture είναι ο καθένας, το αν ο Valjoux 7750 είναι «όνειδος» ή πιο σταθερός και ακριβής από τον σημαντικότερο in house μηχανισμό κ.λπ. κ.λπ.
Υψηλή Ωρολογοποιία «βαφτίστηκαν» και τα ρολόγια με 3 κιλά διαμάντια και κάσα από υπέρ-πολύτιμα υλικά – γιατί όχι αφού μέρος της Τέχνης της Υψηλής Ωρολογοποιίας είναι και η εξεζητημένη decoration.
Η Rolex αποκηρύσσει τον όρο. Τι θα πει «Υψηλή Ωρολογοποιία» διερωτώνται υψηλά στελέχη της; Οι άλλοι είναι «Χαμηλή Ωρολογοποιία»;
Και πως αυτοαποκαλούνται Υψηλή Ωρολογοποιία ένα κάρο εταιρείες που δεν έχουν ποτέ κατασκευάσει ούτε έναν μηχανισμό;
Επί του θέματος τοποθετούνται διάφοροι, αλλά πόσοι από αυτούς γνωρίζουν – ή θυμούνται γιατί ο Franck Muller το είπε απερίφραστα σε μια από τις συνεντεύξεις που μου έδωσε: Η Patek μέχρι το 1930 (δηλαδή επί 90 χρόνια) δεν είχε κατασκευάσει ούτε έναν μηχανισμό!!! Μήπως δεν ανήκει στην Υψηλή Ωρολογοποιία;
Η σούμα: Patek Philippe, Audemars Piguet, Vacheron Constantin, Breguet, Blancpain, Jaeger-LeCoultre, A Lange & Soehne, Cartier, Girard-Perregaux, IWC, Franck Muller (αν και ακόμη και αυτόν κάπου άκουσα ότι τον αμφισβήτησαν, προφανώς άσχετοι με τον χώρο, αφού αποτελεί τον βασικό κρίκο της αλυσίδας της ΥΩ με απίστευτη προσφορά στο χώρο), Ulysse Nardin, Piaget, Zenith
Από τους νέους οι παρακάτω εταιρείες ή μεμονωμένοι ωρολογοποιοί, εύκολα εντάσσονται στη λίστα: Roger Dubuis, Urwerk, de Bethune, Richard Mille, François-Paul Journe, Crédor, Svend Andersen, Antoine Preziuso, Greubel Forsey, MB&F, Harry Winston,
Αλλά είναι η Hublot, η Hermès, η Chopard, η Panerai, η Montblanc, η Van Cleef & Arpels, η TAG Heuer, η Bvlgari, η RJ-Romain Jerome, Υψηλή Ωρολογοποιία;
Η Omega;
Και τέλος πάντων είναι ΥΩ η Rolex ή δεν είναι;
Περιμένω τη γνώμη σας και θα τοποθετηθώ."
Μετά τοποθετήθηεκαν διάφοροι βάζοντας και ονόματα εταιρειών.
Απάντησα. Δες όλες τις σελίδες.
Στην 4η επανέρχομαι και λέω ότι ο όρος ΥΩ δεν είναι βραβείο σαν το Νόμπελ. Δεν απονέμεται και δεν κερδίζεται επίσης όπως το COSC - βάση προδιαγραφών.
ΤΟ ΘΕΜΑ:
http://watchfunclub.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=3480" onclick="window.open(this.href);return false;
Επισκέψου αν θέλεις το mywatch να δεις πόσα θέματα έχω κάνει με αυτό το ερώτημα.
Φιλικά
Κωστής
ΥΓ. Αν προσέξεις το θέμα έχει μετά το ΑΡΧΗ ΕΠΟΧΗΣ το γράμμα Α. Είχα σκοπό να συνεχίσω τη σειρά, αλλά η επιμονή κάποιων να χαλάνε τα θέματα όταν είναι σοβαρά με κούρασαν και σταμάτησα να γράφω στο φόρουμ.
ΥΓ2. Για το θέμα του πως να κατατάξεις τα ρολόγια της Βασιλείας, μην μπερδεύεσαι.
Κάνε ότι κάνεις και σε μια έκθεση αυτοκινήτου. Θαυμάζεις τη Bugatti, βλέπεις αν έβγαλαν καλύτερο Opel, Fiat, Audi, BMW, Mercedes - δεν σε ξέρω - από αυτό που έχεις ή ονειρεύεσαι να πάρεις σύντομα και δεν κάθεσαι να σκέφτεσαι σενάρια συνομωσίας ότι η Bugatti είναι ακριβή γιατί τόσα τους έλειπαν και το Fiat φτηνό γιατί είναι καλοί άνθρωποι. Κάνουν άλλο πράγμα, έχουν άλλα υλικά, άλλη τεχνολογία, άλλο κοινό, άλλη παραγωγή...
Τόσο απλά.
-
- Δημοσιεύσεις: 192
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 1:09 am
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 44 times
Re: Ελβετία 2015 ΥΩ
...'Οταν ο captain ανακάλυψε ότι οι μεγάλες εταιρείες ξοδεύουν ένα ποσοστό του τζίρου τους για διαφήμιση!...
Ανατρίχιασα...
Κωστής
ΥΓ. Σε τι θα σε βοηθήσει Σπύρο αν σου πω εγώ ότι η ΑΡ κάνει το 70% του τζίρου της με το RO; Τα νούμερα δεν είναι κρυφά. Εταιρείες εισηγμένες στο Χρηματιστήριο είναι. Δεν είναι το μπακαλοτεύτερο του κυρ-Μανώλη.
ΥΓ. Πάντως υπάρχει χώρος για new business. Αφού ρε παιδιά είστε καλά παιδιά εσείς και όχι αλήτες σαν τους Ελβετούς, γιατί δεν ανοίγετε ένα εργοστάσιο στο Καματερό να λανσάρετε μια νέα μάρκα χωρίς μάρκετινγκ, χωρίς διαφημιστικά έξοδα, χωρίς όλα αυτά που μας φορτώνουν οι "παλιο-Ελβετοί"; ))))
ΥΓ3. Σπύρο μην μου θυμώσεις. Τόσα σοβαρά έγραψα όποως θα δεις στο θέμα που σου έδωσα το λινκ, ας γράψω και εγώ κάτι της πλάκας, αφού η πλάκα είναι στα επάνω της στο φόρουμ. watch FUN club, λέγεται. Όχι fan. FUN
Ανατρίχιασα...
Κωστής
ΥΓ. Σε τι θα σε βοηθήσει Σπύρο αν σου πω εγώ ότι η ΑΡ κάνει το 70% του τζίρου της με το RO; Τα νούμερα δεν είναι κρυφά. Εταιρείες εισηγμένες στο Χρηματιστήριο είναι. Δεν είναι το μπακαλοτεύτερο του κυρ-Μανώλη.
ΥΓ. Πάντως υπάρχει χώρος για new business. Αφού ρε παιδιά είστε καλά παιδιά εσείς και όχι αλήτες σαν τους Ελβετούς, γιατί δεν ανοίγετε ένα εργοστάσιο στο Καματερό να λανσάρετε μια νέα μάρκα χωρίς μάρκετινγκ, χωρίς διαφημιστικά έξοδα, χωρίς όλα αυτά που μας φορτώνουν οι "παλιο-Ελβετοί"; ))))
ΥΓ3. Σπύρο μην μου θυμώσεις. Τόσα σοβαρά έγραψα όποως θα δεις στο θέμα που σου έδωσα το λινκ, ας γράψω και εγώ κάτι της πλάκας, αφού η πλάκα είναι στα επάνω της στο φόρουμ. watch FUN club, λέγεται. Όχι fan. FUN
-
- Δημοσιεύσεις: 130
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 15, 2014 1:19 pm
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 100 times
Re: Ελβετία 2015 ΥΩ
Είσαι μεγάλος γνώστης του αντικειμένου και χαίρομαι ιδιαίτερα που μπήκες μπροστά.!!!! Διάβαζα νωρίτερα την παρουσίαση ενός Tag Heuer carrera telemeter cal.18 στην τιμή των 6000€ και αναρωτιέμαι εάν αυτές οι εταιρείες που γενικότερα θεωρούνται χαμηλού κόστους, πρέπει να παρουσιάσουν κάποια μοντέλα και να είναι υπερτιμημένα και ας μην πουλήσουν, για λόγους marketing....;;;;;