Ελβετία 2015 ΥΩ

Σε αυτή την θεματική ενότητα θα γίνετε αναφορά σε όλες τις εταιρείες οι οποίες προέρχονται από την Ελβετία
Σπύρος
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ Ιαν 15, 2014 1:19 pm
Has thanked: 18 times
Been thanked: 100 times

Ελβετία 2015 ΥΩ

Δημοσίευση από Σπύρος »

Παρακολούθησα, μέσω internet, με μεγάλο ενδιαφέρον και τις φετινές εκθέσεις υψηλής ωρολογοποιίας στην Ελβετία και όσο περισσότερο διάβαζα τόσο αύξανε η εξής απορία μου:
Είδα vacheron 235.000€ και Longines 2.500€ που προσφέρουν φαινομενικά τις ίδιες πληροφορίες. Φάσεις σελήνης, ήμερα, ώρα, δεύτερα, μήνα, χρόνο.
Sinn, πολύ μα πάρα πολύ ωραία και χρήσιμα ρολόγια της τάξεως των 2.000-3.000€
Rolex των 5.500€ και Tudor που με άγνωστο αλλά πολύ της μόδας in-house μηχανισμό που κοστίζει σχεδόν όσο το νέο rolex.
Tag Heuer 7.500€ κλπ., κλπ.

Είναι όλα αυτά ΥΩ;
Ποιός την καθορίζει;
Ποιά είναι τα κριτήρια;
These users thanked the author Σπύρος for the post:
Megalos (Τετ Μαρ 25, 2015 7:31 pm)
Rating: 7.69%
CS-VIW
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 1:09 am
Has thanked: 8 times
Been thanked: 44 times

Re: Ελβετία 2015 ΥΩ

Δημοσίευση από CS-VIW »

Στο φόρουμ υπάρχει θέμα όπου εξηγούνται όλα τα ερωτήματα που θέσεις περί ΥΩ.

Τώρα η ανάλυση περί Vacheron που έχει ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ τα ίδια (;) χαρακτηριστικά με το Longines, είναι σαν να λες ότι μια Bugatti έχει ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ τα ίδια χαρακτηριστικά με ένα Skoda: τιμόνι, φλας, όπισθεν, ζάντες, υαλοκαθαριστήρες...

Αυτός ο Richard Avedon πάλι που πουλάει τα πορτραίτα σε χιλιαπλάσια τιμή απ ότι ο φωτογράφος της γειτονιάς τη φωτογραφία ταυτότητας; :-)

Μεγάλε αντί να κάνεις like εξήγησε τι είναι το VC και τι το Longines.

Τι σχέση έχει η Sinn με την Rolex; την TAG;

Κωστής

ΥΓ Γράψε τα μοντέλα VC, Longines, Tudor, TAG να σου εξηγήσω τις διαφορές.
Σπύρος
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ Ιαν 15, 2014 1:19 pm
Has thanked: 18 times
Been thanked: 100 times

Re: Ελβετία 2015 ΥΩ

Δημοσίευση από Σπύρος »

Βρε Κωστή, ένας άνθρωπος με τις δικές σου γνώσεις σε πολλά θέματα, αντί να ισοπεδώνει θα έπρεπε να χτίζει και να οδηγεί μιά συζήτηση, ή έστω και μία ερώτηση ενός αφελούς σαν και μένα.
Ξεκίνα λοιπόν Εςύ τη συζήτηση, μοιράσου μαζί μας τις τεράστιες και v.i.p γνωριμίες σου και εμπειρίες σου και καθοδήγηςε μας στα μυστικά της Υ.Ω, διαφορετικά δεν καταλαβαίνω τον λόγο να είσαι μέλος σε ένα forum που μόνο εσύ ξέρεις και έχεις δίκαιο.
Άβαταρ μέλους
captain
Δημοσιεύσεις: 7884
Εγγραφή: Παρ Σεπ 06, 2013 10:42 pm
Τοποθεσία: Νότιο Μπραχαμι
Has thanked: 5083 times
Been thanked: 11947 times

Re: Ελβετία 2015 ΥΩ

Δημοσίευση από captain »

Σπύρο την απορία σου και τους προβληματισμούς σου τους έχω και εγώ ...

ψάχνω και εγώ να βρω απαντήσεις πάνω σε αυτό το θέμα ...

παραθέτω αυτούσιο ένα παλιότερο ποστάρισμα μου... ρωτώντας όπως και εσύ σχεδόν το ίδιο πράγμα... βέβαια απάντηση δεν πήρα από τους γνώστες και γκουρού του φόρουμ ...

"... έχω κάποιες ερωτήσεις ... Ο όρος ΥΩ είναι το ίδιο πράγμα με το "Luxury watches" η το ''High-end watches" όπου διαβάζω η ακούω πολλές φορές σε συζητήσεις ;

είναι έννοιες που ορίζουν το ίδιο πράγμα σε ένα ρολόι ;

ένα ρολόι χεριού μας δείχνει την ώρα ... ένα ρολόι ΥΩ εκτός από την ώρα μας προσφέρει και κάποια άλλα πράγματα! ... όπως πχ "status'' δηλ. υψηλό κύρος, κοινωνική καταξίωση.


εκτός από τα αντικειμενικά κριτήρια όπως υλικά, φινίρισμα, μηχανή κλπ μήπως κάπου εκεί είναι η γραμμή που διαχωρίζει τα απλά καλά ποιοτικά ρολόγια από τα ρολόγια της ΥΩ;"
Σπύρος
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ Ιαν 15, 2014 1:19 pm
Has thanked: 18 times
Been thanked: 100 times

Re: Ελβετία 2015 ΥΩ

Δημοσίευση από Σπύρος »

Αυτό που δεν καταλαβαίνω και είναι και μέρος της ερώτησης σου επίσης είναι το πως χαρακτηρίζονται και σε τι κατηγορίες χωρίζονται και με ποιά κριτήρια όλα τα ρολόγια που είδαμε στη Βασιλεία. Έχω την εντύπωση πως το τμήμα marketing κάθε εταιρείας χαρακτηρίζει το μοντέλο του ανάλογα με τα χρήματα που θέλει και ελπίζει να πιάσει.
Άβαταρ μέλους
captain
Δημοσιεύσεις: 7884
Εγγραφή: Παρ Σεπ 06, 2013 10:42 pm
Τοποθεσία: Νότιο Μπραχαμι
Has thanked: 5083 times
Been thanked: 11947 times

Re: Ελβετία 2015 ΥΩ

Δημοσίευση από captain »

μιας και αναφέρεις το μαρκετινκ των εταιρειών, δες εδώ μερικά ενδιαφέρον νούμερα ... θα βοηθήσουν στην συζήτηση μας ...




Million Dollar Club 2012: Watch Advertising at All-Time High

Watch Brands That Spent More Than $1 Million in Advertising in 2012
(U.S. Market)
Rank Brand Amount ($ millions)
1. Rolex 52.14
2. Breitling 29.48
3. Omega 23.20
4. Citizen 21.62
5. Cartier 20.04
6. Bulova 20.02
7. TAG Heuer 15.96
8. Movado 15.11
9. Montblanc 8.19
10. Bell & Ross 7.92
11. Longines 7.73
12. Seiko 7.66
13. Raymond Weil 6.34
14. Patek Philippe 5.83
15. Ulysse Nardin 5.82
16. Luminox 4.98
17. Swatch 4.98
18. Dior 4.96
19. Ball Watch 4.61
20. Timex 4.48
21. Louis Vuitton 4.15
22. Bulgari 4.14
23. David Yurman 4.08
24. Rado 3.73
25. Casio 3.64
26. Chanel 3.62
27. Ralph Lauren 3.62
28. Armitron 3.61
29. Parmigiani 3.58
30. Hermès 3.48
31. Tissot 3.28
32. Vacheron Constantin 3.13
33. Victorinox Swiss Army 3.08
34. Corum 2.98
35. Graff 2.82
36. Panerai 2.63
37. Oris 2.59
38. Richard Mille 2.54
39. Zenith 2.53
40. Hublot 2.38
41. Fendi 2.35
42. Coach 2.24
43. Anne Klein 2.19
44. Guess 2.14
45. ESQ 2.04
46. MTM 2.02
47. Gucci 1.97
48. Burberry 1.94
49. TW Steel 1.91
50. Piaget 1.79
51. Carl F Bucherer 1.67
52. Glashütte Original 1.63
53. Frédérique Constant 1.55
54. Ebel 1.54
55. Baume & Mercier 1.40
56. Roger Dubuis 1.29
57. Van Cleef & Arpels 1.11
58. Dolce & Gabbana 1.07
59. Jaeger-LeCoultre 1.02
60. Philip Stein 1.01
(Source: Kantar Media)


πυγή - http://www.watchtime.com/wristwatch-ind ... time-high/" onclick="window.open(this.href);return false;







FIGURES FIGURES FIGURES … Estimated watches sold and estimated turnover of the major watch brands in Switzerland and Germany (Updated 09.06.2013 & 06.08.2013)

These are the Richemont brands, including the one producing in Germany:
Vacheron Constantin … 23.000p / 600 MM/CHF

Baume & Mercier … 100.000p / 120 MM/CHF

Jaeger-LeCoultre … 72.000p / 680 MM/CHF

A. Lange & Söhne … 5500p / < 150 MM/Euro

Cartier … 450.000p / 2.280 MM/CHF

Officine Panerai … 70.000p / 300 MM/CHF

IWC … 90.000p / 580 MM/CHF

Piaget … 24.000p / 500 MM/CHF

Van Cleef & Arpels … 3500p / 60 MM/CHF

Montblanc … 90.000p / 230 MM/CHF

Roger Dubuis … 4500p / 50 MM/CHF



These are the Swatch Group brands including the two producing in Germany:
Breguet … 30.000p / 720 MM/CHF

Harry Winston … 5700p / 95 MM/CHF

Blancpain … 22.000p / 230 MM/CHF

Glashütte Original … < 10.000p / < 100 MM/Euro

Jaquet Droz … 2000p / 38 MM/CHF

Omega … 800.000p / 2.300 MM/CHF

Longines … 1.000.000p / 1.200 MM/CHF

Rado … 140.000p / 440 MM/CHF

Tissot … 3.400.000p / 1.010 MM/CHF

ck watch & jewelry … > 1.000.000p / 162 MM/CHF

Balmain … 90.000p / 27 MM/CHF

Certina … 650.000p / 150 MM/CHF

Mido … 120.000p / 90 MM/CHF

Hamilton … 120.000p / 100 MM/CHF

Union Glashütte … ? p / ? MM/Euro

Swatch … 16.000.000 / 740 MM/CHF

Flik Flak … 100.000p / 16 MM/CHF



These are the LVMH brands:
TAG Heuer … 720.000p / 990 MM/CHF

Zenith … 33.000p / 130 MM/CHF

Hublot … 35.000p / 350 MM/CHF

Bulgari … 18.000p / 125 MM/CHF

Louis Vuitton watches … 23.000p / 60 MM/CHF



These are the PPR/Kering brands:
Girard-Perregaux … 13.000p / 75 MM/CHF

Jeanrichard … 1500p / 6 MM/CHF

Gucci … 60.000p / 160 MM/CHF



Some of the independent Swiss brands:
Alpina … 8000p / 6,7 MM/CHF

Frederique Constant … 112.000p / 85 MM/CHF

Armin Strom … 500p / 4 MM/CHF

Audemars Piguet … 30.000p / 600 MM/CHF

Bell & Ross … 55.000p / 70 MM/CHF

Breitling … 157.000p / 350 MM/CHF

Carl F. Bucherer … 50.000p / 100 MM/CHF

Chanel … 23.000p / 130 MM/CHF

Chopard … 85.000p / 650 MM/CHF

Christophe Claret … 100p / 18 MM/CHF

Corum … 20.000p / 77 MM/CHF

De Bethune … 340p / 11 MM/CHF

Eterna … 6000p / 5 MM/CHF

Greubel Forsey … 107p / 19 MM/CHF

La Montre Hermès … 95.000p / 155 MM/CHF

Maurcie Lacroix … 90.000p / 90 MM/CHF

MB & F … 122p / 12 MM/CHF

Montres F. P. Journe … 900p / 13 MM/CHF

Oris … 60.000p / 75 MM/CHF

Parmigiani Fleurier … 5000p / 150 MM/CHF

Patek Philippe … 50.000p / 1.050 MM/CHF

Raymond Weil … 150.000p / 75 MM/CHF

Richard Mille … 2552p / 112 MM/CHF

Rolex … 600.000p / 3.200 MM/CHF

Tudor … 120.000p / 150 MM/CHF

Ulysse Nardin … 27.000p / 250 MM/CHF


πυγή - http://www.watch-insider.com/economy/fi ... d-germany/" onclick="window.open(this.href);return false;
Σπύρος
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ Ιαν 15, 2014 1:19 pm
Has thanked: 18 times
Been thanked: 100 times

Re: Ελβετία 2015 ΥΩ

Δημοσίευση από Σπύρος »

Δηλαδή η rolex πουλάει συνολικά 600.000 ρολογάκια προς 5.200 € το ρολόι και η Ω 800.000 ρολογάκια προς 2875 το ρολόι.
Βέβαια κανείς δεν δημοσιεύει ποιά μοντέλα πούλησαν και πόσο.
CS-VIW
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 1:09 am
Has thanked: 8 times
Been thanked: 44 times

Re: Ελβετία 2015 ΥΩ

Δημοσίευση από CS-VIW »

Και αν έχω χτίσει, αγαπητέ - είσαι και συνάδελφος, έστω και σε άλλο είδος φωτογραφίας - Σπύρο.

20 χρόνια κλείνω φέτος που γράφω για τα ρολόγια και περισσότερες από 7.000 σελίδες σε περιοδικά, σάιτ, φόρουμς της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Και - δεν έχω παράπονο - χιλιάδες διάβασαν, έμαθαν, αγάπησαν το ρολόι.

Αλλά υπάρχουν και κάποιοι που σπάνε κόκαλα - για να μην γράψω κάτι άλλο..

Το θέμα του τι είναι ΥΩ διαπνέει όλα μου τα κείμενα και αν θέλεις πραγματικά να καταλάβεις πιάσε και διάβασε μερικά από αυτά στο σάιτ μου veryimportantwatches.com.

Όμως και στα Ελληνικά φόρουμ το τι είναι ΥΩ το έχω περιγράψει με ευθύ και σαφέστατο τρόπο πολλάκις.

Η πλέον πρόσφατη είναι στο φόρουμ όπου γράφουμε και οι δυο αυτή τη στιγμή.

Για να δεις για τι χτίσιμο μιλάμε ξεκίνησα να γράψω για τις αλλαγές στην κορυφή της ΥΩ και σεβόμενος ότι κάποιοι ίσως να μην ήξεραν τι είναι και κάποιοι άλλοι να δυσκολεύονταν να το χωνέψουν, ξεκίνησα πρώτα με το τι είναι η ΥΩ.

Έγραψαν διάφοροι, παρακάτω θα βρεις και την δική μου τοποθέτηση.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το ποστ του captain το οποίο θεωρεί ότι δεν απαντήθηκε ανήκει στο συγκεκριμένο θέμα.

Τι να πω;

Από την πρώτη σελίδα αρχίζω να ρωτώ τους άλλους τι πιστεύουν ότι είναι η ΥΩ.

Στη δεύτερη σελίδα δίνω την κεντρική μου διατύπωση, η οποία - νομίζω - είναι πλήρης και σαφέστατη - αντικειμενική.

Ιδού:

Λοιπόν επειδή σας βλέπω λίγο «διστακτικούς», θα κάνω μια γενική τοποθέτηση για την ΥΩ και θα προχωρήσω στο «ζουμί», επί του οποίου θα ήταν χαρά μου να δω τι λέτε.

Ο όρος Υψηλή Ωρολογοποιία (γαλλιστί Haute Horlogerie) αποτελεί μεταφορά του όρου «Haute Couture» από τον χώρο της μόδας στον χώρο του ρολογιού.

Κατ’ αναλογία λοιπόν με την διαφορά μεταξύ Prêt à porter και Haute Couture στον χώρο της μόδας στην Ωρολογοποιία έχουμε την απλή και την Υψηλή.

Αυτό όλο ήταν ένα εύρημα του Ομίλου Richemont, ανάλογο με την δημιουργία του Σαλονιού της Γενεύης, που διαχωρίζει τις εταιρείες του Ομίλου από τις – διαφόρων ειδών – εταιρείες που συμμετέχουν στην Έκθεση της Βασιλείας.

Τώρα, κάτω από αυτή την «στέγη» το Richemont «χώρεσε» και την Baume & Mercier κ.λπ. κ.λπ.

Μετά ο όρος εξαπλώθηκε και γενικοποιήθηκε – υιοθετήθηκε από πολλές εταιρείες και βέβαια τους ανεξάρτητους ωρολογοποιούς.

Θα μπορούσαμε να πούμε ότι αντικείμενο Υψηλής Ωρολογοποιίας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το κάθε ρολόι του οποίου ο μηχανισμός είναι κατασκευασμένος με μεγάλη επιμέλεια και τεχνογνωσία, με αρκετή χειροποίητη εργασία, με τρόπον ώστε αν ένας ωρολογοποιός του μέλλοντος βρει το ρολόι το 2500 και το ανοίξει να θαυμάσει την ποιότητα στην κατασκευή και τις επιδόσεις του προγόνου του ωρολογοποιού.

Το θέμα περιπλέχθηκε στη συνέχεια όταν άρχισε το ντελίριο με το in house ή μη in house, το ποιος είναι manufacture και πόσο manufacture είναι ο καθένας, το αν ο Valjoux 7750 είναι «όνειδος» ή πιο σταθερός και ακριβής από τον σημαντικότερο in house μηχανισμό κ.λπ. κ.λπ.

Υψηλή Ωρολογοποιία «βαφτίστηκαν» και τα ρολόγια με 3 κιλά διαμάντια και κάσα από υπέρ-πολύτιμα υλικά – γιατί όχι αφού μέρος της Τέχνης της Υψηλής Ωρολογοποιίας είναι και η εξεζητημένη decoration.

Η Rolex αποκηρύσσει τον όρο. Τι θα πει «Υψηλή Ωρολογοποιία» διερωτώνται υψηλά στελέχη της; Οι άλλοι είναι «Χαμηλή Ωρολογοποιία»;

Και πως αυτοαποκαλούνται Υψηλή Ωρολογοποιία ένα κάρο εταιρείες που δεν έχουν ποτέ κατασκευάσει ούτε έναν μηχανισμό;

Επί του θέματος τοποθετούνται διάφοροι, αλλά πόσοι από αυτούς γνωρίζουν – ή θυμούνται γιατί ο Franck Muller το είπε απερίφραστα σε μια από τις συνεντεύξεις που μου έδωσε: Η Patek μέχρι το 1930 (δηλαδή επί 90 χρόνια) δεν είχε κατασκευάσει ούτε έναν μηχανισμό!!! Μήπως δεν ανήκει στην Υψηλή Ωρολογοποιία;

Η σούμα: Patek Philippe, Audemars Piguet, Vacheron Constantin, Breguet, Blancpain, Jaeger-LeCoultre, A Lange & Soehne, Cartier, Girard-Perregaux, IWC, Franck Muller (αν και ακόμη και αυτόν κάπου άκουσα ότι τον αμφισβήτησαν, προφανώς άσχετοι με τον χώρο, αφού αποτελεί τον βασικό κρίκο της αλυσίδας της ΥΩ με απίστευτη προσφορά στο χώρο), Ulysse Nardin, Piaget, Zenith

Από τους νέους οι παρακάτω εταιρείες ή μεμονωμένοι ωρολογοποιοί, εύκολα εντάσσονται στη λίστα: Roger Dubuis, Urwerk, de Bethune, Richard Mille, François-Paul Journe, Crédor, Svend Andersen, Antoine Preziuso, Greubel Forsey, MB&F, Harry Winston,

Αλλά είναι η Hublot, η Hermès, η Chopard, η Panerai, η Montblanc, η Van Cleef & Arpels, η TAG Heuer, η Bvlgari, η RJ-Romain Jerome, Υψηλή Ωρολογοποιία;

Η Omega;

Και τέλος πάντων είναι ΥΩ η Rolex ή δεν είναι;

Περιμένω τη γνώμη σας και θα τοποθετηθώ."

Μετά τοποθετήθηεκαν διάφοροι βάζοντας και ονόματα εταιρειών.

Απάντησα. Δες όλες τις σελίδες.

Στην 4η επανέρχομαι και λέω ότι ο όρος ΥΩ δεν είναι βραβείο σαν το Νόμπελ. Δεν απονέμεται και δεν κερδίζεται επίσης όπως το COSC - βάση προδιαγραφών.

ΤΟ ΘΕΜΑ:
http://watchfunclub.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=3480" onclick="window.open(this.href);return false;

Επισκέψου αν θέλεις το mywatch να δεις πόσα θέματα έχω κάνει με αυτό το ερώτημα.

Φιλικά

Κωστής

ΥΓ. Αν προσέξεις το θέμα έχει μετά το ΑΡΧΗ ΕΠΟΧΗΣ το γράμμα Α. Είχα σκοπό να συνεχίσω τη σειρά, αλλά η επιμονή κάποιων να χαλάνε τα θέματα όταν είναι σοβαρά με κούρασαν και σταμάτησα να γράφω στο φόρουμ.

ΥΓ2. Για το θέμα του πως να κατατάξεις τα ρολόγια της Βασιλείας, μην μπερδεύεσαι.

Κάνε ότι κάνεις και σε μια έκθεση αυτοκινήτου. Θαυμάζεις τη Bugatti, βλέπεις αν έβγαλαν καλύτερο Opel, Fiat, Audi, BMW, Mercedes - δεν σε ξέρω - από αυτό που έχεις ή ονειρεύεσαι να πάρεις σύντομα και δεν κάθεσαι να σκέφτεσαι σενάρια συνομωσίας ότι η Bugatti είναι ακριβή γιατί τόσα τους έλειπαν και το Fiat φτηνό γιατί είναι καλοί άνθρωποι. Κάνουν άλλο πράγμα, έχουν άλλα υλικά, άλλη τεχνολογία, άλλο κοινό, άλλη παραγωγή...

Τόσο απλά.
CS-VIW
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 1:09 am
Has thanked: 8 times
Been thanked: 44 times

Re: Ελβετία 2015 ΥΩ

Δημοσίευση από CS-VIW »

...'Οταν ο captain ανακάλυψε ότι οι μεγάλες εταιρείες ξοδεύουν ένα ποσοστό του τζίρου τους για διαφήμιση!...

Ανατρίχιασα...

Κωστής

ΥΓ. Σε τι θα σε βοηθήσει Σπύρο αν σου πω εγώ ότι η ΑΡ κάνει το 70% του τζίρου της με το RO; Τα νούμερα δεν είναι κρυφά. Εταιρείες εισηγμένες στο Χρηματιστήριο είναι. Δεν είναι το μπακαλοτεύτερο του κυρ-Μανώλη.

ΥΓ. Πάντως υπάρχει χώρος για new business. Αφού ρε παιδιά είστε καλά παιδιά εσείς και όχι αλήτες σαν τους Ελβετούς, γιατί δεν ανοίγετε ένα εργοστάσιο στο Καματερό να λανσάρετε μια νέα μάρκα χωρίς μάρκετινγκ, χωρίς διαφημιστικά έξοδα, χωρίς όλα αυτά που μας φορτώνουν οι "παλιο-Ελβετοί"; :-)))))

ΥΓ3. Σπύρο μην μου θυμώσεις. Τόσα σοβαρά έγραψα όποως θα δεις στο θέμα που σου έδωσα το λινκ, ας γράψω και εγώ κάτι της πλάκας, αφού η πλάκα είναι στα επάνω της στο φόρουμ. watch FUN club, λέγεται. Όχι fan. FUN :-)
Σπύρος
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ Ιαν 15, 2014 1:19 pm
Has thanked: 18 times
Been thanked: 100 times

Re: Ελβετία 2015 ΥΩ

Δημοσίευση από Σπύρος »

Είσαι μεγάλος γνώστης του αντικειμένου και χαίρομαι ιδιαίτερα που μπήκες μπροστά.!!!! Διάβαζα νωρίτερα την παρουσίαση ενός Tag Heuer carrera telemeter cal.18 στην τιμή των 6000€ και αναρωτιέμαι εάν αυτές οι εταιρείες που γενικότερα θεωρούνται χαμηλού κόστους, πρέπει να παρουσιάσουν κάποια μοντέλα και να είναι υπερτιμημένα και ας μην πουλήσουν, για λόγους marketing....;;;;;
Απάντηση