ZIKOS έγραψε:Ειναι πολυ ωραιο πραγμα να πατας μερη που με αλλα αυτοκινητα ουτε θα φανταζοσουν
Mπραβο ρε Βασίλη!! Αυτός είναι ο σκοπός όσων αγοράζουν συνειδητοποιημένα τετρακίνητο όχημα!
Δεν είναι ούτε για να ανεβαίνουν πεζοδρόμια, ούτε για να "πουλάνε μούρη" στα σουπερμάρκετ ή σε κοσμικές εκδηλώσεις, ούτε για να κάνουν κόντρες από φανάρι σε φανάρι. Δεν σχεδιάστηκαν γι'αυτό ούτε είναι αυτός ο σκοπός τους.
Όταν αγοράζεις ένα τετρακίνητο (είτε Disco, είτε Niva), to παίρνεις για να μετακινείσαι (αργά ή γρήγορα αναλόγως των επιδόσεων) στην άσφαλτο, αλλά και για όταν δεις ένα χωματόδρομο να ξεκινάει στο πλάϊ της, να μην φοβηθείς να μπεις και να δεις που θα σε βγάλει....
Και τότε, είτε Disco, είτε Cayenne, είτε Cherokee, είτε Jimny, είτε Niva, είτε ακόμα Xtrail ή Tiguan οδηγείς, θα ζήσεις τέτοιες εμπειρίες και θα δεις τέτοια μέρη που με κανένα καλό ή ακριβό δικίνητο όχημα δεν θα μπορούσες!
Και το κυριότερο θα καθαρίσει το μυαλό σου, θα ανοίξει η ψυχή σου και στο τέλος της ημέρας, που το μυαλό σου θα'χει "φιλτράρει" ταλαιπωρία και κούραση, θα έχεις ένα χαμόγελο μέχρι....τα αυτιά!!
Πάντως λόγω αρχής δεν συμφωνώ με την εμπλοκή ακριβών τετρακίνητων σε αγώνες trial ή άλλους. Όχι ότι θα πάθουν κάτι, πιθανώς δεν θα πάθουν, και θα τα καταφέρουν και μια χαρά με τα συστήματα τετρακίνησης που συνήθως έχουν, αλλά πώς να το κάνουμε βρε παιδί μου. Είναι σαν να καις 500ευρα για να ζεσταθείς....
Δεν θα ζεσταθείς καλύτερα καίγοντας ξύλα??

Φιλικά Ηλίας