Seiko Caliber 7A28, Model 7A28-7089 Sports Titanium
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 30, 2015 11:26 pm
Εισαγωγή
Όπως είναι γνωστό σε όλους μας, η εποχή της άνθησης των quartz ρολογιών αποτελεί μία μαύρη σελίδα στην ιστορία της ωρολογοποιίας. Παρ’όλα αυτά δεν μπορεί παρά να αναγνωρίσει κανείς το γεγονός, ότι εκείνη την εποχή κατασκευάστηκαν και high-end quartz χρονογράφοι με εντυπωσιακή τεχνολογία για την εποχή. Υπάρχουν δύο τρανταχτά παραδείγματα, η mecaquartz της Jaeger-LeCoultre caliber 631 (που χρησιμοποιήθηκε επίσης από την IWC) και ο caliber 1270 (και 1271 rattrapante) της Frederic Piguet που χρησιμοποιήθηκε από πολλούς κατασκευαστές συμπεριλαμβανομένων των: Hublot, Breitling, Bulgari, Omega, Harry Winston και Chopard. Και οι δύο μηχανισμοί χρονολογούνται στα τέλη της δεκαετίας του 1980, και ενώ της JLC δεν παράγεται πια, η Piguet συνεχίζει να τροφοδοτεί κάποια σύγχρονα ρολόγια. Το κίνητρο για να δημιουργήσουν αυτά τα υβρίδια ήταν η ελεγχόμενη ακρίβεια χρονομέτρησης σε ένα χρονογράφο με παραδοσιακή μηχανική εμφάνιση και αίσθηση.
Περισσότερα για αυτούς τους 2 μηχανισμούς όπως και σε ποια ρολόγια χρησιμοποιήθηκαν μπορείτε να βρείτε εδώ:
http://www.qahill.com/tz/mq/mq.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ο μηχανισμός Seiko 7Α28
Με την παραπάνω εισαγωγή ήθελα να δώσω το στίγμα της εποχής και να τονίσω ότι ο αναλογικός quartz χρονογράφος της Seiko προϋπήρχε των ελβετικών προσπαθειών.
Ο μηχανισμός Seiko 7A28 δημιουργήθηκε το 1983. Όπως και με τους μηχανισμούς της JLC και της Piguet, όσο και αν τώρα μας φαίνεται περίεργο, οι quartz δημιουργίες εκείνης της εποχής ήταν τεράστιας σημασίας για το χώρο της ωρολογοποιίας. Ενώ οι ελβετικές εταιρείες προσπαθούσαν να διατηρήσουν τις ζωτικής σημασίας ¨μηχανικές¨ παραδόσεις τους, η Seiko έκανε στροφή και παρήγαγε τον πρώτο αναλογικό quartz χρονογράφο του κόσμου. Ακόμα κι αν αυτά τα ρολόγια ήταν σε σχετικά μέτριες τιμές (περίπου US $ 250), οι μηχανισμοί 7A28 με τον τρόπο που ήταν κατασκευασμένοι προορίζονταν σαφώς να είναι μηχανισμοί που θα αντέξουν.
Ο μηχανισμός είναι με jewels (15), δεν χρησιμοποιεί πλαστικά μέρη, και επιτρέπει την απλή ρύθμιση από το χρήστη. Ένα ξεχωριστό μοτέρ παρέχεται για κάθε λειτουργία ένδειξης. Το καλύτερο από όλα, ενώ ο κύριoς δευτερολεπτoδείκτης κινείται με την τυπική κίνηση ακρίδα (μία φορά το δευτερόλεπτο), ο δείκτης του subdial στο 3 κινείται εντυπωσιακά γρήγορα με 20 βήματα ανά δευτερόλεπτο, (αν και φέρει την επισήμανση «1 / 10s »).
Πατήστε εδώ για ένα μικρό βιντεάκι:
http://ninanet.net/watches/others13/Med ... a28mov.mov" onclick="window.open(this.href);return false;
Ένα επίσης περίεργο γεγονός εκείνης της εποχής είναι, ότι ενώ η μόδα ήταν να φοράνε όλοι οθόνες τυλιγμένες στον καρπό (ρολόγια με lcd οθόνες) που συνήθως περιλάμβαναν κομπιουτεράκι, βαρόμετρο, πυξίδα κτλ., έρχεται πάλι η Seiko και αποφασίζει να φτιάξει από το μηδέν έναν αναλογικό χρονογράφο.
Κι όχι μόνο πάει για ακόμα μία φορά κόντρα στο ρεύμα της εποχής, αλλά το κάνει και εμφατικά διαφημίζοντας τον καινούργιο της χρονογράφο με τους πίνακες οργάνων της Porsche 911 και των Quattros.
Ήταν σαφές ότι η Seiko με το συγκεκριμένο μηχανισμό στόχευε ψηλά… Η σειρά 7Α πετυχαίνει, ενώ φαίνεται πολύ απλή, να είναι συγχρόνως εξαιρετικά προσεχτικά σχεδιασμένη και αξιόπιστη.
Λειτουργία
Στη Seiko είχαν αποφασίσει να συγκρουστούν με τους Ελβετούς. Έτσι αντί για έναν αναλώσιμο, απλό πλαστικό μηχανισμό έφτιαξαν έναν μεταλλικό, διακοσμημένο, με 15 jewels που μπορούσε να ρυθμιστεί, να αποσυναρμολογηθεί και να επισκευαστεί.
Η Seiko επένδυσε σε χρήμα, ιδέες και προσπάθεια σε αυτό το μηχανισμό. Έτσι εξηγείται γιατί, παρά το γεγονός ότι οι περισσότεροι τα χρησιμοποιούσαν για beater , τόσα πολλά επιβιώνουν σε καλή κατάσταση μέχρι σήμερα…
Παρατηρήστε εκείνα τα μικρά ορθογώνια πλακίδια στο πάνω τμήμα του μηχανισμού. Κάθε μία από αυτές τις πλάκες προστατεύει ένα μικρό κινητήρα – έναν κινητήρα για κάθε μία από τις λειτουργίες χρονογράφου. Πατάμε το κουμπί στο 2:00 και ξεκινάει ο χρονογράφος. Αντί για τα τρεμοπαίζοντα φωτάκια των led watches της εποχής, ο κεντρικός δευτερολεπτοδείκτης ξεκινά με ένα βήμα κάθε φορά, ενώ στο υποκαντράν στο 3 ο δείχτης όπως είπαμε κινείται 20 βήματα ανά δευτερόλεπτο. Τα συνολικά λεπτά που έχουν διανυθεί φαίνονται στο υποκαντράν στο 9:00 ενώ τα κανονικά δευτερόλεπτα της ώρας τρέχουν στο υποκαντράν στο 6:00.
Τη σημερινή εποχή, αυτό δεν είναι κάτι αξιόλογο. Αλλά πίσω στις αρχές της δεκαετίας του 1980, όταν οι περισσότεροι είχαν ρολόγια με γκρι, ψηφιακές οθόνες, ο συγκεκριμένος μηχανισμός ήταν μεγάλη υπόθεση. Και γίνεται και καλύτερο. Πατήστε το κουμπί στο 10:00 το οποίο σταματά προσωρινά την κίνηση των δεικτών του χρονογράφου και όταν ξαναπατηθεί συνεχίζει από τον πραγματικό χρόνο, παρέχοντας ένα είδος λειτουργίας «split seconds».
Αν σας αρέσoυν τα κόλπα, θα ανακαλύψετε και κάτι άλλο για τη σειρά 7a... αν πιέσετε και κρατήστε πατημένο το pusher που βρίσκεται στο τέσσερα, τα δύο subdials του χρονογράφου και ο κεντρικός δευτερολεπτοδείκτης αρχίσουν να γυρίζουν γύρω γύρω και θα κάνουν reset. Και όλα αυτά για $ 250 περίπου στις αρχές της δεκαετίας του ’80 περίπου $ 650 σημερινά χρήματα. Πολύ φτηνό για ρολόι τέτοιας τεχνολογίας!
Δείτε και το παρακάτω βιντεάκι για τη λειτουργία του συνεχόμενου πατήματος του πουσουάρ στο 4,
" onclick="window.open(this.href);return false;
Για όλα τα γούστα!
Αλλά το υπέροχο πράγμα με τα ρολόγια της σειράς 7a είναι ότι έχουν κάτι για όλους ...
Αν σας αρέσoυν οι complications, θα βρείτε κάτι στη σειρά 7Α που να σας ταιριάζει. Υπάρχουν χρονόμετρα παλίρροιας, με τις φάσεις της σελήνης , μοντέλα για το ψάρεμα (τα 7A48-7050 Fishing Master με φάση σελήνης και δείκτη παλίρροιας), στρατιωτικές εκδόσεις (όπως της RAF και της Πολεμικής Αεροπορίας της Νότιας Αφρικής ).
Είστε φαν του κινηματογράφου; Μπορείτε να πάρετε ένα 7A28-7001, χρονογράφος σχεδιασμένος από τον Giugiaro που φαίνεται, στον καρπό της Sigourney Weaver ή το 7Α28-6000 στον καρπό του γαλακτικού ανδροειδούς Bishop, στην ταινία Alien.
Του Bishop είναι διαθέσιμα και σε επανεκδόσεις σε περιορισμένο αριθμό τεμαχίων.
Ακόμη και ο Μποντ φορούσε ένα 7A28-7020 στο View to a Kill.
Και επειδή υπήρχαν τόσα πολλά - και φτιαγμένα καλά – είναι ακόμα σχετικά εύκολο να βρείτε ένα σε καλή κατάσταση. Ακόμη και αν δεν δουλεύει πάρα πολύ καλά, ο μεταλλικός μηχανισμός είναι εύκολο να επισκευαστεί ενώ ακόμα βρίσκει κανείς εξαρτήματα. Έτσι, ένα κομμάτι της ιστορία της ωρολογοποιίας, μπορεί σε φυσιολογικές τιμές (ακόμα) να περιέλθει στην κατοχή σας.
Το μόνο που έχω να πω είναι να βιαστείτε γιατί οι φαν του συγκεκριμένου μηχανισμού αυξάνονται (μαζί με τις τιμές). Προς το παρόν οι τιμές είναι από 150-400€ αναλόγως την κατάσταση, φυσικά.
Το δικό μου 7Α28
Αφορμή για το συγκεκριμένο αφιέρωμα στάθηκε το τελευταίο μου απόκτημα.
Παρόλο που δεν το πήρα πολύ φτηνά, η σπανιότητα του να βρεις το συγκεκριμένο κομμάτι (7Α28 -7089 ) και σε καλή κατάσταση (λόγω τιτανίου), δε μου άφησε πολλά περιθώρια σκέψης.
Επίσης ο πωλητής εκτός από πολύ καλός άνθρωπος αποδείχτηκε και πολύ τακτικός αφού είχε κρατήσει το αυθεντικό κουτί από το 1983 (Νοέμβριος του 1983 συγκεκριμένα σύμφωνα με το s/n* που αναγράφεται στο stainless steel caseback) αλλά και όλα τα λινκς του μπρασελέ!
*(Movement Number: 7A28
Serial Number: 3N1960
Production Date: November 1983
http://www.csce.uark.edu/~jgauch/photos/seiko/seiko.cgi" onclick="window.open(this.href);return false; )
Το πρώτο πράγμα που μου τράβηξε την προσοχή όταν το πρωτοαντίκρισα ήταν το dial. Απίστευτα καθαρό, ευανάγνωστο και συμμετρικό. Σαφώς επηρεασμένο από τους racing χρονογράφους των 70s, με την ένδειξη TACHYMETER πάνω δεξιά και τις καθαρές γραμμές.
Στη συνέχεια, το μπρασελέ. Πολύ λεπτό με καθαρές σχεδιαστικές γραμμές, ελαφρύ, άνετο με ιδιαίτερο σχεδιασμό, καθαρά vintage. Το πρώτο που τράβηξε την προσοχή σε όσους το έδειξα.
Στη συνέχεια εντυπωσιάστηκα από την απλότητά του. Χωρίς υπερβολές, το ρολόι φαίνεται φτιαγμένο για ένα καθαρά καθημερινό ρολόι που δεν τραβάει βλέμματα, δεν φωνάζει πολυτέλεια. Όπως ακριβώς μου αρέσουν.
Μερικές ακόμα φωτογραφίες για να θαυμάσετε αυτό το πανέμορφο ρολόι!
Ένα ρολόι πολύ ποιοτικό, όμορφο, με ένα μηχανισμό- σταθμό στην ιστορία της ωρολογοποιίας. Ελπίζω να σας άρεσε η παρουσίαση και να ευχαριστηθήκατε μέσα από τις φωτογραφίες της το συγκεκριμένο ρολόι.
Αν έχετε παρατηρήσεις ή/και απορίες σχετικά με την παρουσίαση, θα θέλατε να προσθέσετε ή να διορθώσετε κάτι μη διστάσετε να με ενοχλήσετε.
Στα παρακάτω links μπορείτε να βρείτε κάποιες περισσότερες πληροφορίες για ρολόγια με το συγκεκριμένο μηχανισμό.
http://wornandwound.com/2014/02/24/seik ... et-beauty/
http://ninanet.net/watches/others13/Med ... o7a28.html
http://www.greekwatchforum.gr/index.php?topic=2812.0
http://www.greekwatchforum.gr/index.php ... #msg221214
Vag 2015
Όπως είναι γνωστό σε όλους μας, η εποχή της άνθησης των quartz ρολογιών αποτελεί μία μαύρη σελίδα στην ιστορία της ωρολογοποιίας. Παρ’όλα αυτά δεν μπορεί παρά να αναγνωρίσει κανείς το γεγονός, ότι εκείνη την εποχή κατασκευάστηκαν και high-end quartz χρονογράφοι με εντυπωσιακή τεχνολογία για την εποχή. Υπάρχουν δύο τρανταχτά παραδείγματα, η mecaquartz της Jaeger-LeCoultre caliber 631 (που χρησιμοποιήθηκε επίσης από την IWC) και ο caliber 1270 (και 1271 rattrapante) της Frederic Piguet που χρησιμοποιήθηκε από πολλούς κατασκευαστές συμπεριλαμβανομένων των: Hublot, Breitling, Bulgari, Omega, Harry Winston και Chopard. Και οι δύο μηχανισμοί χρονολογούνται στα τέλη της δεκαετίας του 1980, και ενώ της JLC δεν παράγεται πια, η Piguet συνεχίζει να τροφοδοτεί κάποια σύγχρονα ρολόγια. Το κίνητρο για να δημιουργήσουν αυτά τα υβρίδια ήταν η ελεγχόμενη ακρίβεια χρονομέτρησης σε ένα χρονογράφο με παραδοσιακή μηχανική εμφάνιση και αίσθηση.
Περισσότερα για αυτούς τους 2 μηχανισμούς όπως και σε ποια ρολόγια χρησιμοποιήθηκαν μπορείτε να βρείτε εδώ:
http://www.qahill.com/tz/mq/mq.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ο μηχανισμός Seiko 7Α28
Με την παραπάνω εισαγωγή ήθελα να δώσω το στίγμα της εποχής και να τονίσω ότι ο αναλογικός quartz χρονογράφος της Seiko προϋπήρχε των ελβετικών προσπαθειών.
Ο μηχανισμός Seiko 7A28 δημιουργήθηκε το 1983. Όπως και με τους μηχανισμούς της JLC και της Piguet, όσο και αν τώρα μας φαίνεται περίεργο, οι quartz δημιουργίες εκείνης της εποχής ήταν τεράστιας σημασίας για το χώρο της ωρολογοποιίας. Ενώ οι ελβετικές εταιρείες προσπαθούσαν να διατηρήσουν τις ζωτικής σημασίας ¨μηχανικές¨ παραδόσεις τους, η Seiko έκανε στροφή και παρήγαγε τον πρώτο αναλογικό quartz χρονογράφο του κόσμου. Ακόμα κι αν αυτά τα ρολόγια ήταν σε σχετικά μέτριες τιμές (περίπου US $ 250), οι μηχανισμοί 7A28 με τον τρόπο που ήταν κατασκευασμένοι προορίζονταν σαφώς να είναι μηχανισμοί που θα αντέξουν.
Ο μηχανισμός είναι με jewels (15), δεν χρησιμοποιεί πλαστικά μέρη, και επιτρέπει την απλή ρύθμιση από το χρήστη. Ένα ξεχωριστό μοτέρ παρέχεται για κάθε λειτουργία ένδειξης. Το καλύτερο από όλα, ενώ ο κύριoς δευτερολεπτoδείκτης κινείται με την τυπική κίνηση ακρίδα (μία φορά το δευτερόλεπτο), ο δείκτης του subdial στο 3 κινείται εντυπωσιακά γρήγορα με 20 βήματα ανά δευτερόλεπτο, (αν και φέρει την επισήμανση «1 / 10s »).
Πατήστε εδώ για ένα μικρό βιντεάκι:
http://ninanet.net/watches/others13/Med ... a28mov.mov" onclick="window.open(this.href);return false;
Ένα επίσης περίεργο γεγονός εκείνης της εποχής είναι, ότι ενώ η μόδα ήταν να φοράνε όλοι οθόνες τυλιγμένες στον καρπό (ρολόγια με lcd οθόνες) που συνήθως περιλάμβαναν κομπιουτεράκι, βαρόμετρο, πυξίδα κτλ., έρχεται πάλι η Seiko και αποφασίζει να φτιάξει από το μηδέν έναν αναλογικό χρονογράφο.
Κι όχι μόνο πάει για ακόμα μία φορά κόντρα στο ρεύμα της εποχής, αλλά το κάνει και εμφατικά διαφημίζοντας τον καινούργιο της χρονογράφο με τους πίνακες οργάνων της Porsche 911 και των Quattros.
Ήταν σαφές ότι η Seiko με το συγκεκριμένο μηχανισμό στόχευε ψηλά… Η σειρά 7Α πετυχαίνει, ενώ φαίνεται πολύ απλή, να είναι συγχρόνως εξαιρετικά προσεχτικά σχεδιασμένη και αξιόπιστη.
Λειτουργία
Στη Seiko είχαν αποφασίσει να συγκρουστούν με τους Ελβετούς. Έτσι αντί για έναν αναλώσιμο, απλό πλαστικό μηχανισμό έφτιαξαν έναν μεταλλικό, διακοσμημένο, με 15 jewels που μπορούσε να ρυθμιστεί, να αποσυναρμολογηθεί και να επισκευαστεί.
Η Seiko επένδυσε σε χρήμα, ιδέες και προσπάθεια σε αυτό το μηχανισμό. Έτσι εξηγείται γιατί, παρά το γεγονός ότι οι περισσότεροι τα χρησιμοποιούσαν για beater , τόσα πολλά επιβιώνουν σε καλή κατάσταση μέχρι σήμερα…
Παρατηρήστε εκείνα τα μικρά ορθογώνια πλακίδια στο πάνω τμήμα του μηχανισμού. Κάθε μία από αυτές τις πλάκες προστατεύει ένα μικρό κινητήρα – έναν κινητήρα για κάθε μία από τις λειτουργίες χρονογράφου. Πατάμε το κουμπί στο 2:00 και ξεκινάει ο χρονογράφος. Αντί για τα τρεμοπαίζοντα φωτάκια των led watches της εποχής, ο κεντρικός δευτερολεπτοδείκτης ξεκινά με ένα βήμα κάθε φορά, ενώ στο υποκαντράν στο 3 ο δείχτης όπως είπαμε κινείται 20 βήματα ανά δευτερόλεπτο. Τα συνολικά λεπτά που έχουν διανυθεί φαίνονται στο υποκαντράν στο 9:00 ενώ τα κανονικά δευτερόλεπτα της ώρας τρέχουν στο υποκαντράν στο 6:00.
Τη σημερινή εποχή, αυτό δεν είναι κάτι αξιόλογο. Αλλά πίσω στις αρχές της δεκαετίας του 1980, όταν οι περισσότεροι είχαν ρολόγια με γκρι, ψηφιακές οθόνες, ο συγκεκριμένος μηχανισμός ήταν μεγάλη υπόθεση. Και γίνεται και καλύτερο. Πατήστε το κουμπί στο 10:00 το οποίο σταματά προσωρινά την κίνηση των δεικτών του χρονογράφου και όταν ξαναπατηθεί συνεχίζει από τον πραγματικό χρόνο, παρέχοντας ένα είδος λειτουργίας «split seconds».
Αν σας αρέσoυν τα κόλπα, θα ανακαλύψετε και κάτι άλλο για τη σειρά 7a... αν πιέσετε και κρατήστε πατημένο το pusher που βρίσκεται στο τέσσερα, τα δύο subdials του χρονογράφου και ο κεντρικός δευτερολεπτοδείκτης αρχίσουν να γυρίζουν γύρω γύρω και θα κάνουν reset. Και όλα αυτά για $ 250 περίπου στις αρχές της δεκαετίας του ’80 περίπου $ 650 σημερινά χρήματα. Πολύ φτηνό για ρολόι τέτοιας τεχνολογίας!
Δείτε και το παρακάτω βιντεάκι για τη λειτουργία του συνεχόμενου πατήματος του πουσουάρ στο 4,
" onclick="window.open(this.href);return false;
Για όλα τα γούστα!
Αλλά το υπέροχο πράγμα με τα ρολόγια της σειράς 7a είναι ότι έχουν κάτι για όλους ...
Αν σας αρέσoυν οι complications, θα βρείτε κάτι στη σειρά 7Α που να σας ταιριάζει. Υπάρχουν χρονόμετρα παλίρροιας, με τις φάσεις της σελήνης , μοντέλα για το ψάρεμα (τα 7A48-7050 Fishing Master με φάση σελήνης και δείκτη παλίρροιας), στρατιωτικές εκδόσεις (όπως της RAF και της Πολεμικής Αεροπορίας της Νότιας Αφρικής ).
Είστε φαν του κινηματογράφου; Μπορείτε να πάρετε ένα 7A28-7001, χρονογράφος σχεδιασμένος από τον Giugiaro που φαίνεται, στον καρπό της Sigourney Weaver ή το 7Α28-6000 στον καρπό του γαλακτικού ανδροειδούς Bishop, στην ταινία Alien.
Του Bishop είναι διαθέσιμα και σε επανεκδόσεις σε περιορισμένο αριθμό τεμαχίων.
Ακόμη και ο Μποντ φορούσε ένα 7A28-7020 στο View to a Kill.
Και επειδή υπήρχαν τόσα πολλά - και φτιαγμένα καλά – είναι ακόμα σχετικά εύκολο να βρείτε ένα σε καλή κατάσταση. Ακόμη και αν δεν δουλεύει πάρα πολύ καλά, ο μεταλλικός μηχανισμός είναι εύκολο να επισκευαστεί ενώ ακόμα βρίσκει κανείς εξαρτήματα. Έτσι, ένα κομμάτι της ιστορία της ωρολογοποιίας, μπορεί σε φυσιολογικές τιμές (ακόμα) να περιέλθει στην κατοχή σας.
Το μόνο που έχω να πω είναι να βιαστείτε γιατί οι φαν του συγκεκριμένου μηχανισμού αυξάνονται (μαζί με τις τιμές). Προς το παρόν οι τιμές είναι από 150-400€ αναλόγως την κατάσταση, φυσικά.
Το δικό μου 7Α28
Αφορμή για το συγκεκριμένο αφιέρωμα στάθηκε το τελευταίο μου απόκτημα.
Παρόλο που δεν το πήρα πολύ φτηνά, η σπανιότητα του να βρεις το συγκεκριμένο κομμάτι (7Α28 -7089 ) και σε καλή κατάσταση (λόγω τιτανίου), δε μου άφησε πολλά περιθώρια σκέψης.
Επίσης ο πωλητής εκτός από πολύ καλός άνθρωπος αποδείχτηκε και πολύ τακτικός αφού είχε κρατήσει το αυθεντικό κουτί από το 1983 (Νοέμβριος του 1983 συγκεκριμένα σύμφωνα με το s/n* που αναγράφεται στο stainless steel caseback) αλλά και όλα τα λινκς του μπρασελέ!
*(Movement Number: 7A28
Serial Number: 3N1960
Production Date: November 1983
http://www.csce.uark.edu/~jgauch/photos/seiko/seiko.cgi" onclick="window.open(this.href);return false; )
Το πρώτο πράγμα που μου τράβηξε την προσοχή όταν το πρωτοαντίκρισα ήταν το dial. Απίστευτα καθαρό, ευανάγνωστο και συμμετρικό. Σαφώς επηρεασμένο από τους racing χρονογράφους των 70s, με την ένδειξη TACHYMETER πάνω δεξιά και τις καθαρές γραμμές.
Στη συνέχεια, το μπρασελέ. Πολύ λεπτό με καθαρές σχεδιαστικές γραμμές, ελαφρύ, άνετο με ιδιαίτερο σχεδιασμό, καθαρά vintage. Το πρώτο που τράβηξε την προσοχή σε όσους το έδειξα.
Στη συνέχεια εντυπωσιάστηκα από την απλότητά του. Χωρίς υπερβολές, το ρολόι φαίνεται φτιαγμένο για ένα καθαρά καθημερινό ρολόι που δεν τραβάει βλέμματα, δεν φωνάζει πολυτέλεια. Όπως ακριβώς μου αρέσουν.
Μερικές ακόμα φωτογραφίες για να θαυμάσετε αυτό το πανέμορφο ρολόι!
Ένα ρολόι πολύ ποιοτικό, όμορφο, με ένα μηχανισμό- σταθμό στην ιστορία της ωρολογοποιίας. Ελπίζω να σας άρεσε η παρουσίαση και να ευχαριστηθήκατε μέσα από τις φωτογραφίες της το συγκεκριμένο ρολόι.
Αν έχετε παρατηρήσεις ή/και απορίες σχετικά με την παρουσίαση, θα θέλατε να προσθέσετε ή να διορθώσετε κάτι μη διστάσετε να με ενοχλήσετε.
Στα παρακάτω links μπορείτε να βρείτε κάποιες περισσότερες πληροφορίες για ρολόγια με το συγκεκριμένο μηχανισμό.
http://wornandwound.com/2014/02/24/seik ... et-beauty/
http://ninanet.net/watches/others13/Med ... o7a28.html
http://www.greekwatchforum.gr/index.php?topic=2812.0
http://www.greekwatchforum.gr/index.php ... #msg221214
Vag 2015