Σελίδα 1 από 2

Επίστρωση και επισκευή

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 03, 2013 12:13 am
από predator
Οι επεξεργασμένες επιφάνειες μετάλλου, όταν χαράσσονται έχουν διαφορετική δυσκολία στην επαναφορά της αρχικής τους επιφάνειας. Μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας, έως και ακατόρθωτο είναι οι επιφάνειες με επεξεργασία αμμοβολής, (πιστεύω πως μόνο με την ίδια διαδικασία επανέρχονται), ακολουθούν αυτές με επεξεργασία βουρτσίσματος του ατσαλιού, που με ειδικά λειαντικά ή "στυλούς" fiberglass εξαλείφονται οι γρατζουνιές. Στην ίδια δυσκολία θα τοποθετούσα και το τιτάνιο, το οποίο βέβαια χαράσσεται λίγο πιο εύκολα από το ατσάλι και τέλος το λείο ατσάλι που και αυτό επανέρχεται με επιφανειακή λείανση.

Re: Service στον 7A28 μου!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 03, 2013 12:32 am
από aris911
predator έγραψε:Οι επεξεργασμένες επιφάνειες μετάλλου, όταν χαράσσονται έχουν διαφορετική δυσκολία στην επαναφορά της αρχικής τους επιφάνειας.
Σωστα
predator έγραψε: έως και ακατόρθωτο είναι οι επιφάνειες με επεξεργασία αμμοβολής,
Ακατορθωτο;
Γιατι το λες αυτο

predator έγραψε:(πιστεύω πως μόνο με την ίδια διαδικασία επανέρχονται)
Οχι.
Και το λεω με απολυτη σιγουρια μιας και εχω επισκευαση κασσωμα αμμοβολησμενο.

Re: Service στον 7A28 μου!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 03, 2013 12:42 am
από predator
Διορθώθηκε 100% ; με αμμοβολή το επισκεύασες ή με κάποια άλλη διαδικασία; Αν ήταν μπρασελέ θα ήταν πιο δύσκολο λόγω των μικρών και καμπύλων επιφανειών; αν θες πες μας για τεχνικά θέματα, (όπως και ο τίτλος του νήματος άλλωστε)

Re: Service στον 7A28 μου!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 03, 2013 12:55 am
από aris911
predator έγραψε:Διορθώθηκε 100% ; με αμμοβολή το επισκεύασες ή με κάποια άλλη διαδικασία;
Διορθωθηκε 100%.
Ειναι ενας συνδιασμος αλλης διαδικασιας (φλεξιμ, λιμες ειδικες...) και στο τελος αμμοβολη. Και αν εχει γραμματα με χρωμα στο τελος το χρωμα αυτο το οποιο ειναι ειδικο χρωμα που σκληραίνει με υπεριωδη ακτινοβολια.
predator έγραψε: Αν ήταν μπρασελέ θα ήταν πιο δύσκολο λόγω των μικρών και καμπύλων επιφανειών;
Ολα τα μερη του ρολογιου εχουν καποιο βαθμο δυσκολιας. Υπαρχει κασωμα που ειναι ευκολο γιατι διαχωριζεται σε κομματια αρα μπορεις να επαναφερεις τα γυαλιστερα και τα βουρτισμενα κομματια ευκολα και υπαρχει κασσωμα το οποιο δεν διαχωριζεται και πρεπει να κανεις τις εναλλαγες με συχνες επικαλυψεις προστασιας.
Υπαρχουν μπρασελε ευκολα (π.χ. ρολεξ) υπαρχουν και μπρασελε δυσκολα οπως παραδειγμα πορσε διχρωμο)
Δες και ενα θεμα που υπαρχει σχετικα με βλαβες σε κασσωματα.

Re: Service στον 7A28 μου!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 03, 2013 1:06 am
από aris911
Αγαπητε PREDATOR αυτο το λινκ ελεγα
http://watchfunclub.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=2566" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Service στον 7A28 μου!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 03, 2013 6:33 pm
από predator
Το διάβασα, ωραία δουλειά στο καημένο "Λεωνίδα", αν κατάλαβα σωστά την αρχική επιμετάλλωση την έβγαλες με αμμοβολή. Υπάρχει το ερώτημα όμως, αξίζει για μικρές γρατζουνιές να γίνει αμμοβολή για επιδιόρθωση; (σε ρολόγια αμμοβολισμένα) και αν γίνει δεν χρειάζεται να γίνει με κόκκους οξειδίου του αλουμινίου ή για πιο ήπια επιφάνεια κόκκους γυαλιού γιατί αλλιώς θα αλλάξει το αρχικό σχήμα του υλικού;

Re: Service στον 7A28 μου!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 03, 2013 10:34 pm
από aris911
predator έγραψε:Το διάβασα, ωραία δουλειά στο καημένο "Λεωνίδα", αν κατάλαβα σωστά την αρχική επιμετάλλωση την έβγαλες με αμμοβολή.
Λυπάμαι που θα σου το πω αλλα ενω αυτα που γραφω τα γραφω πολυ αναλυτικα ωστε να καταλαβαινει ο καθενας παρο ολα αυτα δεν ξερω γιατι μπερδευεσαι.
Γραφω καθαρα
Μετά περίπου ένα 6 ωρο εργασίας με την χρήση μόνο εργαλείων χειρός και έχοντας βγάλει όλη την παλιά επιμετάλλωση
Ειδες να γραφω πουθενα για αμμοβολη;
predator έγραψε:Υπάρχει το ερώτημα όμως, αξίζει για μικρές γρατζουνιές να γίνει αμμοβολή για επιδιόρθωση; (σε ρολόγια αμμοβολισμένα)
Εδω πρεπει να ρωτησεις τον εαυτο σου.
predator έγραψε: ή για πιο ήπια επιφάνεια κόκκους γυαλιού
Ωπα εδω μιλας για ΥΑΛΟΒΟΛΗ.
Αλλο πραγμα.
predator έγραψε:γιατί αλλιώς θα αλλάξει το αρχικό σχήμα του υλικού;
Το σχημα θα αλλαξει ετσι και αλλιως αν εχεις εναν τεχνιτη που δεν ξερει να δουλεψει οτι υλικο και αν χρησιμοποιηθεί.

Επειδη εχουμε χαλασει το θεμα του θοδωρη θα παρακαλουσα να μεταφερει καποιος υπευθυνος στο αναλογο θεμα τα κομματια που ειναι ασχετα με το θεμα που ξεκινησε

Re: Επίστρωση και επισκευή

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 03, 2013 11:09 pm
από eisenberg
Εγινε νεο θεμα με βαση την ενδιαφερουσα τοποθετηση του predator.

Η απορια μου προς τους τεχνιτες ειναι:

Αν γρατζουνισω την αμμοβολημενη κασα μου τί πιθανοτητες εχω να την ξαναφερω στην αρχικη κατασταση εκτος αντιπροσωπειας,δεδομενου οτι μιλαμε για παλαια ρολογια.

Το κοστος?

Re: Επίστρωση και επισκευή

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 03, 2013 11:15 pm
από aris911
eisenberg έγραψε: Η απορια μου προς τους τεχνιτες ειναι:

Αν γρατζουνισω την αμμοβολημενη κασα μου τί πιθανοτητες εχω να την ξαναφερω στην αρχικη κατασταση εκτος αντιπροσωπειας,δεδομενου οτι μιλαμε για παλαια ρολογια.

Το κοστος?
Θοδωρη εγω που το εχω δοκιμασει επανερχεται στο 100%.
Το κοστος ως εργασια αμμοβολης ειναι τοσο μικρο που δεν συζητιεται.
Ομως πριν γινει η τελικη εργασια που ειναι η αμμοβολη παιζει ρολο τι ζημια εχει το κασσωμα η το μπρασελε.

Re: Επίστρωση και επισκευή

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 03, 2013 11:32 pm
από eisenberg
aris911 έγραψε:
Θοδωρη εγω που το εχω δοκιμασει επανερχεται στο 100%.
Ξεκιναμε με αυτο που ειναι πολυ σημαντικο!