Marketing luxury watches in China takes time
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 44789
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 42903 times
- Been thanked: 9565 times
Re: Marketing luxury watches in China takes time
Δημητρη παρα πολυ ενδιαφεροντ το λινκ αυτο ..μπραβο
σημειωνω το εξης απο την σελιδα
The top luxury Swiss watch brands that the Chinese were most likely to purchase in 2010 were Rolex, Omega and Cartier.
Asked about their favourite luxury brands, the Chinese chose the following: Patek Philippe, Cartier, Rado, Omega, IWC, Tissot, Longines, Jaeger-LeCoultre, Piaget, Montblanc, Chopard and TAG Heuer.
(research by Yi Xie and Nicolas Hanssens)
κατι ξερουν οι Κινεζοι... εκλεκτα γουστα εχουν σιγουρα
σημειωνω το εξης απο την σελιδα
The top luxury Swiss watch brands that the Chinese were most likely to purchase in 2010 were Rolex, Omega and Cartier.
Asked about their favourite luxury brands, the Chinese chose the following: Patek Philippe, Cartier, Rado, Omega, IWC, Tissot, Longines, Jaeger-LeCoultre, Piaget, Montblanc, Chopard and TAG Heuer.
(research by Yi Xie and Nicolas Hanssens)
κατι ξερουν οι Κινεζοι... εκλεκτα γουστα εχουν σιγουρα
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Re: Marketing luxury watches in China takes time
όντως πολύ ενδιαφέρον άρθρο
εξίσου ενδιαφέρον νομίζω έχει ένα άρθρο του Τσίρου στο GK της καθημερινής με δηλώσεις του Franck Muller χωρίς να αναφέρει την πηγή (υποθέτω δεν τις έκανε στην Κ ο Muller).
δηλωνει ο Muller " είναι μια νεότευκτη αγορά που έχει αποκτήσει τεράστια σημασία για την ωρολογοποιια. Αυτή υπαγορεύει τη στροφή σε πιο κλασσικές συλλογές που βλέπουμε παντού"
έτσι ίσως εξηγείται και η μείωση στις διαστάσεις που βλέπουμε τελευταία πέρα απο το κλασσικό των σχεδίων
εξίσου ενδιαφέρον νομίζω έχει ένα άρθρο του Τσίρου στο GK της καθημερινής με δηλώσεις του Franck Muller χωρίς να αναφέρει την πηγή (υποθέτω δεν τις έκανε στην Κ ο Muller).
δηλωνει ο Muller " είναι μια νεότευκτη αγορά που έχει αποκτήσει τεράστια σημασία για την ωρολογοποιια. Αυτή υπαγορεύει τη στροφή σε πιο κλασσικές συλλογές που βλέπουμε παντού"
έτσι ίσως εξηγείται και η μείωση στις διαστάσεις που βλέπουμε τελευταία πέρα απο το κλασσικό των σχεδίων
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 44789
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 42903 times
- Been thanked: 9565 times
Re: Marketing luxury watches in China takes time
ωραια ..επιτελους να επανελθουν οι διαστασεις σε λογικα επιπεδα ...GeorgeD έγραψε:όντως πολύ ενδιαφέρον άρθρο
εξίσου ενδιαφέρον νομίζω έχει ένα άρθρο του Τσίρου στο GK της καθημερινής με δηλώσεις του Franck Muller χωρίς να αναφέρει την πηγή (υποθέτω δεν τις έκανε στην Κ ο Muller).
δηλωνει ο Muller " είναι μια νεότευκτη αγορά που έχει αποκτήσει τεράστια σημασία για την ωρολογοποιια. Αυτή υπαγορεύει τη στροφή σε πιο κλασσικές συλλογές που βλέπουμε παντού"
έτσι ίσως εξηγείται και η μείωση στις διαστάσεις που βλέπουμε τελευταία πέρα απο το κλασσικό των σχεδίων
ειδικα για εμας τους μη μασιστες
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/