ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Στην ενότητα αυτή τα μέλη μπορούν να επισυνάπτουν κείμενα σχετικά με ρολόγια τους ή γενικά κείμενα που έχουν να κάνουν με τον μαγικό κόσμο της ωρολογοποιίας
andreas
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: Παρ Μαρ 05, 2010 2:59 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσίευση από andreas »

σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση Κωστή... με κάλυψες πλήρως ...... προφανώς λόγω άγνοιας...το έπιασα πολύ ρομαντικά το θέμα
Άβαταρ μέλους
antonis_ch
Δημοσιεύσεις: 7929
Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 9:09 am
Has thanked: 51 times
Been thanked: 391 times

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσίευση από antonis_ch »

VIWOW έγραψε:Ενδιαφέρουσα και αξιοπρεπέστατη η τοποθέτησή σου και προφανώς κανείς δεν θίγεται από τον τρόπο που γράφεις, φίλε Ανδρέα.

Αντίθετα ενώ είχα αποφασίσει τουλάχιστον για λίγο διάστημα να μην τοποθετηθώ, μετά τις χθεσινές παρεξηγήσεις που πήραν και γενικευμένη μορφή, θα διευκρινήσω κάποια πράγματα, που έγραψα, προσπαθώντας να σου απαντήσω.

Όταν μίλησα για το αν ο καλλιτέχνης κάνει το έργο μόνος του, δεν εννοούσα αυτό που λες ότι οι έμποροι της Τέχνης βρίσκουν νέα ταλέντα κλπ.

Εννοούσα κάτι πιο σημαντικό που λίγοι γνωρίζουν (αν δεν έχουν στενή σχέση με τον χώρο).

Έχουμε τον Andy Warhol. Μεγάλος και πολύ δημοφιλής καλλιτέχνης με διεθνή ακτινοβολία.

Πιστεύεις ότι μια ημέρα ξύπνησε και είπε ότι θέλει να ζωγραφίσει το Μυστικό Δείπνο (που υπήρξε ένα από τα αριστουργήματά του;)

Όχι. Ο Αλέξανδρος Ιόλας, που οι (να μην χαρακτηρίσω) Έλληνες είχαμε σαν έμπορο της Τέχνης, αλλά υπήρξε ο άνθρωπος που ανέδειξε και έφτασε στην κορυφή της δημιουργικότητας πρώτα και μετα της δόξας, μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του χώρου της Τέχνης διεθνώς, του είπε την ιδέα να κάνει το συγκεκριμένο έργο, με τον συγκεκριμένο τρόπο.

Εικόνα

Δεν θέλω να μιλήσω για Έλληνες καλλιτέχνες, γιατί αρκετά ακούω με τα ρολόγια, αλλά ένας από τους μεγαλύτερους έλληνες καλλιτέχνες με διεθνή αναγνώριση και τεράστιο έργο, μετά τον θάνατο του Ιόλα δεν ξαναέβγαλε τίποτα σημαντικό.

Αυτό λοιπόν που ενοχλεί πολλούς στην ωρολογοποιία υπάρχει και σε πιο σοβαρούς και σημαντικούς χώρους.

Τώρα στα ρολόγια. Η περιγραφή που κάνεις για τον ωρολογοποιό που του κλέβουν την δόξα και τα όνειρα, είναι φανταστική. Γράφεις

"δεν μπορεί κανείς να έρθει να τον βρει στο εργαστήριό του θα πρέπει να μεσολαβήσουν οι ειδικοί που θα το πάρουν το δημιούργημα …θα το ντύσουν με αισθήσεις και αίγλη και θα του φτιάξουν μία εμπορική αύρα ανάλογα με τον πελατειακό στόχο και θα το πουλήσουν σε τιμή που ουδέποτε θα μπορούσε να επιτύχει μόνος του ……"

Ποιός να έρθει; Που να τον βρει; Σε ποιό εργαστήριο; Ο Eric Coudray θεωρείται σήμερα σταρ. Είναι πιτσιρικάς. Ξεκίνησε να δουλεύει στην JLC στην συναρμολόγηση. Τοποθετούσε τα εξαρτήματα στον μηχανισμό. Όχι στα μεγάλα ρολόγια. Αυτο το έκαναν ο Sylvain, ο Herve, οι παλιοί. Μετά οι παλιοί βγήκαν στην σύνταξη. Ποιός θα κάνει το Gyrotourbillon που η εταιρεία θεωρησε ότι ήταν μια έξυπνη ιδέα (δική της, όχι του Coudray); H ιδέα προέκυψε από το μάρκετινγκ. Ο μηχανισμός σχεδιάστηκε στον υπολογιστή. Γι αυτό δεν χρείαζεσαι ωρολογοποιό, χρειάζεσαι μηχανικό που να ξέρει από υπολογιστικά προγράμματα σχεδίασης. Ποιος θα παράγει τα εξαρτήματα ή και τα μηχανήματα που θα παράγουν τα εξαρτήματα; Το εργοστάσιο με τους μηχανικούς του. Ποιός θα ελέγξει την ποιότητα των εξαρτημάτων; Το εργοστάσιο. Ποιός θα βιδώσει τις βίδες, γέφυρες, κλπ πάνω στη βάση της μηχανής; Ο ωρολογοποιος! Ποιός ωρολογοποιός; Όποιος πει το εργοστάσιο. Αν πεθάνει ο ωρολογοποιος, θα σταματήσει η παραγωγή; Όχι.

Όταν η ιδέα, η μελέτη, η κατασκευή των μηχανημάτων και των εξαρτημάτων, ο έλεγχος, η υποδομή, ο τρόπος διακίνησης και πώλησης, το πότε βγαίνει ένα ρολόι και το γιατί βγαίνει ένα ρολόι, το τι κάνει ο ανταγωνισμός, η ιστορική του αξία, το αν θα λάβει μέρος στον διαγωνισμό χρονομετρίας κλπ εξαρτώνται και στηρίζονται στην υποδομή ενός τεράστιου εργοστασίου, το οποίο στηριζεται στη δύναμη ενός μεγάλου γκρουπ, ΠΟΙΟΣ ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΟΣ;

O Coudray έφυγε από την JLC. Είναι εδώ και 2 χρόνια στην Cabestan. Μέχρι στιγμής συναρμολογεί τα ρολόγια που πριν συναρμολογούσε ένας άλλος, που εφυγε. Θα ξανακάνει το Gyrotourbillon 1 ή 2 που έκανε; Η JLC όμως χωρίς αυτόν έκανε το Hybris και θα συνεχίσει...

Αν τους ρωτήσεις οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι κάνουν οι άλλοι. Όταν παρουσιάστηκε ένα από τα πλέον αστρονομικά ρολόγια στον κόσμο με αξία άνω του εκατομμυρίου, ρώτησα τον ωρολογοποιό που το έφτιαξε (υπάλληλο σε μεγάλη εταιρεία) αν προβλέπει ότι το 2100, 2200, 2300 δεν είναι δίσεκτα. Μου απάντησε οτι αυτό δεν γίνεται να συμβεί. Τότε του έδειξα το IWC μου που το κάνει (θεωρητικά) και του λέω το δικό μου το κάνει. Ναι μου απαντάει. Και τι είναι; IWC. Κάνει όσο το δικό μας; Όχι 38.000... Δεν ήξερε ο άνθρωπος ούτε τον ανταγωνισμό, ούτε το τι μπορεί να κάνει το ρολόι που έφτιαξε....

Οι ωρολογοποιοί δεν αποκτούν ως υπάλληλοι ούτε φήμη ούτε χρήμα.

Αν διάβαζες τις συνεντεύξεις μου, θα έβλεπες ότι ο Kurt Klauss μετά από 50 χρόνια στην IWC, τεχνικός διευθυντής και δημιουργός των μηχανισμών της Lange, δεν έχει ούτε ένα Lange και του χάρισαν στα 25 χρόνια που δούλευε στη θέση αυτή ένα ατσάλινο ρολόι για τη γυναίκα του και στα 50 ένα από τα συλλεκτικά Da Vinci που έκαναν με το όνομά του και το πρόσωπό του!

http://clepsydre.gr/read_article.php?id=359

Η ελβετική ωρολογοποιία, στηρίχθηκε και "ανδρώθηκε" μέσα από την συνέργια πολλών εξειδικευμένων ανθρώπων. Άλλος φτιάχνει τους δείκτες, άλλος τα index, άλλος τα νούμερα κοκ.

Απλά αυτό δεν το έχουν πάρει είδηση οι περισσότεροι που ασχολούνται με τα ρολόγια και θεωρούν ότι η επιτυχία είναι να τα φτιάχνεις όλα μόνος σου.

Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΚΑΙ Ο ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 40 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ.

Και δικαίως. Διαφορετικά γίνεσαι ο Franck Muller και κάνεις τη δική σου ιστορία...

Πάντως εγώ τις πιο ενδιαφέρουσες αναλύσεις περί μηχανισμών και πολυπλοκοτήτων τις έχω ακούσει από Προέδρους εταιρειών και όχι από ωρολογοποιούς. Τον έχετε "κόψει" τον Biver. Σας φαίνεται ότι δεν ξέρει και την τελευταία βίδα στο ρολόι, ή το τι μπορεί να γίνει και πως;

Είναι σα να μου πείτε ότι ένας μεγαλοκατασκευαστής περιμένει από τον μπογιατζή να του πει πως βάφουν... Έχει δει μπογιατζήδες και το αποτέλεσμά τους δεκετίες... Και αν δεν ήξερε να ελέγξει την ποιότητα της δουλειάς τους (και κατά συνέπεια δεν την γνώριζε καλύτερα από αυτούς) δεν θα ήταν στη δουλειά.

Φιλικά

Κωστής

ΥΓ. Η έντασή μου, δεν έχει να κάνει με τον άψογο τρόπο που προσεγγίζεις το θέμα, αλλά με το πόσες φορές λέω πράγματα που οι συνάδελφοί μου σε όλον τον κόσμο κρύβουν και οι περισσότεροι αρνούνται να δεχθούν, λες και η αλήθεια είναι προς διαπραγμάτευση.

Τα εργοστάσια είναι τεράστιες επιχειρήσεις. Από την Rolex ζουν δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι στον κόσμο. Λέτε να αποφασίζει το μέλλον τους ένας ή περισσότεροι ωρολογοποιοί;
Χωρις να θελω να παρεξηγηθω ειναι ισως η πιο ουσιαστικη-σημαντικη απαντηση σου μεχρι στιγμης Κωστή..μπορει σε προηγουμενες να εβρισκα καποια σημεια να διαφωνησω αλλα σε αυτη την απαντηση τα λες ολα..

Φιλικα,

Αντωνης
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 44789
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 42903 times
Been thanked: 9564 times

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσίευση από Megalos »

antonis_ch έγραψε:
VIWOW έγραψε:Ενδιαφέρουσα και αξιοπρεπέστατη η τοποθέτησή σου και προφανώς κανείς δεν θίγεται από τον τρόπο που γράφεις, φίλε Ανδρέα.

Αντίθετα ενώ είχα αποφασίσει τουλάχιστον για λίγο διάστημα να μην τοποθετηθώ, μετά τις χθεσινές παρεξηγήσεις που πήραν και γενικευμένη μορφή, θα διευκρινήσω κάποια πράγματα, που έγραψα, προσπαθώντας να σου απαντήσω.

Όταν μίλησα για το αν ο καλλιτέχνης κάνει το έργο μόνος του, δεν εννοούσα αυτό που λες ότι οι έμποροι της Τέχνης βρίσκουν νέα ταλέντα κλπ.

Εννοούσα κάτι πιο σημαντικό που λίγοι γνωρίζουν (αν δεν έχουν στενή σχέση με τον χώρο).

Έχουμε τον Andy Warhol. Μεγάλος και πολύ δημοφιλής καλλιτέχνης με διεθνή ακτινοβολία.

Πιστεύεις ότι μια ημέρα ξύπνησε και είπε ότι θέλει να ζωγραφίσει το Μυστικό Δείπνο (που υπήρξε ένα από τα αριστουργήματά του;)

Όχι. Ο Αλέξανδρος Ιόλας, που οι (να μην χαρακτηρίσω) Έλληνες είχαμε σαν έμπορο της Τέχνης, αλλά υπήρξε ο άνθρωπος που ανέδειξε και έφτασε στην κορυφή της δημιουργικότητας πρώτα και μετα της δόξας, μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του χώρου της Τέχνης διεθνώς, του είπε την ιδέα να κάνει το συγκεκριμένο έργο, με τον συγκεκριμένο τρόπο.

Εικόνα

Δεν θέλω να μιλήσω για Έλληνες καλλιτέχνες, γιατί αρκετά ακούω με τα ρολόγια, αλλά ένας από τους μεγαλύτερους έλληνες καλλιτέχνες με διεθνή αναγνώριση και τεράστιο έργο, μετά τον θάνατο του Ιόλα δεν ξαναέβγαλε τίποτα σημαντικό.

Αυτό λοιπόν που ενοχλεί πολλούς στην ωρολογοποιία υπάρχει και σε πιο σοβαρούς και σημαντικούς χώρους.

Τώρα στα ρολόγια. Η περιγραφή που κάνεις για τον ωρολογοποιό που του κλέβουν την δόξα και τα όνειρα, είναι φανταστική. Γράφεις

"δεν μπορεί κανείς να έρθει να τον βρει στο εργαστήριό του θα πρέπει να μεσολαβήσουν οι ειδικοί που θα το πάρουν το δημιούργημα …θα το ντύσουν με αισθήσεις και αίγλη και θα του φτιάξουν μία εμπορική αύρα ανάλογα με τον πελατειακό στόχο και θα το πουλήσουν σε τιμή που ουδέποτε θα μπορούσε να επιτύχει μόνος του ……"

Ποιός να έρθει; Που να τον βρει; Σε ποιό εργαστήριο; Ο Eric Coudray θεωρείται σήμερα σταρ. Είναι πιτσιρικάς. Ξεκίνησε να δουλεύει στην JLC στην συναρμολόγηση. Τοποθετούσε τα εξαρτήματα στον μηχανισμό. Όχι στα μεγάλα ρολόγια. Αυτο το έκαναν ο Sylvain, ο Herve, οι παλιοί. Μετά οι παλιοί βγήκαν στην σύνταξη. Ποιός θα κάνει το Gyrotourbillon που η εταιρεία θεωρησε ότι ήταν μια έξυπνη ιδέα (δική της, όχι του Coudray); H ιδέα προέκυψε από το μάρκετινγκ. Ο μηχανισμός σχεδιάστηκε στον υπολογιστή. Γι αυτό δεν χρείαζεσαι ωρολογοποιό, χρειάζεσαι μηχανικό που να ξέρει από υπολογιστικά προγράμματα σχεδίασης. Ποιος θα παράγει τα εξαρτήματα ή και τα μηχανήματα που θα παράγουν τα εξαρτήματα; Το εργοστάσιο με τους μηχανικούς του. Ποιός θα ελέγξει την ποιότητα των εξαρτημάτων; Το εργοστάσιο. Ποιός θα βιδώσει τις βίδες, γέφυρες, κλπ πάνω στη βάση της μηχανής; Ο ωρολογοποιος! Ποιός ωρολογοποιός; Όποιος πει το εργοστάσιο. Αν πεθάνει ο ωρολογοποιος, θα σταματήσει η παραγωγή; Όχι.

Όταν η ιδέα, η μελέτη, η κατασκευή των μηχανημάτων και των εξαρτημάτων, ο έλεγχος, η υποδομή, ο τρόπος διακίνησης και πώλησης, το πότε βγαίνει ένα ρολόι και το γιατί βγαίνει ένα ρολόι, το τι κάνει ο ανταγωνισμός, η ιστορική του αξία, το αν θα λάβει μέρος στον διαγωνισμό χρονομετρίας κλπ εξαρτώνται και στηρίζονται στην υποδομή ενός τεράστιου εργοστασίου, το οποίο στηριζεται στη δύναμη ενός μεγάλου γκρουπ, ΠΟΙΟΣ ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΟΣ;

O Coudray έφυγε από την JLC. Είναι εδώ και 2 χρόνια στην Cabestan. Μέχρι στιγμής συναρμολογεί τα ρολόγια που πριν συναρμολογούσε ένας άλλος, που εφυγε. Θα ξανακάνει το Gyrotourbillon 1 ή 2 που έκανε; Η JLC όμως χωρίς αυτόν έκανε το Hybris και θα συνεχίσει...

Αν τους ρωτήσεις οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι κάνουν οι άλλοι. Όταν παρουσιάστηκε ένα από τα πλέον αστρονομικά ρολόγια στον κόσμο με αξία άνω του εκατομμυρίου, ρώτησα τον ωρολογοποιό που το έφτιαξε (υπάλληλο σε μεγάλη εταιρεία) αν προβλέπει ότι το 2100, 2200, 2300 δεν είναι δίσεκτα. Μου απάντησε οτι αυτό δεν γίνεται να συμβεί. Τότε του έδειξα το IWC μου που το κάνει (θεωρητικά) και του λέω το δικό μου το κάνει. Ναι μου απαντάει. Και τι είναι; IWC. Κάνει όσο το δικό μας; Όχι 38.000... Δεν ήξερε ο άνθρωπος ούτε τον ανταγωνισμό, ούτε το τι μπορεί να κάνει το ρολόι που έφτιαξε....

Οι ωρολογοποιοί δεν αποκτούν ως υπάλληλοι ούτε φήμη ούτε χρήμα.

Αν διάβαζες τις συνεντεύξεις μου, θα έβλεπες ότι ο Kurt Klauss μετά από 50 χρόνια στην IWC, τεχνικός διευθυντής και δημιουργός των μηχανισμών της Lange, δεν έχει ούτε ένα Lange και του χάρισαν στα 25 χρόνια που δούλευε στη θέση αυτή ένα ατσάλινο ρολόι για τη γυναίκα του και στα 50 ένα από τα συλλεκτικά Da Vinci που έκαναν με το όνομά του και το πρόσωπό του!

http://clepsydre.gr/read_article.php?id=359

Η ελβετική ωρολογοποιία, στηρίχθηκε και "ανδρώθηκε" μέσα από την συνέργια πολλών εξειδικευμένων ανθρώπων. Άλλος φτιάχνει τους δείκτες, άλλος τα index, άλλος τα νούμερα κοκ.

Απλά αυτό δεν το έχουν πάρει είδηση οι περισσότεροι που ασχολούνται με τα ρολόγια και θεωρούν ότι η επιτυχία είναι να τα φτιάχνεις όλα μόνος σου.

Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΚΑΙ Ο ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 40 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ.

Και δικαίως. Διαφορετικά γίνεσαι ο Franck Muller και κάνεις τη δική σου ιστορία...

Πάντως εγώ τις πιο ενδιαφέρουσες αναλύσεις περί μηχανισμών και πολυπλοκοτήτων τις έχω ακούσει από Προέδρους εταιρειών και όχι από ωρολογοποιούς. Τον έχετε "κόψει" τον Biver. Σας φαίνεται ότι δεν ξέρει και την τελευταία βίδα στο ρολόι, ή το τι μπορεί να γίνει και πως;

Είναι σα να μου πείτε ότι ένας μεγαλοκατασκευαστής περιμένει από τον μπογιατζή να του πει πως βάφουν... Έχει δει μπογιατζήδες και το αποτέλεσμά τους δεκετίες... Και αν δεν ήξερε να ελέγξει την ποιότητα της δουλειάς τους (και κατά συνέπεια δεν την γνώριζε καλύτερα από αυτούς) δεν θα ήταν στη δουλειά.

Φιλικά

Κωστής

ΥΓ. Η έντασή μου, δεν έχει να κάνει με τον άψογο τρόπο που προσεγγίζεις το θέμα, αλλά με το πόσες φορές λέω πράγματα που οι συνάδελφοί μου σε όλον τον κόσμο κρύβουν και οι περισσότεροι αρνούνται να δεχθούν, λες και η αλήθεια είναι προς διαπραγμάτευση.

Τα εργοστάσια είναι τεράστιες επιχειρήσεις. Από την Rolex ζουν δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι στον κόσμο. Λέτε να αποφασίζει το μέλλον τους ένας ή περισσότεροι ωρολογοποιοί;
Χωρις να θελω να παρεξηγηθω ειναι ισως η πιο ουσιαστικη-σημαντικη απαντηση σου μεχρι στιγμης Κωστή..μπορει σε προηγουμενες να εβρισκα καποια σημεια να διαφωνησω αλλα σε αυτη την απαντηση τα λες ολα..

Φιλικα,

Αντωνης
απλως θα συνυπογραψω τα λεγομενα του Αντωνη.. μπραβο Κωστη...ετσι σε θελουμε :good:
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 44789
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 42903 times
Been thanked: 9564 times

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσίευση από Megalos »

ευγε επισης στις πολυ ενδιαφερουσες τοποθετησεις των joman και andreas ... :sh: :sh:
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
VIWOW
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσίευση από VIWOW »

«…Δεν μπορώ να καταλάβω κάποια πράγματα.
Σκοπός μιας εταιρείας δεν είναι το κέρδος; Χωρίς κέρδος επιζεί; Είναι το κέρδος μεμπτό; Πως θα πληρωθούν οι υπάλληλοι, οι προμηθευτές, το κράτος;
Για να επιβιώνεις πρέπει να κερδίζεις. Για να κερδίζεις σε βάθος χρόνου στην ωρολογοποιεία πρέπει να έχεις καλό προϊόν, καλή πρόωθηση, καλή τιμή, να είσαι συνεπής, σωστός στις υποχρεώσεις σου και και και.

Αν η τιμή στο Ωμέγα δεν είναι καλή (και υποθέτοντας πως το ρολόι είναι ποιοτικό, προωθήθκε σωστά κλπ) θα φανεί στις πωλήσεις. Αν όχι θα σταματήσει το μοντέλο και θα σχεδιάσουν κάτι άλλο. Αν όμως πουλάει καλά θα σκεφτεί γιατί διαφέρει η τιμή του από του Κάλβιν Κλάιν; Που μπορεί και να την αξίζει τη διαφορά. Ή μήπως θα σκεφτεί τον Ανδρέα στην Ελλάδα που του φαίνεται ακριβό; Δε γίνεται να ικανοποιεί όλα τα βαλάντια. ….»

ορθώς έγραψε ο Δημήτρης στο θέμα με τα γκρουπ…...

Αυτό ακριβώς είναι το θέμα και αυτό που με ενοχλεί περισσότερο εμένα σε αυτή την ιστορία με την κριτική που γίνεται εδώ και δεκαετίες στην διαφήμιση και το μάρκετινγκ, είναι ότι όλοι αυτοί που την κάνουν στο όνομα των "κακόμοιρων" των καταναλωτών, θεωρούν τους καταναλωτές "κόπανους".

Τάχα μου διαμαρτύρονται για την "επέμβαση" των εταιρειών στις επιλογές μας, αλλά την ίδια στιγμή διαφαίνεται ότι θεωρούν ότι ο καταναλωτής είναι ηλίθιος και θα αγοράζει το χάλια προιόν και θα το πληρώνει όσο νάναι, χωρίς ποτέ να καταλάβει τι χρειάζεται ο ίδιος, επειδή του το επέβαλαν οι "άγνωστες δυνάμεις" που στην περίπτωσή μας είναι το μάρκετινγκ και η διαφήμιση.

Από την άλλη, εμείς τα "γουρούνια" που επιβάλλουμε τις απόψεις μας, φτύνουμε αίμα να δούμε τι θέλει ο καταναλωτής και βέβαια καταθέτουμε και την προσωπική μας άποψη, με γνώμονα όμως τις επιλογές των καταναλωτών και όχι τι μας βολεύει ή μας συμφέρει.

Για παράδειγμα έγραψα από 15 μήνες πριν ότι θα γυρίσουν τα λεπτότερα ρολόγια (θέμα Elegance VS Volume στο 1ο WOW Δεκέμβριος 2008) και τα πρώτα ήρθαν πριν από 2 μήνες. Ημουν ένα χρόνο μπροστά, γιατί είδα τις πωλήσεις των τζιπ να πέφτουν στις μεγάλες χώρες και είδα ότι και εγώ δεν βολευόμουν το τζιπ και το έδωσα για ένα πιο κομψό αυτοκίνητο. Το ίδιο και 3 φίλοι μου, που θεωρώ μπροστά στο στυλ.

Δεν καθοδηγείς κανέναν. Βλέπεις τις τάσεις και τις ανάγκες. Αν είσαι ρεαλιστής και έχεις τις απαραίτητες πληροφοριες τις βλέπεις πιο γρήγορα από τους άλλους και δίνεις το στίγμα, βοηθώντας και τους άλλους να μπουν στο κλίμα που ήδη έρχεται, πιο γρήγορα και να είναι και αυτοί πρωτοπόροι.

Ο Biver πρόσεξε ότι το ποδόσφαιρο δεν ήταν πλέον λαικό μόνο άθλημα. Βρήκε και τον λόγο. Τα καλύτερα στάδια στον κόσμο επανασχεδιάστηκαν (μέτραγαν μερικές δεκαετίες και είχαν ανάγκη την ανακαίνιση) από τους μεγαλύτερους αρχιτέκτονες. Σε όλα δημιουργήθηκαν χώροι VIP. Έτσι ιδιοκτήτες ομάδων με τους πάμπλουτους φίλους τους, βλέπουν πλέον τον αγώνα στους ειδικούς χώρους των γηπέδων τρώγοντας με ασημένια μαχαιροπήρουνα και πίνοντας σαμπάνια σε κρυστάλλινα ποτήρια.

Έπιασε τους υπεύθυνους και τους είπε. Οι χορηγοί σας σας δίνουν πολλά λεφτά, αλλά είναι φθηνά προιόντα. Coca Cola, Adidas κλπ. Εγώ δεν έχω τόσα λεφτά. Αλλά θα σας ανοίξω την πόρτα στα προιόντα πολυτελείας. Θέλετε;

Μετά μπήκε η Audi κλπ κλπ...

Έφτιαξε το Big Bang Euro 2008 και πούλησε 2008 ρολόγια προς 9.000 ευρώ το ένα = 18.000.000 τζίρο σε μια εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Το να πιστεύεις ότι κάνει κακό στα ρολόγια σημαίνει για μένα ότι είσαι μεγάλος ζηλιάρης και κάνεις κρεμαστάρια ότι δεν φτάνεις....

Το ρολόι έχει μέσα μια μηχανή με βάση την 7750 και μηδέν πρόβλημα.

Τι έπρεπε να βάλει; Ένα διπλό tourbillon του Preziuso;

Πούλησε σε ανθρώπους που αγαπούν το ποδόσφαιρο και το οικονομικό τους status ταιριάζει με το Big Bang. Τους έδωσε την ευκαιρία να εκφράσουν την αγάπη τους για το ποδόσφαιρο με στυλ. Τι εναλλακτική είχαν πριν; Να φορέσουν πάνω από το Armani το κασκόλ του Euro και να πάνε στο γραφείο;

Κάλυψε μια αναγκη, ήταν πρώτος με ωραία ιδέα και τσέπωσε το χρήμα!

ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Και πάλι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το αγοράσουμε. Αν έκανε λάθος θα έτρωγε τα ρολόγια με πατάτες τηγανητές!

Αν δεν σου αρέσει, αγοράζεις ένα F. P. Journe και είσαι σίγουρος (!!!;;;;;;;;!!!!!) ότι δεν πληρώνεις μάρκετινγκ………..

Φιλικά

Κωστής
Άβαταρ μέλους
StefMac
JLC specialist
Δημοσιεύσεις: 2806
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 10:05 pm
Τοποθεσία: Απόδημος Αθηναίος ...
Has thanked: 102 times
Been thanked: 81 times
Επικοινωνία:

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσίευση από StefMac »

Εγώ πάλι, ναι ναι θα αγόραζα F. P. Journe ... !!! ;)
Λέμε τώρα, και αυτό αν κέρδιζα το λαχείο ...


Φιλικά,
Στέφανος.
__________ Jaeger LeCoultre___________
_______The First Manufacture in the Vallee De Joux_______

180 Χρόνια Δημιουργίας, Καινοτομίας και Πάθος για το Ρολόι !!!
Άβαταρ μέλους
Koubilaihan
Δημοσιεύσεις: 831
Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 7:34 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσίευση από Koubilaihan »

Παρακολουθώ με ενδιαφέρον την κουβέντα αλλά δεν συμμετέχω και να σας πω το λόγο. Κανείς από εμάς δεν ικανός να κρίνει αν το μάρκετινγκ των εταιρειών κάνει καλά τη δουλειά του ή όχι, ή αν θα έπρεπε να ξοδεύουν λιγότερα σε διαφήμιση και χορηγίες και περισσότερα σε R&D κλπ. Και ο λόγος είναι απλός.
Οι εταιρείες που κατασκευάζουν ρολόγια δεν απευθύνονται σε εμάς.
Αν απευθύνονταν σε εμάς θα βάζανε 4 τουρμπιγιόν και 2 καρουσέλ και στην κορφή coaxial σε ρολόγια των 2.000 ευρώ. Είμαι σίγουρος ότι δεν θα τους ήταν τίποτα σπουδαίο να το κάνουν αν ήταν να πουλήσουν. Επειδή όμως το 99% των αγοραστών δεν ξημεροβραδιάζονται σε φόρουμ ωρολογοποιίας δεν χρειάζεται να το κάνουν. Αντίθετα, χρειάζεται να επενδύσουν σε μάρκετινγκ και διαφήμιση για να γίνουν γνωστά και ποθητά τα προιόντα τους σε ανθρώπους που δεν έχουν καμία κάψα να μάθουν αν τα sinn κατασκευάζονται από μέταλλο υποβρυχίου και τι στο διάλο είναι το coaxial (που καλά καλά ούτε εμείς δεν έχουμε καταλάβει).
Για κάθε 20 panerai που θα πουληθούν επειδή το φοράει ο Stalone, θα πουληθεί και ένα επειδή έβγαλε καινούργια inhouse μηχανή με τρία βαρελάκια και 10 μέρες power reserve, και θα το πάρει κάποιος από εδώ μέσα.
Τι λέτε να συμφέρει περισσότερο την panerai να συνεχίσει να πληρώνει τον Stalone για να της διαφημίζει τα ρολόγια, ή να προσπαθήσει να κατασκευάσει ακόμη πιο πολύπλοκους και όμορφους μηχανισμούς;
Αν είσαι σε δίλλημα, πάρτα και τα δύο.
Άβαταρ μέλους
StefMac
JLC specialist
Δημοσιεύσεις: 2806
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 10:05 pm
Τοποθεσία: Απόδημος Αθηναίος ...
Has thanked: 102 times
Been thanked: 81 times
Επικοινωνία:

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσίευση από StefMac »

Εμένα πάλι βρε παιδιά τα πράγματα τα βλέπω πιο πρακτικά ...

Ας πούμε το parachrom hairspring της ROLEX με εξυπηρετεί
στην καθημερινότητα μου ή στα ταξίδια μου και δεν μαγνητίζετε το ρολόι ?
ΝΑΙ !

Τα compressor keys είναι ασφάλεια για το ρολόι μου και ευκολία- πρακτικότητα για μένα ?
ΝΑΙ !

Τα περισσότερα μέτρα αδιαβροχοποίησης μου δίνει αντοχή και προστασία στο ρολόι ?
NAI !

Τι με νοιάζει αν μέσα σε μια εταιρία το ανακάλυψε η καθαρίστρια ή ο διευθυντής Marketing ή ο Τεχνικός διευθυντής ...

Τι θέλω να πω πρώτα πρώτα πρέπει να ξέρω τις ανάγκες μου και το τι θέλω και που φτάνει η τσέπη μου ...
...Και μετά, αν μια διαφήμιση μπορεί να ταυτιστεί με όλα αυτά, να την λάβω υπόψη μου.
Και ίσος να με επηρεάσει θετικά ή και αρνητικά ... ;)

Άρα για μένα Marketing είναι αυτό που μπορεί να με επηρεάσει (θετικά ή και αρνητικά)
και ωρολογοποιία είναι ...
... Όλα αυτά που τώρα εμείς απολαμβάνουμε και κάποιοι πριν πολλά- πολλά χρόνια να είχαν εφεύρει,
και έτσι έρχεται σήμερα Marketing να μας τα κάνει ανάγκες ή και τα θέλω του κάθε ενός.


Φιλικά,
Στέφανος.
__________ Jaeger LeCoultre___________
_______The First Manufacture in the Vallee De Joux_______

180 Χρόνια Δημιουργίας, Καινοτομίας και Πάθος για το Ρολόι !!!
VIWOW
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσίευση από VIWOW »

Στέφανε, μια χαρά το πήγαινες, το χάλασες στην τελευταία γραμμή...

Το μάρκετινγκ υπάρχει παντού. Δεν επιβάλλει τίποτα. Προτείνει, αφού σκεφτεί.

Το γεγονός ότι ο τύπος που πουλάει καρπούζια στη γωνία με το Datsun, φωνάζει "ολα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω" είναι μάρκετινγκ.

Απανταει στο πρόβλημα ότι ο καταναλωτής φοβάται πάντα μήπως το καρπούζι είναι μάπα...

Το ότι δεν στήνεται στην γωνία τα Χριστούγεννα, αλλά το καλοκαίρι, είναι μάρκετινγκ. Κανείς δεν πιστεύει ότι τα καρπούζια το χειμώνα τρώγονται...

Το ότι βάζει την τιμή 0,99 ευρώ και όχι 1 ευρώ στην πινακίδα, είναι μάρκετινγκ, γιατί δεν είναι 1 είναι λιγότερο από 1.

Ότι αν πας κοντά στην καρότσα και στα δώσει πιο φθηνά τα τελευταία για να πάει σπίτι του είναι μάρκετινγκ.

Το ότι αν έρχεται κάθε μέρα στην ίδια γειτονιά θα σου δώσει ένα δώρο την Τρίτη αν του πεις ότι αυτό της Παρασκευής το πέταξες γιατί δεν τρωγόταν, είναι μάρκετινγκ, γιατι σε θέλει πελάτη για κάθε μέρα...

Το ότι θα δωσει καλύτερο καρπούζι στη μητέρα μου, που είναι 50 χρόνια νοικοκυρά, απ' ότι σε μένα, που είμαι άντρας, είναι μάρκετινγκ.

Τώρα αν του έκοβε να βάλει την ανηψούλα του που είναι 20 χρονών με λίγο ανοιχτό το πουκάμισο, θα πούλαγε παραπάνω (όχι στη μητέρα μου, αλλά σε μένα) αυτό θα ήταν επίσης μάρκετινγκ.

Αυτό είναι το μάρκετινγκ. Υπήρχε από πάντα και υπάρχει πάντα.

Οι ανάγκες εχουν άλλη αφετηρία. Το καρπούζι είναι δροσερό και νόστιμο.

Το λευκό άλογο το λαχταρούσαν όλοι σε εποχές που δεν το διαφήμιζε κανείς, ούτε υπήρχε μάρκετινγκ.

Ήταν σπάνιο και ο άνθρωπος θα θέλει πάντα να ξεχωρίζει...

Φιλικά

Κωστής
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 44789
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 42903 times
Been thanked: 9564 times

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσίευση από Megalos »

Θοδωρη μου αρεσαν πολυ τα γραφομενα σου...
μπραβο φιλε ..οντως ειπες αληθειες ...
ειναι γεγονος οτι η πλειοψηφια των αγοραστων ρολογιων δεν ξερει τιποτα για μηχανισμους, ιστορικοτητες , δημιουργους , κλπ που
αποσχολουν ατομα σαν εμας των φορουμ...απλως θελουν να εχουν ενα ομορφο ρολοι, αναγνωρισιμο ειδικα αν εχει διαφημιστει δεοντως
και χλιδατο για να κανουν φιγουρα...αν τους πεις κατι παραπανω δεν εχουν καμμια διαθεση να τα ακουσουν...
οποτε οπως ειπες διαφημιζε Σταλονε και πουλα Πανεραι ...
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Απάντηση