Σελίδα 43 από 43
Re: Θρυλος
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 30, 2024 10:27 pm
από Megalos
συγχαρητηρια στον Ολυμπιακο για την κατακτηση του κυπελλου .... αξιος εκπροσωπος της Ελλαδος ...

Re: Θρυλος
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 30, 2024 10:28 pm
από Megalos
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΦΙΟΡΕΝΤΙΝΑ 1-0

Re: Θρυλος
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Αύγ 25, 2024 12:20 am
από Megalos
συγχαρητηρια στην ομαδα Κ20 του Ολυμπιακου που δεν μπορεσε να κατακητσει το παγκοσμιο κυπελλο ... εχασε στο τελευταιο λεπτο με 2-1 ,
παιζοντας ενα εξαιρετικο ποδοσφαιρο ... το απολαυσα οσο τιποτα ... και παλι μπραβο τους

Re: Θρυλος
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 27, 2025 3:19 pm
από i palios
O Θρυλος εκανε θριαμβο επι της ΑΕΚ με το εντυποσιακο σκορ 6-0 και προχωραει ακαθεκτος για την κατακτηση του κυπελλου.
Η ΑΕΚ κατωτερη οποιονδηποτε προσδοκιων παραδοθηκε αμαχητι μετα τα γρηγορα γκολ που δεχθηκε εχασε την ψυχραιμια της και στη ουσια παραδοθηκε.
Το παιχνηδι της Κυριακης για το πρω/μα θα ειναι διαφορετικο, και θα δειξει το μελλον και των
δυο ομαδων κυριως της ΑΕΚ απο πολλες πλευρες.

Re: Θρυλος
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 28, 2025 5:47 pm
από Megalos
σωστος οπως παντα στα ποδοσφαιρικα ο Γιαννης μας

Re: Θρυλος
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 25, 2026 10:23 am
από gep
Συγχαρητήρια ειδικά στον φίλο Γιάννη τον παλιό και όλους τους Ολυμπιακούς του φόρουμ για την κατάκτηση του αστεριού της Ευρωλίγκας για τέταρτη φορά και δίκαια, γιατί είχε την καλύτερη και πιό σταθερή ομάδα από την αρχή μέχρι το τέλος του τουρνουά. Πάντως από εμένα δεν θα ακούσετε το και του χρόνου...
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Θρυλος
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 25, 2026 6:58 pm
από i palios
gep έγραψε: Δευ Μάιος 25, 2026 10:23 am
Συγχαρητήρια ειδικά στον φίλο Γιάννη τον παλιό και όλους τους Ολυμπιακούς του φόρουμ για την κατάκτηση του αστεριού της Ευρωλίγκας για τέταρτη φορά και δίκαια, γιατί είχε την καλύτερη και πιό σταθερή ομάδα από την αρχή μέχρι το τέλος του τουρνουά. Πάντως από εμένα δεν θα ακούσετε το και του χρόνου...
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Δεν πειραζει Γιωργο να μην ειμαστε και πλεονεκτες θα το παρουμε τον παραεπομενο χρονο.

Re: Θρυλος
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 27, 2026 11:23 pm
από Megalos
i palios έγραψε: Δευ Μάιος 25, 2026 6:58 pm
gep έγραψε: Δευ Μάιος 25, 2026 10:23 am
Συγχαρητήρια ειδικά στον φίλο Γιάννη τον παλιό και όλους τους Ολυμπιακούς του φόρουμ για την κατάκτηση του αστεριού της Ευρωλίγκας για τέταρτη φορά και δίκαια, γιατί είχε την καλύτερη και πιό σταθερή ομάδα από την αρχή μέχρι το τέλος του τουρνουά. Πάντως από εμένα δεν θα ακούσετε το και του χρόνου...
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Δεν πειραζει Γιωργο να μην ειμαστε και πλεονεκτες θα το παρουμε τον παραεπομενο χρονο.
Συγχαρητήρια αγαπητέ Γιάννη μου …
Re: Θρυλος
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 30, 2026 2:04 am
από Giorgos_I
Αυτό που θαύμασα, ( μια και εδινα και εγώ οδηγίες

), ήταν ότι ΚΡΑΤΗΣΑΝ την ψυχραιμία τους στα δύσκολα προς το τέλος, όπου και κρίθηκε το παιχνίδι !
Συνήθως, προς το τέλος εγκαταλείπουν, από κούραση - σύγχιση - απογοήτευση, πράγμα που ΔΕΝ πρέπει να συμβάινει σε μεγάλες ( βαριές φανέλες ) ομάδες. Παλεύουμε μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο.
Η πλάκα για εμένα ήταν ότι, παρά το γεγονός ότι ΔΕΝ είμαι φανατικός, ούτε παρακολουθώ συστηματικά ( πχ τα παιδιά μου έχουν διαρκείας στο ποδόσφαιρο και πάνε και κανένα ταξίδι ), την ημέρα αυτή, έμεινα μέχρι τις 06.00 το πρωί στην τηλεόραση !
Καλά να είναι όλοι, όταν παίζουν αθλητικά.