Ωραία. Τώρα πείτε μου. Το παραπάνω ποστ είναι γνώμη με επιχειρήματα;ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ έγραψε:ωρολογοποιια - μαρκετινγκ σημειωσατε 2 και οπως λεει και η φιλη μας η Τζουλια στοχος ειναι τα λεφτα οταν το νουμερο 2 στις εταιρειες ειναι ο υπευθηνος μαρκετινγκ και ο τεχνικος διευθυντης ειναι το 4 ,5,6 τοτε ειναι πασιφανες οτι κερδιζει το μαρκετινγκ με απιστευτη χαρα θα εκανα αυτο σε ενα υπευθυνο μαρκετινγκ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
χε χε χε χε αααα παρε ακομα μια
........ πχ η ωμεγα εκανε το κοαξιαλ δεν το ειδα να το διαφημιζουν οσο θα επρεπε μια μεγαλη κενοτομια μαλλον γιατι οι του μαρκετινγκ δεν καταλαβαν τι ειναι αυτο και τι κανει αρα πως να το διαφημισουν οποτε δωστο στον χ διασημο να το φορεση και ολα καλα το ιδιο και αλλες εταιρειες Σεικο με το σπρινκ ντραιβ Πατεκ με τον τροχο απο σιλικονη (αν και διαφωνω με το συγκεκριμενο υλικο αλλα δεν παυει να ειναι μια καινοτομια σημαντικη ) θα μπορουσα να μιλαω ωρες για αυτο το θεμα αλλα εκνευριζομαι απιστευτα
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
οποτε θα σταματησω εδω
![]()
![]()
![]()
Η αντιλογία προέβλεπε να λες ότι θα δείρεις μια ομάδα εργαζομένων;
Τα επιχειρήματα μπορούν να αντικατασταθούν με το "θα μπορουσα να μιλαω ωρες για αυτο το θεμα αλλα εκνευριζομαι απιστευτα";
Σε τι κάνει εγκυρότερη την (χωρίς επιχειρήματα) τοποθέτηση κάποιου, το γεγονός ότι λέει ότι είναι ωρολογοποιός, γεγονός που δεν γνωρίζουμε και βέβαια δεν γνωρίζουμε και τι, που κλπ ωρολογοποιός είναι.
Στις αντιλογίες συμμετείχαν και ανώνυμοι που έλεγαν ότι έχουν κάποια ιδιότητα στο φλου, χωρίς κανείς να ξέρει αν όντως είναι και τι είναι;
Ευχαριστώ που έβαλες Κώστα ολόκληρο κείμενο για να αναδείξεις την αξία των επιχειρημάτων. Εγώ από την αρχή ότι λέω το λέω με επιχειρήματα. Για το θέμα της καινοτομίας και το πόσο είναι θετικό στοιχείο για ένα προιόν, έγραψα και για την Citroen και για το Silicium κλπ.
Αυτό περιμένω και από τους άλλους. Επιχειρήματα και όχι γενικόλογα σχόλια με αφορισμούς.
Από την τοποθέτηση του ΠΑΡΑΞΕΝΟΥ, για παράδειγμα εσείς τι καταλάβατε; Αφού λέει ότι αποδέχεται μόνο τις τεχνολογικές καινοτομίες, το Co Axial είναι προιόν μάρκετινγκ ή όχι;
Το Co Axial, τι λες Θοδωρή, ο Biver το έβαλε για λόγους μαρκετινγκ, ή γιατι δεν μπορούσε να κοιμηθεί που ο Daniels γύρναγε 25 χρόνια με τα σχέδια παραμάσχαλα και κανείς δεν τα αγόραζε;
Εκεί φαίνεται ότι αυτό που θεωρεί ως το μόνο δόκιμο σε ένα ρολόι ο ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ, την τεχνολογική καινοτομία, και αυτό είναι τέχνασμα του μάρκετινγκ...
Διάβασες τι είπαν ο Daniels και ο Dufour για το silicium. Παίρνεις έναν παλιό μηχανισμό του παρελθόντος του βάζεις και ένα γρανάζι από silicium και γίνεσαι εξώφυλλο στα περιοδικά...
Αρα και οι καινοτομίες μπορεί να είναι ένα τέχνασμα και όχι ουσία.
Τώρα η ωρολογοποιία, όταν δεν είχε μαρκετινγκ ήταν βιοτεχνία (Breguet κλπ).
Εδώ και 100 χρόνια που εκβομηχανοποιήθηκε δεν υφίσταται χωρίς μάρκετινγκ.
Ο πρώτος ήταν ο Wilsdorf που το έκανε σοβαρά είτε με κινήσεις που φαίνονται (διαφήμιση στη Daily Mail, ρολόι στο χεράκι της Mercedes Gleitze κλπ), είτε με τεράστιας αξίας κινήσεις μάρκετινγκ (όνομα Rolex, Made in Swiss, στεγανότητα, αυτόματος μηχανισμός κλπ)
Στο υπέροχο βιβλίο του ο Νίκος Δήμου, "Και εσείς διαφημιστής Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ", εξηγεί πως δουλεύει η διαφήμιση και το μάρκετινγκ με άψογο τρόπο. Όπως λοιπόν κατά τον Δήμου ο Μπαχ ήταν διαφημιστής του Θεού, έτσι και ο Breguet έκανε με άψογο τρόπο το μάρκετινγκ των ρολογιών του.
Γι αυτό και η φήμη του έφτασε μέχρι τις ημέρες μας. Υπάρχουν αλλοι ωρολογοποιοί που δεν τους έμαθε κανείς.
Κρατούσε αρχεία, χρησιμοποιούσε χαρακτηριστικά που ο ίδιος δημιούργησε όπως οι δείκτες τύπου Breguet, είχε εξαιρετική πελατεία και το διαφήμιζε κλπ κλπ.
Φιλικά
Κωστής
