Λοιπόν....έστειλα fax και μου απάντησαν την επόμενη μέρα, μου έστειλαν το τιμοκατάλογο τους (http://support.tissot.ch/?mod_repair αυτός είναι για όσους ενδιαφέρονται,είναι σε ελβετικά φράγκα) και επίσης μου είπαν ότι δεν είναι στην αρμοδιότητα τους, στο ποσό που χρεώνουν εδώ στην Ελλάδα (ότι δλδ μπορούν να χρεώνουν όσο θέλουν εδώ στην Ελλάδα) αν και από ότι είδα εδώ είναι πιο φθηνά από ότι εκεί αν και εκεί δεν υπάρχει απλή αλλαγή μπαταρίας όπως έχουμε εδώ (με κόστος 50-70 ευρώ) αλλά αλλαγή μπαταρίας με ένα μικρό service στα 200CHF περίπου 166 ευρώ(αλλαγή μπαταρίας,καθαρισμός,αλλαγή στα λάστιχα στεγανοποίησης κ.α.).Δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα κάνω,ας περάσει το καλοκαίρι και θα δω.Υπάρχουν service εκτός TISSOT(δλδ όχι αντιπρόσωπος η εξουσιοδοτημένος) που να δίνει κάποια εγγύηση ότι αν ανοίξει το ρολόι και μετά πάρει νερό το ρολόι καλύπτει την ζημιά(επειδή εγώ κάνω μπάνιο και στο σπίτι και στη θάλασσα χωρίς να το βγάζω απο το χέρι)?? Ή αν το πάω εκτος TISSOT service πρέπει να ξεχάσω μερικά από τα προνόμια που είχα αν το πήγαινα στη TISSOT???Megalos έγραψε:και αφου το κανεις ευχομαι να παρεις απαντηση και να μας ενημερωσεις
Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον που δείξατε στο θέμα μου...