Σελίδα 4 από 7

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 07, 2010 12:47 pm
από VIWOW
Δεν μου αρέσει να είμαι σκληρός, αλλά ουσιαστικός και ρεαλιστής.

Αυτός που "έπιασε το νόημα" Αντώνη, πόσα και τι ρολόγια έχει;

Θα μπορούσε να εκληφθεί ως ο μέσος αγοραστής των ρολογιών του είδους που κρίνει;

Είναι ένας πιθανός πελάτης των προινόντων της ΥΩ, που θα τον κέρδιζε ο χώρος αν παρουσίαζε μόνο καινοτομίες;

Τα ρολόγια που έχουν καινοτομία, από το Co Axial των 2.500 και το Tissot Τ TOUCH των 300 ευρώ, μέχρι το Cabestan των 300.000 ή το V4 της TAG, τα έχει αγοράσει επιβραβεύοντας τις εταιρείες που τόλμησαν να καινοτομήσουν και δίνοντας ένα "μάθημα" σε αυτούς που δεν καινοτομούν, ή φοράει ένα ρολόι χωρίς καινοτομία, επιβραβεύοντας αυτούς που δεν θεωρούν την καινοτομία απαραίτητη;

Μήπως είναι απλά ωρολογοποιός και βλέπει το θέμα μονομερώς, επειδή έχει νεύρα με τα εργοστάσια, όπως συνήθως γίνεται;

Φιλικά

Κωστής

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 07, 2010 1:07 pm
από antonis_ch
Φυσικα και δεν μπορω να ξερω ποσα και ποια ρολογια εχει ο καθενας αγαπητε Κωστή..αλλα αν το παρουμε απο αυτη την οπτικη γωνια ποσα και ποια ρολογια πρεπει να εχει καποιος για να μπορει να εκφερει γνωμη και αυτη η γνωμη να εχει ενα ουσιαστικο βαρος?

Φιλικα,

Αντωνης

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 07, 2010 1:23 pm
από Megalos
Κωστη θα συμφωνησω με τον Αντωνη...
θεωρω τελειως ατοπο το να πρεπει να εχει καποιος καποια ρολογια η εστω την δυνατοτητα να εχει καποια ρολογια για να εχει και
το δικαιωμα να τα κρινει...
ολοι εχουν το δικαιωμα του κρινειν και του κρινεσθε ...τουλαχιστον αυτο θελω να ισχυει σε αυτο το φορουμ σαν αρχη...
ανεξαρτητως μαλιστα οικονομικης η κοινωνικης θεσεως .... και αυτο παλι ειναι σαφες για μενα...
το αν ο Παραξενος ειναι ωρολογοποιος αυτο τον καθιστα ακομα ποιο αρμοδιο να εκφρασει καποιες αποψεις εστω και μονομερως
απο την δικη του πλευρα ...
ολονων οι αποψεις ειναι εξ αλλου απο την δικη τους οπτικη γωνια και στην ουσια μονομορεις ..
και οι δικες σου αποψεις Κωστη οπως και να το κανεις ειναι μονομερεις και απο την οπτικη γωνια του ειδικου δημοσιογραφου, εκδοτη η εστω γνωστη του
χωρου...παντα ομως παραμενουν προσωπικες και απο καποια οπτικη γωνια που δεν ειναι ολονων η μπορει να ειναι της πλειοψηφιας αλλα οχι του συνολου ..

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 07, 2010 1:26 pm
από dimRHO
στο τέλος αυτό που καθορίζει το πως θα πάνε οι πωλήσεις μιας μάρκας δε καθορίζονται από τους ωρολογοποιούς ή τους δημοσιογράφους (δεν διαβάζουν όλοι, ακόμα και οι συλλέκτες συνεχώς περιοδικά) αλλά από τη μάζα που θα πάρει κάτι που απλά αρέσει.

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 07, 2010 1:33 pm
από Megalos
σωστος ο Δημητρης ...
αυτο νομιζω θελει να τονισει και ο Κωστης ... οτι το μαρκετινγκ ψαχνει και προσφερει τελικως αυτο που ζητα η μαζα.. και σε αυτο εχει δικαιο :cheer:
και ο φιλος Παραξενος ,εστω και αν το βλεπει απο την τεχνικη και ωρολογοτεχνικη γωνια, που πολλους απο μας μας αρεσει να ψαχουλευομε,
και εχει δικαιο στο οτι θα ηθελε να ανεβαινουν οι εταιρειες απο τεχνολογικης πλευρας και τον στενοχωρει πλειστακις οταν δεν συμβαινει , επειδη
η πραγματικοτητα ειναι οπως ειπε ο Αντωνης -ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ- πρεπει να καταλαβει οτι οι εταιρειες θα φτιαξουν αυτο που το μαρκετινγκ
τους υπεδειξε οτι θα φερει ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
Αρα , ηθικον διδαγμα, οι εχοντες γνωσεις και ανησυχιες , οπως πολλα μελη του φορουμ, προσπαθουν να μαθουν και να αγορασουν κατι
που και τις τεχνολογικες εξελιξεις αντικατροπτιζει και τις οικονομικες τους δυνατοτητες καλυπτει..
η μαζα ειναι στα χερια του μαρκετινγκ και παιρνει αυτο που θεωρητικα της ταιριαζει (ωσπου να γινουν μελη του φορουμ και αλλαξουν σταση :ha: )

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 07, 2010 1:48 pm
από antonis_ch
Ακριβως ετσι..! :sh:

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 07, 2010 6:58 pm
από ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ
Δεν μου αρέσει να είμαι σκληρός, αλλά ουσιαστικός και ρεαλιστής.
Αυτός που "έπιασε το νόημα" Αντώνη, πόσα και τι ρολόγια έχει;

εχω μονο 1 τι να κανω
Θα μπορούσε να εκληφθεί ως ο μέσος αγοραστής των ρολογιών του είδους που κρίνει;
οχι γιατι τα επισκευαζω
Είναι ένας πιθανός πελάτης των προινόντων της ΥΩ, που θα τον κέρδιζε ο χώρος αν παρουσίαζε μόνο καινοτομίες;
γιατι εσας τι σας κερδιζει στο χωρο????????????
Τα ρολόγια που έχουν καινοτομία, από το Co Axial των 2.500 και το Tissot Τ TOUCH των 300 ευρώ, μέχρι το Cabestan των 300.000 ή το V4 της TAG, τα έχει αγοράσει επιβραβεύοντας τις εταιρείες που τόλμησαν να καινοτομήσουν και δίνοντας ένα "μάθημα" σε αυτούς που δεν καινοτομούν, ή φοράει ένα ρολόι χωρίς καινοτομία, επιβραβεύοντας αυτούς που δεν θεωρούν την καινοτομία απαραίτητη;
δεν θα αγοραζα κανενα απο αυτα το μονο που θα αγοραζα ειναι το co axial η απο ανεξαρτητο ωρολογοποιο
Μήπως είναι απλά ωρολογοποιός και βλέπει το θέμα μονομερώς, επειδή έχει νεύρα με τα εργοστάσια, όπως συνήθως γίνεται;
ειμαι ενας ταπεινος και καταφρονεμενος ωρολογοποιος και δεν εχω νευρα με τα εργοστασια το αντιθετο θα ελεγα με το τροπο που γινεται το μαρκετινγκ εχω νευρα
Φιλικά

Κωστής
απαντησα με μια δοση χιουμορ γιατι πιστευω οτι και ο Κωστης και εγω οπως και ολοι στο φορουμ επηθυμουμε να αγοραζουμε ρολογια στη σωστη τιμη για αυτο που προσφερουν και οχι να πληρωνουμε τη διαφημιστικη καμπανια του μαρκετινγκ γιατι ο Χ κυριος η η Χ κυρια που φορα το ρολοι και το διαφημιζει πληρωνεται παχυλωτατα και αυτα ειναι χρηματα που τα επωμιζεται το προιον και ο καταναλωτης

χωρις παρεξηγηση Παραξενος

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 07, 2010 9:16 pm
από VIWOW
ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ έγραψε:ωρολογοποιια - μαρκετινγκ σημειωσατε 2 και οπως λεει και η φιλη μας η Τζουλια στοχος ειναι τα λεφτα οταν το νουμερο 2 στις εταιρειες ειναι ο υπευθηνος μαρκετινγκ και ο τεχνικος διευθυντης ειναι το 4 ,5,6 τοτε ειναι πασιφανες οτι κερδιζει το μαρκετινγκ με απιστευτη χαρα θα εκανα αυτο σε ενα υπευθυνο μαρκετινγκ :box: :box: :box: :box: :box: :box: :box: χε χε χε χε αααα παρε ακομα μια :box: ........ πχ η ωμεγα εκανε το κοαξιαλ δεν το ειδα να το διαφημιζουν οσο θα επρεπε μια μεγαλη κενοτομια μαλλον γιατι οι του μαρκετινγκ δεν καταλαβαν τι ειναι αυτο και τι κανει αρα πως να το διαφημισουν οποτε δωστο στον χ διασημο να το φορεση και ολα καλα το ιδιο και αλλες εταιρειες Σεικο με το σπρινκ ντραιβ Πατεκ με τον τροχο απο σιλικονη (αν και διαφωνω με το συγκεκριμενο υλικο αλλα δεν παυει να ειναι μια καινοτομια σημαντικη ) θα μπορουσα να μιλαω ωρες για αυτο το θεμα αλλα εκνευριζομαι απιστευτα :box: :box: :box: :box: :box: :box: :box: οποτε θα σταματησω εδω x: x: x: x:
Αντώνη είναι σαφές ότι για να εκφέρει γνώμη κάποιος θα μπορούσε ακόμη και να μην έχει καν ρολόι. Το ίδιο ισχύει Κώστα και για να κρίνει. Απλά αυτά που διάβασα εγώ παραπάνω δεν είναι κρίσεις, ούτε γνώμες.

Είναι αφορισμοί και αδυναμία να καταλάβουμε ότι η δική μας στάση δεν αφορά την υφήλιο, ούτε μπορούμε να μιλάμε τόσο απόλυτα, όταν εμφανώς δεν γνωρίζουμε το θέμα σφαιρικά.

Για το λόγο αυτό και ρώτησα ποια ρολόγια έχει (ή έστω ποιό) για να αποδείξω ότι ακόμη και όλοι οι καταναλωτές να ήταν σαν τον ΠΑΡΑΞΕΝΟ τόσο σίγουροι ότι το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η καινοτομία, πάλι θα την πάταγαν τα εργοστάσια αν τους άκουγαν γαιτί στην πράξη δεν αγοράζουν καινοτόμα ρολόγια, αλλά όταν έρχεται η ώρα να βάλουν το χέρι στην τσέπη αγοράζουν συντηρητικά

Τα περί κοινωνικής επιφάνειας και οικονομικής είναι λαικισμός γιατί τα ζητήματα της καινοτομίας, μόδας, εξωτερικής εμφάνισης, εμπλοκής επωνύμων σταρ κλπ, μπορούμε εξίσου να το συζητήσουμε για ακριβά και για φτηνά ρολόγια. Άρα δεν το έθεσα ελιτίστικα, αλλά σε κάθε περίπτωση.

Ενδεικτικό είναι ότι ο ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ με ρωτάει τι με συγκινεί εμένα, αφού προφανώς δεν αντιλαμβάνεται ότι και εγώ όπως και αυτός είμαι ένας από τους 7 δισεκατομμύρια πιθανούς αγοραστές ενός ρολογιού, οπότε η προσωπικές μου προτιμήσεις δεν έχουν αξία στη συζήτηση αυτή. Εδώ προσπαθούμε (τουλάχιστον εγώ προσπαθούσα) να εντοπίσουμε το τι είναι μάρκετινγκ και τι "καθαρή" ωρολογοποιία, αλλά και να προσδιορίσουμε την ανάμειξη και τον τρόπο παρέμβασης του μάρκετινγκ στην παραγωγή ρολογιών.

Επίσης εμένα με ενοχλεί κάποιος που είναι ωρολογοποιός να θέλει να δείρει τους υπεύθυνους μάρκετινγκ, σοβαρά ή για πλάκα, χωρίς τους οποίους η παραγωγή ρολογιών θα ήταν ελάχιστη και αυτό θα είχε αρνητικό αποτέλεσμα και στην δουλειά του. Χωρίς διαφήμιση και μάρκετινγ δεν υπάρχει βιομηχανια. Και η ωρολογοποιία είναι βιομηχανία. Σε όσους δεν αρέσει, στον Journe.

Ως ωρολογοποιος πως εξηγεί το γεγονός ότι η εταιρεία που μοιάζει να έχει το πιο δυνατό και πλούσιο μάρκετινγκ, η Hublot, έχει μηδενικές επιστροφές προβληματικών μηχανισμών;

Βρίσκει ο ίδιος από την εμπειρία του ότι οι εταιρείες χωρίς μάρκετινγκ (αλήθεια ποιές είναι αυτές;) έχουν καλύτερα μηχανικά ρολόγια;

Αναφέρει το Co Axial ως και δική του επιλογή ποιοτικού και καινοτόμου ρολογιού. Πιστεύει ότι όταν ο Biver (πάλι αυτός ο μαρκετίστας) έβαλε το Co Axial στα Ω, δεν ήταν μια κίνηση του μαρκετινγκ; Και γιατί συνέβη αυτό 25 χρόνια μετα την ανακάλυψη του G. Daniels;

Και ερχόμαστε στο σχόλιο του Κώστα:

"και οι δικες σου αποψεις Κωστη οπως και να το κανεις ειναι μονομερεις και απο την οπτικη γωνια του ειδικου δημοσιογραφου, εκδοτη η εστω γνωστη του
χωρου..."

Το "έστω" είναι χαριστικό; Είναι υποχώρηση; Ή είμαι γνώστης;

Τώρα για το υπόλοιπο. Έχει κανείς την εντύπωση ότι μεταφέρω τις προσωπικές μου εικόνες και σκέψεις, όπως ο καθένας κάνει; Στα αυτοκίνητα ναι. Στα ρολόγια όμως όχι. Έχω μιλήσει με όλους τους σημαντικούς Προέδρους και ωρολογοποιούς και από το πρώτο ήδη ποστ του τόπικ λέω συμπτωματικά, ότι μόλις έμαθα για το ρολόι με φόρτιση κουρδίσματος 41 ημερών (το ξέρει κάποιος άλλος ποιό είναι; Άρα κατ' αρχάς δεν έχουμε και την ίδια ποσότητα και βάθος πληροφοριών και είναι φυσικό), τηλεφώνησα σε κάποιους φίλους μεγάλους ωρολογοποιούς και τους ρώτησα στα γαλλικά "t'in toute?" (δηλαδή στα γιαννιώτικα τι είναι ετούτο;) και μετά έγραψα αυτό που μου είπαν ότι δηλαδή είναι μάρκετινγκ και γιατί είναι μάρκετινγκ και όχι επίτευγμα της τεχνολογιας. Δεν νομίζω ότι αν ψάξεις τα φόρουμ σε όλο τον κόσμο θα βρεις κάποιον που να το γράψει. Οι "γνώστες που ψαχουλεύουν" αγαπητέ Κώστα θα την φάνε την μπανανόφλουδα μέχρι κάτω... Και να θυμόμαστε πάντα ότι εγώ κινδυνεύω να χάσω έναν διαφημιζόμενο και όμως το γράφω, ενώ οι υπόλοιποι "αγνοί" δεν το γράφουν, ενώ δεν θα έχαναν τίποτα.

Δεν είμαι λοιπον Κώστα μου "ένας δημοσιογράφος". Είμαι ο Κωστής. Καθημερινά εκτίθεμαι γράφοντας για ρολόγια εδώ και 15 χρόνια, χιλιάδες κείμενα. Δεν είμαι ο ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ να μη με ξέρει κάποιος σε βάθος χρόνου. Άρα ή είμαι μονομερής, ή δεν είμαι. Αλλά με επιχειρήματα. Αν είμαι μονομερής θα φαινόταν. Θα έλεγα σε όλους τι θα πρέπει να αγοράσουν. Κοίτα λίγο τα ποστ μου. Τι είπα στο παιδί που σκεφτόταν το Hublot; Του είπα τι να πάρει; Του εξήγησα τι είναι και τι διαφορές έχει με τα άλλα.

Μπορεί ο καθένας να δει στο περιοδικό μου στο εξώφυλλο ρολόγια εταιρειών που δεν διαφημίστηκαν ποτε και να συμπεράνει άν είμαι μονομερής ή κάτι άλλο.

Σήμερα συμμετέχω σε συζητήσεις με ανθρώπους του χώρου που βρίσκονται υψηλότερα από τους Προέδρους για το μέλλον της ωρολογοποιίας, αφού όλα θα αλλάξουν τα επόμενα χρόνια. Είναι φυσικό να έχω μια θεωρηση των πραγμάτων πολύπλευρη.

Πριν ασχοληθώ με τα ρολόγια δούλευα στη διαφήμιση.

Τα περιοδικά μου περιέχουν αλήθειες που κανείς δεν τολμάει να πει στο χώρο.

Ποιο περιοδικό ή ποιο φόρουμ έβαλε τους 10 μεγαλύτερους ωρολογοποιούς στον κόσμο να πουν ότι ο χρονογράφος είναι πιο δύσκολος από το tourbillon στην κατασκευή; Στο WOW, το είπαν οι: G. Daniels, P. Dufour, P. Buclin, C. Selmoni, G. Papi, J.P. Musy, C. Laurrent, P.M. Golay, G. Genta και στο επόμενο το λέει ο F. Muller και ο πιο σημαντικός άνθρωπος στον χώρο της ωρολογοποιίας.

ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ, ή σου φαίνεται ότι χάρηκαν οι πελάτες μου που έγραψα ότι τα ρολόγια που πουλούν 150.000 δεν είναι τελικά και τόσο δύσκολα στην κατασκευή; Έχω λοιπόν αποδείξει ότι ξέρω και να αντιμετωπίζω τα θέματά μου αντικειμενικά και τα γνωρίζω πολύπλευρα.

Ένοχλήθηκα από κάποια σχόλια και θα αναγκαστώ να θυμίσω κάποια πράγματα.

Γράφει ο Δημήτρης

"στο τέλος αυτό που καθορίζει το πως θα πάνε οι πωλήσεις μιας μάρκας δε καθορίζονται από τους ωρολογοποιούς ή τους δημοσιογράφους (δεν διαβάζουν όλοι, ακόμα και οι συλλέκτες συνεχώς περιοδικά) αλλά από τη μάζα που θα πάρει κάτι που απλά αρέσει."

Όταν ξεκίνησα να ασχολούμε με τα ρολόγια το 1995 στην Ελλάδα ήταν γνωστές λίγες εταιρείες. Οι Rolex, Cartier, Bulgari, VC. TAG.

Αυτό δεν ήταν διεθνές πρόβλημα γιατί στην Γερμανία για παράδειγμα το Reverso πούλαγε περισσότερα από τα Rolex και στην Γαλλία, η JLC ήταν 2η δημοφιλής εταιρεία μετά την Cartier.

Εδώ την γνώριζαν ελαχιστοι και ο τα καταστήματα την θεωρούσαν πρόβλημα. Η IWC ήταν παντέλως άγνωστη.

Χρειάστηκαν δεκάδες άρθρα και παρουσιάσεις στην Very Important Watches, για να αποκτήσει φίλους στην Ελλάδα και να γίνει επιπλέον και μόδα. Χρειάστηκε να μιλάω εγώ συνέχεια για το Reverso και να με κοιτούν με μισό μάτι οι υπόλοιποι πελάτες μου εισαγωγείς ρολογιών.

Ποιά ήταν η "ΜΆΖΑ" που ανέδειξε την IWC; Την JLC. την αγάπησε ο Στέφανος ή οι υπόλοιποι από τις ΜΑΖΕΣ που μαζεύτηκαν στο Σύνταγμα να διαδηλώσουν υπέρ των ποιοτικών ρολογιών ή από τη δουλειά μου; Έγραψα το πρώτο μου άρθρο για το tourbillon, το Antiqurorum, τον Philippe Dufour, τον Kurt Klauss, τον Paul Buclin, τον Svend Andersen, τον Antoine Preziuso το 1998. Το 1999, 10.000 επισκεπτες της VIW Millennium τους γνώρισαν από κοντά. Στην ίδια έκθεση έγινε η πρώτη επιτυχημένη για τη χώρα μας συλλεκτική έκδοση ρολογιού (πουλήθηκαν 100 Franck Muller με την ελληνική σημαία σε 3 ημέρες). Ποιά μάζα τα ήξερε όλα αυτά τότε; Έβαζα από ένα Roger Dubuis σε κάθε Ώρες Status επί 4 χρόνια και έκανε η εταιρεία την εμφάνισή της στην VIW χωρίς καν να έχει αντιπρόσωπο στην Ελλάδα. Έβαλα τον Richard Mille στο εξώφυλλο του Ώρες την πρώτη χρονιά που εμφανίστηκε, ενώ δεν ήταν διαφημιζόμενος και το περιοδικο δεν ήταν δικό μου και ήρθε στην VIW και εξέθεσε μετά λίγα χρόνια χωρίς να έχει αντιπρόσωπο. Αν ερχόσασταν στην VIW θα είχατε γνωρίσει τον υπέροχο Alain Silberstein τον JF Ruchonnet, τον Dufour, τον Andersen, τον Halter, τον Lederer (αυτόν που έχει τα BLU), τον Preziuso. Θα είχατε δει το Antiquorum με τον Lemenager τον σημαντικότερο εκτιμητή του.

Αυτές οι παρουσιες όπως καταλαβαίνετε δεν μου έφεραν χρήματα. Μου στοίχισαν. Και όλα αυτά τα έκανα γιατί πιστεύω ότι μέσα από ατους τους ανθρώπους μπορεί κανείς να αγαπησει και να εκτιμήσει την αξία του μηχανικού ρολογιού. Επένδυσα στο να προσεγγίσει και να αγαπήσει περισσότερος κόσμος το ρολόι στην χώρα μας. Να δει ότι σημαντικότερο υπάρχει.

Δεν ήξερα ότι αυτο θα γινόταν αυτόματα μια ημέρα μέσω των μαζών...

Νομίζω ότι έγραψα πολλά και στην Ελλάδα πάντα παρεξηγείσαι εύκολα.

Απλά με ενοχλεί ότι πάντα υπήρχαν άνθρωποι που με φασιστική νοοτροπία, κατηγορούσαν την δημοκρατικότατη διαδικασία του μάρκετινγκ, θεωρώντας το καταναλωτικό κοινό χαιβάνια και μη γνωρίζοντας αυτό που ξέρει ο καθένας που δουλεύει σε αυτή τη δουλειά. Ο πελάτης είναι αυτός που καθορίζει την αγορά. Η πώληση προιόντων είναι μια καθαρά δημοκρατική διαδικασία που διέτεται βέβαια από τους νόμους της αγοράς, αλλά έχει ως επίκεντρο τον καταναλωτή.

Φιλικά

Κωστής

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 07, 2010 10:09 pm
από eisenberg
Κωστη μου η πορεια σου στο χωρο ειναι λιγο πολυ γνωστη και αναγνωρισμενη σε οσους ασχολουνται με το ρολοι κι εγω προσωπικα εχω δηλωσει πολλακις οτι ειμαι φαν της δουλειας σου και της πενας σου.
Απο κει και περα ομως εδω ειναι ενα φορουμ οπου ο καθενας μπορει να εκφρασει τη γνωμη του ελευθερα πανω στο αντικειμενο.Αν ο φιλος ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ-του οποιου η γνωμη για μενα εχει βαρυτητα διοτι ειναι και αυτος επαγγελματιας του χωρου και ξερει πολλα πραγματα απο την καλη και την αναποδη-λεει αστεια ή σοβαρα οτι σιχαινεται το μαρκετιγκ στην ωρολογοποιια ειναι δικαιωμα του.Αποψη του και απολυτως σεβαστη οπως και η δικη σου αποψη.Μη ξεχναμε οτι ωρολογοποιια υπηρχε και ηκμαζε αιωνες πριν το μαρκετιγκ,το οποιο τα νεωτερα χρονια εχει μπει τοσο δυνατα και εχει αλλαξει τις συσχετισεις στο χωρο.

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 07, 2010 10:48 pm
από Megalos
αγαπητε Κωστη, κατ΄αρχας θα πω οτι τα ανωτερω γραφομενα απο τον Θοδωρη τα συνυπογραφω σαν και δικα μου γραφομενα ...
αρα και η εκτιμηση στην εργασια σου και στην ιστορια σου ειναι δεδομενη...
οπως ομως και το δικαιωμα στο εκφραζεστε απο τον Παραξενο-ειδικα σαν ωρολογοποιος- αλλα και απο οποιοδηποτε μελος του φορουμ-αυτη εξ
αλλου ειναι η εννοια των φορουμ...
τωρα οσον αφορα την λεξη ''μονομερης'' που σε ενοχλησε πρεπει να καταλαβεις οτι δεν εχει την εννοια του ''μη αντικειμενικου'' αλλα οτι ειναι απο ''την δικη σου πλευρα''
οτι και αυτο να σημαινει.. και βεβαια εισαι γνωστης (το εστω δεν ειχε καποια υπονοια αμφισβητησης αλλα τονισμου) ..
Αληθεια σχετικα με την αντιπαραθεση αυτη :ha: θα ελεγα να δουμε απο τις ειδησεις στην ΕΡΤ το θεμα Διαγωνισμοι σχολικοι με θεμα Αντιλογια Επιχειρηματολογια ...
παρα πολυ ενδιαφερον
αντιγραφω απο το σχετικο λινκ του Υπουργειου Παιδειας

Αγώνες Επιχειρηματολογίας
Η αντιλογία συχνά συγχέεται με την ανούσια ανταλλαγή λεκτικών διαξιφισμών, με την εριστικότητα και την αυθάδεια. Ωστόσο, η συγκροτημένη και ευπρεπής ανταλλαγή απόψεων, η αντιπαράθεση επιχειρημάτων υπέρ και εναντίον μιας δεδομένης θέσης, συνεισφέρει συνήθως αποφασιστικά στην σφαιρικότερη αντιμετώπιση και τελικά στην πληρέστερη κατανόηση ενός ζητήματος. Παράλληλα, φέρνει τους συνδιαλεγόμενους πιο κοντά μεταξύ τους, παρέχοντας τους έναν κοινό χώρο επικοινωνίας στο επίπεδο του λόγου, μακριά από στείρες προκαταλήψεις και φανατισμούς.

Ο Σωκράτης, ο της πόλεως οίστρος, η αλογόμυγα δηλαδή που δεν άφηνε τους Αθηναίους συμπολίτες του να εφησυχάζουν, αλλά τους παρωθούσε διαρκώς προς τη συζήτηση και την κριτική θεώρηση των ζητημάτων, αποτέλεσε πρότυπο και σύμβολο γόνιμου "πνεύματος αντιλογίας". Όμως διαφορετικές μορφές αντιλογικής σκέψης βρίσκουμε επίσης στα έργα και άλλων μεγάλων πνευματικών μορφών της αρχαιότητας, όπως ο τραγικός ποιητής Ευριπίδης και ο ιστορικός Θουκυδίδης. Ίσως δεν θα ήταν υπερβολικό να πούμε ότι η αντιλογία αποτελεί ένα από τα θεμελιώδη συστατικά του πολιτισμού μας.

Η διοργάνωση αγώνων επιχειρηματολογίας (αντιλογίας) αποσκοπεί ακριβώς στην προώθηση και την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης των νέων, δίνοντάς τους την ευκαιρία να διαγωνιστούν μέσα σε ένα αυστηρά καθορισμένο πλαίσιο κανόνων. Οι κανόνες τους επιτρέπουν να αναπτύξουν τις ικανότητές τους στην λογική διάρθρωση των επιχειρημάτων, την πειθαρχημένη συνεργασία με τους συμπαίκτες τους και την με σεβασμό και κατανόηση κριτική των θέσεων της αντίπαλης ομάδας. Πρόκειται, φυσικά, για ένα εργαλείο ανάπτυξης της ελεύθερης κριτικής σκέψης, και όχι για όχημα προώθησης οποιωνδήποτε συγκεκριμένων απόψεων ή προσωπικών φιλοδοξιών.