Σελίδα 4 από 4

Re: Φινιρισμα-Αποδοση

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 16, 2009 1:48 pm
από omegasnik
Τεχνικός φυσικά και δεν είμαι, ΑΛΛΑ την 7750 δεν την αλλάζω με τίποτα σε θέμα ακρίβειας, αντοχής σε ΟΣΑ (αρκετά) ρολόγια τουλάχιστο την έχω εγώ!!!

@Wostep
συμφωνώ απόλυτα με το εξής: "Αυτά λεέι ο πάγκος μου αυτά λέω και εγώ"
προσωπικά σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που μοιράζεσαι μαζί μας τις ... κουβέντες σου με τον πάγκο σου!!!
:cheer: :good: :wistle:

Φιλικά
Νίκος

Re: Φινιρισμα-Αποδοση

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 16, 2009 1:55 pm
από marios_ch
Πιστεύω και εγώ ότι είναι πραγματικά σημαντικό να υπάρχουν άνθρωποι που να μοιράζονται μαζί μας αυτά που λέει ο πάγκος τους και δεν μιλάω για τον συγκεκριμένο κύριο...!!!! Είναι καλό να ακούμε αυτά που πρέπει να λέγονται και όχι τους μύθους που επικρατούν...!!!!

Re: Φινιρισμα-Αποδοση

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 21, 2018 9:13 pm
από Argo98
Ωραία αυτά τα παλιά θέματα!!!

Re: Φινιρισμα-Αποδοση

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 21, 2018 10:41 pm
από Megalos
Argo98 έγραψε:Ωραία αυτά τα παλιά θέματα!!!
πραγματι Βασιλη ... ορισμενες φορες δεν πιστευεις ποσο σημαντικα και ομορφα θεματα εχουμε στο φορουμ μας :rose

Re: Φινιρισμα-Αποδοση

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 22, 2018 2:48 am
από astra4u
...αν κατάλαβα.... το θέμα φινιρίσματος και γυαλίσματος ενός μηχανικού ρολογιού, μειώνει τις τριβές κινούμενων μερών.

Η άποψή μου, που δεν είναι άποψή μου αλλά εφαρμογή από βελτιωτές μηχανών αυτοκινήτων λέει πως στο κύλινδρο γίνονται κάποιες γραμμές στο ρεκτιφιέ του για να "κρατάει" το λάδι για τη λίπανσή του και κατ΄επέκταση και τη μείωση της θερμοκρασίας του ενώ αντιθέτως, όταν αυτος γυαλίσει τότε ο μηχανικός τον μετράει και αν τον δει οβάλ τον δίνει στο ρεκτιφιέ, αν δεν τον δει οβλαλ με ντουκόχαρτο ασχολείται ο ίδιος για να σχηματίσει αυτές τις γραμμώσεις.
Παλαιότερα, σε βελτιωσεις έπιαναν στροφάλλους και γυάλιζα τα αυτιά τους ώστε όταν βουτάνε στη λεκάνη του κάρτερ να μειώνονται οι τριβές και μείωση απόδοσης. Με την πάροδο ετών αποδείχθεικε πως αυτό είναι λάθος καθως ο στρόφαλλος δεν κρατούσε λάδια στα αυτιά του με αποτέλεσμα αυξημένες τοπικές θερμοκρασίες.
Παλαιότερα, γυαλιζαν τους αυλούς στο καπάκι ώστε το μείγμα να μην συναντά αντιστάσεις κατά την εισαγωγή του στον κύλινδρο και εξαγωγή του ως καυσαέριο από τον κύλινδρο. Και αυτό διαψεύστηκε και γίνονται γραμμώσεις ωστε να έχει ομαλότερη ροή και καλύτερη ψύξη.... ενώ στα αγωνιστικά που απ' τους οδηγούς αφαιρούνται τα τσιμουχάκια βαλβίδων κάνουν σε αυτά "λουκάκι" που συγκρατεί το λάδι....

Άρα μήπως η υπερβολή στο γυάλισμα δεν βοηθάει το αποτέλεσμα της λίπανσης ΚΑΙ στα ρολόγια? Γιατί η μηχανική έχει κοινους παρονομαστές για κάθε μηχανή με μεταλλικά εξαρτήματα και λίπανση.

Re: Φινιρισμα-Αποδοση

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 22, 2018 12:33 pm
από Argo98
Megalos έγραψε:
Argo98 έγραψε:Ωραία αυτά τα παλιά θέματα!!!
πραγματι Βασιλη ... ορισμενες φορες δεν πιστευεις ποσο σημαντικα και ομορφα θεματα εχουμε στο φορουμ μας :rose
Το ξέρω Κώστα!! :smile: :cheer:
Στο συγκεκριμένο θέμα μου άρεσε πολύ αυτό που άκουσα για την 7750 και ιδίως από ειδικό του χώρου!

Re: Φινιρισμα-Αποδοση

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 22, 2018 8:36 pm
από Megalos
astra4u έγραψε:...αν κατάλαβα.... το θέμα φινιρίσματος και γυαλίσματος ενός μηχανικού ρολογιού, μειώνει τις τριβές κινούμενων μερών.

Η άποψή μου, που δεν είναι άποψή μου αλλά εφαρμογή από βελτιωτές μηχανών αυτοκινήτων λέει πως στο κύλινδρο γίνονται κάποιες γραμμές στο ρεκτιφιέ του για να "κρατάει" το λάδι για τη λίπανσή του και κατ΄επέκταση και τη μείωση της θερμοκρασίας του ενώ αντιθέτως, όταν αυτος γυαλίσει τότε ο μηχανικός τον μετράει και αν τον δει οβάλ τον δίνει στο ρεκτιφιέ, αν δεν τον δει οβλαλ με ντουκόχαρτο ασχολείται ο ίδιος για να σχηματίσει αυτές τις γραμμώσεις.
Παλαιότερα, σε βελτιωσεις έπιαναν στροφάλλους και γυάλιζα τα αυτιά τους ώστε όταν βουτάνε στη λεκάνη του κάρτερ να μειώνονται οι τριβές και μείωση απόδοσης. Με την πάροδο ετών αποδείχθεικε πως αυτό είναι λάθος καθως ο στρόφαλλος δεν κρατούσε λάδια στα αυτιά του με αποτέλεσμα αυξημένες τοπικές θερμοκρασίες.
Παλαιότερα, γυαλιζαν τους αυλούς στο καπάκι ώστε το μείγμα να μην συναντά αντιστάσεις κατά την εισαγωγή του στον κύλινδρο και εξαγωγή του ως καυσαέριο από τον κύλινδρο. Και αυτό διαψεύστηκε και γίνονται γραμμώσεις ωστε να έχει ομαλότερη ροή και καλύτερη ψύξη.... ενώ στα αγωνιστικά που απ' τους οδηγούς αφαιρούνται τα τσιμουχάκια βαλβίδων κάνουν σε αυτά "λουκάκι" που συγκρατεί το λάδι....

Άρα μήπως η υπερβολή στο γυάλισμα δεν βοηθάει το αποτέλεσμα της λίπανσης ΚΑΙ στα ρολόγια? Γιατί η μηχανική έχει κοινους παρονομαστές για κάθε μηχανή με μεταλλικά εξαρτήματα και λίπανση.
Κωστα πιστευω οτι οι χαραξεις που γινονται σε φινιρισματα απο εταιρειες ( και δη ΥΩ) σιγουρα εχουν μελετηθει ωστε να εχουν αποτελεσματα ..

Re: Φινιρισμα-Αποδοση

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 22, 2018 8:48 pm
από astra4u
Megalos έγραψε:
astra4u έγραψε:...αν κατάλαβα.... το θέμα φινιρίσματος και γυαλίσματος ενός μηχανικού ρολογιού, μειώνει τις τριβές κινούμενων μερών.

Η άποψή μου, που δεν είναι άποψή μου αλλά εφαρμογή από βελτιωτές μηχανών αυτοκινήτων λέει πως στο κύλινδρο γίνονται κάποιες γραμμές στο ρεκτιφιέ του για να "κρατάει" το λάδι για τη λίπανσή του και κατ΄επέκταση και τη μείωση της θερμοκρασίας του ενώ αντιθέτως, όταν αυτος γυαλίσει τότε ο μηχανικός τον μετράει και αν τον δει οβάλ τον δίνει στο ρεκτιφιέ, αν δεν τον δει οβλαλ με ντουκόχαρτο ασχολείται ο ίδιος για να σχηματίσει αυτές τις γραμμώσεις.
Παλαιότερα, σε βελτιωσεις έπιαναν στροφάλλους και γυάλιζα τα αυτιά τους ώστε όταν βουτάνε στη λεκάνη του κάρτερ να μειώνονται οι τριβές και μείωση απόδοσης. Με την πάροδο ετών αποδείχθεικε πως αυτό είναι λάθος καθως ο στρόφαλλος δεν κρατούσε λάδια στα αυτιά του με αποτέλεσμα αυξημένες τοπικές θερμοκρασίες.
Παλαιότερα, γυαλιζαν τους αυλούς στο καπάκι ώστε το μείγμα να μην συναντά αντιστάσεις κατά την εισαγωγή του στον κύλινδρο και εξαγωγή του ως καυσαέριο από τον κύλινδρο. Και αυτό διαψεύστηκε και γίνονται γραμμώσεις ωστε να έχει ομαλότερη ροή και καλύτερη ψύξη.... ενώ στα αγωνιστικά που απ' τους οδηγούς αφαιρούνται τα τσιμουχάκια βαλβίδων κάνουν σε αυτά "λουκάκι" που συγκρατεί το λάδι....

Άρα μήπως η υπερβολή στο γυάλισμα δεν βοηθάει το αποτέλεσμα της λίπανσης ΚΑΙ στα ρολόγια? Γιατί η μηχανική έχει κοινους παρονομαστές για κάθε μηχανή με μεταλλικά εξαρτήματα και λίπανση.
Κωστα πιστευω οτι οι χαραξεις που γινονται σε φινιρισματα απο εταιρειες ( και δη ΥΩ) σιγουρα εχουν μελετηθει ωστε να εχουν αποτελεσματα ..
Συμφωνώ! δεν μπορεί να δουλέψει κάτι εντελώς λείο έχοντας σωστή λίπανση.