Κλασσικά αυτοκίνητα

Για τα αυτικικηντα -μηχανες αλλα και αεροπλανα
Απάντηση
Σιδ.Σταυρος
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 11, 2017 5:25 pm
Τοποθεσία: Αθήναι
Has thanked: 133 times
Been thanked: 299 times
Επικοινωνία:

Re: Κλασσικά αυτοκίνητα

Δημοσίευση από Σιδ.Σταυρος »

https://www.filpafederation.gr/%ce%b4%c ... %b5%cf%82/

Ενα τετοιο ιστορικο αμαξι σε κινηση πολης ειναι θεμα ημερων να παθει ζημια.
οι ασφαλιστικες για παλαια αυτοκινητα 20ετιας δεν αναγνωριζουν καν να μπει νεο ανταλλακτικο,τι θα γινει αμα π.χ περασει stop και χτυπησει καποιος εναν τετοιο αμαξι;
Τι προδιαγραφες ρυπων σε ΚΤΕΟ να περασει ενα αμαξι 70+ χρονων με καρμπυρατερ της εποχης;
These users thanked the author Σιδ.Σταυρος for the post:
Megalos (Σάβ Ιουν 08, 2024 11:12 pm)
Rating: 7.69%
Το Blog μου: http://Pipe-smoke.blogspot.com
Kαναλι στο Youtube: http://tinyurl.com/p3lzsuk
Άβαταρ μέλους
Giorgos_I
Δημοσιεύσεις: 381
Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2024 11:40 pm
Has thanked: 136 times
Been thanked: 453 times

Re: Κλασσικά αυτοκίνητα

Δημοσίευση από Giorgos_I »

...να προσθέσω πχ, ότι αυτά τα οχήματα, είχαν γρασσαδόρους σε πολλά σημεία, μια και τότε τα τεφλόν και τα silent blocks ήταν ακόμα αδημιούργητα.

Αυτοκίνητα σαν πχ τον Σκαραβαίο, είχαν φίλτρο αέρος με λάδι, ( κυκλωνικό ), και 8 γρασσαδόρους στην εμπροσθία ανάρτηση / κατεύθυνση.

Και αλλαγές λαδιών σε κάποια άλλα, κάθε 2.500 χιλιόμετρα.

Για ρυθμίσεις τροφοδοσίας δεν το συζητάμε καν, όταν είχαν συστήματα βαρύτητας και τα μίγματα ήταν ........ότι λάχει, Εξ ού και οι αποδόσεις, πχ στο παράδειγμα του Ford A, κινητήρας 3,3 λίτρα, απόδοση ........40 ίπποι.

Για τιμόνια και αναρτήσεις, δεν το συζητάμε, απόγονοι αμαξών.
These users thanked the author Giorgos_I for the post:
Megalos (Σάβ Ιουν 08, 2024 11:12 pm)
Rating: 7.69%
Απάντηση