https://www.filpafederation.gr/%ce%b4%c ... %b5%cf%82/
Ενα τετοιο ιστορικο αμαξι σε κινηση πολης ειναι θεμα ημερων να παθει ζημια.
οι ασφαλιστικες για παλαια αυτοκινητα 20ετιας δεν αναγνωριζουν καν να μπει νεο ανταλλακτικο,τι θα γινει αμα π.χ περασει stop και χτυπησει καποιος εναν τετοιο αμαξι;
Τι προδιαγραφες ρυπων σε ΚΤΕΟ να περασει ενα αμαξι 70+ χρονων με καρμπυρατερ της εποχης;
Κλασσικά αυτοκίνητα
-
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 11, 2017 5:25 pm
- Τοποθεσία: Αθήναι
- Has thanked: 137 times
- Been thanked: 321 times
- Επικοινωνία:
Re: Κλασσικά αυτοκίνητα
- These users thanked the author Σιδ.Σταυρος for the post:
- Megalos (Σάβ Ιουν 08, 2024 11:12 pm)
- Rating: 7.69%
- Giorgos_I
- Δημοσιεύσεις: 539
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2024 11:40 pm
- Has thanked: 205 times
- Been thanked: 759 times
Re: Κλασσικά αυτοκίνητα
...να προσθέσω πχ, ότι αυτά τα οχήματα, είχαν γρασσαδόρους σε πολλά σημεία, μια και τότε τα τεφλόν και τα silent blocks ήταν ακόμα αδημιούργητα.
Αυτοκίνητα σαν πχ τον Σκαραβαίο, είχαν φίλτρο αέρος με λάδι, ( κυκλωνικό ), και 8 γρασσαδόρους στην εμπροσθία ανάρτηση / κατεύθυνση.
Και αλλαγές λαδιών σε κάποια άλλα, κάθε 2.500 χιλιόμετρα.
Για ρυθμίσεις τροφοδοσίας δεν το συζητάμε καν, όταν είχαν συστήματα βαρύτητας και τα μίγματα ήταν ........ότι λάχει, Εξ ού και οι αποδόσεις, πχ στο παράδειγμα του Ford A, κινητήρας 3,3 λίτρα, απόδοση ........40 ίπποι.
Για τιμόνια και αναρτήσεις, δεν το συζητάμε, απόγονοι αμαξών.
Αυτοκίνητα σαν πχ τον Σκαραβαίο, είχαν φίλτρο αέρος με λάδι, ( κυκλωνικό ), και 8 γρασσαδόρους στην εμπροσθία ανάρτηση / κατεύθυνση.
Και αλλαγές λαδιών σε κάποια άλλα, κάθε 2.500 χιλιόμετρα.
Για ρυθμίσεις τροφοδοσίας δεν το συζητάμε καν, όταν είχαν συστήματα βαρύτητας και τα μίγματα ήταν ........ότι λάχει, Εξ ού και οι αποδόσεις, πχ στο παράδειγμα του Ford A, κινητήρας 3,3 λίτρα, απόδοση ........40 ίπποι.
Για τιμόνια και αναρτήσεις, δεν το συζητάμε, απόγονοι αμαξών.