Κλασσικά αυτοκίνητα
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43127
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40279 times
- Been thanked: 8757 times
Re: Κλασσικά αυτοκίνητα
ευχαριστουμε πολυ Κωνσταντινε για τις πληροφοριες ...
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
-
- Δημοσιεύσεις: 2290
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 30, 2010 8:03 pm
- Has thanked: 1800 times
- Been thanked: 1008 times
Re: Κλασσικά αυτοκίνητα
Μπραβο ρε Νικολακι ειδαμε ωραιες αντικες,οπως βλεπουμε και τα ωραια βιντατζ ρολογια που μας δειχνεις.
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43127
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40279 times
- Been thanked: 8757 times
Re: Κλασσικά αυτοκίνητα
Κωνσταντινε για πες με λιγα λογια σε τι αλλαξε εν σχεσει με το παρελθον για τις αντικες ?VC222 έγραψε: ↑Πέμ Ιούλ 20, 2023 8:14 pm Yπάρχουν στο Ιντερνετ, π.χ. εδω:
https://www.newsauto.gr/news/oristiko-a ... s-antikes/
Απαιτείται διαγραφή από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που σημαινει ότι ΔΕΝ μπορει να ταξινομηθεί ποτέ ξανά σαν κανονικο ΙΧ...αλλά τουλάχιστον θα μπορεί να κυκλοφορεί κανονικά (με λογικα τέλη ευτυχως, ΚΤΕΟ κάθε έτος και ελπίζοντας να βρεις ασφαλιστική Εταιρεία που να το ασφαλίζει...)
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
- VC222
- Δημοσιεύσεις: 728
- Εγγραφή: Σάβ Οκτ 31, 2009 11:52 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 325 times
Re: Κλασσικά αυτοκίνητα
Άλλαξε το θέμα της ταξινόμησης, τα τέλη και η υποχρέωση για ΚΤΕΟ. Βέβαια ας δούμε πως πρακτικά θα γίνουνε όλα αυτά, φαντάζομαι σε 2-3 χρόνια θα δείξει τι θα (έχει) εφαρμοστεί και πως...
- Giorgos_I
- Δημοσιεύσεις: 537
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2024 11:40 pm
- Has thanked: 201 times
- Been thanked: 759 times
Re: Κλασσικά αυτοκίνητα
Ακομα μια φορά, οι αποφάσεις οδηγούν σε καταστάσεις, που ατυχώς δεν θα είναι υπέρ του ιστορικού αυτοκινήτου. Οδηγούν στο να έχουμε οχήματα "βιτρίνας" που θα μεταφέρονται με γερανό στα σημεία επίδειξης, και θα αποσύρονται μετά ξανα στις αποθήκες. Οι αιτίες ? Πολλές.
Εκείνο το ΚΤΕΟ ειδικά, είναι για γέλια. Ενα ιστορικό όχημα, κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα ετησίως, άρα, η φθορά είναι μηδαμινή. Οπότε, ο έλεγχος αυτήν την χρονια, ισχύει και για την επόμενη. Τι είναι ? Ντομάτα να σαπίσει
Και οι μηχανικοί που έχουν ασχοληθεί για να το αναστήσουν, προφανώς και έχουν καλύτερη γνώση του συγκεκριμένου από ότι έχει ο τυχαίος ελεγκτής του ΚΤΕΟ. Αρα, σε τι αποσκοπεί ο ετήσιος έλεγχος ? Ετησίως ελέγχονται τα επαγγελματικά οχήματα δημοσίας χρήσης, που γράφουν χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως. Ρωτήστε ένα φορτηγό, ή ένα ταξί πόσα χιλιόμετρα γράφει ετησίως, όντας και συνεχώς στον δρόμο, αρα η μη ανταπόκριση στις προδιαγραφές μπορεί να ενέχει κινδύνους.
Σε μερικά από αυτά τα ιστορικά, έχουν επενδυθεί πολλά λεφτά και πάρα πολλές ώρες εργασίας. Ανταλλακτικά έχουν έρθει από ειδικους εμπόρους / κατασκευαστές του εξωτερικου, οι επισκευές και οι αναπαλαιώσεις έχουν πάρει χρόνο έρευνας για να είναι το αποτέλεσμα σωστό. Αλλά, θα ελέγξει το ΚΤΕΟ την .............ποιότητα. Και ..........ετησίως. Ειναι για γέλια.
Και πως θα ελέγξει ο ΚΤΕΟ'ς τα μηχανικά φρένα ενός αυτοκινήτου ? Πως θα ελέγξει τις αναρτήσεις φύλλων σούστας ?
Μιλάμε για γελοιότητες.
Κάθε 'ενα από αυτά τα μοντελα, έχουν τεχνολογία εποχής. Το ΚΤΕΟ, σε γενικές γραμμές, έχει τυποποιημένους ελέγχους, που δοκιμάζουν τα διάφορα υποσυστήματα - αναρτήσεις - φρένα - φωτιστικά, με συνθήκες πέρα των φυσιολογικών συνθηκών λειτουργίας.
Στα δικά μας μοντέρνα καθημερινά, μετά τον ελεγχο, πρέπει να ξαναπατήσουμε τα φρένα μας που "σκαβονται" από την βιαιότητα του ελέγχου, για να πω το πιο απλό.
Θα αντέχει ένα ιστορικό αυτόν τον βιασμό, ετησίως, όταν σε όλη του την ζωή στην κυριολεξία δεν έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη ?
Σταματώ εδώ, γιατί θα με .....αποτάξουν
Εκείνο το ΚΤΕΟ ειδικά, είναι για γέλια. Ενα ιστορικό όχημα, κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα ετησίως, άρα, η φθορά είναι μηδαμινή. Οπότε, ο έλεγχος αυτήν την χρονια, ισχύει και για την επόμενη. Τι είναι ? Ντομάτα να σαπίσει
Και οι μηχανικοί που έχουν ασχοληθεί για να το αναστήσουν, προφανώς και έχουν καλύτερη γνώση του συγκεκριμένου από ότι έχει ο τυχαίος ελεγκτής του ΚΤΕΟ. Αρα, σε τι αποσκοπεί ο ετήσιος έλεγχος ? Ετησίως ελέγχονται τα επαγγελματικά οχήματα δημοσίας χρήσης, που γράφουν χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως. Ρωτήστε ένα φορτηγό, ή ένα ταξί πόσα χιλιόμετρα γράφει ετησίως, όντας και συνεχώς στον δρόμο, αρα η μη ανταπόκριση στις προδιαγραφές μπορεί να ενέχει κινδύνους.
Σε μερικά από αυτά τα ιστορικά, έχουν επενδυθεί πολλά λεφτά και πάρα πολλές ώρες εργασίας. Ανταλλακτικά έχουν έρθει από ειδικους εμπόρους / κατασκευαστές του εξωτερικου, οι επισκευές και οι αναπαλαιώσεις έχουν πάρει χρόνο έρευνας για να είναι το αποτέλεσμα σωστό. Αλλά, θα ελέγξει το ΚΤΕΟ την .............ποιότητα. Και ..........ετησίως. Ειναι για γέλια.
Και πως θα ελέγξει ο ΚΤΕΟ'ς τα μηχανικά φρένα ενός αυτοκινήτου ? Πως θα ελέγξει τις αναρτήσεις φύλλων σούστας ?
Μιλάμε για γελοιότητες.
Κάθε 'ενα από αυτά τα μοντελα, έχουν τεχνολογία εποχής. Το ΚΤΕΟ, σε γενικές γραμμές, έχει τυποποιημένους ελέγχους, που δοκιμάζουν τα διάφορα υποσυστήματα - αναρτήσεις - φρένα - φωτιστικά, με συνθήκες πέρα των φυσιολογικών συνθηκών λειτουργίας.
Στα δικά μας μοντέρνα καθημερινά, μετά τον ελεγχο, πρέπει να ξαναπατήσουμε τα φρένα μας που "σκαβονται" από την βιαιότητα του ελέγχου, για να πω το πιο απλό.
Θα αντέχει ένα ιστορικό αυτόν τον βιασμό, ετησίως, όταν σε όλη του την ζωή στην κυριολεξία δεν έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη ?
Σταματώ εδώ, γιατί θα με .....αποτάξουν
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43127
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40279 times
- Been thanked: 8757 times
Re: Κλασσικά αυτοκίνητα
πολυ σωστες παρατηρησεις Γιωργο μου ... ετσι οπως τα λες ειναι
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43127
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40279 times
- Been thanked: 8757 times
Re: Κλασσικά αυτοκίνητα
- Rating: 7.69%
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
- markosgr28
- moderator
- Δημοσιεύσεις: 12551
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 6:19 pm
- Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτης
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 5175 times
- Giorgos_I
- Δημοσιεύσεις: 537
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2024 11:40 pm
- Has thanked: 201 times
- Been thanked: 759 times
Re: Κλασσικά αυτοκίνητα
-
- Δημοσιεύσεις: 3101
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
- Has thanked: 6102 times
- Been thanked: 4365 times
Re: Κλασσικά αυτοκίνητα
Βάζω και εγώ μία Φιατάρα που είδα στο δημοτικό πάρκιγκ στο νησί την προηγούμενη εβδομάδα και πρέπει να το κυκλοφορεί, γιατί ξαναπέρασα μετά από μερικές μέρες και δεν ήταν εκεί. Δυστυχώς ήταν με άρωμα Σαχάρας και όχι στην καλύτερη κατάσταση για φωτογραφίες. Το κερασάκι, το λουκέτο στην τάπα βενζίνης.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk