Argo98 έγραψε:Γιωργο πολυ σωστό αυτο...βάζεις μια αλλη παράμετρο στην ουσία ,αυτή της παραπληροφόρησης,της οικειοποίησης από εταιρείες επιτευγμάτων άλλων κτλπ..πάρα πολυ σωστά παροτι εγω αυτό το προσπερνάω ..gep έγραψε:Δεν αντιλέγω καπετάνιε, απόδειξη ότι το moon το έχω στην συλλογή μου και μου αρέσει σαν ρολόι, αλλά η αλήθεια πρέπει να λέγεται για να μην υπάρχει παραπληροφόρηση και μία μόνο εταιρεία διεκδικεί αποκλειστικότητα εκεί που δεν υπάρχει. Και οι διαφημιστές είναι maître του είδους.captain έγραψε:Όλο το μάρκετινγκ όλων των εταιριών .... Βασίζεται σε ξεχωριστά καιι ιδιαίτερα γεγονότα .... Οπως η κατάκτηση της ποιο ψηλής κορυφής στην γη .... Ενα ταξίδι στο διάστημα ... Το πρωτο αδιάβροχο καταδυτικό ρολόι .... Κλπ
Γιατι να ειναι κακο αυτο ....;;;;
Καλά κάνει η Ωμεγα και το πουλάει ..... Το κανουν όλες οι εταιρείες ....!!!!
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Νομίζω οτι η Bulova πρόσφατα κέρδισε ενα δικαστήριο στην αμερικα σχετικά με το κείμενο που γραφει η Ωμεγα στο καπάκι του moonwatch......
Μιας και αυτη ειχε ρολόι που πηγε στο φεγγάρι ....!!!!!!