Σελίδα 2 από 7

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 05, 2010 6:27 pm
από dimRHO
η ROLEX είναι ο μάστερ του μαρκετινγκ. Απλά το έκανε τις σωστές εποχές με το σωστό τρόπο, και όχι φτιάχνοντας ανούσια ρολόγια, τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα.

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 05, 2010 8:15 pm
από VIWOW
Αγαπητέ Θοδωρή το marketing δεν επιβαρύνει μόνο το προιόν αλλά και το κάνει φθηνότερο, αφού βοηθάει στην διάδοση ενός προιόντος και συνεπως στη μεγαλύτερη παραγωγή του.

Ένα παράδειγμα είναι τα βιβλία. Όταν ήταν χειροποίητα κόστιζαν μια περιουσία. Το ίδιο και τα παπούτσια. Η μεγάλη παραγωγή που έχει ως απαραίτητη προυποθεση το marketing, ρίχνει το κόστος.

Φιλικά

Κωστής

ΥΓ. H Rolex δεν έχει σχέση με το marketing;

Και γιατί το Milgauss ή το Daytona το ψάχνεις με το μακαρόνι;

Απλά αυτό που έχετε αγνοήσει είναι η παρατήρησή μου, ότι όλα τα προιόντα έχουν marketing, το θέμα είναι να έχουν και ωρολογοποίία. Δηλαδή το marketing να πουλάει ρολόι και όχι αέρα. Και όταν λέω ρολόι δεν εννοώ μόνο μηχανή.

Και εκεί η Rolex σκίζει. Το marketing της πουλάει ρολόγια.

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 05, 2010 10:29 pm
από nomikosas
το εννοουσα με αυτη την εννοια που ειπες viwow οτι δηλαδη η rolex ειναι οντως βασισμενη στις δυναμεις της κ απλα προωθει τιμια το προιον της που κατα την γνωμη μου δεν ειναι υπερτιμημενο! Αλλες εταιριες ομως με διαφορα μαρκετιστικα τεχνασματα πουλανε αερα και οχι ρολοι κ μαλιστα σε υψηλη τιμη! :)

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 06, 2010 12:09 am
από Megalos
κατ'αρχας πολυ ενδιαφερο θεμα ανοιξες Κωστη..μπραβο.. και σωστες τοποθετησεις εκ μερους σου...
οντως ειναι πολλες φορες που το μαρκετινγκ πλασαρει υψηλοτερα ενα ρολοι απο οτι του αξιζει και το αντιστροφο, ενα ρολοι αξιας να μην
εκτιμαται λογω ελλειψις μαρκετινγκ και καταλληλης προβολης

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 06, 2010 12:10 am
από Megalos
dimRHO έγραψε:η ROLEX είναι ο μάστερ του μαρκετινγκ. Απλά το έκανε τις σωστές εποχές με το σωστό τρόπο, και όχι φτιάχνοντας ανούσια ρολόγια, τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα.
Δημητρη μου πολυ σωστος ....συνυπογραφω ... :sh:

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 06, 2010 12:12 am
από Megalos
StefMac έγραψε:
dimRHO έγραψε:η κατασκευή ενός σπιράλ ήταν αναγκαία για να αποκοπή από την αγορά της nivarox. Μια που θα το έφτιαχνε από την αρχή έπρεπε να είναι τουλάχιστον από παραμαγνητικά υλικά. Περισσότερο ανούσια βλέπω τα deep sea kai Yacht Master παρά το σπιράλ.
Θυμάσαι κανένα ρολόι σου ROLEX ή άλλη μάρκα να είχε μαγνητιστεί ποτέ ...???


Φιλικά,
Στέφανος.
ναι Στεφανε ..οπως σου ειπε και ο Δημητρης το επετειακο μου-το πρασινο- ειχε μαγνηστιστει απο τα κινητα που βρισκονταν κοντα του/μαζι του...
το πηγα στην Ρολεξ και το επιβεβαιωσε και το απομαγνητησε :slap:

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 06, 2010 4:47 am
από andreas
Ίσως να μην είναι φρόνιμο να συμμετέχω σε αυτή την συζήτηση καθοτι τυγχάνω αρκετά αδαής σε θέματα ωρολογοποιΐας με πολύ ρηχά και ανώριμα κριτήρια αλλά θα ήθελα να εκφράσω μία γενικευμένη γνώμη καθώς άνθρπωποι σαν και εμένα υπάρχουν πολλοί και είναι ο βασικός στόχος του μαρκετινγκ.

Θεωρώ λοιπόν ότι εξ ορισμού το μαρκετινγκ πουλάει αισθήσεις οι οποίες συνολικά δεν έχουν καμία σχέση με την ουσία του ρολογιού ...επομένως το μικρό ή μεγάλο αριστούργημα( ή το τερατούργημα) που κρύβεται μέσα στην κάσα του ρολογιού έρχεται σε δεύτερη και τρίτη μοίρα. Ομοίως έχω την αίσθηση ότι υπάρχει μία συντριπτική μειοψηφία ανθρώπων που είναι σε θέση να καταλάβουν, αξιολογήσουν και απολαύσουν επί της ουσίας ένα μηχανισμό .... για όλους τους υπόλοιπους (την πλειοψηφία) τον δρόμο της αγοράς τον στρώνει το μαρκετινγκ.... και τότε πάυει να ισχύει η ουσία ...δεν υπάρχει σωστό ή λάθος ....δεν θα πάω να δώσω 2.000ρικα να αγοράσω ένα glycine (που όταν το προφέρεις θυμίζει αντιβίωση) αλλά θα πάρω ένα omega!.. που το ακούμε χρόνια, το ξέρουμε, μας ξέρει, το φοράει και ο James, το ξέρει και ο δίπλα μας (άλλο θύμα) και ξέρει τι πληρώσαμε..... άλλοι πάλι ίσως αγοράσουν ένα λιγότερο ξακουστό brand αντλωντας απόλαυση από το δήθεν ψαγμένο και την αίσθηση του ότι τα "ακουμπήσαμε χοντρά" …με την ίδια λογική δηλαδή που θα δώσει κάποιος 1.500 ευρώ να πάρει ένα κομπολόι και όχι 20 ευρώ.... και ένα σωρό άλλα συμπλεγματικά κριτήρια τα οποία φυσικά οι εταιρείες γνωρίζουν πολύ καλά και καταφέρνουν με πολύ επιδέξιο τρόπο να μην απογοητεύσουν τους ειδήμονες αλλά και να ταΐζουν τους αδαείς (που είναι και ο βασικός όγκος της αγοράς)........ στο επιχείρημα δηλαδή ότι το τάδε χαρακτηριστικό του ρολογιού είναι μαρκετίστικο και άνευ ουσίας μπορεί ίσως να αντιταχθεί το επιχείρημα ότι η πολυπλοκότητα προσθέτει στην αξία .....ασχέτως του εάν θα μπορούσε να βρεθεί απλούστερη μηχανική λύση ή να παρακαμφθεί εντελώς.

.....δεν ξέρω εάν σε υψηλά βαλάντια με πενταφήφιες και εξαψήφιες αγορές διαφοροποιείται η κατάσταση αλλά μου φαίνεται ότι και εκεί εξαγοράζονται complications σε αισθήσεις και όχι σε μηχανισμούς.

Κοντολογίς φίλοι μου θα έλεγα ότι στο ερώτημα ωρολογοποιΐα – μαρκετινγκ ....."σημειώσατε 2".

Ζητώ συγνώμη για την φλυαρία και την γενικολογία απλά ¨παρέθεσα τον παραπάνω συλλογισμό με αφορμή την έρευνα αγοράς που έκανα για την αγορά ενός καινούριου ρολογιού και στην προσπάθεια μου να καταλάβω τι θέλω να αγοράσω και εάν καταλαβαίνω τελικά τι αγοράζω ..................και διαπίστωσα ότι όχι μόνον είμαι πολύ λίγος για να μπορέσω να κρίνω κάτι τέτοιο αλλά ότι θέλει πολύ μεράκι, αγάπη και ενασχόληση με την ωρολογοποιΐα γενικώς για να πεις ότι ξέρεις τι πήρες και γιατί το πήρες.....αναλογιζόμενος τα λεγόμενα του warren baffet (εάν θυμάμαι καλά) ότι «τιμή είναι αυτό που δίνεις και αξία είναι αυτό που παίρνεις» μου φάινεται ότι κυκλοφορούν πολλά ρολογια με πολύ υψηλή τιμή.

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 06, 2010 12:52 pm
από VIWOW
Αν και δηλώνεις άσχετος με τα ρολόγια, αποδεικνύεσαι σχετικός με τη ζωή και αυτό είναι το ζητούμενο για να μπορεί κανείς να σκεφτεί ένα ζήτημα που τον απασχολεί.

Γενικά έχεις δίκιο, απλά θα ήθελα να κάνω μια γενική παρατήρηση.

Το marketing δεν έρχεται να βρει λόγο ύπαρξης ενός ρολογιού που κάποιος ονειρεύτηκε ένα βράδυ και το κατασκεύασε μετά σύμφωνα με το όνειρό του.

Το marketing έρχεται να σχεδιάσει από την αρχή ένα προιόν και να του δώσει τα χαρακτηριστικά που ο marketeer θεωρεί ότι επιθυμεί ο καταναλωτής ή ότι λείπουν από την αγορά, ή ότι έκαναν άλλα ρολόγια επιτυχημένα.

Δεν είναι λοιπόν το marketing η τέχνη του να κάνουμε πλύση εγκεφάλου στον καταναλωτή ώστε να αγοράσει, αλλά η τέχνη του να βρούμε τι θα άρεσε στον καταναλωτή και μέσα από ποιές ενεργειες θα καταφέρουμε να φτάσουμε τα πολυβομβαρδισμένα με μηνύματα αυτιά του.

Από παλιά η διαφήμιση αρχικά και το marketing στη συνέχεια δέχτηκαν τα πυρά όλων. Όμως και τα δυο υπηρετούν τις ανάγκες των καταναλωτών. Πολλές φορές μας ενοχλούν γιατί δεν είμαστε σε θέση να παραδεχτούμε την ευτέλεια των αναγκών μας (κατά μεσο όρο πάντα, δεν μιλάμε προσωπικά, αλλά για τις μάζες των καταναλωτών).

Αυτή η απουσία ουσιαστικού ενδιαφέροντος για την ουσία της ωρολογοποιίας στο marketing καθρεφτίζει την απουσία ουσιαστικού ενδιαφέροντος για την ωρολογοποιία στον καταναλωτή. Έχω ακούσει και μιλήσει με χιλιάδες ανθρώπους για τα ρολόγια. 'Αγνή" και ουσιαστική σε βάθος αγάπη για τις μηχανές έχω δει σε ελάχιστους.

Γιατί θα πρέπει να ασχολείται μαζί τους το marketing της Ω, ή της TAG;

Αυτοι έτσι και αλλιώς θα καταλήξουν στον Dufour, ή στον Journe κλπ

Απλά να ξεκαθαρίσουμε ότι το marketing ασχολείται μαζί σου. Τι θέλεις, πως το θέλεις, γιατί το θέλεις. Δεν πάει κόντρα στο ρεύμα να επιβάλλει ανάγκες και συνήθειες/απόψεις που δεν υπάρχουν. Θα ήταν ανόητο.

Φιλικά

Κωστής

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 06, 2010 2:59 pm
από antonis_ch
VIWOW έγραψε:Δεν είναι λοιπόν το marketing η τέχνη του να κάνουμε πλύση εγκεφάλου στον καταναλωτή ώστε να αγοράσει, αλλά η τέχνη του να βρούμε τι θα άρεσε στον καταναλωτή και μέσα από ποιές ενεργειες θα καταφέρουμε να φτάσουμε τα πολυβομβαρδισμένα με μηνύματα αυτιά του.
Δυστυχως αυτο γινετε πλεον...η τεχνη του να βρουμε κατι καινοτομο εχει πλεον μπει στο περιθωριο και η τεχνη του να βρουμε τεχνικες να πουλησουμε τα παντα σε ολους εχει θεοποιηθεί και εξελιχτει σε απιστευτο βαθμο και αγοραζουμε ολοι μηδενος εξαιρουμενου χωρις να το καταλαβουμε..

Πετυχημενες εταιρειες και πετυχημενοι marketers σημερα ειναι αυτοι που πουλουν και ξαναπουλουν και ξαναπουλουν συνεχεια και οχι αυτοι που ρομαντικα θα κατσουν να σκεφτουν τι θελει και τι ζητα ο πελατης και να του το προσφερουν..Προσφερουν στον πελατη αυτό που θελουν και τον κανουν να νομιζει οτι το εχει αναγκη..Αν περιμενουν να συνειδητοποιησει ο καταναλωτης τι αναγκες εχει και πως να ψαχτει πως θα τις ικανοποιησει την εκατσαν την βαρκα..

Δυστυχως ξερουν(με) πως να ικανοποιουν(με) τις αντιληπτες αναγκες που στηριζονται εξ ολοκληρου στο συναισθημα και οχι τις πραγματικες αναγκες που στηριζονται στην λογικη...μια πολυ πολυ μικρη μεριδα καταναλωτων αγοραζει με την λογικη...

Re: ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑ Ή MARKETING;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 06, 2010 4:18 pm
από StefMac
Πολύ ωραία και ενδιαφέροντα όσα ειπώθηκαν ... :good: