Ναι έτσι είναι Άρη όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, διότι ότι δίνεις παίρνεις, ή σχεδόν παίρνεις.aris911 έγραψε:Ilias-G έγραψε: Αris911: Το παχος των μεταλλων ειναι σαν χαρτι και καμια καλαισθησια στην εμφανιση της μηχανης.
Και επειδη εχω δουλεψει πολυ και τον 2824 εχω να πω οτι δεν υπαρχει συγκριση της μιας με την αλλη.
Η μια φιατ 127 η αλλη μερσεντες.
Αλλιως είχα κι εγω την εντύπωση ότι είναι παρόμοια της 2824.
Για βαρος δεν μπορω να σας πω γιατι αυτη που εχω μετρα απο 1 γραμμαριο και πανω. Και τα αντιβαρα και τα 2 ειναι κατω απο αυτο το γραμμαριο. Αρα σε αυτο το θεμα οχι.
Η 8215 ή 8205 των οποίων το ρότορα βλέπουμε στις φωτογραφίες, κοστίζουν 30 ευρώ και πολύ βάζω ίσως.
Όταν αγοράζεις ένα ρολόι που τις φοράει, ξέρεις ακριβώς τί παίρνεις.
Και ο ρότορας των Orient είναι αστείος μπροστά σε αντίστοιχους της ETA, μια χαρά κουρδίζουν όμως τα ρολόγια τους. Δίχως να είμαι τεχνικός ειδήμωνας, κάνω μια υπόθεση και μόνο υπόθεση πως απλώς η 2824 κουρδίζει με περισσότερη δύναμη, θέλει λοιπόν πιο βαρύ ρότορα για να παραχθεί η αναγκαία ροπή στο βαρελάκι της καλίμπρας.
Πιστεύω πως για τη χρήση τους οι μηχανούλες της citizen κάνουν περίφημα τη δουλειά τους. Αυτή που έχω και σε χρονομετρία αλλά και σε ισοχρονισμό πάει αξιοπρεπώς για να μην πω τίποτα πιο φουσκωμένο.
Και το κούρδισμα που παίρνει από την κορώνα είναι μηχανικό σε αίσθηση, αληθινό, όχι τίποτα φτηνιάρικης υφής.
Όσο για την 9015 βλέπω κάποια πολύ ωραία στοιχεία. Ταχύρυθμη, μικρορουλεμάν με όμορφη τριπλή έδραση του ρότορα, έξτρα βάρος στην περίμετρο του ρότορα.
Εντάξει δεν έχει incabloc, αλλά αυτό δεν είναι υποχρεωτικά δείγμα χαμηλής ποιότητας.
http://www.watchtalkforums.info/forums/ ... entor-Ohio" onclick="window.open(this.href);return false;
Αυτή είναι η άποψη μου για το θέμα και δεν σημαίνει πως είναι η πιο σωστή