ETA, Seiko, Miyota ή κάτι άλλο?

Στην ενότητα αυτή τα μέλη μπορούν να ρωτούν σχετικά με την επιλογή ωρολογίων

Τι θα επιλέγατε ως μηχανή σε ένα μελλοντικό σας ρολόι?

1. ΕΤΑ (με το ρίσκο της μελλοντικής έλλειψης ανταλλακτικών σε εταιρείες εκτός Swatch group)
2
29%
2. Seiko (NH25A και παρόμοιες)
1
14%
3. Miyota (8215, 9015 ή παρόμοιες)
2
29%
4. Seagull (ST21, ST25 ή παρόμοιες)
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
5. In house (ποια?)
1
14%
6. Sellita SW200 ή άλλο κλώνο των ΕΤΑ
1
14%
 
Σύνολο ψήφων: 7

Άβαταρ μέλους
Marine master
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 26, 2010 1:33 am
Has thanked: 27 times
Been thanked: 78 times

Re: ETA, Seiko, Miyota ή κάτι άλλο?

Δημοσίευση από Marine master »

aris911 έγραψε:
Ilias-G έγραψε: Αris911: Το παχος των μεταλλων ειναι σαν χαρτι και καμια καλαισθησια στην εμφανιση της μηχανης.
Και επειδη εχω δουλεψει πολυ και τον 2824 εχω να πω οτι δεν υπαρχει συγκριση της μιας με την αλλη.
Η μια φιατ 127 η αλλη μερσεντες.


Αλλιως είχα κι εγω την εντύπωση ότι είναι παρόμοια της 2824.
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Για βαρος δεν μπορω να σας πω γιατι αυτη που εχω μετρα απο 1 γραμμαριο και πανω. Και τα αντιβαρα και τα 2 ειναι κατω απο αυτο το γραμμαριο. Αρα σε αυτο το θεμα οχι.
Ναι έτσι είναι Άρη όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, διότι ότι δίνεις παίρνεις, ή σχεδόν παίρνεις.
Η 8215 ή 8205 των οποίων το ρότορα βλέπουμε στις φωτογραφίες, κοστίζουν 30 ευρώ και πολύ βάζω ίσως.
Όταν αγοράζεις ένα ρολόι που τις φοράει, ξέρεις ακριβώς τί παίρνεις.
Και ο ρότορας των Orient είναι αστείος μπροστά σε αντίστοιχους της ETA, μια χαρά κουρδίζουν όμως τα ρολόγια τους. Δίχως να είμαι τεχνικός ειδήμωνας, κάνω μια υπόθεση και μόνο υπόθεση πως απλώς η 2824 κουρδίζει με περισσότερη δύναμη, θέλει λοιπόν πιο βαρύ ρότορα για να παραχθεί η αναγκαία ροπή στο βαρελάκι της καλίμπρας.

Πιστεύω πως για τη χρήση τους οι μηχανούλες της citizen κάνουν περίφημα τη δουλειά τους. Αυτή που έχω και σε χρονομετρία αλλά και σε ισοχρονισμό πάει αξιοπρεπώς για να μην πω τίποτα πιο φουσκωμένο.
Και το κούρδισμα που παίρνει από την κορώνα είναι μηχανικό σε αίσθηση, αληθινό, όχι τίποτα φτηνιάρικης υφής.
Όσο για την 9015 βλέπω κάποια πολύ ωραία στοιχεία. Ταχύρυθμη, μικρορουλεμάν με όμορφη τριπλή έδραση του ρότορα, έξτρα βάρος στην περίμετρο του ρότορα.
Εντάξει δεν έχει incabloc, αλλά αυτό δεν είναι υποχρεωτικά δείγμα χαμηλής ποιότητας.

http://www.watchtalkforums.info/forums/ ... entor-Ohio" onclick="window.open(this.href);return false;

Αυτή είναι η άποψη μου για το θέμα και δεν σημαίνει πως είναι η πιο σωστή
Εικόνα
aris911
Δημοσιεύσεις: 2903
Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2010 1:57 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 285 times
Επικοινωνία:

Re: ETA, Seiko, Miyota ή κάτι άλλο?

Δημοσίευση από aris911 »

Αγαπητέ Marine το είχα γράψει για τα μέταλλα.
Όλα αυτά βέβαια έχουν σχέση και με το τι ζητάς σαν εταιρεία.
Με τέτοια σχεδίαση και τέτοιο πάχος μετάλλων (το οποίο ζητά άλλα πράγματα από τα υπόλοιπα μέρη της μηχανής) δεν θα μπορούσες να ζητήσεις την τιμή της 2824.
Οι Ιάπωνες όλα αυτά τα χρόνια θέλανε να έχουν άλλου επιπέδου πελατολόγιο για αυτό και προσανατολιστήκανε αλλού σε σχέση με τον Ελβετό.
Κακά τα ψέματα από ένα σημείο και μετά αρχίζεις να ψάχνεις και άλλα πράγματα αρκεί να τα πληρώνεις βέβαια.

Αλλά και το νταβατζιλικη της ΕΤΑ δεν χωνεύεται εύκολα.
Άβαταρ μέλους
Marine master
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 26, 2010 1:33 am
Has thanked: 27 times
Been thanked: 78 times

Re: ETA, Seiko, Miyota ή κάτι άλλο?

Δημοσίευση από Marine master »

Και να προσθέσω εγκυκλοπεδικά πως στη φωτογραφία είναι εμφανής και η διαφορά στον τρόπο κατεργασίας του μετάλλου από τις δύο εταιρίες. τόρνος και γρέζα στη ΕΤΑ (άρα και υψηλή ακρίβεια στις διαστάσεις και ανοχές, καθαρές επιφάνειες), πρεσαριστά εξαρτήματα στην περίπτωση της Citizen (φτηνή δουλειά μαζικής παραγωγής). Φαίνονται οι χτυπημένοι κύκλοι από τις μήτρες της πρέσας, ένα σύμβολο Η επάνω στο ρότορα της 8205. Αυτά είναι χτυπητά.
Προφανώς και η δεύτερη είναι μηχανή εξαιρετικά μαζικής παραγωγής και χαμηλών απαιτήσεων.
Αν δεν κάνω λάθος υπήρχε στο μακρινό παρελθόν και χρονογράφος με πρεσαριστά εξαρτήματα, από τη CYMA LAPANOUSE αν θυμάμαι καλά, χτυπημένα κομματάκια λαμαρίνας δηλαδή.

Δείτε πως παράγει η Orient τις γέφυρες των μηχανισμών της για να καταλάβετε τη διαφορά στο κόστος παραγωγής. Μιλάμε για χιλιάδες κομμάτια παραγωγής την ημέρα.

" onclick="window.open(this.href);return false;

[youtube][/youtube]
These users thanked the author Marine master for the post (total 2):
Megalos (Δευ Σεπ 02, 2013 10:39 pm) • ELBETAKIAS (Τρί Σεπ 03, 2013 3:02 am)
Rating: 15.38%
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
DragonAce
Δημοσιεύσεις: 1356
Εγγραφή: Παρ Σεπ 03, 2010 12:23 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο
Has thanked: 184 times
Been thanked: 225 times

Re: ETA, Seiko, Miyota ή κάτι άλλο?

Δημοσίευση από DragonAce »

γνώμες για την eta c01.211;
καλιά στα όρη μοναχός στο δάσος με τσι πρίνους, παρά σε κήπο με πολλούς ψεύτικους άσπρους κρίνους
aris911
Δημοσιεύσεις: 2903
Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2010 1:57 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 285 times
Επικοινωνία:

Re: ETA, Seiko, Miyota ή κάτι άλλο?

Δημοσίευση από aris911 »

DragonAce έγραψε:γνώμες για την eta c01.211;
Δεν την εχω δουλεψει καν.
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 43134
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 40286 times
Been thanked: 8761 times

Re: ETA, Seiko, Miyota ή κάτι άλλο?

Δημοσίευση από Megalos »

Κωστα παρα πολυ ενδιαφεροντα αυτα που μας παρεθεσες για την Orient ..και το βιντεακι πολυ ωραιο :sh:
These users thanked the author Megalos for the post:
Marine master (Τρί Σεπ 03, 2013 12:02 am)
Rating: 7.69%
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Απάντηση