Σελίδα 2 από 2

Re: Price vs Value

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 10, 2013 9:21 pm
από eisenberg
GeorgeD έγραψε:ςενα ενδιαφερον αρθρο για τις μαρκετ που κρατανε και χανουν αξια
αν και δεν νομιζω ότι λεει κατι καινουργιο...
http://www.crownandcaliber.com/blog/wha ... the-least/" onclick="window.open(this.href);return false;
Μου κανει εντυπωση που στις μαρκες που ''κρατανε αξια'' δεν εχει την Panerai.

Ισως η πιο ''hot'' μαρκα στον τομεα της μεταπωλησης σημερα.

Re: Price vs Value

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 10, 2013 11:21 pm
από antonis_ch
Ετσι ακριβως Θοδωρη!


antonis_ch from my iPhone 5 using Tapatalk

Re: Price vs Value

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 11, 2013 12:18 pm
από GeorgeD
και όμως σήμερα μίλαγα με ενα τεχνίτη και σχετικά νέο και μου έλεγε ότι έχουν πέσει σχετικά
το οποιο μου έκανε όντως εντύπωση

Re: Price vs Value

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 12, 2013 9:43 pm
από Megalos
κατ'αρχας πολυ ενδιαφερον λινκ Γιωργο ..ευχαριστουμε φιλε :sh:
οσον αφορα τα Panerai για πες μας περισσοτερα σχετικα με αυτα που σου ειπε ο τεχνιτης !!
Ομως στο αρθρο αναφερεται σε Panerai που επιασε τρελλες τιμες μετα απο λιγα χρονια :sleepy:

Re: Price vs Value

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 13, 2013 11:53 pm
από DragonAce
Harry 22 έγραψε:Οι τιμές των επώνυμων ρολογιών πιστεύω ότι είναι εξωφρενικές και εξωπραγματικές.Δεν μπορούν να δικαιολογηθούν με τίποτα.
Ας κάνουμε όμως μία μικρή αναδρομή στο παρελθόν για να δούμε πώς μπορεί να έχει επηρεάσει το παρόν και ίσως επηρεάσει το μέλλον.
Στα πρώτα χρόνια της ωρολογοποιίας,όλοι οι κατασκευαστές(οι οποίοι συνήθως ήταν και μόνοι τους όλη η επιχείρηση ή άντε να είχαν και κανά δύό μέλη της οικογένειας τους),κατασκεύαζαν ένα ρολόι από το μηδέν.
Από την κάσα που έπρεπε να κατασκευάσουν το καλούπι και έπειτα να ραφιναρισθεί όλη στο χέρι,όλα τα εξαρτήματα της μηχανής ένα-ένα σε χειροκίνητους τόρνους-φρέζες,μέχρι και το λουράκι.
Αυτή η εργασία τους έπαιρνε πολύ χρόνο(κάποιες φορές μέχρι και χρόνια) και μην ξεχνάμε ότι όλα τα υλικά ήταν πολύτιμα.Χρυσός-ασήμι πραγματικά ρουμπίνια και όχι συνθετικά,πραγματικά δέρματα(όπου εκείνη την εποχή το προιόν μίας καλής βυρσοδεψίας ήταν πανάκριβο).
Συν τοις άλλοις έπρεπε να συντηρούνται άγνωστο πόσο με την κατασκευή ενός και μόνο ρολογιού.
Για παράδειγμα,αν κάποιος ωρολογοποιός έπαιρνε μία παραγγελία για κάποιο πολύπλοκο ρολόι,του δινόταν μία προκαταβολή με την οποία έπρεπε να αγοράσει τα υλικά του και ταυτόχρονα να ζεί μέχρι να αποπληρωθεί το ρολόι όταν θα παραδιδόταν στον τελικό αποδέκτη.
Λογικό λοιπόν το κόστος να ήταν υψηλό κάτω από αυτές τις συνθήκες.
Ας έρθουμε τώρα στο παρόν.
Έβλεπα ένα video με θέμα την γραμμή παραγωγής της Panerai.Παντού,από την αρχή μέχρι το τέλος τα πάντα τα κάνουν εργαλειομηχανές CNC 6 αξόνων,υδραυλικές πρέσες και φρέζες laser.
Η ποιότητα είναι απαράμιλλη και με ακρίβεια microns.Η δε ταχύτητα αυτών των μηχανών είναι απίστευτη καθώς μπορούν να παράγουν εκατοντάδες κομμάτια την ώρα.
Τις περισσότερες φορές οι μηχανισμοί είναι οι ίδιοι για τις περισσότερες εταιρίες και δεν υπάρχουν διαφορές μεταξύ τους.Δεν υπάρχει πιά η μοναδικότητα(πέρα λίγοστών εξαιρέσεων) του ξεχωριστού και in house μηχανισμού.
Τα δε υλικά είναι πάμφηνα,ειδικά τώρα που ακόμα και οι πιό καλές εταιρείες Υ.Ω.έχουν εισάγει το ατσάλι στην παραγωγή τους,καθώς και νέα εξωτικά υλικά όπως τα C.F. Kevlar και άλλα το κόστος είναι πραγματικά γελοίο.
Όσον αφορά το Research and Development και αυτό κρατιέται χαμηλά σε κόστος καθώς αρκεί ένα καλό λογισμικό και ένας-δύο τρείς(όχι παραπάνω)υπάλληλοι που το χειρίζονται και αναπτύσσονται εικονικά μοντέλα τα οποία περνάνε στην παραγωγή μετά από δύο-τρία δοκιμαστικά και τέλος.Που οι εποχές που για να δοκιμασθεί κάτι καινούργιο έπρεπε να φτιαχτούν τόσοι μηχανισμοί όσοι και οι δοκιμές.
Άρα καταλήγουμε στο εξής απλό ερωτηματικό.Γιατί οι εταιρείες μας χρεώνουν περισσότερα απ'ότι θα μας χρέωναν αν η δουλειά γινάταν με τις παλιές μεθόδους?
Μα είναι απλό....
Παλία δεν υπήρχαν οι διαφημίσεις,οι ambassadors και οι χορηγίες.
Αν ο συγχωρεμένος ο Breguet ήταν καλός,αυτό διαδιδόταν στόμα με στόμα.
Τώρα η Rolex έχει κάθε βδομάδα-μήνα διαφημίσεις σε κάθε ανδρικό και γυναικείο περιοδικό μόδας,life style και ποικίλης ύλης,σπονσοράρει κάθε αγώνα τέννις-ιππασίας,κονσέρτα,μπαλέτα κ.τ.λ.
Η Omega έχει πάρει εργολαβία τον συμπαθέστατο πράκτορα και τους Ολυμπιακούς αγώνες άντε και καμιά αποστολή στο απότερο διάστημα.
Ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό με ακόμα πιό παράξενες χορηγίες.
Αυτά πληρώνουμε λοιπόν κύριοι καθώς και την εξάρτησή μας σε ψευδοstatus symbol,η οποία κάποιες φορές είναι χειρότερη και από αυτή των τοξικομανών(και πολλές φορές και ακριβότερη).
Κλείνοντας πιστεύω ότι οι σημερινές τιμές δεν ανταποκρίνονται στο προιόν και πιστεύω ότι θα κάνω πολύ καιρό να ξαναγοράσω ακριβό ρολόι(πάνω από 10.000€ για να δώσω μία τάξη μεγέθους).
Πιστεύω δε ότι η αγορά του μεταχειρισμένου θα ανέβει πολύ και αυτό όχι τόσο για λόγους οικονομίας,αλλά πιό πολύ για να δωθεί ένα στίγμα στις εταιρείες ότι κάτι δεν κάνουν καλά.
Συγγνώμη για την πολυλογία,αλλά μάλλον δεν μπορούσε να αποφθεχθεί.

++++

Re: Price vs Value

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 14, 2013 9:51 pm
από Megalos
μπραβο Σπυρο που επανεφρες στο προσκηνιο το ποστ αυτο που περιεχει πραγματικα πολλες αληθειες ...
οντως οι εταιρειες υπερ τιμολογουν το προιον τους ....και παρολη την κριση δεν κρατιουνται παλι :slap: