VVL έγραψε:Άρη, αυτή είναι η πολιτική της αντιπροσωπείας εδώ ; Δηλαδή από άλλη χώρα θα βρεις ανταλλακτικά, από επίσημη αντιπροσωπεία ;
Βασίλη πιστεύω ότι είναι πολιτική της εδώ αντιπροσωπείας. Και αυτή μου η γνώμη ενισχύετε βλέποντας να υπάρχουν στο διαδυκτιο γνήσια ανταλλακτικά να πούλιουνται. Ο αντιπρόσωπος ο ίδιος έχει και τα ρωσικα που και εκεί τα ίδια κάνει. Και το τεχνικο προσωπικο ειναι το ιδιο και στις δυο μαρκες. Αρα τα ιδια χαλια ποιοτητας σερβις. Γιατι το λεω διαβαστε ποιο κατω
Το κουφό είναι ότι ως λόγο εμφανίζουν
το κάνουμε για να διασφαλίζουμε την ποιότητα.
Τώρα για ποια ποιότητα επισκευης μιλάμε όταν σε ένα ρωσικό του Ηλία που είχαμε πρόβλημα και δεν μας δίνανε ανταλλακτικό και το έδωσα αναγκαστικά σε αυτούς να αλλάξουνε κορώνα μόλις το έπιασε ο Ηλίας στο χέρι του και πήγε να το βάλει στην ώρα ξεβίδωσε και έμεινε η κορώνα στο χέρι.
Και μετά σου λέει ότι έτσι διασφαλίζουν την ποιότητα της επισκευης τους.
Το κουφό είναι ότι πάω εγώ δεν μου δίνουνε αλλά θέλουν το ρολόι αυτοί. Πάει ο εξωτερικός προμηθευτής ανταλλακτικών της Αθήνας, του δίνουνε και εγώ το αγοράζω από αυτον.
Και το αγοράζω και ποιο φτηνά από την αντιπροσωπεία.
Παράδειγμα που συνέβη τον Ιανουάριο.
Ζητώ από την αντιπροσωπεία κορώνα για TAG HEUER μισό-μισό. Μου λενε : Έχουμε αλλά θα μας φέρεις το ρολόι εδώ να την περάσουμε εμείς. Πόσο κάνει; 70 ευρώ.
Πάω στον εξωτερικό προμηθευτή (που επαναλαμβάνω αγοράζει από αυτούς) Την αγοράζω και την πληρώνω 45 ευρώ.
Τα συμπεράσματα δικά σας για το μπάχαλο που λέγεται σέρβις TAG HEUER.