Citizen Aqualand Titanium professional diver's 800m(προβλημα

Στην ενότητα αυτή μιλάμε για τεχνικά θέματα που αφορούν τα ωρολόγια(εδώ μπορούν τα μέλη να υποβάλλουν και απορίες σχετικά με τεχνικά θέματα)
giorgos mg
Δημοσιεύσεις: 2470
Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 7:46 pm
Has thanked: 387 times
Been thanked: 111 times

Citizen Aqualand Titanium professional diver's 800m(προβλημα

Δημοσίευση από giorgos mg »

η στεναχώρια που τράβηξα...
το ρολοι αγοραστηκε με εγγυηση απο Ελληνικο καταστημα.
δεν δουλευε και ο καταστηματαρχης αλλαξε μπαταρια.

μερικες μερες μετα την αγορα το ρολοι εκανε κατι κολπα.
σταματησε ενα πρωι,ξεβιδωσα την κορωνα
ρυθμισα ωρα ξαναβιδωσα και ολα οκ.
την επομενη δεν ειχε αλλαξη η ενδειξη ημερας-ημερομηνιας.
δοκιμες αλλα τιποτα.

επικοινωνια με σερβις Γερμανιας.
αν εχω εγγυηση κ.λ.π.και αν ειναι να τους το στειλω εκει αν και μενω Ελλαδα,μιας και εχω ακουσει πολυ καλα λογια για την δουλειά τους
μου ειπαν να το στειλω στον ντιλερ Ελλαδα για εγγυηση.
πιστευα οτι λογω ακινησιας ο μηχανισμος θα ηθελε ενα σερβις οποτε λεω καλο θα ειναι να γινει
μιλαω με Αναγνωστοπουλο οπου ειναι ο επισημος στην Ελλαδα για Citizen.
στελνω το ρολοι.
επικοινωνω και με ενημερωνει οτι δεν καλυπτομαι απο εγγυηση γιατι ειναι παραεισαγωγης το ρολοι
και οτι απο την στιγμη που το ανοιξε αλλος εκτος απο αυτον δεν καλυπτει την εγγυηση.
επειδη ειμαι πρωην τεχνικος (πλεον) καταλαβαινω απολυτα το σκεπτικο του οποτε λεω οκ,τι κανουμε?
2 λυσεις
40 ευρω αν εχει πηδηξει το ελασμα των δισκων ημερας -ημερομηνιας,οπου θα το επισκευάσει
ή 70 ευρω για αλλαγη ολοκληρου μηχανισμου.
απορρημενος ρωταω αν υπαρχουν ανταλλακτικα για αυτο και λεει ναι.
συμφωνησαμε να προχωρησει και αν χρειαστει αλλαγη μηχανισμου να στειλει το ανταλλακτικο μαζι με το ρολοι αντικαταβολη οταν τελειωσει.
σε 2 εβδομαδες θα ηταν ετοιμο το πολυ μου λεει.
στην ολη διαρκεια της τηλεφωνικης επικοινωνιας ευγενικοτατος και κερδισε την εμπιστοσυνη μου.

τελειωμα 2ης εβδομαδας δεν τον βρηκα εκει.
Δευτερα 3ης εβδομαδας ξεκινημα παλι ελειπε.
η γραμματεας με διαβεβαιωνει οτι θα με ενημερωσει μεσα στην μερα.
τιποτα...
Τριτη ξαναπαιρνω και μου λεει ενα ξερο οτι το εστειλε πισω,ειναι ετοιμο χωρις καμια χρεωση...

κρυος ιδρωτας...
εκεινη την στιγμη λεω.
για να με αποφευγει στο τηλεφωνο, και ξαφνικα ολα οκ,ετοιμο το εστειλε και τσαμπε?... καποιο λακο εχει η φαβα...

χθες παρελαβα το ρολοι.
δουλευει αψογα.
τέλεια χρονομετρια και ημερομηνια-ημερα αλλαζουν οπως θα επρεπε.

ο Κ. Αναγνωστοπουλος μειώνοντας τον καταστηματαρχη που ο ανθρωπος μου αλλαξε μπαταρια χωρις να κανει το παραμικρο σημαδι,
με τοση αυτοπεποιθηση στο τηλεφωνο μου ειπε
''για να ισχυει η εγγυηση σε ενα Citizen μονο εγω ανοιγω τα ρολογια''

εκανε αυτα τα σημαδια στο ολοκαινουργιο NOS ρολογακι μου.... :'( :'( :'(
απ οτι βλεπω του γλυστρησε το case opener και μετα ειχε την φαεινη ιδεα να βουρτσισει την ακρη απο το caseback...
να βουρτσισει το τιτανιο με επιστρωση TiN .... ???

φαινεται πολυ καθαροτερα αν κρατας το ρολοι και το γυρισεις στο φως βλεποντας τις γραμμωσεις απο την βουρτσα,
και την διαφορα σε σχεση με ολο το πισω μερος του ρολογιου.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

ετσι παρελαβε το ρολοι ο Κ.Αναγνωστοπουλος

Εικόνα

Εικόνα

Για ενα αμυδρο σημαδακι στο κρυσταλο δεν θα αναφερθω.
Δεν ειναι καν hairline
ισως με ενα τριψιμο με μικροινες να φυγει
δεν φαινεται παρα μονο υπο ορισμενη γωνια σε φως,ειναι 1 mm αλλα ολοι ξερετε οτι ειμαι ψειρας >:(

Ειμαι σε επικοινωνια με Γερμανια και περιμενω απαντησεις για την ζημια που προκληθηκε στο ρολοι μου.
Μία πρώτη απάντηση ειναι οτι περιμενουν την απαντηση του εν λογω κυριου οι Γερμανοι.
και οτι ενω ειναι εξουσιοδοτημενος,ειναι υπευθυνος των ενεργειων του.
Εγώ απαντησα οτι εχουν δικιο αλλα αυτοι μου ειπαν να το στειλω εκει ενω ειχα ζητησει να φύγει Γερμανια.
Και οτι δεν θελω να παει το ρολοι στον Κ. Αναγνωστόπουλο ξανα καθως δεν εμπιστευομαι την δουλειά του επειτα απο αυτο.

Να αναφερω οτι δεν ζητησα ουτε να μην πληρωσω,ουτε εκανα παζαρια για λιγοτερα χρηματα και συμφωνησα σε ολα οσα μου ελεγε ο Κ.Αναγνωστοπουλος απο το τηλεφωνο.
το μονο που ζητησα ηταν να γινει σωστη δουλεια,και προσεκτικη και ας αργησει και λιγο παραπανω!
Κάτι που μάλλον σε αυτη την χώρα είναι σπάνιο...... :-[
giorgos mg
Δημοσιεύσεις: 2470
Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 7:46 pm
Has thanked: 387 times
Been thanked: 111 times

Re: Citizen Aqualand Titanium professional diver's 800m(προβ

Δημοσίευση από giorgos mg »

πριν λιγο εγραψα στην Γερμανια οτι εγω σαν τεχνικος θα επαιρνα τηλ τον πελατη,δεν θα τον αποφευγα >:(
θα ενημερωνα πως εχουν τα πραγματα.
και θα εδινα στον πελατη καινουργιο πισω καπακι και κρυσταλο χρεωνοντας του το σερβις.
γιατι ετσι εμαθα οτι σημαινει AfterSales Service εκει που εργαζομουν...
και ειπα οτι θα προτιμουσα να πληρωσω τα χρηματα του σερβις που μου ζητηθηκαν εξ αρχης και να παραλαβω τα 2 αυτα ανταλλακτικα καινουργια
παρα να το παραλαβω ετσι οπως το παρελαβα,χωρις χρεωση.με τον επισημο να κρυβεται πισω απο την γραμματεα του...
These users thanked the author giorgos mg for the post:
stavros_ch (Δευ Ιούλ 30, 2012 7:38 pm)
Rating: 7.69%
giorgos mg
Δημοσιεύσεις: 2470
Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 7:46 pm
Has thanked: 387 times
Been thanked: 111 times

Re: Citizen Aqualand Titanium professional diver's 800m(προβ

Δημοσίευση από giorgos mg »

Δυστυχως φιλοι η ζημια ειναι πολυ μεγαλυτερη μετα απο εκτενεστερη εξεταση με γυμνο ματι..

χτυπημα στην κασα.

Εικόνα

σημαδι στον λεπτοδεικτη μαλλον την ωρα που τον επανατοποθετουσε

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

χτυπηματα στην κασα εξωτερικα της στεφανης

Εικόνα


στελνωντας αυτο το μειλ στους Γερμανους με τις φωτο και τα σημαδια,λεγοντας οτι το ρολοι μου το παρεδωσα NOS και παρελαβα ενα σημαδεμενο...
και οτι περιμενω μια λυση καθως εχω πιστη στις Ιαπωνικες εταιριες.
ελαβα αυτην την απαντηση.

''Dear Mr. Giorgos M.

still we are waiting some comment from our Distributor in Greece.

Pls. note that your watch is born in 2001.
When you have a real reason to claim about the last repair, pls. contact again Anagnostopoulos.
We can’t take over any responsibility for whose repair quality.
First they should have a chance to handle this matter by themselves.

With best regards
mit freundlichen Grüßen
harald Neethen

Service - Leitung''

τι εννοουν με το ''real reason''??..... ???

απαντησα οτι το ρολοι μου ειναι κατασκευης 1991 και οχι 2001 και να επιβεβαιωσουν.
και αν κανω λαθος οτι εχω ενα σπανιοτατο ρολοι
ας μου υποδειξουν αν υπαρχει καινουργιο,αν μπορω να βρω και αν εχουν οι ιδιοι να μου πουλησουν.
καθως οτι το θεμα αυτο και η αντιμετωπιση μου σαν πελατη θα δημοσιευτει σε Ελληνικα φορουμ και Διεθνη.
(το μονο καλο οταν εισαι ανεργος ειναι ο απεριοριστος χρόνος)....

Και αν εννοουν οτι δεν εχει γινει η ζημια απο το σερβις
εχω βιντεο τραβηγμενο οταν παραλαμβανω το ρολοι σφραγισμενο απο το σερβις και το ανοιγω οπου φαινονται τα σημαδια.
(γιατι οταν εχεις ενα προαισθημα οτι κατι δεν παει καλα,πρεπει να εισαι προετοιμασμενος...)

το λινκ αυτου του νηματος το εχει ηδη η Citizen Γερμανιας.
οπως θα παραλαβει λινκς και απο αλλα 2 Διεθνη φορουμ

Ισως να μην βγάλω ακρη ποτέ.
Αλλα πρέπει ο κοσμος να γνωρίζει τα καλα και τα κακα.
Λύση πιστευω οτι μπορεί να βρεθει.
το θέμα είναι αν θα σεβαστει τον πελάτη της η εταιρια.
giorgos mg
Δημοσιεύσεις: 2470
Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 7:46 pm
Has thanked: 387 times
Been thanked: 111 times

Re: Citizen Aqualand Titanium professional diver's 800m(προβ

Δημοσίευση από giorgos mg »

Ok guys

Here's the whole story by mail with Citizen Germany...
and what happened to my NOS rare watch.....

me:

''Hello.
my name is Giorgos.
Last Friday i bought a Citizen Aqualand Professional Diver's aj0080-08e.
The store i bought it gave me 1 year guarantee stamped in a citizen booklet.
the numbers are 5503 F50212 TA
112085

Date of purchase and guaranty stampet is 2012/06/29

the watch store changed me a battery as it didn't worked.
and i left.
the watch worked fine for two days.
in the 3th day morning when i woke up at 8 it had stopped at 6:30.
i unscrew the crown,changed the time,put the crown in and it worked fine.
i thought it was just unluck
today when i woke up it didn't had the day-date changed.
i tried to change it by passing a whole 24 hour turn with the crown,but nothing.
tried with the quick set but that didn't work either.

i never wear wathes in my sleep.
i m a member in Greek watch forums and many international.
i know that i got an amazing piece of citizen watch history.
it is a nos watch and i really am in love with it.

can you help me?
can i send it to you to fix it?
is my guaranty functional?

thank you for your time.
best regards

Giorgos''

me:

''I am a Greek citizen.
but i ve heard so many good things about your service

best regards
Giorgos.''

Citizen Germany:

''
Dear Mr Giorgos,

thanks your mail.

Kindly pass the watch to your dealer for warranty.


with best regards

Citizen Watch Europe GmbH



After contacting with Greek authorised service i send it there.
waited to receive.
you will read above the whole story.
3 weeks later.....

me:

''
Hello once again.
The secretary of Mr. Anagnostopoulos just informed me that they send me back the watch with no charge at all.
I will update when I receive.
Thank you for your time.
Best rgrds
Giorgos''

Citizen Germany:

''
Dear Mr. M,


without any data and repair no. from Anagnostopouos we can’t find out any information.
Pls. contact again Anagnostopouos and let them following this matter.


With best regards


me:

''Dear sir. The first time i contacted with mr Anagnostopoulos he told me that the watch was not officially imported from Greek dealer and because the store I bought had opened it for battery change I had no warranty.


He told me that it must be the spring from tha day date wheel that was damaged.
He informed me that if he could repair it the price would be 40€
If he couldn't repair it he would change the whole movement with the cost of 70€ both including water resistance test.
I was a little curious because I don't know if you have parts from this watch with 5503 movement.
I asked if he would send the old parts back in case he would have to change something,because as I mentioned I am a member In Greek and international watch forums and I wanted to make a topic with my experience of the service.
And he agreed and told me that I will receive it with pay on delivery service when ready.
He told me that if it wasn't ready the next week it would be the next after that.
I agreed and told him to proceed.


I called last Friday,he wasn't available
Yesterday was the begging of the 3th week.Called again and her secretary told me that he wasn't there.
She told me that she will call me back with an update regarding my watch.
Never did.
I called this morning and she just informed me that the watch is ready,they send it back to me yesterday and didn't need any charge.


I am very worried.
I didn't received any update regarding my watch from mr. Anagnostopoulos.
Not even a tracking number.
And I am just waiting for my watch to arrive.
I hope everything goes well.....
I will keep you updated.


I worked 12 years as a car mechanic in an authorized Toyota repair service here in Greece.
You can confirm it checking my name with Toyota Europe.
The first thing we learned was to keep the customer satisfied.Period.
And to always inform the customer with an update on his/her repair of the vehicle


As I am not pleased from mr.Anagnostopoulos communication I really hope I will be with his work on my watch.
He is supposed to contact me,not the other way arround,correct me if I am wrong.


I will keep you updated


Thank you for your time.

Best regards


Giorgos''

me:

''Hello once again Sir.
an update.
just received the watch.

i am very dissapointed.
the watch works ok.

but the caseback has marks from unscrewing it.
and you can tell that he buffed the edges of the caseback.

i didn't asked free of charge.
i asked for a good work.

you can tell from the pictures the marks.
this watch is a very,very rare NOS piece.
with this marks it's value is lowered.
it also has a tiny scratch on the crystal.
sorry,i can't be able to photograph it.

i received the watch,
the warranty booklet and a tag with a number probably of the watch repair.
it has the same on the booklet written'' free of charge service''
not even a water ressistance test result.

very dissapointed.
i would like to hear an answer from your behaf as this Gentleman is authorised from Citizen to repair watches.
not to dammage them with marks and scuffs.

can i find a new caseback?
do you have availlable?
i don't want to contact with Mr Anagnostopoulos.
you can understand why.

a very dissapointed customer.....

Giorgos M.

p.s.
Please verify all the facts with your authorised service technician Anagnostopoulos''










me:

''And now i realise that Anagnostopoulos was avoiding me on the phone with an update on my watch repair because the dammage he caused on it.
and probably this is why he didn't charged me with money.

very
very dissapointed....''

me:

''
Hello dear Sir.
do you have any updates regarding my complains for Anagnostopoulos?

I will kindly be expexting a solution to the problem he caused to my very rare NOS watch.

Could you be kind enough to fix the dammage his authorised service center did/


Thank you for our time.
Best regards''

Citizen Germany:

''
Dear Mr. Giorgos M,


before we will give our comment, we ask any details from Mr Anagnostopoulos
and waiting his answer.

By the way, Mr Anagnostopoulos is the Distributor and service point for Citizen in Greece,
but he works under his one responsibility .



With best regards

mit freundlichen Grüßen
Service - Leitung''



Me:

''I totally agree with you.
but in the first plase i asked you if i can send it to you (because i told you i heard many great things about your service there,even i am a Greek citizen)

You told me to send it to the Dealed wich i believe Anagnostopoulos is the only one in Greece
He with such confiddence for himself over the phone,in our conversation he told me that he is the only one in Greece who can open a Citizen watch and still have a functional warranty.
A simple watchstore owner of authorised Citizen dealed i bought the watch changed the battery,opening the watch and didn't do any mark on it.
And Anagnostopoulos,he that by his saying is the one,made these marks to my beautiful watch.

Please i don't want to send to Anagnostopoulos the watch again.
I don't trust his work.

There was a very simple solution after the damage was done.
He could talk to me on the phone instead of avoiding me.
Explaining to me what happened.
He could have soursed me a new caseback cover and a new crystal.
And instead of not paying nothing and receiving a watch in this condition
I could have payed for the money he asked in the first place and along with the watch I would get those 2 new parts.
That is what I would have done.
Because that is the meaning of Aftersales Service I was trained for in Toyota.
''

me:

''
Dear Sir.
today i was examining my watch very carefull with naked eye.
the dammage is much bigger than i expected.

in the first picture you can see a dink-mark on the back of the case.



in the second you can see dinks-marks outer on the case from the rotating bezel





in the 3th 4th 5th you can see marks on the minute hand probably by trying to install them..







i really don't want to think what you can see more if you examine it with a loupe.

i m very dissapointed and sad with what has happened to me by an authorised Citizen service center.
If i knew that this would happen to my watch i never would have given it to Mr.Anagnostopoulos

i would really be expecting a solution as i have faith to a big Japanese Company like Citizen.
I can't believe that this has happened to my rare watch.''

Citizen Germany:



''Dear Mr. Giorgos M,


still we are waiting some comment from our Distributor in Greece.

Pls. note that your watch is born in 2001.
When you have a real reason to claim about the last repair, pls. contact again Anagnostopoulos.
We can’t take over any responsibility for whose repair quality.
First they should have a chance to handle this matter by themselves.



With best regards

mit freundlichen Grüßen

Service - Leitung''


Me:

''Contact with a mr. that was avoiding me on the phone to update with my watch's repair?
I don't think this is appropriate.

A thread with my cituation will be open to Greek watch forums and International

so you re telling me that all the dammage in my watch is not done by Mr.Anagnostopoulos.

as i told you when i was waiting for the watch to arrive i was worried by the treatment

so i recorded with my camera a video with the box from receiving it,opening it
and the marks are clearly shown.

do you want me to upload it to youtube and send you the link Sir?


or am i mistaken?
this is not a rare watch?
Can i find it again and buy it?
because i was looking for it for years.
do you have a new one availlable?''

And now i am waiting for a solution....

Guys this is what has happened to me.
I would like to apologise for my poor English.
I am very dissapointed and angry with myself letting this happen.
I should have never listened to Citizen Germany and send the watch to Greek authorised service...

There is a way to fix my problem.
the thing is if the company will respect their customer?...
we will see..


Thanks for reading
Giorgos M.


Goodmorning guys.

I have an update,at least Japan is replying fast on emails.

Citizen Japan:

''
AJ0080-08E 4-F50212 6-F53731 5503M-00 59-L7327
*4-F50212 2002.06 DUTY PERIOD EXPIRED
*Product year 1991.
-----------------------------------
Dear customer.
This is TYO support office.
We thank you for long period of ussage.
we have checked and inform you,
model discontinued and it past 20 years from product and that related parts are no longer available.
reglret infrom you we unable to give you any support and suggestion for this model due to DUTY PERIOD EXPIRED.''


Me:
''Thank you for your answer.
I send a watch in a brand new condition to an authorised Citizen service center at Mr.Anagnostopoulos
I am receiving it in the condition I show you And this is your answer?
So simple?
So you just don't care for your customers?
I really would have expected something more from Citizen Japan.....
Thank you for your time.
A very dissapointed customer. ''

Citizen Japan:

''Brand New condition???
model past over 20yrs.
Dear customer. This is TYO support office.
we have double checked and inform you, model discontinued and it past 20 years from product and that related parts are no longer available.
Non stock of cases, hands and other related parts for this model.
Regret inform you we unable to take any action for your inquiery.
With best regards
CS Support Team
CITIZEN Watch Company Japan ''

Me:

''What's so hard to believe???
The watch was bought brand new, new old stock a few weeks ago 29 July 2012 from a store in a Greek island and with a stamped warranty.
If you read any of the link I send you you would understand.
I know that this is a very rare watch.
And needed to be handled with care.
This is why I wanted citizen germany to perform the service,thing that they refused to me.
At least from now on I will know what to advise to peolpe asking me about your After Sales treatment.
Thank you for your time ''


So that's it.
I never will buy Citizen watches again
Or advise to any of my friends who ask my opinion.
If something happens to them like this that happened to me they will #@% me for advising them to buy a Citizen watch...
Thanks all you guys for your support.


Giorgos M.

Συγχωρηστε τα Αγγλικα μου.... ::)
giorgos mg
Δημοσιεύσεις: 2470
Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 7:46 pm
Has thanked: 387 times
Been thanked: 111 times

Re: Citizen Aqualand Titanium professional diver's 800m(προβ

Δημοσίευση από giorgos mg »

Οι Ιαπωνες με τις αρχες τους κ.λ.π. κ.λ.π.... απο Citizen Japan μπλοκαραν το Email μου για να μην μπορω να τους στειλω.

support@cb.citizen.co.jp

Εταιριαρα >:( >:( >:(

Αυτο το θεμα ειναι πιο πολυ αναφορα >:(
και ελπιζω αυτο που συνεβη σε μενα να μην συμβει σε κανεναν αλλο παιδια.

καλο απογευμα
aris911
Δημοσιεύσεις: 2903
Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2010 1:57 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 285 times
Επικοινωνία:

Re: Citizen Aqualand Titanium professional diver's 800m(προβ

Δημοσίευση από aris911 »

Φυσικο ειναι τοσο χρονων ρολοι να μην βρεις ανταλλακτικα.
Απο οτι καταλαβα το ιδιο κανουν ολες οι Ιαπωνικες φιρμες. Μετα απο καποια χρονια δεν υποστηριζουν τα προιοντα τους. Και δεν τους ενδιαφερει αν εσυ
και καποιοι αλλοι δεν ξαναψωνισετε. Για αυτους η απωλεια 5 με 10 πελατων ειναι μηδεν. Γιατι δεν πιστευω οτι θα σταματησουν να αγοραζουν ρολογια
ειτε σου ετυχε προβλημα η οχι. Αποδειξη οτι παρολο που τους εγραψες οτι θα τους κανεις ρομπα διεθνως αυτη σε γραψανε κανονικα.
These users thanked the author aris911 for the post:
giorgos mg (Δευ Ιούλ 30, 2012 8:51 pm)
Rating: 7.69%
giorgos mg
Δημοσιεύσεις: 2470
Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 7:46 pm
Has thanked: 387 times
Been thanked: 111 times

Re: Citizen Aqualand Titanium professional diver's 800m(προβ

Δημοσίευση από giorgos mg »

Θα συμφωνησω σε ολα Αρη...
Ευχομαι να μην σφαξει κανενος αλλου φιλου ρολοι ο συγκεκριμενος ''εξουσιοδοτημενος''....
Άβαταρ μέλους
Georges
Δημοσιεύσεις: 9294
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 1:25 pm
Τοποθεσία: όπου γη και πατρίς
Has thanked: 1135 times
Been thanked: 1475 times

Re: Citizen Aqualand Titanium professional diver's 800m(προβ

Δημοσίευση από Georges »

Λυπάμαι πολύ για την αντιμετώπιση που είχες. Τα είχα περάσει με την Seiko...τα ξέρεις...άκρη δεν βγήκε ποτέ. Η μεγαλύτερη απογοήτευση ήταν φυσικά
τα κεντρικά service στην Ιαπωνία. Από τις λίγες φορές που ΔΕΝ χαίρομαι που κάποιος με νιώθει.... :sad:




Φιλικά Γιώργος
These users thanked the author Georges for the post:
giorgos mg (Δευ Ιούλ 30, 2012 8:51 pm)
Rating: 7.69%
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!



* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 43134
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 40286 times
Been thanked: 8765 times

Re: Citizen Aqualand Titanium professional diver's 800m(προβ

Δημοσίευση από Megalos »

Γιωργο πραγματικα λυπαμαι για την στενοχωρια που πηρες (ειδικα μετα την μεγαλη χαρα που μοιραστηκαμε μαζι σου και εμεις)
τωρα σχετικα με τους ιαπωνες με εκπλησει τρομερα οτι μπλοκαραν το mail σου για να μην ενοχληθουν ..ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ... :slap:
και το παραδοξο ειναι οτι την ιδια αντιμετωπιση ειχε και ο ετερος Γιωργος με αλλη ομως εταιρεια -μεγαλυτερου βεληνεκους- ...
ΑΡΑ ... καλοι οι ιαπωνες στα ρολογια τους αλλα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΤΟΥΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ...ΚΡΙΜΑ :mad:
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Άβαταρ μέλους
eisenberg
sensei
Δημοσιεύσεις: 10352
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 7:56 pm
Τοποθεσία: Raccoon City
Has thanked: 1049 times
Been thanked: 1287 times

Re: Citizen Aqualand Titanium professional diver's 800m(προβ

Δημοσίευση από eisenberg »

Τί να πω φιλε,τα ειπαμε και τηλεφωνικα...κριμα παντως που σου χαλασε τη διαθεση ρε γμτ :sad:
These users thanked the author eisenberg for the post:
giorgos mg (Τρί Ιούλ 31, 2012 12:47 pm)
Rating: 7.69%
Ψάχνω για το τέλειο ρολόι...ελπίζω να μην το βρω ποτέ!
Απάντηση