Ρωσσικα ρολογια και τεχνικη υποστηριξη (ανταλλακτικα)
-
- Δημοσιεύσεις: 2903
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2010 1:57 pm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 285 times
- Επικοινωνία:
Ρωσσικα ρολογια και τεχνικη υποστηριξη (ανταλλακτικα)
Με αφορμή την υπερβολικά μεγάλη αναμονή για ανταλλακτικό σε VOSTOK και μάλιστα για δεύτερη φορά έχω να πω ότι κρίμα τα χρήματα που δίνει κάποιος να αγοράσει Ρωσικό ρολόι. Κυριολεκτικά πεταμένα μιας και η φίρμα αυτή είναι για πολλές κλωτσιές (για να μην γράψω κάτι άλλο)
Αφορμή αυτής της διαμαρτυρίας είναι ο μεγάλος χρόνος αναμονής ανταλλακτικού (κορώνα και λαιμός) και κατά κακή μας τύχη και τα δυο ρολόγια έτυχε να είναι του ιδίου κατόχου.
Όμως για να καταλαβεται το τι συμβαίνει παραθέτω το ιστορικό της όλης κατάστασης.
.Την πρώτη φορά
(διάλογος μεταξύ υπαλλήλου και εμένα στον γκισέ με το χαλασμένο ανταλλακτικό στο χέρι για δείγμα)
Καλημέρα σας.
Έχω ένα πρόβλημα με έναν άξονα κουρδίσματος και ίσως βαρελάκι σε ένα ρολόι της αντιπροσώπευσης σας και θα ήθελα ανταλλακτικά για να το επισκευάσω.
Βεβαίως το ρολόι που είναι;
Δεν το έχω μαζί μου γιατί έχω τους κωδικούς και θα το επισκευάσω εγώ.
Ξέρετε δεν δίνουμε ανταλλακτικά αλλά θα πρέπει να το επισκευάσουμε εμείς.
Α μάλιστα.
Το ρολόι είναι αγορασμένο από Ελλάδα;
Όχι ο πελάτης το αγόρασε από το εξωτερικό.
Α ξέρετε εμείς επισκευάζουμε ΜΟΝΟ όσα είναι αγορασμένα από Ελλάδα (δηλαδή πουλημένα από αυτούς).
Και τα υπόλοιπα τι γίνεται. Αν δεν μπορεί να το στείλει έξω τι κάνουμε. Λέω στον πελάτη να κόψει τον λαιμό του.
ΣΙΩΠΗ
.Την δεύτερη φορά δηλαδή σήμερα σε άλλο ρολόι αυτή τη φορά
Καλημέρα σας
Πριν 1 μήνα και 2ο ημέρες έδωσα μια παραγγελία για μια κορώνα και λαιμό και μου είπαν να περάσω στις 25 (Μαΐου) να την παραλάβω.
Ερώτηση υπαλλήλου: σας πήραμε τηλέφωνο;
Όχι μου είπατε να περάσω χωρίς τηλέφωνο.
Ε τότε δεν έχει έρθει.
Μα πέρασε 1 μήνας και 20 ημέρες.
Ναι αλλά δεν έχουν έρθει.
Και πότε θα έρθει σας παρακαλώ να ξέρω τι θα πω στον πελάτη.
Δεν γνωρίζω.
Καλά συγνώμη αυτοί οι Ρώσοι δεν έχουν προγραμματισμό.
Άκρα του τάφου σιωπή.
Και το κουφό της υπόθεσης όταν είχα πάει να παραγγείλω το ανταλλακτικό
Όλα τα ρολόγια έχουν ένα νούμερο μηχανής και ένα νούμερο κασσωματος και ανάλογα το ανταλλακτικό δίνεις το ανάλογο νούμερο. Όταν το είπα στον τεχνίτη της αντιπροσωπείας γέλαγε.
Μου λέει τα Ρωσικά δεν έχουν τέτοια πράγματα.
Και όταν θέλεις να παραγγείλεις την κορώνα πως θα την παραγγείλεις.
Θα την παραγγείλω με περιγραφή του ρολογιού.
Δηλαδή είναι κανελί έχει αυτές τις βούλες έχει και κάτι ζωάκια στο λουρί κλπ κλπ
(Στο μυαλό μου ηρθε η σκηνή της ταινίας με το προφιτερολ που δεν ήξερε πως λεγότανε και προσπαθούσε να του περιγράψει πως είναι)
Τι να το κάνω αν έχουν ιστορία. Να την βράσω όταν δεν μπορούν να την υποστηρίξουν. Όταν τους τα σκας και μετά τρέχεις και δεν φτάνεις.
Αυτά σχετικά με το θέμα.
Λυπάμαι αν το κείμενο είναι μεγάλο αλλά όλα αυτά είναι προς πληροφόρηση μελλοντικών αγοραστών για να ξέρουν τι τους περιμένει αν αγοράσουν ρωσικό ρολόι.
Αφορμή αυτής της διαμαρτυρίας είναι ο μεγάλος χρόνος αναμονής ανταλλακτικού (κορώνα και λαιμός) και κατά κακή μας τύχη και τα δυο ρολόγια έτυχε να είναι του ιδίου κατόχου.
Όμως για να καταλαβεται το τι συμβαίνει παραθέτω το ιστορικό της όλης κατάστασης.
.Την πρώτη φορά
(διάλογος μεταξύ υπαλλήλου και εμένα στον γκισέ με το χαλασμένο ανταλλακτικό στο χέρι για δείγμα)
Καλημέρα σας.
Έχω ένα πρόβλημα με έναν άξονα κουρδίσματος και ίσως βαρελάκι σε ένα ρολόι της αντιπροσώπευσης σας και θα ήθελα ανταλλακτικά για να το επισκευάσω.
Βεβαίως το ρολόι που είναι;
Δεν το έχω μαζί μου γιατί έχω τους κωδικούς και θα το επισκευάσω εγώ.
Ξέρετε δεν δίνουμε ανταλλακτικά αλλά θα πρέπει να το επισκευάσουμε εμείς.
Α μάλιστα.
Το ρολόι είναι αγορασμένο από Ελλάδα;
Όχι ο πελάτης το αγόρασε από το εξωτερικό.
Α ξέρετε εμείς επισκευάζουμε ΜΟΝΟ όσα είναι αγορασμένα από Ελλάδα (δηλαδή πουλημένα από αυτούς).
Και τα υπόλοιπα τι γίνεται. Αν δεν μπορεί να το στείλει έξω τι κάνουμε. Λέω στον πελάτη να κόψει τον λαιμό του.
ΣΙΩΠΗ
.Την δεύτερη φορά δηλαδή σήμερα σε άλλο ρολόι αυτή τη φορά
Καλημέρα σας
Πριν 1 μήνα και 2ο ημέρες έδωσα μια παραγγελία για μια κορώνα και λαιμό και μου είπαν να περάσω στις 25 (Μαΐου) να την παραλάβω.
Ερώτηση υπαλλήλου: σας πήραμε τηλέφωνο;
Όχι μου είπατε να περάσω χωρίς τηλέφωνο.
Ε τότε δεν έχει έρθει.
Μα πέρασε 1 μήνας και 20 ημέρες.
Ναι αλλά δεν έχουν έρθει.
Και πότε θα έρθει σας παρακαλώ να ξέρω τι θα πω στον πελάτη.
Δεν γνωρίζω.
Καλά συγνώμη αυτοί οι Ρώσοι δεν έχουν προγραμματισμό.
Άκρα του τάφου σιωπή.
Και το κουφό της υπόθεσης όταν είχα πάει να παραγγείλω το ανταλλακτικό
Όλα τα ρολόγια έχουν ένα νούμερο μηχανής και ένα νούμερο κασσωματος και ανάλογα το ανταλλακτικό δίνεις το ανάλογο νούμερο. Όταν το είπα στον τεχνίτη της αντιπροσωπείας γέλαγε.
Μου λέει τα Ρωσικά δεν έχουν τέτοια πράγματα.
Και όταν θέλεις να παραγγείλεις την κορώνα πως θα την παραγγείλεις.
Θα την παραγγείλω με περιγραφή του ρολογιού.
Δηλαδή είναι κανελί έχει αυτές τις βούλες έχει και κάτι ζωάκια στο λουρί κλπ κλπ
(Στο μυαλό μου ηρθε η σκηνή της ταινίας με το προφιτερολ που δεν ήξερε πως λεγότανε και προσπαθούσε να του περιγράψει πως είναι)
Τι να το κάνω αν έχουν ιστορία. Να την βράσω όταν δεν μπορούν να την υποστηρίξουν. Όταν τους τα σκας και μετά τρέχεις και δεν φτάνεις.
Αυτά σχετικά με το θέμα.
Λυπάμαι αν το κείμενο είναι μεγάλο αλλά όλα αυτά είναι προς πληροφόρηση μελλοντικών αγοραστών για να ξέρουν τι τους περιμένει αν αγοράσουν ρωσικό ρολόι.
- CHRISTOS
- Δημοσιεύσεις: 474
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 12:42 pm
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 58 times
Re: Ρωσσικα ρολογια και τεχνικη υποστηριξη (ανταλλακτικα)
Αρη κατευθειαν απο εξωτερικο δεν μπορεις να βρεις ακρη με τα ανταλλακτικα? Γιατι πρεπει να κινηθεις μεσω της εδω αντιπροσωπειας? Email προς την vostok εχεις στειλει?
-
- Δημοσιεύσεις: 2903
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2010 1:57 pm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 285 times
- Επικοινωνία:
Re: Ρωσσικα ρολογια και τεχνικη υποστηριξη (ανταλλακτικα)
Χρηστο στην πρωτη περιπτωση δεν χρειαστηκε προλαβε καποιος αλλος ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ κατοχος ρολογιου με αγορα απο το εξω.
Τωρα στην δευτερη περιπτωση (δηλαδη σημερα) τα πραγματα ειναι δυσκολα μιας και οπως εγραψα δεν υπαρχει οργανωση (απο πλευρας μαμας εταιρειας) ωστε να υπαρχει
ενα reference με σχεση τα ανταλλακτικα κασσωματος.
Ολα τα ρολογια κανονικα εχουν
ενα reference κασωματος οπου αυτο εχει σχεση το κρυσταλλο, η κορωνα, το λουρακι και το καπακι
και ενα αλλο reference της μηχανης οπου παραγγελλεις οτι εχει σχεση με την μηχανη.
Εδω σου λεει οτι υπαρχει μονο της μηχανης και ολα τα αλλα γινονται οπτικα.
Ξ.......Φ.......Α ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Ευτυχως τα ρωσσικα που ερχονται ειναι Ε-Λ-Α-Χ-Ι-Σ-Τ-Α εως ανυπαρκτα και ετσι εχω το κεφαλι μου ησυχο.
Θελουν να λενε οτι εχουν και το ρολοι της Εθνικης Ελλαδος οι ΞΕ......Φ......ΕΣ.
Τωρα στην δευτερη περιπτωση (δηλαδη σημερα) τα πραγματα ειναι δυσκολα μιας και οπως εγραψα δεν υπαρχει οργανωση (απο πλευρας μαμας εταιρειας) ωστε να υπαρχει
ενα reference με σχεση τα ανταλλακτικα κασσωματος.
Ολα τα ρολογια κανονικα εχουν
ενα reference κασωματος οπου αυτο εχει σχεση το κρυσταλλο, η κορωνα, το λουρακι και το καπακι
και ενα αλλο reference της μηχανης οπου παραγγελλεις οτι εχει σχεση με την μηχανη.
Εδω σου λεει οτι υπαρχει μονο της μηχανης και ολα τα αλλα γινονται οπτικα.
Ξ.......Φ.......Α ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Ευτυχως τα ρωσσικα που ερχονται ειναι Ε-Λ-Α-Χ-Ι-Σ-Τ-Α εως ανυπαρκτα και ετσι εχω το κεφαλι μου ησυχο.
Θελουν να λενε οτι εχουν και το ρολοι της Εθνικης Ελλαδος οι ΞΕ......Φ......ΕΣ.
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43101
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40225 times
- Been thanked: 8742 times
Re: Ρωσσικα ρολογια και τεχνικη υποστηριξη (ανταλλακτικα)
πολυ δυσαρεστη κατασταση ... κριμα διοτι αυτοι χανουν
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
-
- Δημοσιεύσεις: 2903
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2010 1:57 pm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 285 times
- Επικοινωνία:
Re: Ρωσσικα ρολογια και τεχνικη υποστηριξη (ανταλλακτικα)
Οταν ολες οι αλλες εταιριες μεχρι της 9 το πρωι (το πολυ) λειτουργουν αυτοι αρχιζουν στις 9 και 30.
Βεβαια εγω πηγα στις 10 και 10. Τεχνιτης δεν υπηρχε ουτε για δειγμα και σε ερωτηση μου αν υπαρχη τεχνιτης αυτη την στιγμη για να μιλησω η απαντηση
πριν 40 λεπτα ανοιξαμε. Οι τεχνιτες ερχονται αργοτερα
Βεβαια εγω πηγα στις 10 και 10. Τεχνιτης δεν υπηρχε ουτε για δειγμα και σε ερωτηση μου αν υπαρχη τεχνιτης αυτη την στιγμη για να μιλησω η απαντηση
πριν 40 λεπτα ανοιξαμε. Οι τεχνιτες ερχονται αργοτερα
-
- Δημοσιεύσεις: 2903
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2010 1:57 pm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 285 times
- Επικοινωνία:
Re: Ρωσσικα ρολογια και τεχνικη υποστηριξη (ανταλλακτικα)
Χρηστο δεν ξερω κανεναν αλλο εδω στην Ελλαδα που να εχει ανταλλακτικα για ρωσικα.
Αν αγορασεις ρωσικο παντως να εισαι προετοιμασμενος για παρε δωσε με εξω η με ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΥΠΟΜΟΝΗ αν προτιμησεις Ελλαδα.
Εκτος απο σερβις και καποια ανταλλακτικα κοινα που μπορει να τα κανει και ενας αλλος τεχνιτης εκτος αντιπροσωπειας (οπως ελλατηριο, φλαντζες
και ισως κρυσταλλο και πομπε ζελατινα) ολα τα αλλα μονο εξω ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
Γνωμη μου ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΡΩΣΙΚΑ.
Αν αγορασεις ρωσικο παντως να εισαι προετοιμασμενος για παρε δωσε με εξω η με ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΥΠΟΜΟΝΗ αν προτιμησεις Ελλαδα.
Εκτος απο σερβις και καποια ανταλλακτικα κοινα που μπορει να τα κανει και ενας αλλος τεχνιτης εκτος αντιπροσωπειας (οπως ελλατηριο, φλαντζες
και ισως κρυσταλλο και πομπε ζελατινα) ολα τα αλλα μονο εξω ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
Γνωμη μου ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΡΩΣΙΚΑ.
-
- historic specialist
- Δημοσιεύσεις: 4027
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 8:54 pm
- Has thanked: 123 times
- Been thanked: 441 times
Re: Ρωσσικα ρολογια και τεχνικη υποστηριξη (ανταλλακτικα)
Άρη μου, σε συμπονώ! Τι τραβάτε κι εσείς οι "ΑΝΕΤΩ" (Ανεξάρτητοι Έλληνες Τεχνίτες Ωρολογοποιοί), που αντί να είστε ΑΝΕΤΟΙ, έχετε αυτούς τους μ@%*#&@$ που πάνε κι αγοράζουν ρώσικα (λιθουανικά, για την ακρίβεια) απ' το εξωτερικό και σας ταλαιπωρούν.... ακούς εκεί οι βλάκες, τα κοθώνια του κερατά, να μην πηγαίνουν να αγοράζουν από την ελληνική αντιπροσωπεία, που τα πουλάει τρεις φορές παραπάνω.... και θέλουν να έχουν σέρβις και ανταλλακτικά.... φτού σας ρε, που δεν προτιμάτε τα "ελληνικά" προϊόντα.... και μην σκουπίζεστε, θα σας ξαναφτύσω!aris911 έγραψε:Με αφορμή την υπερβολικά μεγάλη αναμονή για ανταλλακτικό σε VOSTOK και μάλιστα για δεύτερη φορά έχω να πω ότι κρίμα τα χρήματα που δίνει κάποιος να αγοράσει Ρωσικό ρολόι. Κυριολεκτικά πεταμένα μιας και η φίρμα αυτή είναι για πολλές κλωτσιές (για να μην γράψω κάτι άλλο)
Αφορμή αυτής της διαμαρτυρίας είναι ο μεγάλος χρόνος αναμονής ανταλλακτικού (κορώνα και λαιμός) και κατά κακή μας τύχη και τα δυο ρολόγια έτυχε να είναι του ιδίου κατόχου.
Όμως για να καταλαβεται το τι συμβαίνει παραθέτω το ιστορικό της όλης κατάστασης.
.Την πρώτη φορά
(διάλογος μεταξύ υπαλλήλου και εμένα στον γκισέ με το χαλασμένο ανταλλακτικό στο χέρι για δείγμα)
Καλημέρα σας.
Έχω ένα πρόβλημα με έναν άξονα κουρδίσματος και ίσως βαρελάκι σε ένα ρολόι της αντιπροσώπευσης σας και θα ήθελα ανταλλακτικά για να το επισκευάσω.
Βεβαίως το ρολόι που είναι;
Δεν το έχω μαζί μου γιατί έχω τους κωδικούς και θα το επισκευάσω εγώ.
Ξέρετε δεν δίνουμε ανταλλακτικά αλλά θα πρέπει να το επισκευάσουμε εμείς.
Α μάλιστα.
Το ρολόι είναι αγορασμένο από Ελλάδα;
Όχι ο πελάτης το αγόρασε από το εξωτερικό.
Α ξέρετε εμείς επισκευάζουμε ΜΟΝΟ όσα είναι αγορασμένα από Ελλάδα (δηλαδή πουλημένα από αυτούς).
Και τα υπόλοιπα τι γίνεται. Αν δεν μπορεί να το στείλει έξω τι κάνουμε. Λέω στον πελάτη να κόψει τον λαιμό του.
ΣΙΩΠΗ
.Την δεύτερη φορά δηλαδή σήμερα σε άλλο ρολόι αυτή τη φορά
Καλημέρα σας
Πριν 1 μήνα και 2ο ημέρες έδωσα μια παραγγελία για μια κορώνα και λαιμό και μου είπαν να περάσω στις 25 (Μαΐου) να την παραλάβω.
Ερώτηση υπαλλήλου: σας πήραμε τηλέφωνο;
Όχι μου είπατε να περάσω χωρίς τηλέφωνο.
Ε τότε δεν έχει έρθει.
Μα πέρασε 1 μήνας και 20 ημέρες.
Ναι αλλά δεν έχουν έρθει.
Και πότε θα έρθει σας παρακαλώ να ξέρω τι θα πω στον πελάτη.
Δεν γνωρίζω.
Καλά συγνώμη αυτοί οι Ρώσοι δεν έχουν προγραμματισμό.
Άκρα του τάφου σιωπή.
Και το κουφό της υπόθεσης όταν είχα πάει να παραγγείλω το ανταλλακτικό
Όλα τα ρολόγια έχουν ένα νούμερο μηχανής και ένα νούμερο κασσωματος και ανάλογα το ανταλλακτικό δίνεις το ανάλογο νούμερο. Όταν το είπα στον τεχνίτη της αντιπροσωπείας γέλαγε.
Μου λέει τα Ρωσικά δεν έχουν τέτοια πράγματα.
Και όταν θέλεις να παραγγείλεις την κορώνα πως θα την παραγγείλεις.
Θα την παραγγείλω με περιγραφή του ρολογιού.
Δηλαδή είναι κανελί έχει αυτές τις βούλες έχει και κάτι ζωάκια στο λουρί κλπ κλπ
(Στο μυαλό μου ηρθε η σκηνή της ταινίας με το προφιτερολ που δεν ήξερε πως λεγότανε και προσπαθούσε να του περιγράψει πως είναι)
Τι να το κάνω αν έχουν ιστορία. Να την βράσω όταν δεν μπορούν να την υποστηρίξουν. Όταν τους τα σκας και μετά τρέχεις και δεν φτάνεις.
Αυτά σχετικά με το θέμα.
Λυπάμαι αν το κείμενο είναι μεγάλο αλλά όλα αυτά είναι προς πληροφόρηση μελλοντικών αγοραστών για να ξέρουν τι τους περιμένει αν αγοράσουν ρωσικό ρολόι.
-
- historic specialist
- Δημοσιεύσεις: 4027
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 8:54 pm
- Has thanked: 123 times
- Been thanked: 441 times
Re: Ρωσσικα ρολογια και τεχνικη υποστηριξη (ανταλλακτικα)
Αυτό, βρε σεις, σημαίνει ότι είναι ΤΕΡΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΑΑΣ!!Ευτυχως τα ρωσσικα που ερχονται ειναι Ε-Λ-Α-Χ-Ι-Σ-Τ-Α εως ανυπαρκτα και ετσι εχω το κεφαλι μου ησυχο.
Επομένως τι να τα κάνουν τα κωδικοποιημένα ανταλλακτικά για κάθε μοντέλο??? Έχουν κανα δυο ίδια εκεί πέρα, μπας και σπάσει ο διάλος το ποδάρι του και χαλάσει κανένα....
-
- Δημοσιεύσεις: 2903
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2010 1:57 pm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 285 times
- Επικοινωνία:
Re: Ρωσσικα ρολογια και τεχνικη υποστηριξη (ανταλλακτικα)
Ηλια μαλακες δεν ειναι. Κοιτανε να κανουν την δουλεια τους ποιο φτηνα (και καλα κανουν).Ilias-G έγραψε:aris911 έγραψε: ...Άρη μου, σε συμπονώ! Τι τραβάτε κι εσείς οι "ΑΝΕΤΩ" (Ανεξάρτητοι Έλληνες Τεχνίτες Ωρολογοποιοί), που αντί να είστε ΑΝΕΤΟΙ, έχετε αυτούς τους μ@%*#&@$ που πάνε κι αγοράζουν ρώσικα (λιθουανικά, για την ακρίβεια) απ' το εξωτερικό και σας ταλαιπωρούν.... ακούς εκεί οι βλάκες, τα κοθώνια του κερατά, να μην πηγαίνουν να αγοράζουν από την ελληνική αντιπροσωπεία, που τα πουλάει τρεις φορές παραπάνω.... και θέλουν να έχουν σέρβις και ανταλλακτικά.... φτού σας ρε, που δεν προτιμάτε τα "ελληνικά" προϊόντα.... και μην σκουπίζεστε, θα σας ξαναφτύσω!
Το προβλημα ξεκινα απο την μαμα εταιρεια που ειναι κομπογιανιτες και ερασιτεχνες.
Μια σωστη τεχνικη υποστηριξη δεν μπορουν να φτιαξουν μου θελουν και βιομηχανια. Βρε δεν πανε καλυτερα να φτιαχνουν σωβ.......κα.
Ηλια το ΑΝΕΤΩ πολυ μου αρεσε.