Αξίζει τον κόπο μιας και την καλιμπρα-χρονογράφο αυτή θα την βρούμε σε πολλές γνωστές μάρκες.
Από VERSACE, SECTOR μέχρι BRELTING (με κάποια μικρή τροποποίηση).
Η πρώτη εικόνα που αντικρυζη κάποιος κοιτώντας αυτή την μηχανή είναι η παρακάτω

Δηλαδή ένα κομμάτι στρογγυλό μέταλλο 4 πηνία μια μπαταρία και 3 ρουμπίνια. Δηλαδή φτηνοκατασκευη. Μόνον αν κοιτάξει προσεκτικά θα δει ότι σε ένα σημείο γράφει 22 ρουμπίνια.
Αυτό όμως δεν είναι τίποτες άλλο από ένα κάλυμμα το οποίο βγαίνει με δυο βίδες

Που όταν το αφαιρεσουμε συναντάμε την παρακάτω εικόνα

Τρεις γέφυρες, 4 πηνία και το ένα από τα δυο κυκλώματα
Στην παρακάτω φωτο βλέπουμε το ένα κύκλωμα

Η μηχανή όμως χωρίζεται σε δυο μέρη (η πολυπλοκότητα που ανάφερα πριν) όπου το ένα κομμάτι έχει τις ρόδες χρονογράφου και ώρας και το άλλο έχει το σύστημα ημερομηνίας, τους μοχλούς του χρονογράφου με το κύκλωμα του, το σύστημα των δεικτών της ώρας και το σύστημα του άξονα αλλαγής ημερομηνίας και ώρας



Εδώ φαίνεται και το δεύτερο κύκλωμα

Αφαιρωντας το κύκλωμα μένουν τα παρακάτω εξαρτήματα

Τα οποία όταν τα αφαιρουμε έχουμε την παρακάτω εικόνα

Η ασημί ρόδα (αριστερά πάνω) είναι αυτή που γυρνά τον δείκτη τον λεπτών, ενώ η ακριβώς αποκατω γυρνά τον δείκτη των ωρών και σε συνδυασμό ασημής ρόδας και της διπλανής της προς τα δεξιά γυρνάνε την ακριβώς από κάτω (δίχρωμη) που αυτή γυρνά τον δίσκο ημερομηνίας

Αυτή είναι η εικόνα κάτω από το καντράν
Γυρνώντας τώρα στο άλλο κομμάτι της μηχανής και αφαιρωντας τις τρεις γέφυρες βλέπουμε τα παρακάτω

Κάτι που χρειάζεται προσοχή είναι η κενή θέση του πηνίου που έχει η μηχανή. Και αυτό γιατί με μια μικρή τροποποίηση η ΕΤΑ βγάζει και άλλη μια με 5 πηνία (αυτή που μπαίνει στα BRELTING). Έτσι γλυτώνει χρόνο και χρήμα.

Και όλες οι ρόδες έξω (ποιος είπε ότι τα quartz δεν χρειάζονται ρουμπίνια).
Άντε και καλό οφθαλμολουτρο.