Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Στην ενότητα αυτή μιλάμε για τεχνικά θέματα που αφορούν τα ωρολόγια(εδώ μπορούν τα μέλη να υποβάλλουν και απορίες σχετικά με τεχνικά θέματα)
Wostep
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 14, 2009 8:40 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Δημοσίευση από Wostep »

Επειδή όντως ξεφύγαμε στο προηγούμενο θέμα θα ήθελα να απαντήσω στα ερωτήματα που τέθηκαν .
Δεν έχω την δυνατότητα να κάνω παραθέσεις διότι γράφω απτο τηλέφωνο και με συγχωρείται για αυτό .
Φίλε Άρη το ότι δεν έχεις δει μηχανές κινεζικές να ξεφλουδιζουν δεν σημαίνει ότι δεν συμβαίνει .
Για το amplitude στο οποίο αναφέρεσαι θα ήθελα να σε ρωτήσω πως το μετράς και βγάζεις συμπέρασμα ότι η μηχανή σου δουλεύει σωστά ;
Λες ότι η Unitas τηςΕΤΑ δεν δουλεύει σωστά .
Θες να μου πόσταρεις χαρτί απτο chronoscope και να το
Συζητήσουμε ;
Θα γνωρίζεις φυσικά ότι το σωστό σέρβις θα σε βοηθήσει
Να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα στις μετρήσεις σου .
Εάν και αυτό απο μόνο του είναι ένα τεράστιο τοπικ .
Τις φωτογραφίες που ποστάρεις δεν μπορώ να τις δω σωστά απτο τηλ κ είναι τραβηγμένες απο αρκετή απόσταση .
Όσο για τους τεχνικούς θα συμφωνήσω .
Διακρίνω όμως το ελληνικό σύνδρομο και εδώ και αναφέρομαι στο δεύτερο φίλο που μας είπε την άποψη του .
Όλοι γίναμε ειδικοί αφού διαβάσαμε 5 φόρουμ .
Η ωρολογοποιία όμως φίλε μου θέλει σπουδές και εμπειρία .
Αλλιώς να σου στέλνω τα ρολόγια μας να τα επισκευάζεις .
Το είμαι πιλότος και γνωρίζω απο ρολόγια με συγχωρείς αλλά δεν το ασπάζομαι .
Έχω ασχοληθεί με τα λογιστικά μου αυτο δεν σημαίνει ότι μπορεί η γνώμη μου να έχει την ίδια βαρύτητα με έναν λογιστή .
Και που είσαι ..
Η ωρολογοποιία πέρα απο διάβασμα απαιτεί και πάγκο .
Αλλιώς ο καθένας θα ήταν σε θέση να επισκευάζει ρολόγια διαβάζοντας απλά .
Εάν αυτό σε κάνει ειδικό στο ρολόι θα σε παρακαλούσα να μου στείλεις το τηλ σου και να σε συμβουλεύομαι .
Καθώς θα έχεις παρατηρήσει δεν ψάχνω πελατεία και ούτε διαφημίζομαι μέσω της εταιρίας για την οποία εργάζομαι που με όλο το θάρρος είναι αρκετά σεβαστή .
Ο καθένας στο τομέα του και αυτο ισχύει σε όλα τα επαγγέλματα .
Σαφώς και μπορείς να έχεις την άποψη σου όπως όλοι μας .
Αλλά για να κρίνεις ποιος είναι γνώστησ και ποιος είναι αδαής χρειάζονται περισσότερα κριτήρια με όλο το σεβασμό .
Εάν θες να μιλήσουμε πιο προσωπικά θα σε προκαλούσα απο κοντά για να σου λύσω οποιαδήποτε απορία ή αμφιβολία έχεις σχηματίσει .
Τα τηλ μου λοιπόν στη διάθεση σου .
Συγγνώμη για το μακροσκελές του θέματος .
Σκέφτομαι να στέλνω τις ιδέες μου με πμ για να μην μπαίνω στη διαδικασία να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας .
aris911
Δημοσιεύσεις: 2903
Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2010 1:57 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 285 times
Επικοινωνία:

Re: Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Δημοσίευση από aris911 »

Αγαπητέ WOSTEP θα σου απαντήσω στις ερωτήσεις σου χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης.
Ποτέ δεν είπα οτι η ΕΤΑ 6497 δεν δουλεύει σωστά.
Ανέφερα το αισθητικό κομμάτι το οποίο φαίνεται αν κοιτάξεις τις δύο γέφυρες. Του μπαρλιέ και των ροδών. Είναι σαν να τις έκοψες με ξυλοπρίονο. Δεν ξέρω αν όλες οι απλές 6497 ΕΤΑ είναι τόσο χάλια αλλά αν φέρω στο μυαλό μου την εικόνα του ΠΑΝΕΡΑΙ με την απλή την 6497 (αυτή που έγινε ο ντόρος ο μεγάλος και αναγκάστηκε η εταιρεία να τις ανακαλέσει) τότε μάλλον όλες οι απλές είναι με τα ίδια αισθητικά χάλια.

Το amplitude το μετράω φυσικά με ψηφιακό παλμογράφο.
Το θέμα του ξεφλουδίσματος που ανέφερες δεν διαφωνώ οτι έχει τύχη αλλά επειδή ο αριθμός σέρβις Ασιατικών 6497 που έχει περάσει απο τον πάγκο μου είναι πάνω από 50 (πιστεύω οτι είναι σημαντικό το νούμερο ώστε να βγουν συμπεράσματα) ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Και όλες έχουν περάσει από το πλυντήριο.
Από εκεί και πέρα μπορείς να έρθεις στο εργαστήριο μου να τα δεις και από κοντά όλα αυτά που ανέφερα.
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 42929
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 39870 times
Been thanked: 8660 times

Re: Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Δημοσίευση από Megalos »

χαιρομαι που ανοιχτηκε αλλο θεμα για αυτο το σοβαρο θεμα που απτεται βασικα τεχνικων
θεματων, για να γινει συγκριση μηχανισμων σε λεπτομερη ερευνα , μεταξυ κινεζικων και
ελβετικων μηχανισμων ..
Θα παρακαλεσω παντως να κρατησουμε τις αντιπαραθεσεις σε κοσμια επιπεδα και κυριως χωρις
προσωπικους χαρακτηρισμους .
Οπως σωστα ανεφερε ο Νικος , αλλο να ειναι καποιος τεχνιτης , και αλλο απλως λατρης και να
εκφραζει αποψεις τεχνικης φυσεως με απολυτη μαλιστα βεβαιοτητα χωρις υποβαθρο...
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Wostep
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 14, 2009 8:40 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Δημοσίευση από Wostep »

Φίλε Άρη καλημέρα .
Δεν σου απάντησα χθες γιατί είχα πρόβλημα με το Ίντερνετ .
Γενικά δεν δέχομαι την άποψη ότι μια κινέζικη Unitas είναι το ίδιο με τις μηχανές που χρησιμοποιεί η Panerai φίλε μου για παράδειγμα .
Γιατι αν συνέβαινε αυτο τότε όλοι όσοι αγοράζουν Panerai θα έπρεπε να τους πούμε ότι τους πιάσανε κωτσους !
Ας καταργήσουμε την ελβετική ωρολογοποιία και ας αγοράζουμε κινεζικά .
Φυσικά κανένας δεν μπαίνει στη διαδικασία να σκεφτεί το χρειάζεται μια εταιρία για να φτάσει στην παραγωγή ενός μηχανισμού όταν οι κινέζοι θα χρειαστεί μόνο να την αντιγράψουν .
Το που έχει φτάσει η ελβετικη ωρολογοποιία δεν χρειάζεται να το αναφέρω .
Όσο για τις μετρήσεις και με όλο το σεβασμό εάν εγω έχω επισκευάσει τη μηχανη πριν απο εσένα το πιο πιθανό είναι να την μετράς λάθος .
Το timing μιας μηχανής αποτελεί απο μόνο του μάθημα .
Οι μοίρες τις οποίες χρησιμοποιείς αλλάζουν όταν ένας τεχνικός που γνωρίζει απο ρύθμιση διαφυγής έχει ήδη επέμβει .
Προσωπικά το κάνω συνέχεια .
Να σημειώσω επίσης ότι κατασκευαστικά οι εταιρίες έχουν μικρό αποκλίσεις όταν κατασκευάζουν κ κάπου εδώ σου λένε ότι σαν επίσημο σέρβις έχεις την ικανότητα να επιδιορθωσεις .
Όταν λοιπόν σεταρεις το μηχάνημα σου στις 50 μοίρες ας πούμε κ σου δίνει αποτελέσματα 310 μοιρών όπως ανέφερες καλο είναι να κοιτάξεις αν η συγκεκριμένη διαφυγή ειται φιαγμενη για τις 50 μοίρες .
Ναι έχω δει Unitas να δουλεύουν και το αντίθετο .
Το σωστό σέρβις και το σωστο timing θα σου δώσει τα αποτελέσματα που θες ..
Και οι μηχανές που δεν είναι χρονομετρημενες επίσημα γίνονται χρονόμετρα .
Πάλι ξεφεύγω απτο θέμα αλλά τα ρολόγια που έχουν πέσει στα χέρια μου δεν μπορούν να ανταγωνιστουν τους Ελβετους .
Και όχι δεν έχω πιάσει 50 τέτοιες μηχανές στα χέρια μου .
Μην ξεχνάς ότι δουλεύω σε εταιρία .
Αυτο όμως δεν μου στερεί το δικαίωμα της άποψης όταν έχω πιάσει τέτοια ρολόγια στα χέρια μου .
Κώστα δεν ξέρω τι έχεις καταλάβει απο όσα γράφω αλλά εσένα σου έχω εξηγήσει ήδη για τον περιορισμένο χρόνο μου .
Και σίγουρα δεν έχω καμμία διάθεση να ανοίξω τα ματιά σε αυτούς που δεν θέλουν .
Σωτήρας ;;; Σε καμμία περίπτωση , ακόμα μαθαίνω και αυτο θα συμβαίνει για πάντα .
Στη ζωή μου δεν έμαθα να φοβάμαι και δεν θα το κάνω ούτε εδώ .
Μην ποντάρει κανένας στην ανωνυμία μου αφού αποτι φαίνεται εύκολα με βρίσκουν .
Θα συνεχίσω όμως μέσω πμ και θα έχω διάλογο με ανθρώπους που έχουν θέληση να μάθουν .
Εξάλλου απο ειδικούς γεμίσαμε .
Ευχαριστω πολυ λοιπόν για όλα και η συνέχεια θα είναι σιωπηλή .
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 42929
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 39870 times
Been thanked: 8660 times

Re: Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Δημοσίευση από Megalos »

Νικο χαιρομαι για την καθαροτητα της σκεψης αλλα και της γραφης σου ...
ευχομαι να μην ειναι μακρα η σιωπη σου και να σε απολαμβανουμε στις συζητησεις μας :sh:
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Άβαταρ μέλους
VC222
Δημοσιεύσεις: 727
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 31, 2009 11:52 pm
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 18 times
Been thanked: 322 times

Re: Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Δημοσίευση από VC222 »

[quote="Wostep"]..........Ο καθένας στο τομέα του και αυτο ισχύει σε όλα τα επαγγέλματα .
quote]

η καταστροφή της Ελλάδας και όχι μόνο>>οι Συντεχνίες...

εγώ πάντως είμαι ερασιτέχνης και εκτός από forum έχω διαβάσει και άλλα πραγματάκια γύρω από το ρολόι.
Έχω προλάβει την "παλιά γενιά" ρολογάδων στην Αθήνα και παρακολουθούσα την αγορά για πάνω από 15 χρόνια (1987-2005)

Λυπάμαι που η ωρολογοποιία δεν εμπνέει πια τις νέες γενιές- οι νεότεροι θα μάθουν μόνο 2 πράγματα>> ΕΤΑ+ROLEX. Αυτό βέβαια έχει γίνει σε όλους τους τομείς και στα περισσότερα επαγγέλματα.

Οι Ωρολογοποιοί σήμερα έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες και υλικά που οι παλαιότεροι ούτε που φαντάζονταν, αλλά από την άλλη παρατηρώ να λείπουν οι πραγματικοί Δάσκαλοι και το όραμα γενικότερα. Σίγουρα ο μέσος ωρολογοποιός ούτε μεγάλη πρακτική πείρα θα αποκτήσει στα επόμενα χρόνια ούτε και βαθιές θεωρητικές γνώσεις θα αποκομίσει (και να μην ακούσω το παραμύθι του continous education).

Tέλος θα συμπληρώσω ότι αν και σέβομαι απεριόριστα τους Ελβετούς στο πεδίο της μικροτεχνικής και ωρολογοποιίας, πιστεύω ότι εδώ και χρόνια η Ασία (εκτός της ήδη εκπληκτικής Ιαπωνίας) έχει κάνει πολύ μεγάλα βήματα που οι περισσότεροί μας αγνοούμε πλήρως. Δυστυχώς για εμάς τους Ευρωπαίους, οι Ασιάτες είναι πάρα πολλοί, γίνονται καλύτεροι, αποκτούν τρομακτική εμπειρία σε θέματα παραγωγής και είμαι πεπεισμένος ότι από τις χιλιάδες τεχνίτες θα ξεπεταχτούν κάποιες δεκάδες με επίπεδο εφάμιλλο των Ελβετογερμανών. Ευελπιστώ να μην καταντήσει η Ελβετία ένας μύθος που θα τον συντηρεί η αγορά (όπως έπαθε το Ηνωμένο Βασίλειο με τις σπουδές που έχει γίνει βασικό εισόδημα και όχι πρωτοπορία). Η ελίτ πουλάει αλλά πρέπει και να μεταλλάσεται κάθε τόσο.

Και μια συμβουλή σε όλους τους τεχνίτες (διπλωματούχους και μη): MHN ΚΡΑΤΑΤΕ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΣΑΣ ! Είναι τρομακτικό λάθος που έκαναν και οι παλιοί και όχι μόνο δεν θα αφήσετε τίποτα στα πνευματικά σας παιδιά (μακάρι να έχετε) αλλά δυστυχώς συντηρείτε την ΑΓΝΟΙΑ και τις ΦΗΜΕΣ στο χώρο του ρολογιού που όλοι νομίζω αγαπάμε...

Αν θέλετε να επικοινωνείτε μέσω PM τότε δεν έχει νόημα να είστε στο forum (forum=a meeting or medium where ideas and views on a particular issue can be exchanged). Μπορείτε κάλλιστα να μονολογείτε σε ένα προσωπικό website/blog.

υπογράφω σαν:

Κωνσταντίνος, der Uhrenlaie (Amator Horologicus)
Wostep
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 14, 2009 8:40 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Δημοσίευση από Wostep »

Kαλημέρα Κωνσταντίνε ,

Το επάγγελμα θέλει σπουδές και εμπειρία και όχι απλά διαβάσματα απο φόρουμ .
Ο όρος συντεχνίες μάλλον δεν ανταποκρίνεται στο παραπάνω .

Χαίρομαι που είσαι απο τους ανθρώπους όπως λες που παρακολούθησες την αγορά για τόσα χρόνια .

Δεν ξέρω αν γενικά η ωρολογοποιία εμπνέει τους νέους , ο υπογράφων πάντως κλείνει τα 31 .
Οι νεότεροι φίλε μου δεν θα μάθουν την ETA και την Rolex όπως λες .
Οι ΕΤΑ θα είναι προνόμιο του Swatch Group και η άλλη δεν δίνει ανταλλακτικά έτσι και αλλιώς .
Η κινητοποίηση που γίνεται στα εργοστάσια και οι νέες μηχανές που γεννιούνται κάθε μέρα έχουν να κάνουν και με τα παραπάνω .

Οι συνάδελφοι μου όντως έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες , υλικά , μηχανήματα κτλπ που δεν είχαν οι παλαιότεροι .
Δεν καταλαβαίνω γιατί λείπουν οι πραγματικοί δάσκαλοι και πως τους εννοείς γιατί και σε αυτό μπορώ να σου σχολιάσω .
Ο μέσος ωρολογοποιός δεν θα αποκτήσει βαθιές θεωρητικές γνώσεις γιατί δεν διαβάζει , πείρα όμως θα αποκτήσει απτη στιγμή που κάθεται στο πάγκο .
Τώρα το continuous education δεν καταλαβαίνω πόσο παραμύθι σου φαίνεται .
Εκτός και αν οι ωρολογοποιοί που δουλεύουν σε εταιρίες δεν είναι ωρολογοποιοί για εσένα .

Σαφώς και η Ασία δεν είναι αυτή που ήταν πριν κάποια χρόνια και εννοείται ότι θα υπάρξουν καλοί τεχνικοί ανάμεσα τους .

Τέλος , δεν κρατάμε τη γνώση για εμάς όπως γράφεις . Οι παλιοί στους οποίους αναφέρεσαι έκαναν τρομακτικά λάθη στη προσπάθεια τους να μεταδώσουν κάτι που γνώριζαν λάθος και για αυτό σήμερα οι περισσότεροι συνάδελφοι οι οποίοι έμαθαν το επάγγελμα δίπλα σε έναν "Δάσκαλο" κάνουν με τη σειρά τους τα ίδια και χειρότερα .

Σε ευχαριστώ για την άποψη σου αλλά έχουμε ακόμα Δημοκρατία που σημαίνει ότι μπορώ να παρακολουθώ όποιο φόρουμ θέλω , μπορώ να συνομιλώ με αυτούς που θέλω και μπορώ ανα πάσα ώρα και στιγμή να σταματήσω να το κάνω .
Επειδή εσείς το κάνετε αυτό σαν χόμπυ ενώ κάποιοι ζούν απο αυτό θα ήταν πρέπων οι δεύτεροι να έχουν την ψυχική υγεία να αποδώσουν την επόμενη στη δουλειά τους .
Αυτό όμως δεν έχει να κάνει με το ότι προσπαθώ να αποκρύψω πράγματα , απλά θα τα μοιράζομαι με ανθρώπους που το θέλουν .
Στην Ελλάδα τους παίρνει όλους η μπάλα έτσι ;


Φιλικά

Νίκος
aris911
Δημοσιεύσεις: 2903
Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2010 1:57 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 285 times
Επικοινωνία:

Re: Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Δημοσίευση από aris911 »

Καλημέρα σε όλους.
Αγαπητέ Νίκο να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα για να μην υπάρχει παρεξήγηση.
Το αν κάποιος πρέπει να αισθάνεται ότι πιάστηκε κότσος γιατί αγόρασε Πανεραι είναι μια άλλη κουβέντα και βασικά πλέον όλοι μας ξέρουμε τι πραγματικά γίνεται. Οπότε ας μην το αναλύσουμε τουλάχιστον τώρα.
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΚΗ.
Όμως σίγουρα θα πάψουμε να την προτιμούμε όλο και περισσότεροι με το νταβατζιλικη στυλ της. Γιατί όταν η ΕΤΑ και το γκρουπ που ανήκει συνεχίζει και λειτουργεί έτσι όπως λειτουργεί τότε ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ να τους γυρίσουμε την πλάτη. Δεν νοείτε μηχανή που έχει κάνει την απόσβεση της (από όλες τις πλευρές) να συνεχίσει να πουλιέται στα τρελά λεφτά που πουλιέται και μάλιστα αισθητικά απαράδεκτη.
Τώρα με το αν η μηχανές που είδα εγώ είχαν καλό αμπλιτιουντ γιατί κάποιος τεχνίτης τις διόρθωσε αυτό είναι εικασίες. Πάντως τα νούμερα στον παλμογράφο είναι σε καινούργιες μηχανές όπως ηρθαν κατευθείαν από το εργοστάσιο. Άρα ότι διόρθωση έγινε έγινε (αν έγινε) έγινε από εκεί. Και εμένα με νοιάζει τι παραλαμβάνω στα χέρια μου.
Η συζήτηση ξεκίνησε από το αισθητικό αποτέλεσμα και σίγουρα το ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ της ΕΤΑ 6497 της φωτο δεν δικαιολογεί με τίποτα το όνομα και την τιμή. Ενώ βλέπουμε την κινέζικη με τιμή στο ένα πέμπτο να είναι απειρος καλύτερη.
Προσωπικά παίρνω μηχανές από επιλεγμένο εργοστάσιο που ξέρω ότι η ποιότητα είναι σούπερ. Γιατί εντάξει με την 6497 που είναι αρκετά απλή. Τιγινεται όταν πάμε όμως σε 2824 η 2836 η ακόμα και 2892. Εκεί θέλει καλή δουλειά.
Αν οι Κινέζοι διορθώσουν 1 πράγμα (ναι μόνο ένα πράγμα) την αντοχή του ατσαλιού τους τότε η ΕΤΑ θα ψάχνεται πολύ άσκημα και εγώ και άλλοι τεχνίτες θα μπορούμε να συνεχίζουμε να επιδιορθώνουμε τα ρολόγια των πελατών μας που κανανε το λαθος (για την ΕΤΑ) να αγορασουν ρολοι εκτος γκρουπ μιας και όπως πάνε δεν θα βρίσκουμε αλλιώς ανταλλακτικά.
Και για να καταλαβης τι εννοώ. Περιμένω σχεδόν 20 ημέρες να βρω βίδα τιρετας και τιρετα από ΕΤΑ 6497. Ευτυχώς είχα κάποιο προσωπικό στοκ και έκανα δουλειά. Και αυτό μιας και το απόθεμα από εκεί που παίρνω ανταλλακτικά είχε τελειώσει και ακόμα περιμένουμε πότε θα δεήσουν οι κύριοι Ελβετοί να μας στείλουν μιας και πλέον τα δίνουν μετρημένα.
Τώρα για αντιγραφή σχεδίων και γενικά αντιγραφή μην το συζητάς μιας και οι πρώτοι διδάξαντες είναι οι ίδιοι οι Ελβετοί. Η αντιγραφή που έχουν κάνη παράδειγμα στην Ρολεξ όλες οι εταιρίες (ΟΜΕΓΑ και άλλες) Ωποτε ας μηντο συζητησουμε το θεμα δεν συμφερη.
aris911
Δημοσιεύσεις: 2903
Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2010 1:57 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 285 times
Επικοινωνία:

Re: Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Δημοσίευση από aris911 »

Και να συμπληρώσω για το αισθητικό.
Τα γαϊδουρινό κόψιμο στις γέφυρες της ΕΤΑ έχουν να κάνουν με την ποιότητα του κονδυλιού (εκείνης της παρτίδας) που χρησιμοποιούν στην φρεζοκεφαλη μιας και η επιπλατινωση δεν μπορεί να καλύψει τέτοια λάθη. Για αυτό βγηκε έτσι όπως βγήκε.
Αν κάνω κάποιο λάθος σε αυτό θα παρακαλούσα τους μηχανολόγους του φόρουμ να με διορθώσουν.
Wostep
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 14, 2009 8:40 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Διάφορες μεταξύ κινέζικων και ελβετικών μηχανισμών

Δημοσίευση από Wostep »

Θα σου απαντήσω Άρη μόλις επιστρέψω στο σπίτι .
Απάντηση