Καταγγέλω τον Στέφανο για παρακολούθηση της τηλεφωνικής μου γραμμής (και ας μη ξέρει το νούμερο).
Σήμερα το πρωί μίλησα με την αντιπροσωπεία για το πότε θα έρθουν τα Ananta και μου είπαν ότι πριν από λίγες ημέρες ήραθαν, αλλά ήταν ακριβώς μετρημένα στα δύο χέρια!!!
Σύμπτωση, πονηρέ Στεφανούλη;
Το χειρότερο είναι ότι μάλλον ο Στέφανος με παρακολουθεί για να δει αν θα "κερατώσω" την κοινή αγαπημένη μας, (με την οποία διατηρούμε παράλληλη "σχέση") JLC.
Αν λοιπόν ρε παιδιά ήρθαν τόσο λίγα κομμάτια, πως θα γινόταν να έχουν όλα τα μαγαζιά που πουλούν SEIKO;
Ούτε η Vacheron και η Patek δεν έχουν τόσο λίγα σημεία πώλησης.
Τώρα αν το μαγαζί που το παρήγγειλες, φίλε georges, το ήξερε από πριν ότι δεν θα πάρει, ή δεν έχει πάρει ακόμη, αλλά θα πάρει λίγο μετά, αυτό δεν μπορώ να το ξέρω.
Δεν γνωρίζω συγκεκριμένα για την περίπτωση (άλλωστε ξέρετε ότι οι ιαπωνικές εταιρείες, ακόμη και όταν μιλάμε για Seiko, δεν είναι το φόρτε μου), αλλά και οι αντιπρόσωποι γενικώς, κάνουν μια πολιτική επιβράβευσης και καμία φορά και "τιμωρίας" των καταστημάτων πώλησης, σύμφωνα με τα κριτήρια, την πολιτική και τα συμφέροντά τους και αυτό είναι λογικό. Έμποροι είναι. Πως αλλιώς να κάνουν, αν έχουν 10 ρολόγια και 100 μαγαζιά;
Γενικά και πάλι μιλώντας, αν αγοράζουμε όλοι τα ρολόγια μας από το εξωτερικό, αποδυναμώνουμε τις ελληνικές αντιπροσωπείες με αποτέλεσμα, στην επόμενη "δύσκολη" παραγγελία, να παραλάβουν ακόμη λιγότερα!!!
Ισχυει επίσης, ότι πολλές φορές τα καταστήματα (και ιδιαίτερα στην περίοδο της κρίσης), φοβούνται να παραγγείλουν ένα πιο "δύσκολο" ρολόι. Δεν πρέπει οι "τολμηροί" να ξεχωρίσουν";
Φιλικά
Κωστής