vaggol έγραψε:Ναι αλλά αυτά περί ποιότητας κατασκευής και φινιρίσματος τα έχω ξαναδιαβάσει. Εκείνο εκεί που δεν έχω διαβάσει ακόμα, και πολύ αμφιβάλλω αν θα το διαβάσω, αφορά τη δομή του μηχανισμού αυτού καθ' εαυτόν. Ποια είναι εκείνα εκεί τα στοιχεία που κάνουν τους μηχανισμούς της Rolex να ξεχωρίζουν από το πλήθος; Επαναλαμβάνω, χωρίς να τα υποτιμάω, ότι δε θέλω να εστιάσω στο φινίρισμα, στην αξιοπιστία, στη διαχρονικότητα, στην ευκολία στο service, στην αξία μεταπώλησης, στο όνομα, στο κύρος και στο prestige. Με ενδιαφέρει ρητά και κατηγορηματικά μόνο ότι έχει να κάνει με το χτίσιμο του μηχανισμού, με τη δόμησή του. Με συγχωρείτε αλλά πιο αναλυτικός δε μπορώ να γίνω.
Φιλικά
Ευάγγελος
Το φινίρισμα αγαπητέ Βαγγέλη έχει να κάνει και μάλιστα πολύ με τον μηχανισμό αφού μέχρι ένα σημείο επηρεάζει και την χρονομετρία.
Η αξιοπιστία αγαπητέ Βαγγέλη είναι το Α και το Ω για έναν μηχανισμό...όλα εκεί αποσκοπούν.
Η ευκολία στο σέρβις αγαπητέ Βαγγέλη έχει να κάνει με το χτίσιμο του μηχανισμού που σε ενδιαφέρει.
Το χτίσιμο του μηχανισμού δεν ξέρω πως το αντιλαμβάνεσαι...
Φιλικά Γιώργος