Μπαρέτες SEIKO
- StefMac
- JLC specialist
- Δημοσιεύσεις: 2808
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 10:05 pm
- Τοποθεσία: Απόδημος Αθηναίος ...
- Has thanked: 102 times
- Been thanked: 81 times
- Επικοινωνία:
Re: Μπαρέτες SEIKO
Ναι 2,5mm όταν "φοράει" μπρασελέ !!!
1,8mm για λουράκι !
Φιλικά,
Στέφανος.
1,8mm για λουράκι !
Φιλικά,
Στέφανος.
__________ Jaeger LeCoultre___________
_______The First Manufacture in the Vallee De Joux_______
180 Χρόνια Δημιουργίας, Καινοτομίας και Πάθος για το Ρολόι !!!
_______The First Manufacture in the Vallee De Joux_______
180 Χρόνια Δημιουργίας, Καινοτομίας και Πάθος για το Ρολόι !!!
-
- Δημοσιεύσεις: 159
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 09, 2010 3:18 pm
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 48 times
Re: Μπαρέτες SEIKO
Παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Στέφανε τι εννοείς ?
Ότι από την "μαμά" τους τα MONSTER με μπρασελέ έχουν μπαρέτες των 2,5mm ενώ τα MONSTER με λουράκι έχουν μπαρέτες των 1,8mm.
Η μήπως εννοείς ότι όλα τα MONSTER έχουν μπαρέτες των 2,5mm αλλά όταν θέλουμε να βάλουμε κάποιο aftermarket λουράκι τότε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μπαρέτες των 1,8mm.
Στέφανε τι εννοείς ?
Ότι από την "μαμά" τους τα MONSTER με μπρασελέ έχουν μπαρέτες των 2,5mm ενώ τα MONSTER με λουράκι έχουν μπαρέτες των 1,8mm.
Η μήπως εννοείς ότι όλα τα MONSTER έχουν μπαρέτες των 2,5mm αλλά όταν θέλουμε να βάλουμε κάποιο aftermarket λουράκι τότε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μπαρέτες των 1,8mm.
- Sparus auratus
- Δημοσιεύσεις: 36
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 27, 2010 9:20 pm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Μπαρέτες SEIKO
Δεν νομίζω ότι μπορεί να σταθεί η μπαρέτα των 1.8mm στις τρύπες που έχει το τέρας.
Απλά όταν βάζουμε aftermarket λουράκι (τουλάχιστον όταν μιλάμε για σιλικόνη, καουτσούκ, πολυουρεθάνη κλπ) βάζουμε μια σταγόνα λάδι στη μπαρέτα για να καταφέρουμε να την περάσουμε από τη μικρή τρύπα που διαθέτει το λουράκι.
Προσπάθησα να βάλω λουράκι στο Sumo με λεπτή μπαρέτα και δεν στεκόταν με τίποτα, οπότε έβαλα λάδι στις χοντρές μπαρέτες, τις πέρασα στο λουράκι και για να μην παιδεύομαι να τις ξαναβγάλω πήγα στο service της Seiko και πήρα δύο καινούριες για να βάζω το μπρασελέ.
Δεν ξέρω τι γίνεται όμως όταν θέλουμε να βάλουμε δερμάτινο π.χ. λουράκι που δεν έχει τόσο μεγάλη ελαστικότητα.
Υ.Γ.: Στο Seiko service μου είπαν ότι όλα τα καταδυτικά φοράνε τις χοντρές μπαρέτες.
Απλά όταν βάζουμε aftermarket λουράκι (τουλάχιστον όταν μιλάμε για σιλικόνη, καουτσούκ, πολυουρεθάνη κλπ) βάζουμε μια σταγόνα λάδι στη μπαρέτα για να καταφέρουμε να την περάσουμε από τη μικρή τρύπα που διαθέτει το λουράκι.
Προσπάθησα να βάλω λουράκι στο Sumo με λεπτή μπαρέτα και δεν στεκόταν με τίποτα, οπότε έβαλα λάδι στις χοντρές μπαρέτες, τις πέρασα στο λουράκι και για να μην παιδεύομαι να τις ξαναβγάλω πήγα στο service της Seiko και πήρα δύο καινούριες για να βάζω το μπρασελέ.
Δεν ξέρω τι γίνεται όμως όταν θέλουμε να βάλουμε δερμάτινο π.χ. λουράκι που δεν έχει τόσο μεγάλη ελαστικότητα.
Υ.Γ.: Στο Seiko service μου είπαν ότι όλα τα καταδυτικά φοράνε τις χοντρές μπαρέτες.
Απ' τον κόσμο αυτόν τον ψεύτη είμαστε περαστικοί
πριν τον νιώσουμε τον ζούμε και περνάμε βιαστικοί
πριν τον νιώσουμε τον ζούμε και περνάμε βιαστικοί
-
- Δημοσιεύσεις: 159
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 09, 2010 3:18 pm
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 48 times
Re: Μπαρέτες SEIKO
Από ότι έχω βρει στο internet πρέπει να ισχύουν τα παρακάτω.
Οι μπαρέτες με 2,50mm σώμα έχουν μύτη 1,00mm - 1.12mm.
Οι μπαρέτες με 1.80mm σώμα έχουν μύτη 0.80 - 0.90mm.
Όταν χρησιμοποιούμε μπαρέτες των 1.80mm σε τρύπες για μπαρέτες των 2,50mm τότε από το "παίξιμο" που έχει η μπαρέτα στις μεγαλύτερες τρύπες, και με το πέρασμα του χρόνου, φθείρονται και οι μύτες της μπαρέτας αλλά και τα τοιχώματα των τρυπών.
Αυτό όμως είναι επικίνδυνο γιατί τότε η μπαρέτα μπορεί εύκολα να βγεί από την θέση της.
Επίσης λόγω των φθαρμένων τρυπών δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ξανά με ασφάλεια μπαρέτες των 2,50mm.
Οι μπαρέτες με 2,50mm σώμα έχουν μύτη 1,00mm - 1.12mm.
Οι μπαρέτες με 1.80mm σώμα έχουν μύτη 0.80 - 0.90mm.
Όταν χρησιμοποιούμε μπαρέτες των 1.80mm σε τρύπες για μπαρέτες των 2,50mm τότε από το "παίξιμο" που έχει η μπαρέτα στις μεγαλύτερες τρύπες, και με το πέρασμα του χρόνου, φθείρονται και οι μύτες της μπαρέτας αλλά και τα τοιχώματα των τρυπών.
Αυτό όμως είναι επικίνδυνο γιατί τότε η μπαρέτα μπορεί εύκολα να βγεί από την θέση της.
Επίσης λόγω των φθαρμένων τρυπών δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ξανά με ασφάλεια μπαρέτες των 2,50mm.
- eisenberg
- sensei
- Δημοσιεύσεις: 10352
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 7:56 pm
- Τοποθεσία: Raccoon City
- Has thanked: 1049 times
- Been thanked: 1287 times
Re: Μπαρέτες SEIKO
Πολυ σωστα Γρηγορη...εχω δει βινταζ καταδυτικα Seiko με ''ξεχειλωμενες'' τρυπες στο κασσωμα προφανως απο συνεχη χρηση λεπτων μπαρετών..
Ψάχνω για το τέλειο ρολόι...ελπίζω να μην το βρω ποτέ!
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43127
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40279 times
- Been thanked: 8755 times
Re: Μπαρέτες SEIKO
μπραβο Γρηγορη ...αργεις αλλα γραφεις πολυ χρησιμες πληροφοριες
sparus auratus πολυ χρησιμα και αυτα που μας ποσταρες φιλε
sparus auratus πολυ χρησιμα και αυτα που μας ποσταρες φιλε
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/