Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Στην ενότητα αυτή μιλάμε για τεχνικά θέματα που αφορούν τα ωρολόγια(εδώ μπορούν τα μέλη να υποβάλλουν και απορίες σχετικά με τεχνικά θέματα)
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 43119
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 40268 times
Been thanked: 8752 times

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσίευση από Megalos »

Σωστος Γιωργος ..
ας ελπισουμε να βγει κατι θετικο απο την προσπαθεια σου αυτη .. για το καλο ολων των φιλων της Seiko
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Άβαταρ μέλους
Georges
Δημοσιεύσεις: 9294
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 1:25 pm
Τοποθεσία: όπου γη και πατρίς
Has thanked: 1135 times
Been thanked: 1475 times

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσίευση από Georges »

Megalos έγραψε:Σωστος Γιωργος ..
ας ελπισουμε να βγει κατι θετικο απο την προσπαθεια σου αυτη .. για το καλο ολων των φιλων της Seiko
εγώ Κώστα μάλλον τελείωσα με τα Seiko. To aftersales service για μένα είναι σημαντικός παράγων και δυστυχώς η Seiko έδειξε οτι δεν το έχει.
Δεν μιλάω για φτηνά ρολόγια τύπου μονστερ κλπ που κάνεις εύκολα σέρβις παντού, τα αγοράζεις φτηνά από την παράλληλη κλπ. Μιλάμε για ακριβά ρολόγια τύπου ΜΜ300, Αnanta, Spring Drive klp...Δυστυχώς η εμπιστοσύνη μου χάθηκε. Μακάρι να γινόταν κάτι να άλλαζε αυτό αλλά το βλέπω πολύ δύσκολο!!!

Ένας Χ-Seiko fan...

Γιώργος
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!



* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
Άβαταρ μέλους
joman
Δημοσιεύσεις: 876
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 19, 2009 7:28 pm
Has thanked: 57 times
Been thanked: 24 times

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσίευση από joman »

Πραγματικά κρίμα...
Η αλήθεια όμως είναι, οτι πρόκειται για ένα σημαντικότατο παράγοντα, για την επιλογή ενός ρολογιού, και δεν μπορεί να παραβλέπεται.
marios_ch
Δημοσιεύσεις: 13388
Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 9:17 pm
Has thanked: 48 times
Been thanked: 194 times

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσίευση από marios_ch »

πολύ σωστός γιατί το αγόρασες ναι όλα ωραία, αλλά πρέπει να σκεφτείς και το μετά.........

αν είναι να στο φέρνουν με γρατσουνιές άστο καλύτερα........
Άβαταρ μέλους
antonis_ch
Δημοσιεύσεις: 7929
Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 9:09 am
Has thanked: 51 times
Been thanked: 391 times

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσίευση από antonis_ch »

Εχεις δικαιο σε οτι λες φιλε...να παει πισω 3 φορες;; Ειναι αδικαιολογητοι!!
Άβαταρ μέλους
Georges
Δημοσιεύσεις: 9294
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 1:25 pm
Τοποθεσία: όπου γη και πατρίς
Has thanked: 1135 times
Been thanked: 1475 times

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσίευση από Georges »

Να συμπληρώσω οτι με τα πήγαινε έλα του ρολογιού στην Ελλάδα είχα τσαντιστεί όπως και για την μη διαθεσιμότητα της κάσας. Ζήτησα λοιπόν αντικατάσταση του ρολογιού. Απάντησαν οτι θα το έκαναν αλλά ήταν sold out. Ζήτησα λοιπόν αντικατάσταση με άλλο ρολόϊ με τον ίδιο μηχανισμό (8R28) χωρίς να με ενδιαφέρει αν είναι limited edition. Το ίδιο αίτημα μετέφερα και στην Ιαπωνία με το mail μου...Απάντηση δεν πήρα ποτέ.


Φιλικά Γιώργος
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!



* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
aris911
Δημοσιεύσεις: 2903
Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2010 1:57 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 285 times
Επικοινωνία:

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσίευση από aris911 »

Δυστηχως το θεμα σερβις εταιρειων στην Ελλαδα εχει καταντησει πονεμενη ιστορια.
Καποτε υπηρχαν σε ολες της εταιρειες τεχνιτες με α..........α.
Τωρα απλα παιρνουν καποια παιδια απο την σχολη. Ολα βεβαια ξεκινα με το οτι δεν θελουν να πληρωσουν.
Εγω το εχω ξαναπει. Καλυτερα ενας καλος ανεξαρτητος τεχνιτης παρα εκει.
Άβαταρ μέλους
Georges
Δημοσιεύσεις: 9294
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 1:25 pm
Τοποθεσία: όπου γη και πατρίς
Has thanked: 1135 times
Been thanked: 1475 times

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσίευση από Georges »

aris911 έγραψε: Ολα βεβαια ξεκινα με το οτι δεν θελουν να πληρωσουν.
έτσι ακριβώς. Αν ήθελαν όντως να μου αλλάξουν το ρολόϊ όπως είπαν, παρόλο που ήταν sold out μπορούσαν να το βρουν απο κάποιον δικό τους AD να το πάρουν και να μου το δώσουν...Εγώ στην Πάτρα το έχω βρει και είναι ακόμα στην βιτρίνα.
aris911 έγραψε: Εγω το εχω ξαναπει. Καλυτερα ενας καλος ανεξαρτητος τεχνιτης παρα εκει.
Επειδή το ρολόϊ ήταν ακόμα μέσα στην εγγύηση (ούτε χρόνο δεν είχε κλείσει) θεώρησα σωστό να το πάω εκεί...που να ήξερα τι με περίμενε. Το πάθημα μάθημα βέβαια...ευτυχώς που έγινε αυτό και δεν φορτώθηκα κανα δυο ακόμα ακριβά Seiko που είχα βάλει στο μάτι.


Φιλικά Γιώργος
Χ-Seiko fan
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!



* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 43119
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 40268 times
Been thanked: 8752 times

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσίευση από Megalos »

παιδια οντως ειναι κριμα οι εταιρειες να μην εχουν καλους τεχνιτες στα εργαστηρια
των αντιπροσωπειων..... οπως ειπε ο Αρης παλια υπηρχαν τεχνιτες ...βαρβατοι :-)
Τωρα για το θεμα της αντικαταστασης Γιωργο οντως και εκει ειναι κριμα και κατακριτεο
το οτι ενω υπηρχε -και μαλιστα στην πολη σου- διαθεσιμο να μην το λενε η να μην το ξερουν εστω-και
αυτο απαραδεκτο επισης - ωστε να γινει η αλλαγη
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
tazio
Δημοσιεύσεις: 539
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 24, 2009 12:21 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσίευση από tazio »

Georges έγραψε:...
Επειδή το ρολόϊ ήταν ακόμα μέσα στην εγγύηση (ούτε χρόνο δεν είχε κλείσει) θεώρησα σωστό να το πάω εκεί...που να ήξερα τι με περίμενε. Το πάθημα μάθημα βέβαια...ευτυχώς που έγινε αυτό και δεν φορτώθηκα κανα δυο ακόμα ακριβά Seiko που είχα βάλει στο μάτι.
...
Αυτή η φράση είναι τελικά η ουσία.
Είναι ο καλύτερος τρόπος για να δείξουμε τη δυσαρέσκειά μας προς οποιαδήποτε εταιρεία ή αντιπροσωπεία.
Θα μου πείτε σιγά μη τη νοιάζει την εταιρεία, αν κάποιος στην Ελλάδα, Ιταλία, Κογκό κ.λ.π. δε θα αγοράσει ένα, δυο, ή 12 ρολόγια, προσωπικά δε με νοιάζει για την εταιρεία ούτε ότι με έπιασε κορόιδο μια φορά, αλλά ότι δε θα με πιάσει ξανά κορόιδο και ότι το μέσα μου θα είναι ήρεμο.
Μη ταΐζεται τα TROLL !!!
Απάντηση