VIWOW έγραψε:...
.....
.........
............
Το ίδιο είναι μια βλάχα με μουστάκι 150 κιλά, πεισμωμένη και το ίδιο η Ornella Muti να σου κάνει πείσματα;
...
.....
........
Φιλικά
Κωστής
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
- StefMac
- JLC specialist
- Δημοσιεύσεις: 2808
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 10:05 pm
- Τοποθεσία: Απόδημος Αθηναίος ...
- Has thanked: 102 times
- Been thanked: 81 times
- Επικοινωνία:
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
__________ Jaeger LeCoultre___________
_______The First Manufacture in the Vallee De Joux_______
180 Χρόνια Δημιουργίας, Καινοτομίας και Πάθος για το Ρολόι !!!
_______The First Manufacture in the Vallee De Joux_______
180 Χρόνια Δημιουργίας, Καινοτομίας και Πάθος για το Ρολόι !!!
- joman
- Δημοσιεύσεις: 876
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 19, 2009 7:28 pm
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 24 times
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
Ισως να παίζει και κάποιο ρόλο το οτι η όποια μας επικοινωνία εδώ μέσα, γίνεται γραπτώς.
Δεν μιλάμε για παράδειγμα σε ζωντανό χρόνο, όπου και κάποια λάθος έκφραση να κάνουμε, κάτι παραπάνω να πούμε, μπορεί να επισημανθεί αυτομάτως, και να διορθωθεί επι τόπου, χωρίς να τραβήξει η υπόθεση σε λάθος πορεία.
Εξαρτάται δηλαδή και απο την ερμηνεία που δίνει ο καθένας στα γραφόμενα (και πόσο ανοχή δίνει για τυχών εκφραστικά λάθη, προφανώς ακούσια), και που ίσως να μην ανταποκρίνονται με ακρίβεια στο ύφος , και και την πρόθεση αυτού που γράφει εκείνη την ώρα.
Μπορεί στιγμιαία να παρεξηγηθεί κάτι απο τον αναγνώστη, ενώ δεν υπήρχε πρόθεση για κάτι τέτοιο απο τον συγγραφέα .
Ακόμα παίζει ρόλο και η διάθεση του καθένα, την ώρα που γράφει, ή την ώρα που διαβάζει κάτι..
Εμένα μου έχει τύχει πολλές φορές, να γράφω κάτι, και όταν κάποια στιγμή αργότερα το ξαναδιαβάζω, είτε να δυσκολεύομαι να καταλάβω ο ίδιος τι ακριβώς εννοούσα, είτε ακόμα και να μετανιώνω που το έγραψα, γιατί ακριβώς ήμουνα σε κάποια περίεργη φάση την ώρα που το έγραψα, ή απλά δεν υπολόγισα άλλους παράγοντες, ή τέλος το πήρα πιο ελαφριά απο οτι ίσως θα έπρεπε.
Νομίζω πως με λίγη ανοχή παραπάνω, ίσως γλυτώσουμε απο άσκοπες περιπέτειες.
Πάντα καλοπροαίρετα, και μέχρι ενός ορίου φυσικά.
Δεν έχουν όλοι το χάρισμα να εκφράζονται ακριβέστατα μεσα απο τα γραπτά, και ίσως δεν είναι και τόσο απαραίτητο σε μια παρέα όπως εδώ μέσα.
Προσοχή, δεν απαξιώνω τη σοβαρότητα του φόρουμ και όλων των μελών , απλά πιστεύω πως δεν χρειάζεται και απόλυτη αυστηρότητα.
Κωστή, σε ένα παλιότερο θέμα, αυτό με τα ρολόγια απο κακα δεινοσαύρου, είχα γράψει τη λέξη παπαρίά, αν θυμάσαι.
Έστω και αν παραμένει η αποψή μου, όπως είχα γράψει και σε εκείνο το ποστ, δεν συνηθίζω να εκφράζομαι έτσι, τουλάχιστον μέσα στο φορουμ.
Συμβαίνει όμως, χωρίς αυτό βεβαίως να πρέπει να με στιγματίσει για κάτι, θέλω να ελπίζω τουλάχιστον.
Ξαναλέω, πολλοί οι παράγοντες για κάθε γραπτό, και δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι.
Κοίτα και αυτό
"....Μετά από κάποια lumens, νομίζω 200, στην Αμερική θεωρείται όπλο και χρειάζεται ειδική άδεια, αφού τυφλώνουν άνθρωπο από απόσταση την ημέρα!..."
Να υπογραμμίσουμ το "νομίζω", που φανερώνει την σχετικότητα της γνωσης. Έχει διαφορά από το να είχες βάλει εσύ δυο βίντεο του BBC, που να έλεγαν οι ειδικοί ότι είναι 10 μέτρα και εγώ να πω ότι " το βέβαιο είναι ότι το μήκος είναι 200 μέτρα", ενώ το άκουσα εμπεριστατωμένα και από εσένα και από τα δύο βίντεο! Έχει μεγάλη διαφορά. Στους φακούς έκανα μια δικριτική τοποθέτηση, για κάτι που είχα γνωρίσει λίγο.
Αν διαβάσουμε με απόλυτο τρόπο το γραπτό σου, το νομίζω, πάει στον αριθμό των λουμενς, και μόνο σε αυτό.
Οχι στο αν χρειάζεται άδεια ή οχι, για την αγορά του, πάνω απο τα 200, στο οποίο προφανώς είσαι κατηγορηματικός.
Συμφωνείς;
Όλα όσα γράφω εδώ, είναι σίγουρα χωρίς καμιά πρόθεση να θίξω κανέναν, και είναι προσωπικές μου απόψεις.
Όχι απαραιτήτως σωστές..
Με έχει στενοχωρήσει πάντως, όπως και όλους εδώ μέσα φαντάζομαι, αυτή τ τροπή που πήρε το θέμα, και ελπίζω να ξεπεραστεί το συντομότερο.
Φιλικά, και πάντα χωρίς να έχω να μοιράσω κάτι με κανέναν
Γιάννης
ΥΓ. Κωστή με την ευκαιρία πολύ μου άρεσε αυτό
Η λογική είναι απλή. Μαζί (όσο και να σε συμπαθώ) πόσο καιρό θα είμαστε; Με τον εαυτο μου, όμως, σκοπεύω να είμαι μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο. Οπότε σε μια συζήτηση, έστω και έντονη, εξακολουθεί να με ενδιαφέρει πως διαχειρίζομαι εγώ τον εαυτό μου και όχι να σου αποδείξω εσένα, κάτι για τον εαυτό σου. Αν έχεις δίκιο, θα βγω κερδισμένος με το να το αρνούμαι; Απλά θα είμαι αυτός που δεν κατάλαβε. Αν όμως δω και διορθώσω αυτό που ίσως κάνω λάθος, θα είμαι καλύτερος αύριο, ασχέτως που θα βρίσκεσαι εσύ. Και αφού δεχθώ την σωστή σου άποψη, θα έχω και εγώ δίκιο. Θα σου "κλέψω" την γνώση. Θα την κάνω δική μου. Ποιό το νόημα να παραμένω με την λάθος άποψη;
Δεν μιλάμε για παράδειγμα σε ζωντανό χρόνο, όπου και κάποια λάθος έκφραση να κάνουμε, κάτι παραπάνω να πούμε, μπορεί να επισημανθεί αυτομάτως, και να διορθωθεί επι τόπου, χωρίς να τραβήξει η υπόθεση σε λάθος πορεία.
Εξαρτάται δηλαδή και απο την ερμηνεία που δίνει ο καθένας στα γραφόμενα (και πόσο ανοχή δίνει για τυχών εκφραστικά λάθη, προφανώς ακούσια), και που ίσως να μην ανταποκρίνονται με ακρίβεια στο ύφος , και και την πρόθεση αυτού που γράφει εκείνη την ώρα.
Μπορεί στιγμιαία να παρεξηγηθεί κάτι απο τον αναγνώστη, ενώ δεν υπήρχε πρόθεση για κάτι τέτοιο απο τον συγγραφέα .
Ακόμα παίζει ρόλο και η διάθεση του καθένα, την ώρα που γράφει, ή την ώρα που διαβάζει κάτι..
Εμένα μου έχει τύχει πολλές φορές, να γράφω κάτι, και όταν κάποια στιγμή αργότερα το ξαναδιαβάζω, είτε να δυσκολεύομαι να καταλάβω ο ίδιος τι ακριβώς εννοούσα, είτε ακόμα και να μετανιώνω που το έγραψα, γιατί ακριβώς ήμουνα σε κάποια περίεργη φάση την ώρα που το έγραψα, ή απλά δεν υπολόγισα άλλους παράγοντες, ή τέλος το πήρα πιο ελαφριά απο οτι ίσως θα έπρεπε.
Νομίζω πως με λίγη ανοχή παραπάνω, ίσως γλυτώσουμε απο άσκοπες περιπέτειες.
Πάντα καλοπροαίρετα, και μέχρι ενός ορίου φυσικά.
Δεν έχουν όλοι το χάρισμα να εκφράζονται ακριβέστατα μεσα απο τα γραπτά, και ίσως δεν είναι και τόσο απαραίτητο σε μια παρέα όπως εδώ μέσα.
Προσοχή, δεν απαξιώνω τη σοβαρότητα του φόρουμ και όλων των μελών , απλά πιστεύω πως δεν χρειάζεται και απόλυτη αυστηρότητα.
Κωστή, σε ένα παλιότερο θέμα, αυτό με τα ρολόγια απο κακα δεινοσαύρου, είχα γράψει τη λέξη παπαρίά, αν θυμάσαι.
Έστω και αν παραμένει η αποψή μου, όπως είχα γράψει και σε εκείνο το ποστ, δεν συνηθίζω να εκφράζομαι έτσι, τουλάχιστον μέσα στο φορουμ.
Συμβαίνει όμως, χωρίς αυτό βεβαίως να πρέπει να με στιγματίσει για κάτι, θέλω να ελπίζω τουλάχιστον.
Ξαναλέω, πολλοί οι παράγοντες για κάθε γραπτό, και δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι.
Κοίτα και αυτό
"....Μετά από κάποια lumens, νομίζω 200, στην Αμερική θεωρείται όπλο και χρειάζεται ειδική άδεια, αφού τυφλώνουν άνθρωπο από απόσταση την ημέρα!..."
Να υπογραμμίσουμ το "νομίζω", που φανερώνει την σχετικότητα της γνωσης. Έχει διαφορά από το να είχες βάλει εσύ δυο βίντεο του BBC, που να έλεγαν οι ειδικοί ότι είναι 10 μέτρα και εγώ να πω ότι " το βέβαιο είναι ότι το μήκος είναι 200 μέτρα", ενώ το άκουσα εμπεριστατωμένα και από εσένα και από τα δύο βίντεο! Έχει μεγάλη διαφορά. Στους φακούς έκανα μια δικριτική τοποθέτηση, για κάτι που είχα γνωρίσει λίγο.
Αν διαβάσουμε με απόλυτο τρόπο το γραπτό σου, το νομίζω, πάει στον αριθμό των λουμενς, και μόνο σε αυτό.
Οχι στο αν χρειάζεται άδεια ή οχι, για την αγορά του, πάνω απο τα 200, στο οποίο προφανώς είσαι κατηγορηματικός.
Συμφωνείς;
Όλα όσα γράφω εδώ, είναι σίγουρα χωρίς καμιά πρόθεση να θίξω κανέναν, και είναι προσωπικές μου απόψεις.
Όχι απαραιτήτως σωστές..
Με έχει στενοχωρήσει πάντως, όπως και όλους εδώ μέσα φαντάζομαι, αυτή τ τροπή που πήρε το θέμα, και ελπίζω να ξεπεραστεί το συντομότερο.
Φιλικά, και πάντα χωρίς να έχω να μοιράσω κάτι με κανέναν
Γιάννης
ΥΓ. Κωστή με την ευκαιρία πολύ μου άρεσε αυτό
Η λογική είναι απλή. Μαζί (όσο και να σε συμπαθώ) πόσο καιρό θα είμαστε; Με τον εαυτο μου, όμως, σκοπεύω να είμαι μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο. Οπότε σε μια συζήτηση, έστω και έντονη, εξακολουθεί να με ενδιαφέρει πως διαχειρίζομαι εγώ τον εαυτό μου και όχι να σου αποδείξω εσένα, κάτι για τον εαυτό σου. Αν έχεις δίκιο, θα βγω κερδισμένος με το να το αρνούμαι; Απλά θα είμαι αυτός που δεν κατάλαβε. Αν όμως δω και διορθώσω αυτό που ίσως κάνω λάθος, θα είμαι καλύτερος αύριο, ασχέτως που θα βρίσκεσαι εσύ. Και αφού δεχθώ την σωστή σου άποψη, θα έχω και εγώ δίκιο. Θα σου "κλέψω" την γνώση. Θα την κάνω δική μου. Ποιό το νόημα να παραμένω με την λάθος άποψη;
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
Πολλοί, σε αυτό το αμαρτωλό τόπικ, αναρωτήθηκαν γιατί σήμερα δεν υπάρχουν αυτοκίνητα που να έχουν επαναστατικές πρωτοτυπίες. Γιατί δεν υπάρχουν αυτοκίνητα που να έχουν κάποια σοβαρή πρόταση στο θέμα της καταστροφής του περιβάλλοντος.
ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ.
Δεν είναι ότι δεν υπάρχουν. Είναι ότι πλέον η τεχνολογία στοιχίζει ακριβά.
Ο βάτραχος σταμάτησε να παράγεται το 1973, ο σκαραβαίος το 1972, πολλά σημαντικά αυτοκίνητα «πέθαναν» τη δεκαετία αυτή. Την ίδια χρονιά, το 1972, ένα κορυφαίο αυτοκίνητο ξεκίνησε να «ανοίγει το δρόμο» στα υπόλοιπα αυτοκίνητα για τις επόμενες δεκαετίες.
Στα 30+ αυτά χρόνια σε αρκετά μοντέλα, έχει «χωρέσει» περισσότερες από 340 καινοτομίες, μεταξύ των οποίων, το πρώτο ABS, τα πρώτα Airbags, τις πρώτες ζώνες τριών σημείων, τις πρώτες ζώνες με προεντατήρες, το πρώτο σύστημα ακολούθησης του προπορευόμενου οχήματος, την πρώτη κάμερα infrared για οδήγηση στο σκοτάδι, το πρώτο σύστημα φωνητικών εντολών για τις περισσότερες από τις λειτουργίες του.
Αυτά και άλλα πολλά, μεταξύ των οποίων και πάρα πολλά, που μοιάζουν μαγικά, όπως το ότι με ειδικό σύστημα οι σταγόνες της βροχής εξαφανίζονται από το παρμπρίζ, ότι «ξέρει» με πόσο να πάρει μια στροφή και φρενάρει μόνο του, αλλά και τα καλύτερα συστήματα ασφαλείας. Πρόσφατα σε σχετικό διαγωνισμό, αποδείχθηκε ότι ο τρόπος που «καίει» τη βενζίνη, το κάνει πιο οικολογικό από ένα Toyota υβριδικό (6:36 στο βίντεο)! Παράλληλα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που δέχεται digital σήμα τηλεόρασης.
Η μελέτη του τελευταίου μοντέλου, στοίχισε αρκετά δισεκατομμύρια ευρώ!
Θα μπορούσε να είναι τζάμπα;
Ποιος είπε ότι δεν υπάρχουν επαναστατικά αυτοκίνητα σήμερα;
Το όνομά του είναι S Class
[youtube][/youtube]
Φιλικά
Κωστής
ΥΓ. Επειδή πέρασαν τα χρόνια και έχει απαξιωθεί, μη νομίζετε ότι και ο βάτραχος ήταν κάτι λιγότερο στην εποχή του. Το 1955 μια DS στην Αθήνα, ήταν ότι είναι σήμερα μια Aston Martin. Ολόκληρες μεγάλες πόλεις 200.000 κατοίκων, εκτός Αθηνών, είχαν μόνο έναν βάτραχο το 1960.
Αντίστοιχα μη νομίζεται ότι η S Class είναι τόσο σπάνια, όσο φαίνεται στην Ελλάδα. Το μοντέλο W220 (το προηγούμενο) πούλησε σε 7 χρόνια (1999 έως 2006), 485.000 κομμάτια διεθνώς! Ο βάτραχος σε 17 χρόνια (σε άλλη εποχή βέβαια) 1.500.000!
ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ.
Δεν είναι ότι δεν υπάρχουν. Είναι ότι πλέον η τεχνολογία στοιχίζει ακριβά.
Ο βάτραχος σταμάτησε να παράγεται το 1973, ο σκαραβαίος το 1972, πολλά σημαντικά αυτοκίνητα «πέθαναν» τη δεκαετία αυτή. Την ίδια χρονιά, το 1972, ένα κορυφαίο αυτοκίνητο ξεκίνησε να «ανοίγει το δρόμο» στα υπόλοιπα αυτοκίνητα για τις επόμενες δεκαετίες.
Στα 30+ αυτά χρόνια σε αρκετά μοντέλα, έχει «χωρέσει» περισσότερες από 340 καινοτομίες, μεταξύ των οποίων, το πρώτο ABS, τα πρώτα Airbags, τις πρώτες ζώνες τριών σημείων, τις πρώτες ζώνες με προεντατήρες, το πρώτο σύστημα ακολούθησης του προπορευόμενου οχήματος, την πρώτη κάμερα infrared για οδήγηση στο σκοτάδι, το πρώτο σύστημα φωνητικών εντολών για τις περισσότερες από τις λειτουργίες του.
Αυτά και άλλα πολλά, μεταξύ των οποίων και πάρα πολλά, που μοιάζουν μαγικά, όπως το ότι με ειδικό σύστημα οι σταγόνες της βροχής εξαφανίζονται από το παρμπρίζ, ότι «ξέρει» με πόσο να πάρει μια στροφή και φρενάρει μόνο του, αλλά και τα καλύτερα συστήματα ασφαλείας. Πρόσφατα σε σχετικό διαγωνισμό, αποδείχθηκε ότι ο τρόπος που «καίει» τη βενζίνη, το κάνει πιο οικολογικό από ένα Toyota υβριδικό (6:36 στο βίντεο)! Παράλληλα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που δέχεται digital σήμα τηλεόρασης.
Η μελέτη του τελευταίου μοντέλου, στοίχισε αρκετά δισεκατομμύρια ευρώ!
Θα μπορούσε να είναι τζάμπα;
Ποιος είπε ότι δεν υπάρχουν επαναστατικά αυτοκίνητα σήμερα;
Το όνομά του είναι S Class
[youtube][/youtube]
Φιλικά
Κωστής
ΥΓ. Επειδή πέρασαν τα χρόνια και έχει απαξιωθεί, μη νομίζετε ότι και ο βάτραχος ήταν κάτι λιγότερο στην εποχή του. Το 1955 μια DS στην Αθήνα, ήταν ότι είναι σήμερα μια Aston Martin. Ολόκληρες μεγάλες πόλεις 200.000 κατοίκων, εκτός Αθηνών, είχαν μόνο έναν βάτραχο το 1960.
Αντίστοιχα μη νομίζεται ότι η S Class είναι τόσο σπάνια, όσο φαίνεται στην Ελλάδα. Το μοντέλο W220 (το προηγούμενο) πούλησε σε 7 χρόνια (1999 έως 2006), 485.000 κομμάτια διεθνώς! Ο βάτραχος σε 17 χρόνια (σε άλλη εποχή βέβαια) 1.500.000!
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
44 διάβασαν την απάντηση στο ερώτημα που έθεσαν πολλοί στο αν υπάρχουν σήμερα αυτοκίνητα που δημιουργούν επανασταση και κανείς δεν έγραψε κάτι...
Είναι η S Class, θύμα κοινωνικού ρατσισμού;
Φιλικά
Κωστής
Είναι η S Class, θύμα κοινωνικού ρατσισμού;
Φιλικά
Κωστής
- Koubilaihan
- Δημοσιεύσεις: 832
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 7:34 pm
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
Εϊναι λίγο, είδικά στην εποχή που ζούμε.
Πάντως, χωρίς να θέλω να μειώσω την αξία της σαν αυτοκίνητο που ενσωματώνει τεχνολογίες που μελλοντικά θα μπούν και σε οχήματα που μπορεί να αγοράσει ο κοσμάκης, δεν πάυει να είναι ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο να καλύπτει τις ανάγκες σε ασφάλεια, άνεση, ταχύτητα μετακίνησης κλπ. του κυρίου που κάθεται στο πίσω δεξί κάθισμα.
Είναι πιο του γούστου μου οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα.
Πάντως, χωρίς να θέλω να μειώσω την αξία της σαν αυτοκίνητο που ενσωματώνει τεχνολογίες που μελλοντικά θα μπούν και σε οχήματα που μπορεί να αγοράσει ο κοσμάκης, δεν πάυει να είναι ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο να καλύπτει τις ανάγκες σε ασφάλεια, άνεση, ταχύτητα μετακίνησης κλπ. του κυρίου που κάθεται στο πίσω δεξί κάθισμα.
Είναι πιο του γούστου μου οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα.
Αν είσαι σε δίλλημα, πάρτα και τα δύο.
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
Σωστά Θοδωρή, αν και είναι απόλαυση να το οδηγείς και να διαπιστώνεις πόσο είναι "πρωταθλητής" σε όλα, αφού "ρίχνει" αρκετές Porsche σε επιτάχυνση (παρά το μήκος και το βάρος), ή έχει απίστευτες δυνατότητες 4Χ4. Και το esp για την S φτιάχτηκε πρώτα...
Πάντως και εγώ το έβαλα, ως αυτοκίνητο που βοηθάει στην εξέλιξη του χώρου και όχι για να ανέβει κανείς την Πάρνηθα με "κωλιές"...
Αν και αυτό θα εκπλαγείς πως το κάνει...
Στο εξωτερικό δεν είναι μόνο για οδηγό. Αν ήταν έτσι δεν θα είχε όλες τις φωνητικές εντολές, ή τα χειριστήρια στο τιμόνι κλπ, γιατί όταν διαβάζει την εφημερίδα του ο κύριος στο πίσω κάθισμα, σίγουρα ο οδηγός δεν διαλέγει κανάλια ή σταθμούς με φωνητικές εντολές...
Ούτε έχουν οδηγό οι 485.000 άνθρωποι που αγόρασαν το προηγούμενο μοντέλο σε 7 χρόνια...
Πολλοί το παίρνουν για προσωπική διασκέδαση. Στην Ελλάδα έχει πουληθεί S65 AMG, λευκή με μαυρη ρίγα από μπροστά μεχρι πίσω...
Φιλικά
Κωστής
Πάντως και εγώ το έβαλα, ως αυτοκίνητο που βοηθάει στην εξέλιξη του χώρου και όχι για να ανέβει κανείς την Πάρνηθα με "κωλιές"...
Αν και αυτό θα εκπλαγείς πως το κάνει...
Στο εξωτερικό δεν είναι μόνο για οδηγό. Αν ήταν έτσι δεν θα είχε όλες τις φωνητικές εντολές, ή τα χειριστήρια στο τιμόνι κλπ, γιατί όταν διαβάζει την εφημερίδα του ο κύριος στο πίσω κάθισμα, σίγουρα ο οδηγός δεν διαλέγει κανάλια ή σταθμούς με φωνητικές εντολές...
Ούτε έχουν οδηγό οι 485.000 άνθρωποι που αγόρασαν το προηγούμενο μοντέλο σε 7 χρόνια...
Πολλοί το παίρνουν για προσωπική διασκέδαση. Στην Ελλάδα έχει πουληθεί S65 AMG, λευκή με μαυρη ρίγα από μπροστά μεχρι πίσω...
Φιλικά
Κωστής
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
Σωστά...μιά χαρά είναι και στο αριστερό μπροστινό κάθισμα.....Μου θύμησες την 300 SEL 6,3 που είχαμε στην οικογένεια την δεκαετία του 70......VIWOW έγραψε:Σωστά Θοδωρή, αν και είναι απόλαυση να το οδηγείς και να διαπιστώνεις πόσο είναι "πρωταθλητής" σε όλα, αφού "ρίχνει" αρκετές Porsche σε επιτάχυνση (παρά το μήκος και το βάρος), ή έχει απίστευτες δυνατότητες 4Χ4. Και το esp για την S φτιάχτηκε πρώτα...
Πάντως και εγώ το έβαλα, ως αυτοκίνητο που βοηθάει στην εξέλιξη του χώρου και όχι για να ανέβει κανείς την Πάρνηθα με "κωλιές"...
Αν και αυτό θα εκπλαγείς πως το κάνει...
Στο εξωτερικό δεν είναι μόνο για οδηγό. Αν ήταν έτσι δεν θα είχε όλες τις φωνητικές εντολές, ή τα χειριστήρια στο τιμόνι κλπ, γιατί όταν διαβάζει την εφημερίδα του ο κύριος στο πίσω κάθισμα, σίγουρα ο οδηγός δεν διαλέγει κανάλια ή σταθμούς με φωνητικές εντολές...
Ούτε έχουν οδηγό οι 485.000 άνθρωποι που αγόρασαν το προηγούμενο μοντέλο σε 7 χρόνια...
Πολλοί το παίρνουν για προσωπική διασκέδαση. Στην Ελλάδα έχει πουληθεί S65 AMG, λευκή με μαυρη ρίγα από μπροστά μεχρι πίσω...
Φιλικά
Κωστής
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
[youtube][/youtube]Koubilaihan έγραψε:........δεν πάυει να είναι ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο να καλύπτει τις ανάγκες σε ασφάλεια, άνεση, ταχύτητα μετακίνησης κλπ. του κυρίου που κάθεται στο πίσω δεξί κάθισμα.
Είναι πιο του γούστου μου οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα...
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Πως να νοιώθει άραγε ο κύριος πίσω (δεν εννοώ στο πίσω κάθισμα, αλλά στην carrera ή την 430)!!!!!!!
Φιλικά
Κωστής
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
[youtube][/youtube]
Κούκλα!................
Φιλικά
Κωστής
Κούκλα!................
Φιλικά
Κωστής
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
ο τύπος που οδηγάει την 430 δεν ξέρει να την χειρίζεται....κάνει εκkίνηση λες και οδηγάει η γιαγιά μου...την έχει στο αυτόματο και δεν χρησιμοποιεί το LC....VIWOW έγραψε:
Πως να νοιώθει άραγε ο κύριος πίσω (δεν εννοώ στο πίσω κάθισμα, αλλά στην carrera ή την 430)!!!!!!!
Φιλικά
Κωστής