ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
Έγραψες:
".....Βέβαια το βασικό της χαρακτηριστικό και αυτό για την οποία την γνωρίζουν οι περισσότεροι, η υδροπνευματική ανάρτησή της δηλαδή, δεν ήταν δική της καινοτομία αλλά την κληρονόμησε από την απελθούσα traction avant την οποία και αντικατέστησε ουσιαστικά, η οποία στις τελευταίες εκδόσεις της την είχε. Γι αυτό και είχαν και το ίδιο μεταξόνιο...."
Από αυτό το κείμενο εγώ δεν καταλαβαίνω ότι το διάβασες σε κάποιο περιοδικό που έχεις στείλει για ανακύκλωση. Είσαι πολύ κατηγορηματικός και "αποκαλύπτεις" κάτι που μοιάζει να γνωρίζεις καλά και σε αντίθεση με αυτό που "μας έχουν περάσει". Φαντάστηκα ότι στην συγκεκριμένη γνώση που προσπάθησα να μεταδώσω, με συνοδευτικό τη σύμφωνη γνωμη των σημαντικότερων ειδικών του κόσμου, οι οποίοι τυγχάνει να είναι και Άγγλοι, γεγονός που προσδίδει μεγαλύτερο κύρος στα λόγια τους, αφού δεν έχουν λόγο να εκθιάζουν ένα γαλλικό αυτοκίνητο, είχες κάποια άλλη γνώση να αντιπαραθέσεις. Και με ενόχλησε (δεν με άγχωσε, έχω σοβαρότερα προβλήματα) η τοποθέτησή σου, εφ' όσον πίστεψα ότι ήταν τοποθέτηση.
Θα αντιδρούσα διαφορετικά αν από το κείμενό σου καταλάβαινα ότι κάπου είχες ακούσει και ήθελες αν το επιβεβαιώσεις. Μια πρόταση του τύπου "Έχω διαβάσει κάποτε,,,"
Από εκεί και πέρα δεν νομίζω ότι πρέπει να αποδίδεται σε άγχος, το ότι υπερασπίζομαι τις γνώσεις μου, που προκύπτουν από 20 βιβλία για τη DS, τα οποία δεν έχω δώσει για ανακύκλωση.
Το σχόλιό μου, δεν είχε στόχο να σε θίξει προσωπικά. Είχε στόχο να θίξει τον τρόπο σκέψης και έχει μεγάλη διαφορά.
Επί χρόνια όλος ο Τύπος της Γαλλίας προσπαθούσε να ανακαλύψει τι θα παρουσίαζε η Citroen. Κατάσκοποι ήταν στημένοι στο καφέ απέναντι από το γραφείο μελετών της εταιρείας και "ψάρευαν" τους τεχνικούς της ομάδας. Το μεγάλο τους ατού ήταν η υδροπνευματική ανάρτηση-σύστημα διεύθυνσης-φρένων. Η Citroen έταξε ένα 2CV σε κάθε αστυνομικό που θα βοηθούσε να τους συλλάβουν!... Υπάρχει περίπτωση να έβαλαν το ατού τους, λίγους μήνες πριν κάνουν την έκπληξη, σε άλλο αυτοκίνητο, το οποίο το είχαν για απόσυρση;
Νομίζω ότι θα πρέπει πριν θιγούμε από την απάντηση του άλλου, να δούμε πόσο μας "θίγει" η δική μας τοποθέτηση.
Αν το "Αντίο σας" σημαίνει ότι θέλεις να εγκαταλείψεις το φόρουμ, θα μου επιτρέψεις να σου πω, ότι είναι λάθος. Το φόρουμ δεν σου φταίει σε τιποτα.
Μπορείς (αν το έκανες στο παρελθόν) να μην αγοράσεις ποτέ ξανά το WOW, να μην μπαίνεις στο clepsydre και να μην έρθεις σε ότι κάνω για τα ρολόγια, από εδώ και πέρα.
Νομίζω άλλωστε, ότι σε ένα φόρουμ, (αν και εγώ διερευνώ το τι σημαίνει τελικά φόρουμ) έχουν περισσότερο ανάγκη, φορουμίστες σαν εσένα, παρά σαν εμένα.
Χιλιάδες φόρουμ στον κόσμο, δεν έχουν κάποιον σαν εμένα και όμως έχουν επισκεψιμότητα...
Φιλικά
Κωστής
".....Βέβαια το βασικό της χαρακτηριστικό και αυτό για την οποία την γνωρίζουν οι περισσότεροι, η υδροπνευματική ανάρτησή της δηλαδή, δεν ήταν δική της καινοτομία αλλά την κληρονόμησε από την απελθούσα traction avant την οποία και αντικατέστησε ουσιαστικά, η οποία στις τελευταίες εκδόσεις της την είχε. Γι αυτό και είχαν και το ίδιο μεταξόνιο...."
Από αυτό το κείμενο εγώ δεν καταλαβαίνω ότι το διάβασες σε κάποιο περιοδικό που έχεις στείλει για ανακύκλωση. Είσαι πολύ κατηγορηματικός και "αποκαλύπτεις" κάτι που μοιάζει να γνωρίζεις καλά και σε αντίθεση με αυτό που "μας έχουν περάσει". Φαντάστηκα ότι στην συγκεκριμένη γνώση που προσπάθησα να μεταδώσω, με συνοδευτικό τη σύμφωνη γνωμη των σημαντικότερων ειδικών του κόσμου, οι οποίοι τυγχάνει να είναι και Άγγλοι, γεγονός που προσδίδει μεγαλύτερο κύρος στα λόγια τους, αφού δεν έχουν λόγο να εκθιάζουν ένα γαλλικό αυτοκίνητο, είχες κάποια άλλη γνώση να αντιπαραθέσεις. Και με ενόχλησε (δεν με άγχωσε, έχω σοβαρότερα προβλήματα) η τοποθέτησή σου, εφ' όσον πίστεψα ότι ήταν τοποθέτηση.
Θα αντιδρούσα διαφορετικά αν από το κείμενό σου καταλάβαινα ότι κάπου είχες ακούσει και ήθελες αν το επιβεβαιώσεις. Μια πρόταση του τύπου "Έχω διαβάσει κάποτε,,,"
Από εκεί και πέρα δεν νομίζω ότι πρέπει να αποδίδεται σε άγχος, το ότι υπερασπίζομαι τις γνώσεις μου, που προκύπτουν από 20 βιβλία για τη DS, τα οποία δεν έχω δώσει για ανακύκλωση.
Το σχόλιό μου, δεν είχε στόχο να σε θίξει προσωπικά. Είχε στόχο να θίξει τον τρόπο σκέψης και έχει μεγάλη διαφορά.
Επί χρόνια όλος ο Τύπος της Γαλλίας προσπαθούσε να ανακαλύψει τι θα παρουσίαζε η Citroen. Κατάσκοποι ήταν στημένοι στο καφέ απέναντι από το γραφείο μελετών της εταιρείας και "ψάρευαν" τους τεχνικούς της ομάδας. Το μεγάλο τους ατού ήταν η υδροπνευματική ανάρτηση-σύστημα διεύθυνσης-φρένων. Η Citroen έταξε ένα 2CV σε κάθε αστυνομικό που θα βοηθούσε να τους συλλάβουν!... Υπάρχει περίπτωση να έβαλαν το ατού τους, λίγους μήνες πριν κάνουν την έκπληξη, σε άλλο αυτοκίνητο, το οποίο το είχαν για απόσυρση;
Νομίζω ότι θα πρέπει πριν θιγούμε από την απάντηση του άλλου, να δούμε πόσο μας "θίγει" η δική μας τοποθέτηση.
Αν το "Αντίο σας" σημαίνει ότι θέλεις να εγκαταλείψεις το φόρουμ, θα μου επιτρέψεις να σου πω, ότι είναι λάθος. Το φόρουμ δεν σου φταίει σε τιποτα.
Μπορείς (αν το έκανες στο παρελθόν) να μην αγοράσεις ποτέ ξανά το WOW, να μην μπαίνεις στο clepsydre και να μην έρθεις σε ότι κάνω για τα ρολόγια, από εδώ και πέρα.
Νομίζω άλλωστε, ότι σε ένα φόρουμ, (αν και εγώ διερευνώ το τι σημαίνει τελικά φόρουμ) έχουν περισσότερο ανάγκη, φορουμίστες σαν εσένα, παρά σαν εμένα.
Χιλιάδες φόρουμ στον κόσμο, δεν έχουν κάποιον σαν εμένα και όμως έχουν επισκεψιμότητα...
Φιλικά
Κωστής
- eisenberg
- sensei
- Δημοσιεύσεις: 10352
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 7:56 pm
- Τοποθεσία: Raccoon City
- Has thanked: 1049 times
- Been thanked: 1287 times
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
Κωστη,τα φορουμ ειναι για ολους,απο τον πλεον αδαη μεχρι τον μεγαλυτερο ειδημονα!Για να περναμε την ωρα μας ευχαριστα,να ανταλλασουμε αποψεις και προβληματισμους.Νομιζω οτι ο tazio ειχε δικαιο που διεκρινε μια ''επιθετικοτητα'' στην προηγουμενη απαντηση σου,ασχετο αν θιγει τον τροπο σκεψης ή τον ιδιο...ουτε εμενα θα μου αρεσε να θιξεις τον τροπο σκεψης μου,ειδικα για ενα τετοιο ''αναλαφρο'' ζητημα!Εγω δε θα σε παρεξηγουσα διοτι γνωριζομαστε καπως περισσοτερο και καλυτερα και λιγο πολυ ξερουμε ο ενας τα χουγια του αλλου.Ομως δεν ειναι αυτο κανονας για ολα τα μελη,οποτε καλο ειναι να μην ειμαστε επιθετικοι οσο δικαιο και να θεωρουμε οτι εχουμε...το θεμα που ανοιξες ειναι ενδιαφερον και ευχαριστο,τα στοιχεια που παραθεσες ακρως πειστικα και εντυπωσιακα,δεν αξιζει να στενοχωρουμε ο ενας τον αλλο!Ο φιλος tazio ειναι απο τα χαμηλων τονων και αξιολογα μελη του φορουμ και τον εκτιμω ιδιαιτερα!Ελπιζω να συνεχισει να συμβαλει με τις γνωσεις του στο θεμα μας,ετσι Φραγκισκο?
Ψάχνω για το τέλειο ρολόι...ελπίζω να μην το βρω ποτέ!
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43066
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40162 times
- Been thanked: 8724 times
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
περιτο να αναφερω οτι συνυπογραφω ολα -μα ολα- τα αναγραφομενα απο τον φιλο Θοδωρη...
και ελπιζω ο φιλος Φραγκισκος να καταλαβει οτι ολα τα μελη τον εκτιμουμε και τον θελουμε στην παρεα μας
ειδικα για τις αυτοκινητιστικες του γνωσεις εστω και αν σε καποιο σημειο δεν γνωριζε απολυτα κατι σχετικα με την DS αυτο δεν
σημαινει οτι πρεπει να του επιτιθεται καποιος ποιο γνωστης του σχετικου στοιχειου.. Κωστη νομιζω οτι στο σημειο αυτο εσφαλες
και ελπιζω ο φιλος Φραγκισκος να καταλαβει οτι ολα τα μελη τον εκτιμουμε και τον θελουμε στην παρεα μας
ειδικα για τις αυτοκινητιστικες του γνωσεις εστω και αν σε καποιο σημειο δεν γνωριζε απολυτα κατι σχετικα με την DS αυτο δεν
σημαινει οτι πρεπει να του επιτιθεται καποιος ποιο γνωστης του σχετικου στοιχειου.. Κωστη νομιζω οτι στο σημειο αυτο εσφαλες
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
-
- Δημοσιεύσεις: 2470
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 7:46 pm
- Has thanked: 387 times
- Been thanked: 111 times
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
συμφωνω...
ενας απο τους λογους που δεν παιρνω θεση σε τετοια θεματα...
i don't mix business with pleasure....
ενας απο τους λογους που δεν παιρνω θεση σε τετοια θεματα...
i don't mix business with pleasure....
- eisenberg
- sensei
- Δημοσιεύσεις: 10352
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 7:56 pm
- Τοποθεσία: Raccoon City
- Has thanked: 1049 times
- Been thanked: 1287 times
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
Εισαι εσυ ενα αλανιgiorgos mg έγραψε: i don't mix business with pleasure....
Ψάχνω για το τέλειο ρολόι...ελπίζω να μην το βρω ποτέ!
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
Σε λίγο καιρό γίνομαι 47...
Θα προτιμούσα, ασχέτως του πόσο θα θέλατε να μην φύγει ο tazio, ή ο κάθε φορουμίστας, να μην παίρνετε θέση με βραχυπρόθεσμο στόχο...
Θοδωρή και Κώστα που διαγνώσατε την "επιθετικότητα"
να σας ενημερώσω, ότι επιθετικότητα είναι και να παίρνεις κάθετα θέση, ενάντια στην γνωση του άλλου, που βλέπεις ότι την υπερασπίζεται με πάθος, επειδή κάποτε είχες διαβάσει κάπου, κάτι που δεν θυμάσαι!
Όπως επιθετικότητα είνια και η συνέχεια της απειλής για αποχώρηση κλπ...
Κανείς δεν αμφισβήτησε την δυνατότητα κάποιου Θοδωρή να εκφράζεται σε ένα φόρουμ.
Εγώ αυτό που θα περίμενα από τα φόρουμ θα ήταν αντίστοιχη δέσμευση στο να εκφράζει κανείς την άποψή του, μέσα σε ένα πλαίσιο λογικής και επιχειρημάτων. Διαφορετικά, μοιάζει τα φόρουμ να είναι όμηροι της ανάγκης τους για συμμετοχές και αυτό για μένα είναι ακατανόητο.
Ενοχλούμαι και θα εξακολουθώ να ενοχλούμαι όταν κάποιος μιλάει υποθάλποντας μια λογική, με γενικότητες. Είναι για μένα από τα τρωτά της δημόσιας συζήτησης, ιδιαίτερα στη χώρα μας.
Αν πεις για τον Τσαρούχη, οι μισοί θα σου πουν ότι δεν ήξερε να ζωγραφίζει. Η Κάλλας, τσίριζε. Όσοι δεν είναι φτωχοί, κλέβουν...
Με έχουν θίξει πολύ και άσχημα (ακόμη και για προσωπικά ζητήματα, οικογενειακά, ή και υγείας), αλλά δεν είπα "αντίο"
Σε ένα φόρουμ εκφράζεσαι. Ποιόν τιμωρείς όταν πάψεις να συμμετέχεις;
Αν αυτό για εσας δεν είναι επιθετικότητα....
Ο καθένας βέβαια χειρίζεται τα του οίκου του, όπως θέλει. Εμένα δεν με πειράζει να χάσω έναν αναγνώστη και αν έχετε προσέξει, για να υπερασπιστώ την άποψή μου, γράφω πράγματα, με τα οποία χάνω και διαφημιζόμενους.
Αυτο που μου μένει είναι αυτό που εγώ επιδίωξα.
Δουλεύω όμως μόνος μου. Και μονος μου "λούζομαι" το αποτέλεσμα των επιλογων μου.
Γνωρίζω ότι η διαχείρηση εκεί που υπάρχουν πολλοί, απαιτεί αυτό που πολλοί αποκαλούν ισορροπίες.
Δεν ήμουν ποτέ του μέσου όρου.
Νομίζω ότι πράγματι θα είναι πολύ σημαντικό να μην χαθεί ο tazio από το φόρουμ. Τόσα έχει προσφέρει!......
Κωστής
ΥΓ. Το να συνδυάζεις την εργασία με την ευχαρίστηση, Γιώργο, είναι γνωστό ότι είναι ο απόλυτος στόχος για έναν ανθρωπο. Αν δεν το έχεις καταφέρει, χάνεις.... Δοκίμασέ το. Το "πασπάλισμα" με πράγματα που δεν μας αφορούν κατά βάθος, είναι ανόητο και επικίνδυνο. Βέβαια είναι και το συνηθισμένο...
Θα προτιμούσα, ασχέτως του πόσο θα θέλατε να μην φύγει ο tazio, ή ο κάθε φορουμίστας, να μην παίρνετε θέση με βραχυπρόθεσμο στόχο...
Θοδωρή και Κώστα που διαγνώσατε την "επιθετικότητα"
να σας ενημερώσω, ότι επιθετικότητα είναι και να παίρνεις κάθετα θέση, ενάντια στην γνωση του άλλου, που βλέπεις ότι την υπερασπίζεται με πάθος, επειδή κάποτε είχες διαβάσει κάπου, κάτι που δεν θυμάσαι!
Όπως επιθετικότητα είνια και η συνέχεια της απειλής για αποχώρηση κλπ...
Κανείς δεν αμφισβήτησε την δυνατότητα κάποιου Θοδωρή να εκφράζεται σε ένα φόρουμ.
Εγώ αυτό που θα περίμενα από τα φόρουμ θα ήταν αντίστοιχη δέσμευση στο να εκφράζει κανείς την άποψή του, μέσα σε ένα πλαίσιο λογικής και επιχειρημάτων. Διαφορετικά, μοιάζει τα φόρουμ να είναι όμηροι της ανάγκης τους για συμμετοχές και αυτό για μένα είναι ακατανόητο.
Ενοχλούμαι και θα εξακολουθώ να ενοχλούμαι όταν κάποιος μιλάει υποθάλποντας μια λογική, με γενικότητες. Είναι για μένα από τα τρωτά της δημόσιας συζήτησης, ιδιαίτερα στη χώρα μας.
Αν πεις για τον Τσαρούχη, οι μισοί θα σου πουν ότι δεν ήξερε να ζωγραφίζει. Η Κάλλας, τσίριζε. Όσοι δεν είναι φτωχοί, κλέβουν...
Με έχουν θίξει πολύ και άσχημα (ακόμη και για προσωπικά ζητήματα, οικογενειακά, ή και υγείας), αλλά δεν είπα "αντίο"
Σε ένα φόρουμ εκφράζεσαι. Ποιόν τιμωρείς όταν πάψεις να συμμετέχεις;
Αν αυτό για εσας δεν είναι επιθετικότητα....
Ο καθένας βέβαια χειρίζεται τα του οίκου του, όπως θέλει. Εμένα δεν με πειράζει να χάσω έναν αναγνώστη και αν έχετε προσέξει, για να υπερασπιστώ την άποψή μου, γράφω πράγματα, με τα οποία χάνω και διαφημιζόμενους.
Αυτο που μου μένει είναι αυτό που εγώ επιδίωξα.
Δουλεύω όμως μόνος μου. Και μονος μου "λούζομαι" το αποτέλεσμα των επιλογων μου.
Γνωρίζω ότι η διαχείρηση εκεί που υπάρχουν πολλοί, απαιτεί αυτό που πολλοί αποκαλούν ισορροπίες.
Δεν ήμουν ποτέ του μέσου όρου.
Νομίζω ότι πράγματι θα είναι πολύ σημαντικό να μην χαθεί ο tazio από το φόρουμ. Τόσα έχει προσφέρει!......
Κωστής
ΥΓ. Το να συνδυάζεις την εργασία με την ευχαρίστηση, Γιώργο, είναι γνωστό ότι είναι ο απόλυτος στόχος για έναν ανθρωπο. Αν δεν το έχεις καταφέρει, χάνεις.... Δοκίμασέ το. Το "πασπάλισμα" με πράγματα που δεν μας αφορούν κατά βάθος, είναι ανόητο και επικίνδυνο. Βέβαια είναι και το συνηθισμένο...
- eisenberg
- sensei
- Δημοσιεύσεις: 10352
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 7:56 pm
- Τοποθεσία: Raccoon City
- Has thanked: 1049 times
- Been thanked: 1287 times
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
Κωστη εξακολουθεις να επιμενεις οτι δεν ησουνα ''επιθετικος'' τη στιγμη που οποιοσδηποτε ανατρεξει στο ποστ σου θα το διακρινει αμεσως...δλδ γκαλοπ στα μελη θελεις να κανουμε να δουμε αν πιστευουν οτι το ποστ σου ηταν επιθετικο ή οχι,για να πειστεις?
Δεν πηρες απλα καθετη θεση,αλλα σε ενα μελος που απαντησε με κοσμιοτατο τροπο στο αρθρο σου για την DS,χωρις να επιτεθει ή να ειρωνευτει,εσυ ειχες τετοιο υφος:
-Τώρα τι λες; Έφτιαξαν την αναρτηση για το αυτοκίνητο που σταματούσαν και του έβαλαν μόνο κάτι λίγο και ατελές ή για αυτο που ξεκινούσαν και το παρουσίασαν πλήρες με όλο το σύστημα;
-Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τον τρόπο που σκέπτεσαι.
-Γράφω 1000 πράγματα για ένα αυτοκίνητο (και δεν είμαι ο μόνος που λέω ότι ήταν το πιο επαναστατικό) και εσύ το μόνο που έχεις να πεις είναι ότι το εφτιαξαν (το 1 χιλιοστό) για το προηγούμενο αυτοκίνητο που το σταματούσαν!!!!!!!!!!!!!!!
-Πάντως και να μην σου φτάνουν αυτά που έγραψα, στο top gear, λες να τους κορόιδεψαν και να νόμιζαν ότι η υδροπνευματική ήταν της DS;
-Τι να πω;
-Με ενοχλεί απίστευτα αυτή η αμφισβήτηση για το προφανές του σημερινού Έλληνα.
-Άγγλοι το βγάζουν το αυτοκίνητο το πιο επαναστατικό, εμείς ξέρουμε και άλλα πιο επαναστατικά, αλλά θα τα πούμε άλλη φορά για να μην αδικήσουμε τη θεία μου τη Μέλπω...
-Γράψτα, τα αυτοκίνητα να δούμε τι εννοείς. Το μόνο επαναστατικό που βρίσκω στο Mini είναι ότι έχει ρόδες μικρότερες από τις λακκούβες της Αθήνας....
-Όσο για το ότι το 80% του μήκους του κλπ, και ο ψύλλος πηδάει 100 φορές το ύψος του, αλλά αυτό δεν τον κάνει αεροπλάνο...
- Πάρε και το wikipedia, και αυτοί δεν ήξεραν για την Traction ότι το είχε πρώτη!!!!!!
viwow εγραψε:
Ενοχλούμαι και θα εξακολουθώ να ενοχλούμαι όταν κάποιος μιλάει υποθάλποντας μια λογική, με γενικότητες. Είναι για μένα από τα τρωτά της δημόσιας συζήτησης, ιδιαίτερα στη χώρα μας.
Ο καθενας Κωστη μιλαει με τον τροπο που μπορει και μιλαει...αλλος με γενικοτητες,αλλος με στοιχεια,δεν εχουμε θεσπισει καποιους συγκεκριμενες φορμες διαλογου και ανταλλαγης αποψεων...το βασικο ειναι να προσπαθουμε να στηριξουμε κοσμια τα επιχειρηματα μας και οχι με ειρωνικο ή επιθετικο-υποτιμητικο υφος.
Εγώ αυτό που θα περίμενα από τα φόρουμ θα ήταν αντίστοιχη δέσμευση στο να εκφράζει κανείς την άποψή του, μέσα σε ένα πλαίσιο λογικής και επιχειρημάτων. Διαφορετικά, μοιάζει τα φόρουμ να είναι όμηροι της ανάγκης τους για συμμετοχές και αυτό για μένα είναι ακατανόητο.
Το φορουμ εχει αναγκη απο αλληλοσεβασμο μεταξυ των μελων πρωτιστως και μετα ερχονται ολα τα αλλα...δε με νοιαζει ακομη και ο Kurt Claus να ητανε μελος,αμα αυτα που-σωστα-υποστηριζε τα υποστηριζε με ενα επιθετικο,ειρωνικο ή υποτιμητικο υφος απεναντι σε μελη,να τα βρασω...
Δεν πηρες απλα καθετη θεση,αλλα σε ενα μελος που απαντησε με κοσμιοτατο τροπο στο αρθρο σου για την DS,χωρις να επιτεθει ή να ειρωνευτει,εσυ ειχες τετοιο υφος:
-Τώρα τι λες; Έφτιαξαν την αναρτηση για το αυτοκίνητο που σταματούσαν και του έβαλαν μόνο κάτι λίγο και ατελές ή για αυτο που ξεκινούσαν και το παρουσίασαν πλήρες με όλο το σύστημα;
-Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τον τρόπο που σκέπτεσαι.
-Γράφω 1000 πράγματα για ένα αυτοκίνητο (και δεν είμαι ο μόνος που λέω ότι ήταν το πιο επαναστατικό) και εσύ το μόνο που έχεις να πεις είναι ότι το εφτιαξαν (το 1 χιλιοστό) για το προηγούμενο αυτοκίνητο που το σταματούσαν!!!!!!!!!!!!!!!
-Πάντως και να μην σου φτάνουν αυτά που έγραψα, στο top gear, λες να τους κορόιδεψαν και να νόμιζαν ότι η υδροπνευματική ήταν της DS;
-Τι να πω;
-Με ενοχλεί απίστευτα αυτή η αμφισβήτηση για το προφανές του σημερινού Έλληνα.
-Άγγλοι το βγάζουν το αυτοκίνητο το πιο επαναστατικό, εμείς ξέρουμε και άλλα πιο επαναστατικά, αλλά θα τα πούμε άλλη φορά για να μην αδικήσουμε τη θεία μου τη Μέλπω...
-Γράψτα, τα αυτοκίνητα να δούμε τι εννοείς. Το μόνο επαναστατικό που βρίσκω στο Mini είναι ότι έχει ρόδες μικρότερες από τις λακκούβες της Αθήνας....
-Όσο για το ότι το 80% του μήκους του κλπ, και ο ψύλλος πηδάει 100 φορές το ύψος του, αλλά αυτό δεν τον κάνει αεροπλάνο...
- Πάρε και το wikipedia, και αυτοί δεν ήξεραν για την Traction ότι το είχε πρώτη!!!!!!
viwow εγραψε:
Ενοχλούμαι και θα εξακολουθώ να ενοχλούμαι όταν κάποιος μιλάει υποθάλποντας μια λογική, με γενικότητες. Είναι για μένα από τα τρωτά της δημόσιας συζήτησης, ιδιαίτερα στη χώρα μας.
Ο καθενας Κωστη μιλαει με τον τροπο που μπορει και μιλαει...αλλος με γενικοτητες,αλλος με στοιχεια,δεν εχουμε θεσπισει καποιους συγκεκριμενες φορμες διαλογου και ανταλλαγης αποψεων...το βασικο ειναι να προσπαθουμε να στηριξουμε κοσμια τα επιχειρηματα μας και οχι με ειρωνικο ή επιθετικο-υποτιμητικο υφος.
Εγώ αυτό που θα περίμενα από τα φόρουμ θα ήταν αντίστοιχη δέσμευση στο να εκφράζει κανείς την άποψή του, μέσα σε ένα πλαίσιο λογικής και επιχειρημάτων. Διαφορετικά, μοιάζει τα φόρουμ να είναι όμηροι της ανάγκης τους για συμμετοχές και αυτό για μένα είναι ακατανόητο.
Το φορουμ εχει αναγκη απο αλληλοσεβασμο μεταξυ των μελων πρωτιστως και μετα ερχονται ολα τα αλλα...δε με νοιαζει ακομη και ο Kurt Claus να ητανε μελος,αμα αυτα που-σωστα-υποστηριζε τα υποστηριζε με ενα επιθετικο,ειρωνικο ή υποτιμητικο υφος απεναντι σε μελη,να τα βρασω...
Ψάχνω για το τέλειο ρολόι...ελπίζω να μην το βρω ποτέ!
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
Θοδωρή, επειδή τα είδες όλα ωραία, η παρακάτω πρόταση
".....Βέβαια το βασικό της χαρακτηριστικό και αυτό για την οποία την γνωρίζουν οι περισσότεροι, η υδροπνευματική ανάρτησή της δηλαδή, δεν ήταν δική της καινοτομία αλλά την κληρονόμησε από την απελθούσα traction avant την οποία και αντικατέστησε ουσιαστικά, η οποία στις τελευταίες εκδόσεις της την είχε. Γι αυτό και είχαν και το ίδιο μεταξόνιο...."
είναι αυτού που
«…..Εγώ δεν έχω κανένα αρχείο και ότι θυμάμαι είναι από αναγνώσεις σε περιοδικά και βιβλία ειδικού τύπου τα οποία δεν αρχειοθετώ αλλά διάβαζα/ζω και μετά στέλνω για ανακύκλωση….»
Γιατί εγώ φαντάζομαι ότι αυτός που κάπου το άκουσε, όταν βλέπει ότι ξέρεις το θέμα, ρωτάει, δεν κάνει «αποκαλύψεις».
Εγώ αυτό θεωρώ έλλειψη σεβασμού. Το να κανεις την "αποκάλυψή" σου, χωρίς να γνωρίζεις και μετά να απαξιώνεις το θέμα. " τα κάνεις ανακύκλωση "
Τώρα για τον Kurt Klauss, δεν μπορώ να σου απαντήσω. Τον ξέρω 12 χρόνια, αλλά δεν του έχω πει ποτέ μ@λ@κίες να δω πως θα αντιδράσει....
Το
«…Αν εσύ δε μπορείς να καταλάβεις το τρόπο που σκέπτομαι, εγώ δε μπορώ να καταλάβω τον λόγο που έχεις τέτοιο άγχος.
Θα σου κάνω μια πρόταση. Όταν γράφω οτιδήποτε πάντα χαμογελάω. Προσπάθησε να το κάνεις κι εσύ θα σε γλυτώσει από πολλά άγχη…..»
σε κάποιον που γράφει όλη μέρα, φαντάζομαι δεν το βρίσκεις Θοδωρή επιθετικό, αλλά ιατρική διάγνωση….
Τώρα για την ουσία του σχεδιασμού και για να μην μένουν αναπάντητα ερωτήματα στον αέρα,
Η Citroen όταν ξεκίνησε να σχεδιάζει τον βάτραχο ήταν του Andre Citroen. Όταν τον παρουσίασε των αδελφών Michelin και αργότερα, όταν εγκατέλειψε η ίδια την σχεδιαστική της σχολή, έγινε κρατική.
Και μάλιστα σε μια Γαλλία που θεωρούσε την Citroen Γκωλική και την επίσης κρατική Renault, σοσιαλιστική.
Τα χρόνια του Μιτεράν επίσημο αυτοκίνητο ήταν τα Renault, μετά από τις DS και SM του Ντε Γκώλ. Όταν βγήκε ο Ζισκάρ, ο οδηγός του τον πήγε την πρώτη βόλτα με την CX του (του οδηγού, που είναι Πρόεδρος των οδηγών της Γαλλίας), τον Μιτεράν τον αποχαιρέτησαν από το Ελυζέ με μια ΧΜ, ιδέα των δεξιών και όταν ορκίστηκε ο Ζισκάρ, οι μοτοσικλέτες που προπορευόντουσαν από την υπέροχη cabrio Citroen Maserati, σχημάτιζαν το σήμα της Citroen!
Βλέπετε ότι και η πολιτική δίνει απαντήσεις στις απορίες γιατί η Citroen έμεινε πίσω τόσα χρόνια…
Δεν ξεπεράστηκε το σχέδιο της Citroen. Απλά έγινε μια προβληματική δημόσια επιχείρηση, από το όραμα ενός εμπνευσμένου ανθρώπου.
Οι πρώτοι άνθρωποι που είδαν την DS, μια νύχτα πριν παρουσιαστεί ήταν οι συνάδελφοι του Andre Citroen, που τους κάλεσε να την δουν, σεβόμενος την άμιλλα!
Φιλικά
Κωστής
".....Βέβαια το βασικό της χαρακτηριστικό και αυτό για την οποία την γνωρίζουν οι περισσότεροι, η υδροπνευματική ανάρτησή της δηλαδή, δεν ήταν δική της καινοτομία αλλά την κληρονόμησε από την απελθούσα traction avant την οποία και αντικατέστησε ουσιαστικά, η οποία στις τελευταίες εκδόσεις της την είχε. Γι αυτό και είχαν και το ίδιο μεταξόνιο...."
είναι αυτού που
«…..Εγώ δεν έχω κανένα αρχείο και ότι θυμάμαι είναι από αναγνώσεις σε περιοδικά και βιβλία ειδικού τύπου τα οποία δεν αρχειοθετώ αλλά διάβαζα/ζω και μετά στέλνω για ανακύκλωση….»
Γιατί εγώ φαντάζομαι ότι αυτός που κάπου το άκουσε, όταν βλέπει ότι ξέρεις το θέμα, ρωτάει, δεν κάνει «αποκαλύψεις».
Εγώ αυτό θεωρώ έλλειψη σεβασμού. Το να κανεις την "αποκάλυψή" σου, χωρίς να γνωρίζεις και μετά να απαξιώνεις το θέμα. " τα κάνεις ανακύκλωση "
Τώρα για τον Kurt Klauss, δεν μπορώ να σου απαντήσω. Τον ξέρω 12 χρόνια, αλλά δεν του έχω πει ποτέ μ@λ@κίες να δω πως θα αντιδράσει....
Το
«…Αν εσύ δε μπορείς να καταλάβεις το τρόπο που σκέπτομαι, εγώ δε μπορώ να καταλάβω τον λόγο που έχεις τέτοιο άγχος.
Θα σου κάνω μια πρόταση. Όταν γράφω οτιδήποτε πάντα χαμογελάω. Προσπάθησε να το κάνεις κι εσύ θα σε γλυτώσει από πολλά άγχη…..»
σε κάποιον που γράφει όλη μέρα, φαντάζομαι δεν το βρίσκεις Θοδωρή επιθετικό, αλλά ιατρική διάγνωση….
Τώρα για την ουσία του σχεδιασμού και για να μην μένουν αναπάντητα ερωτήματα στον αέρα,
Η Citroen όταν ξεκίνησε να σχεδιάζει τον βάτραχο ήταν του Andre Citroen. Όταν τον παρουσίασε των αδελφών Michelin και αργότερα, όταν εγκατέλειψε η ίδια την σχεδιαστική της σχολή, έγινε κρατική.
Και μάλιστα σε μια Γαλλία που θεωρούσε την Citroen Γκωλική και την επίσης κρατική Renault, σοσιαλιστική.
Τα χρόνια του Μιτεράν επίσημο αυτοκίνητο ήταν τα Renault, μετά από τις DS και SM του Ντε Γκώλ. Όταν βγήκε ο Ζισκάρ, ο οδηγός του τον πήγε την πρώτη βόλτα με την CX του (του οδηγού, που είναι Πρόεδρος των οδηγών της Γαλλίας), τον Μιτεράν τον αποχαιρέτησαν από το Ελυζέ με μια ΧΜ, ιδέα των δεξιών και όταν ορκίστηκε ο Ζισκάρ, οι μοτοσικλέτες που προπορευόντουσαν από την υπέροχη cabrio Citroen Maserati, σχημάτιζαν το σήμα της Citroen!
Βλέπετε ότι και η πολιτική δίνει απαντήσεις στις απορίες γιατί η Citroen έμεινε πίσω τόσα χρόνια…
Δεν ξεπεράστηκε το σχέδιο της Citroen. Απλά έγινε μια προβληματική δημόσια επιχείρηση, από το όραμα ενός εμπνευσμένου ανθρώπου.
Οι πρώτοι άνθρωποι που είδαν την DS, μια νύχτα πριν παρουσιαστεί ήταν οι συνάδελφοι του Andre Citroen, που τους κάλεσε να την δουν, σεβόμενος την άμιλλα!
Φιλικά
Κωστής
-
- Δημοσιεύσεις: 255
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 3:25 pm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 10 times
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
48 δημοσιευσεις ως τωρα! καλα παμε
Δεν χρειαζεται με το παραμικρο να πειραζομαστε.. Δεν πιστευω οτι ο Viwow ειναι επιθετικος κτλ οπως ειπωθηκε απλα εχει μεγαλο παθος διοτι αγαπαει πολυ αυτο το μοντελο αυτοκινητου κ οσο ναναι οταν γραφεις ενα κειμενο με 100 πραγματα κ κανεις ενα κοπο σιγουρα περιμενεις κ μια αναλογη αιτιολογημενη απαντηση απο τους αλλους.. Το εχω δει αυτο κ με τον εαυτο μου παλιοτερα σε καποια θεματα της rolex ωπου την υποστηριζα.
Εν κατακλειδι αυτο ειναι κ το ωραιο στα φορουμ... χρειαζεται να υπαρχει μια δημιουργικη κοντρα
Uploaded with ImageShack.us
Δεν χρειαζεται με το παραμικρο να πειραζομαστε.. Δεν πιστευω οτι ο Viwow ειναι επιθετικος κτλ οπως ειπωθηκε απλα εχει μεγαλο παθος διοτι αγαπαει πολυ αυτο το μοντελο αυτοκινητου κ οσο ναναι οταν γραφεις ενα κειμενο με 100 πραγματα κ κανεις ενα κοπο σιγουρα περιμενεις κ μια αναλογη αιτιολογημενη απαντηση απο τους αλλους.. Το εχω δει αυτο κ με τον εαυτο μου παλιοτερα σε καποια θεματα της rolex ωπου την υποστηριζα.
Εν κατακλειδι αυτο ειναι κ το ωραιο στα φορουμ... χρειαζεται να υπαρχει μια δημιουργικη κοντρα
Uploaded with ImageShack.us
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
Επιτέλους και ένας που κατάλαβε!!!
Έτσι είναι και σωστά τα λέει...
Η δυσάρεστη όμως πλευρά αυτού του πράγματος -και αυτό που περίμενα και ο Κώστας και ο Θοδωρής που με γνωρίζουν κάπως καλύτερα, να έχουν καταλάβει- είναι, ότι από αυτά τα 48 ποστ, ούτε ένα δεν σχολιάζει το γεγονός ότι παρήγγειλαν το αυτοκίνητο μέσα σε 4 ημέρες 80.000 άνθρωποι, χωρίς κανείς να το έχει δει να κινείται (!!!!!!!!!!!!!!!), αλλά όλοι ασχολούμαστε (ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ) με το ότι ο tazio, είχε κάπου διαβάσει, πριν τα δώσει για ανακύκλωση, ότι η Citroen μας κοροιδεύει και δεν είναι η Citroen που ανακάλυψε την υδροπνευματική, αλλά η Citroen!!!!!!!!! (Το ίδιο είδος χιούμορ σε άλλες περιπτώσεις το επικροτείς φίλε Θοδωρή. Όχι μόνο εναντίον του Arpa, που δεν μπορεί να απαντήσει)
Είναι καιρός να εκτιμήσουμε και την πραγματική συνεισφορά και να την επιβραβεύσουμε. Δεν το λέω για εμένα. Δεν έχω την ανάγκη και είναι λογικό.
Το λεώ γιατί μεσα στα φόρουμ επικρατεί και μια λογική, συχνά ιδιόμορφη. Λέει ο άλλος "Πόσα ποστ, έχεις;" 1000! Ναι, όλα copy-paste κατ'ευθείαν στα αγγλικά και από 2 λέξεις στα ελληνικά, τύπου, "+10000000" μας κάνει 2.000 λέξεις έχει γράψει μόνος του. Από το "κεφάλι" του! Ή ανεβάζουμε μια φωτογραφία σκέτη. Το άλλο άθλημα είναι ποιός ανοίγει πιο γρήγορα το site μιας εταιρείας και αντιγράφει πρώτος το δελτίο τύπου.
Για μένα ένα ποστ μπορεί να είναι και 1500 λέξεις. Καλές, μέτριες, πάντως, δικές μου!
Όταν λοιπόν γράφεις με πάθος και ξοδεύεις χρόνο, δεν μπορεί ο άλλος να τα κάνει όλα ίσωμα...
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.
Εγώ κάθησα χθες το βράδυ 4 ώρες για να το γράψω. Και γράφω το περιοδικό μου, αυτό τον καιρό. Είναι ένας κόπος. Εκτός και μας ευχαριστεί μόνο το review αυτού που δεν γνωρίζει. (Αλήθεια, πόσο καιρό έχει να γράψει κάποιος review;). Έγραψα για την ΑΡ και τον καλλιτεχνικό της διευθυντή, για δέκα πράγματα αυτές τις ημέρες, για το τι είναι ο χρόνος...
Τίποτα δεν σχολιάζει κανείς σε βάθος, μόνο μας μένει το δικαίωμα να γράφουμε ότι θέλουμε....
Έτσι είμαστε μια χώρα που όλοι έχουν μόνο δικαιώματα....
Ακόμη δεν μου απάντησες Θοδωρή, είναι δικαίωμα του tazio (ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ) να κάνει σχόλια αν εχω άγχος όταν γράφω, ή αν χαμογελάω και πόσο, τη στιγμή μάλιστα που γράφω 12 ώρες την ημέρα, έχω γράψει 4.500 σελίδες για το ρολόι και ζω από αυτό;
Εγώ πήγα να του κάνω ένα μάθημα (αν το δεις έτσι) για την Ιστορία της Citroen. Εκείνος μου έκανε μάθημα ζωής, αφού πριν πήγε να μου κάνει μάθημα στην Ιστορία της Citroen, την οποία δεν ξέρει, αλλά κάπου διάβασε;
Νομίζω ότι πρέπει να είστε και οι δύο πιο δίκαιοι και αντικειμενικοί, όταν διαχειρίζεστε τον κόπο των φορουμιστών. Εγώ το καταφέρνω κρίνοντας καθημερινά ρολόγια που τα κατασκευάζουν φίλοι και πελάτες μου.
Αν όπως λέτε το φόρουμ είναι για να μπει ο καθένας και να χαλαρώσει (φόρουμ είναι αυτό, ή σάουνα;), μπορεί ο καθένας "χαλαρώνοντας" να πατήσει και πάνω στο πόδι του άλλου;
Ελπίζω να καταλάβατε απο αυτό που έγραψε ο nomikosas. Δεν με ενοχλεί η άποψη του άλλου. Με ενοχλεί ότι εκφράζοντάς την με τόση ευκολία, δεν σέβεται τον δικό μου κόπο. Και βέβαια δεν σέβεται αυτούς που δημιουργούν οτιδήποτε.
Είναι ένα πρόβλημα των φόρουμ και έχει σοβαρή επίπτωση και στα ρολόγια. Και μάλιστα αυτό το θέμα συζητάμε αυτή τη στιγμή στους μεγάλους και επίσημους φορείς της Ελβετικής ωρολογοποιίας. Στο επόμενο τεύχος μου, παρουσιάζω ως πολύ σημαντικά για το μέλλον της ωρολογοποιίας, δυο ρολόγια που πέρασαν από το φόρουμ με πολύ "ελαφρύ" τρόπο (δηλαδή κάποιος τα έβαλε χωρίς καμία πληροφορία) και βρέθηκαν 2-3 να τα θάψουν, χωρίς να ξέρουν τι είναι. Παρουσιάζω ένα άλλο ρολόι, που κάποιος εξήγησε (από την φαντασία του) και του είπαν και μπράβο που το εξήγησε, αλλά η εξήγηση δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Εμένα δεν μου άρεσε ποτέ η απόσταση από την πραγματικότητα και σας διαβεβαιώ ότι είναι επικίνδυνη. Ωραία τα δημοκρατικά, ότι λέμε ότι μας έρθει (για να χαλαρώσουμε, πάντα), αλλά πρέπει και κάπου να έχουμε συνείδηση ότι το ιντερνετ δεν είναι λόγος για να καταργηθούν όλες οι κατακτήσεις του ανθρώπινου είδους. Και βασική αρχή είναι ότι η ελευθερία μας (να χαλαρώνουμε) σταματάει εκεί που ξεκινάει η ελευθερία του άλλου (να μπορεί και αυτός να εκφράζεται, χωρίς κάποιος να του ....άει την συζήτηση).
Όλα θα είχαν λήξει αν αξιολογώντας την κατάσταση ο φίλος που το έγραψε, (ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ) καταλάβαινε ότι όταν κάποιος (κάποιοι μαζί με τους ειδικούς του BBC) γνωρίζουν ένα αντικείμενο τόσο καλά, δεν γίνεται να τους "ξέφυγε" η "λεπτομέρεια" ότι την ίδια ανάρτηση είχε το SCANIA, και να ρωτήσει αυτό που του ήρθε flash back από τα ανακυκλωμένα πλέον περιοδικά, με πιο κανονικό τρόπο. Ως ερώτηση. Και όχι σαν σκάνδαλο!
Καταλάβατε, τώρα; (ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ)
Φιλικά
Κωστής
ΥΓ. Για να μην μένουν υπόνοιες και εικόνες, θα παρακαλούσα τον tazio, (ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ) αν έχει κάτι να πει για την συμμετοχή του ή μη στο φόρουμ, να το ποστάρει δημόσια. Και να επαναλάβω (γιατί το έχω ξαναγράψει) ότι δεν κερδίζει κανείς αξία από τους ανθρώπους που επιλέγει για αντιπάλους. Απλά έχει περισσότερες πιθανοτητες να αποδειχθεί λάθος.
ΥΓ.2 Πριν βιαστουν οι υπεύθυνοι να πουν ότι είμαι επιθετικός, να αναλογιστούν πόσο επιθετικοί μου φαίνονται οι ίδιοι, που μοιάζουν να υπερασπίζονται την ιδέα ότι το Α και το Ω της συμμετοχής στο φόρουμ, είναι η αίσθηση χαλάρωσης. Αυτή θα μας φάει. Η σοβαρή και εμπεριστατωμένη ενασχόληση με τα θέματα, στην Ελλάδα θεωρείται ...άγχος! Χαλαρώστε λοιπόν..... Όλα είναι σχετικά. Και ίσως, τώρα που ο Λιβανέζος είπε ότι θα δώσει το περιεχόμενο των τετραδίων στους μελετητές, να αποδειχθεί ότι την υδροπνευματική ανάρτηση, την είχε ανακαλύψει ο Breguet!........
Έτσι είναι και σωστά τα λέει...
Η δυσάρεστη όμως πλευρά αυτού του πράγματος -και αυτό που περίμενα και ο Κώστας και ο Θοδωρής που με γνωρίζουν κάπως καλύτερα, να έχουν καταλάβει- είναι, ότι από αυτά τα 48 ποστ, ούτε ένα δεν σχολιάζει το γεγονός ότι παρήγγειλαν το αυτοκίνητο μέσα σε 4 ημέρες 80.000 άνθρωποι, χωρίς κανείς να το έχει δει να κινείται (!!!!!!!!!!!!!!!), αλλά όλοι ασχολούμαστε (ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ) με το ότι ο tazio, είχε κάπου διαβάσει, πριν τα δώσει για ανακύκλωση, ότι η Citroen μας κοροιδεύει και δεν είναι η Citroen που ανακάλυψε την υδροπνευματική, αλλά η Citroen!!!!!!!!! (Το ίδιο είδος χιούμορ σε άλλες περιπτώσεις το επικροτείς φίλε Θοδωρή. Όχι μόνο εναντίον του Arpa, που δεν μπορεί να απαντήσει)
Είναι καιρός να εκτιμήσουμε και την πραγματική συνεισφορά και να την επιβραβεύσουμε. Δεν το λέω για εμένα. Δεν έχω την ανάγκη και είναι λογικό.
Το λεώ γιατί μεσα στα φόρουμ επικρατεί και μια λογική, συχνά ιδιόμορφη. Λέει ο άλλος "Πόσα ποστ, έχεις;" 1000! Ναι, όλα copy-paste κατ'ευθείαν στα αγγλικά και από 2 λέξεις στα ελληνικά, τύπου, "+10000000" μας κάνει 2.000 λέξεις έχει γράψει μόνος του. Από το "κεφάλι" του! Ή ανεβάζουμε μια φωτογραφία σκέτη. Το άλλο άθλημα είναι ποιός ανοίγει πιο γρήγορα το site μιας εταιρείας και αντιγράφει πρώτος το δελτίο τύπου.
Για μένα ένα ποστ μπορεί να είναι και 1500 λέξεις. Καλές, μέτριες, πάντως, δικές μου!
Όταν λοιπόν γράφεις με πάθος και ξοδεύεις χρόνο, δεν μπορεί ο άλλος να τα κάνει όλα ίσωμα...
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.
Εγώ κάθησα χθες το βράδυ 4 ώρες για να το γράψω. Και γράφω το περιοδικό μου, αυτό τον καιρό. Είναι ένας κόπος. Εκτός και μας ευχαριστεί μόνο το review αυτού που δεν γνωρίζει. (Αλήθεια, πόσο καιρό έχει να γράψει κάποιος review;). Έγραψα για την ΑΡ και τον καλλιτεχνικό της διευθυντή, για δέκα πράγματα αυτές τις ημέρες, για το τι είναι ο χρόνος...
Τίποτα δεν σχολιάζει κανείς σε βάθος, μόνο μας μένει το δικαίωμα να γράφουμε ότι θέλουμε....
Έτσι είμαστε μια χώρα που όλοι έχουν μόνο δικαιώματα....
Ακόμη δεν μου απάντησες Θοδωρή, είναι δικαίωμα του tazio (ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ) να κάνει σχόλια αν εχω άγχος όταν γράφω, ή αν χαμογελάω και πόσο, τη στιγμή μάλιστα που γράφω 12 ώρες την ημέρα, έχω γράψει 4.500 σελίδες για το ρολόι και ζω από αυτό;
Εγώ πήγα να του κάνω ένα μάθημα (αν το δεις έτσι) για την Ιστορία της Citroen. Εκείνος μου έκανε μάθημα ζωής, αφού πριν πήγε να μου κάνει μάθημα στην Ιστορία της Citroen, την οποία δεν ξέρει, αλλά κάπου διάβασε;
Νομίζω ότι πρέπει να είστε και οι δύο πιο δίκαιοι και αντικειμενικοί, όταν διαχειρίζεστε τον κόπο των φορουμιστών. Εγώ το καταφέρνω κρίνοντας καθημερινά ρολόγια που τα κατασκευάζουν φίλοι και πελάτες μου.
Αν όπως λέτε το φόρουμ είναι για να μπει ο καθένας και να χαλαρώσει (φόρουμ είναι αυτό, ή σάουνα;), μπορεί ο καθένας "χαλαρώνοντας" να πατήσει και πάνω στο πόδι του άλλου;
Ελπίζω να καταλάβατε απο αυτό που έγραψε ο nomikosas. Δεν με ενοχλεί η άποψη του άλλου. Με ενοχλεί ότι εκφράζοντάς την με τόση ευκολία, δεν σέβεται τον δικό μου κόπο. Και βέβαια δεν σέβεται αυτούς που δημιουργούν οτιδήποτε.
Είναι ένα πρόβλημα των φόρουμ και έχει σοβαρή επίπτωση και στα ρολόγια. Και μάλιστα αυτό το θέμα συζητάμε αυτή τη στιγμή στους μεγάλους και επίσημους φορείς της Ελβετικής ωρολογοποιίας. Στο επόμενο τεύχος μου, παρουσιάζω ως πολύ σημαντικά για το μέλλον της ωρολογοποιίας, δυο ρολόγια που πέρασαν από το φόρουμ με πολύ "ελαφρύ" τρόπο (δηλαδή κάποιος τα έβαλε χωρίς καμία πληροφορία) και βρέθηκαν 2-3 να τα θάψουν, χωρίς να ξέρουν τι είναι. Παρουσιάζω ένα άλλο ρολόι, που κάποιος εξήγησε (από την φαντασία του) και του είπαν και μπράβο που το εξήγησε, αλλά η εξήγηση δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Εμένα δεν μου άρεσε ποτέ η απόσταση από την πραγματικότητα και σας διαβεβαιώ ότι είναι επικίνδυνη. Ωραία τα δημοκρατικά, ότι λέμε ότι μας έρθει (για να χαλαρώσουμε, πάντα), αλλά πρέπει και κάπου να έχουμε συνείδηση ότι το ιντερνετ δεν είναι λόγος για να καταργηθούν όλες οι κατακτήσεις του ανθρώπινου είδους. Και βασική αρχή είναι ότι η ελευθερία μας (να χαλαρώνουμε) σταματάει εκεί που ξεκινάει η ελευθερία του άλλου (να μπορεί και αυτός να εκφράζεται, χωρίς κάποιος να του ....άει την συζήτηση).
Όλα θα είχαν λήξει αν αξιολογώντας την κατάσταση ο φίλος που το έγραψε, (ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ) καταλάβαινε ότι όταν κάποιος (κάποιοι μαζί με τους ειδικούς του BBC) γνωρίζουν ένα αντικείμενο τόσο καλά, δεν γίνεται να τους "ξέφυγε" η "λεπτομέρεια" ότι την ίδια ανάρτηση είχε το SCANIA, και να ρωτήσει αυτό που του ήρθε flash back από τα ανακυκλωμένα πλέον περιοδικά, με πιο κανονικό τρόπο. Ως ερώτηση. Και όχι σαν σκάνδαλο!
Καταλάβατε, τώρα; (ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ)
Φιλικά
Κωστής
ΥΓ. Για να μην μένουν υπόνοιες και εικόνες, θα παρακαλούσα τον tazio, (ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ) αν έχει κάτι να πει για την συμμετοχή του ή μη στο φόρουμ, να το ποστάρει δημόσια. Και να επαναλάβω (γιατί το έχω ξαναγράψει) ότι δεν κερδίζει κανείς αξία από τους ανθρώπους που επιλέγει για αντιπάλους. Απλά έχει περισσότερες πιθανοτητες να αποδειχθεί λάθος.
ΥΓ.2 Πριν βιαστουν οι υπεύθυνοι να πουν ότι είμαι επιθετικός, να αναλογιστούν πόσο επιθετικοί μου φαίνονται οι ίδιοι, που μοιάζουν να υπερασπίζονται την ιδέα ότι το Α και το Ω της συμμετοχής στο φόρουμ, είναι η αίσθηση χαλάρωσης. Αυτή θα μας φάει. Η σοβαρή και εμπεριστατωμένη ενασχόληση με τα θέματα, στην Ελλάδα θεωρείται ...άγχος! Χαλαρώστε λοιπόν..... Όλα είναι σχετικά. Και ίσως, τώρα που ο Λιβανέζος είπε ότι θα δώσει το περιεχόμενο των τετραδίων στους μελετητές, να αποδειχθεί ότι την υδροπνευματική ανάρτηση, την είχε ανακαλύψει ο Breguet!........