ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43134
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40286 times
- Been thanked: 8766 times
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
sv2 ωεο ...
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
-
- Δημοσιεύσεις: 7836
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 06, 2009 4:55 pm
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 135 times
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
Αναμφισβήτητα η DS ήταν ένα αυτοκίνητο που είχε πολλές καινοτομίες μαζεμένες, ήταν πολλά χρόνια μπροστά από την εποχή της.
Βέβαια το βασικό της χαρακτηριστικό και αυτό για την οποία την γνωρίζουν οι περισσότεροι, η υδροπνευματική ανάρτησή της δηλαδή, δεν ήταν δική της καινοτομία αλλά την κληρονόμησε από την απελθούσα traction avant την οποία και αντικατέστησε ουσιαστικά, η οποία στις τελευταίες εκδόσεις της την είχε. Γι αυτό και είχαν και το ίδιο μεταξόνιο.
Για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που αναφέρθηκαν θα μου επιτρέψετε να συμπληρώσω ότι.
Το Mini είχε το 80% του συνολικού του μήκους είναι διαθέσιμο για τους επιβάτες του. Σκεφτείτε το αυτό σε αμαξώματα με μήκος σα τα σημερινά και θα δείτε ότι θα είχαν χώρους τριαριού με μπαλκόνι και ακάλυπτο.
Ο σκαραβαίος το μόνο που είχε ήταν έναν κλεμμένο από τους Τσέχους αερόψυκτο κινητήρα. Κι ένα σχεδιαστή που γέννησε μια από τις ιστορικότερες εταιρείες στο χώρο της αυτοκίνησης.
Για το Lada τα είπε όλα ο Zikos.
Σε Charmant είχαμε βάλει μοτέρ από celica gt και βγάζαμε τρίχες στα δόντια όποτε πηγαίναμε βόλτα. Μήτε πουλί πετούμενο να μη βρεθεί μπροστά του.(Βέβαια αυτό δεν είναι ιστορικό στοιχείο, οπότε προσπεράστε το)
Δική μου απάντηση στο θέμα δε μπορώ να δώσω γιατί θα αδικήσω πολλά αυτοκίνητα, πολλά από τα οποία ούτε περνούν από το μυαλό μας, τα οποία προχώρησαν, το καθένα με τη σειρά του, αρκετά βήματα εμπρός την αυτοκίνηση.
Βέβαια το βασικό της χαρακτηριστικό και αυτό για την οποία την γνωρίζουν οι περισσότεροι, η υδροπνευματική ανάρτησή της δηλαδή, δεν ήταν δική της καινοτομία αλλά την κληρονόμησε από την απελθούσα traction avant την οποία και αντικατέστησε ουσιαστικά, η οποία στις τελευταίες εκδόσεις της την είχε. Γι αυτό και είχαν και το ίδιο μεταξόνιο.
Για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που αναφέρθηκαν θα μου επιτρέψετε να συμπληρώσω ότι.
Το Mini είχε το 80% του συνολικού του μήκους είναι διαθέσιμο για τους επιβάτες του. Σκεφτείτε το αυτό σε αμαξώματα με μήκος σα τα σημερινά και θα δείτε ότι θα είχαν χώρους τριαριού με μπαλκόνι και ακάλυπτο.
Ο σκαραβαίος το μόνο που είχε ήταν έναν κλεμμένο από τους Τσέχους αερόψυκτο κινητήρα. Κι ένα σχεδιαστή που γέννησε μια από τις ιστορικότερες εταιρείες στο χώρο της αυτοκίνησης.
Για το Lada τα είπε όλα ο Zikos.
Σε Charmant είχαμε βάλει μοτέρ από celica gt και βγάζαμε τρίχες στα δόντια όποτε πηγαίναμε βόλτα. Μήτε πουλί πετούμενο να μη βρεθεί μπροστά του.(Βέβαια αυτό δεν είναι ιστορικό στοιχείο, οπότε προσπεράστε το)
Δική μου απάντηση στο θέμα δε μπορώ να δώσω γιατί θα αδικήσω πολλά αυτοκίνητα, πολλά από τα οποία ούτε περνούν από το μυαλό μας, τα οποία προχώρησαν, το καθένα με τη σειρά του, αρκετά βήματα εμπρός την αυτοκίνηση.
Μη ταΐζεται τα TROLL !!!
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
Στη βιβλιοθήκη μου από τη μια είναι τα βιβλια για τα ρολόγια και από την άλλη τα βιβλία για την DS.
Θα μου ήταν πιο ανώδυνο να διαβάσω ότι η Patek έκανε μηχανισμούς για την Jaeger, παρά ότι η DS πήρε την υδροπνευματική από την Traction Αvant!!!!!!!!
H ιστορία έχει ως εξής. Το 1938 ο Andre Citroen αποφάσισε να αντικαταστήσει την Traction Avant και παράγγειλε στον Flaminio Bertoni που είχε σχεδιάσει και την Traction να κάνει ένα αυτοκίνητο με κωδικό AX.
Την υδροπνευματική την σκέφτηκε ο Paul Mages, στο πλαίσιο της προετοιμασίας του νέου αυτοκινήτου, υπό τον Andre Lefebvre. O Mages, δεν είχε σπουδάσει μηχανολόγος και γι αυτό τόλμησε κάτι που όλοι όσοι έχουν σπουδάσει ήξεραν ότι δεν γίνεται. Είχε μάλιστα κάτω από το τζάμι στο γραφείο του, ένα χαρτάκι που έγραφε "Όλοι ήξεραν ότι δεν γινόταν, εκτός από τον χαζό που δεν το ηξερε και το έκανε"
Προς το τέλος των δοκιμών και όταν οι κατάσκοποι των περιοδικών της εποχής (ΑUTO JOURNAL) είχαν τρελαθεί να παρακολουθούν, χρειάστηκε να γίνει μια δοκιμή της υδροπνευματικής στο κρύο. "Φόρεσαν" λοιπόν μια υδροπνευματική σε μια Traction και την πήγαν στη Σκανδιναβία να την δοκιμάσουν άν θα σηκώνεται στους μείον 30.
Γράφω το περιοδικό μου, αλλιώς θα συμβουλευόμουν τα βιβλία μου, έχω φωτογραφίες από τη δοκιμή αυτή και πως την έκρυβαν για να μην δει κανείς την ανάρτηση.
Λίγους μήνες πριν την παρουσιάσουν, έβαλαν σε μερικά κομμάτια Traction Legere, ένα μέρος μιας πρόωρης μορφής της ανάρτησης μόνο στους πίσω τροχούς και αυτό γιατί προφανώς δεν ήθελαν να κόψουν την έκπληξη.
Η Traction συνεχίστηκε μέχρι το 1957, οπότε υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα με το μέρος της ανάρτησης. Όχι όλο το σύστημα (φρένα, τιμόνι, διεύθυνση, ύψος από το έδαφος, αλλαγή ελαστικών κλπ) Η Traction απέκτησε ανεξάρτητη κίνηση στις 4 ρόδες ένα χρόνο μετά την παρουσίαση της DS.
Τώρα τι λες; Έφτιαξαν την αναρτηση για το αυτοκίνητο που σταματούσαν και του έβαλαν μόνο κάτι λίγο και ατελές ή για αυτο που ξεκινούσαν και το παρουσίασαν πλήρες με όλο το σύστημα;
Το σύστημα έτσι και αλλιώς δεν ήταν έτοιμο ούτε όταν το παρουσίασαν και γι αυτό μετα από λίγα χρόνια άλλαξαν όλο το σύστημα γιατί το υγρό που χρησιμοποιούσαν σκούριαζε τα σωληνάκια!..... Γιατί όλα αυτά τα ανακάλυψαν πάνω στην DS, αφού το είχαν από πριν;
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τον τρόπο που σκέπτεσαι.
Γράφω 1000 πράγματα για ένα αυτοκίνητο (και δεν είμαι ο μόνος που λέω ότι ήταν το πιο επαναστατικό) και εσύ το μόνο που έχεις να πεις είναι ότι το εφτιαξαν (το 1 χιλιοστό) για το προηγούμενο αυτοκίνητο που το σταματούσαν!!!!!!!!!!!!!!!
Να σου στείλω τις εφημερίδες της εποχής που έγραφαν "Voici la bombe Citroen" και εξηγούν την επαναστατική ανάρτηση.
Αν κυκλοφορούσε έστω και 6 μήνες θα την παρουσίαζαν για καινούργια;
Πάντως και να μην σου φτάνουν αυτά που έγραψα, στο top gear, λες να τους κορόιδεψαν και να νόμιζαν ότι η υδροπνευματική ήταν της DS;
Τι να πω;
Με ενοχλεί απίστευτα αυτή η αμφισβήτηση για το προφανές του σημερινού Έλληνα.
Άγγλοι το βγάζουν το αυτοκίνητο το πιο επαναστατικό, εμείς ξέρουμε και άλλα πιο επαναστατικά, αλλά θα τα πούμε άλλη φορά για να μην αδικήσουμε τη θεία μου τη Μέλπω...
Γράψτα, τα αυτοκίνητα να δούμε τι εννοείς. Το μόνο επαναστατικό που βρίσκω στο Mini είναι ότι έχει ρόδες μικρότερες από τις λακκούβες της Αθήνας....
Όσο για το ότι το 80% του μήκους του κλπ, και ο ψύλλος πηδάει 100 φορές το ύψος του, αλλά αυτό δεν τον κάνει αεροπλάνο...
Κωστής
ΥΓ. Πάρε και το wikipedia, και αυτοί δεν ήξεραν για την Traction ότι το είχε πρώτη!!!!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_DS
Το μεταξόνιο της Traction ήταν 2,896 δηλαδή μικρότερο από της DS, Καμία σχέση.
Έχεις δει ποτέ Traction να σηκώνεται ή να είναι κάτω;
Θα μου ήταν πιο ανώδυνο να διαβάσω ότι η Patek έκανε μηχανισμούς για την Jaeger, παρά ότι η DS πήρε την υδροπνευματική από την Traction Αvant!!!!!!!!
H ιστορία έχει ως εξής. Το 1938 ο Andre Citroen αποφάσισε να αντικαταστήσει την Traction Avant και παράγγειλε στον Flaminio Bertoni που είχε σχεδιάσει και την Traction να κάνει ένα αυτοκίνητο με κωδικό AX.
Την υδροπνευματική την σκέφτηκε ο Paul Mages, στο πλαίσιο της προετοιμασίας του νέου αυτοκινήτου, υπό τον Andre Lefebvre. O Mages, δεν είχε σπουδάσει μηχανολόγος και γι αυτό τόλμησε κάτι που όλοι όσοι έχουν σπουδάσει ήξεραν ότι δεν γίνεται. Είχε μάλιστα κάτω από το τζάμι στο γραφείο του, ένα χαρτάκι που έγραφε "Όλοι ήξεραν ότι δεν γινόταν, εκτός από τον χαζό που δεν το ηξερε και το έκανε"
Προς το τέλος των δοκιμών και όταν οι κατάσκοποι των περιοδικών της εποχής (ΑUTO JOURNAL) είχαν τρελαθεί να παρακολουθούν, χρειάστηκε να γίνει μια δοκιμή της υδροπνευματικής στο κρύο. "Φόρεσαν" λοιπόν μια υδροπνευματική σε μια Traction και την πήγαν στη Σκανδιναβία να την δοκιμάσουν άν θα σηκώνεται στους μείον 30.
Γράφω το περιοδικό μου, αλλιώς θα συμβουλευόμουν τα βιβλία μου, έχω φωτογραφίες από τη δοκιμή αυτή και πως την έκρυβαν για να μην δει κανείς την ανάρτηση.
Λίγους μήνες πριν την παρουσιάσουν, έβαλαν σε μερικά κομμάτια Traction Legere, ένα μέρος μιας πρόωρης μορφής της ανάρτησης μόνο στους πίσω τροχούς και αυτό γιατί προφανώς δεν ήθελαν να κόψουν την έκπληξη.
Η Traction συνεχίστηκε μέχρι το 1957, οπότε υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα με το μέρος της ανάρτησης. Όχι όλο το σύστημα (φρένα, τιμόνι, διεύθυνση, ύψος από το έδαφος, αλλαγή ελαστικών κλπ) Η Traction απέκτησε ανεξάρτητη κίνηση στις 4 ρόδες ένα χρόνο μετά την παρουσίαση της DS.
Τώρα τι λες; Έφτιαξαν την αναρτηση για το αυτοκίνητο που σταματούσαν και του έβαλαν μόνο κάτι λίγο και ατελές ή για αυτο που ξεκινούσαν και το παρουσίασαν πλήρες με όλο το σύστημα;
Το σύστημα έτσι και αλλιώς δεν ήταν έτοιμο ούτε όταν το παρουσίασαν και γι αυτό μετα από λίγα χρόνια άλλαξαν όλο το σύστημα γιατί το υγρό που χρησιμοποιούσαν σκούριαζε τα σωληνάκια!..... Γιατί όλα αυτά τα ανακάλυψαν πάνω στην DS, αφού το είχαν από πριν;
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τον τρόπο που σκέπτεσαι.
Γράφω 1000 πράγματα για ένα αυτοκίνητο (και δεν είμαι ο μόνος που λέω ότι ήταν το πιο επαναστατικό) και εσύ το μόνο που έχεις να πεις είναι ότι το εφτιαξαν (το 1 χιλιοστό) για το προηγούμενο αυτοκίνητο που το σταματούσαν!!!!!!!!!!!!!!!
Να σου στείλω τις εφημερίδες της εποχής που έγραφαν "Voici la bombe Citroen" και εξηγούν την επαναστατική ανάρτηση.
Αν κυκλοφορούσε έστω και 6 μήνες θα την παρουσίαζαν για καινούργια;
Πάντως και να μην σου φτάνουν αυτά που έγραψα, στο top gear, λες να τους κορόιδεψαν και να νόμιζαν ότι η υδροπνευματική ήταν της DS;
Τι να πω;
Με ενοχλεί απίστευτα αυτή η αμφισβήτηση για το προφανές του σημερινού Έλληνα.
Άγγλοι το βγάζουν το αυτοκίνητο το πιο επαναστατικό, εμείς ξέρουμε και άλλα πιο επαναστατικά, αλλά θα τα πούμε άλλη φορά για να μην αδικήσουμε τη θεία μου τη Μέλπω...
Γράψτα, τα αυτοκίνητα να δούμε τι εννοείς. Το μόνο επαναστατικό που βρίσκω στο Mini είναι ότι έχει ρόδες μικρότερες από τις λακκούβες της Αθήνας....
Όσο για το ότι το 80% του μήκους του κλπ, και ο ψύλλος πηδάει 100 φορές το ύψος του, αλλά αυτό δεν τον κάνει αεροπλάνο...
Κωστής
ΥΓ. Πάρε και το wikipedia, και αυτοί δεν ήξεραν για την Traction ότι το είχε πρώτη!!!!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_DS
Το μεταξόνιο της Traction ήταν 2,896 δηλαδή μικρότερο από της DS, Καμία σχέση.
Έχεις δει ποτέ Traction να σηκώνεται ή να είναι κάτω;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος VIWOW την Σάβ Μάιος 08, 2010 11:48 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
Όσο για τα αυτοκίνητα που προχώρησαν την αυτοκίνηση, η αυτοκίνηση πάει πίσω.
Τα ηλεκτρονικά και οι υπολογιστές προχωρούν τα αυτοκίνητα σήμερα.
Γι αυτό και δεν έχουν τίποτα από την DS
Κωστής
Τα ηλεκτρονικά και οι υπολογιστές προχωρούν τα αυτοκίνητα σήμερα.
Γι αυτό και δεν έχουν τίποτα από την DS
Κωστής
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43134
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40286 times
- Been thanked: 8766 times
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
Κωστη ηρεμησε ...
δεν ξερω -μαλλον δεν θα ειχε υδροπνευματικη αναρτηση- η Traction Avan αλλα ηταν ενα πανεμορφο αμαξι
και ενα αμαξι που ειχα την τυχη να το οδηγησω για λιγο (το ειχε ο παπας της ενοριας
δεν ξερω -μαλλον δεν θα ειχε υδροπνευματικη αναρτηση- η Traction Avan αλλα ηταν ενα πανεμορφο αμαξι
και ενα αμαξι που ειχα την τυχη να το οδηγησω για λιγο (το ειχε ο παπας της ενοριας
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
Στην ενορία της Notre Dame, μένεις;
Φιλικά
Κωστής
Φιλικά
Κωστής
- ACIDBLACK
- Δημοσιεύσεις: 872
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 6:53 pm
- Τοποθεσία: οπου εχειο ζεστη σκονη και υγρασια την ημερα και τσουχτερο κρυο την νυχτα.
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 6 times
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
.....μια DS οδηγουσε για χρονια ο νονος μου απιθανο αμαξι ......αλλα αργοτερα μιας και δεν μπορουσα να βρω μια ιδια αγορασα μια BX....μονο ενα μειονεκτημα ειχε ....αν δεν ηταν αναμενη η μηχανη δεν δουλευαν τα φρεεεεεεεεενα!!!! το διαπιστωσα μετα λυπης κανοντας μια ζημια σε ενα εστιατοριο -ψησταρια ....μαυρο με μονομπλοκ ζαντες αλουμινιου 1900 κυβικα ....και δερματινο σαλονι .....ωραιες εποχες ....
η σοβαροτητα ειναι η ασπιδα των ηλιθιων
-Montesqueieu
η σοβαροτητα συνιστα καταφανεστατο συμπτωμα δυσπεψιας
-Friedrich Nietzhe
-Montesqueieu
η σοβαροτητα συνιστα καταφανεστατο συμπτωμα δυσπεψιας
-Friedrich Nietzhe
Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, EVER;
Πράγματι τα φρένα είναι άδεια αν δεν είναι αναμένη η μηχανή.
Όχι μόλις σβήσει, οπότε το αυτοκίνητο έχει ένα κανονικό ύψος ακόμη και υγρό μέσα στα φρένα, αλλά αν έχει ώρα σβηστό, δεν έχει φρένα, αλλά δεν μπορεί και να φύγει, γιατί είναι χαμηλωμένο, οπότε οι ρόδες είναι μπλοκαρισμένες.
Φιλικά
Κωστής
Όχι μόλις σβήσει, οπότε το αυτοκίνητο έχει ένα κανονικό ύψος ακόμη και υγρό μέσα στα φρένα, αλλά αν έχει ώρα σβηστό, δεν έχει φρένα, αλλά δεν μπορεί και να φύγει, γιατί είναι χαμηλωμένο, οπότε οι ρόδες είναι μπλοκαρισμένες.
Φιλικά
Κωστής