παλαιολιθικο ρολοι ......
-
- militaire/vintage specialist
- Δημοσιεύσεις: 1665
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 8:48 pm
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 105 times
Re: παλαιολιθικο ρολοι ......
Κωστή δεν υποστήριξα καμία θέση κι άποψη από αυτές που διατυπώθηκαν. Εντυπωσιάζομαι που δεν το είδες. Το μόνο που λέω είναι πως ο Άρπα (ή Αρπά;) θέλει να εντυπωσιάσει, να προκαλέσει, να σοκάρει κι εντέλει να σχολιάζεται θετικά ή αρνητικά -δεν έχει σημασία- για να πουλήσει.
Μάλιστα τη λέξη αρπαχτή δεν την ανέφερε κανείς πριν από εσένα. Γλώσσα λανθάνουσα;
Μάλιστα τη λέξη αρπαχτή δεν την ανέφερε κανείς πριν από εσένα. Γλώσσα λανθάνουσα;
Δημήτρης - Θεσσαλονίκη
ναι, αλλα κανε κ κανα θεματακι ρε τζωρτζη, γιατι εχουμε βαρεθει!!
400 το αγορασες...ο λαδεμπορας...
αφου δεν το χεις το ποσταρισμα,παμε για ρακετες!
- joman
- Δημοσιεύσεις: 876
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 19, 2009 7:28 pm
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 24 times
Re: παλαιολιθικο ρολοι ......
Λοιπόν φίλτατε Κωστή, να τα πάρω με τη σειρά απο την αρχή, και κατεβαίνω.
Βασικά τη λέξη παπαριά τη χρησιμοποίησα στο γενικό φαινόμενο κατασκευής αντικειμένων, χωρίς καμιά προφανή χρησιμότητα, και τα οποία προσπαθούν να εισχωρήσουν στη ζωή μας σαν κάτι απαραίτητο.
Δεν μπαίνει ειδικά στο συγκεκριμένο ρολόι, αν και μεταξύ μας δεν θα το χαρακτήριζα και αλλιώς.
Τέλος πάντων, δεν νομίζω πως θα κολλήσουμε σε μια λέξη, που μπορεί και εσφαλμένα να γράφτηκε.
Για το ρολόι της μαύρης ζώνης, χαίρομαι που αναφέρεις τα παραδείγματα με τα ρολόγια των ομάδων γιατί με διευκολύνεις στο που θέλω να εστιάσω.
Ενώ τα ρολόγια αυτά πωλούνται ελεύθερα σε όποιον θέλει να τα αγοράσει, δεν είναι απαραίτητο να είσαι ολυμπιακός για να αγοράσεις το ρολόι του, αντιθέτως δεν μπορείς να αγοράσεις το μαύρο ζώνη, αν δεν έχεις μαύρη ζώνη.
Εσύ προσωπικά πως το βλέπεις αυτό;
Τι προσπαθεί να αποδείξει;
Ποιο το νόημα;
Και οι υπόλοιποι είναι ανάξιοι να το φοράνε;
Η μήπως γίνεται εσκεμμένος για κάποιο άλλο λόγο;
Δεν ξέρω, πολύ θα ήθελα μια πιο εκτενή άποψη επ αυτού.
Για την Alfa Romeo και πάλι θα διαφωνήσω(είμαι πνεύμα αντιλογίας τελικά).
Τα χερούλια είναι κάτι ενδιαφέρον.
Δεν είναι όμως η βάση που θα στηριχτεί η διαφήμιση του μοντέλου, παρά μόνο μια λεπτομέρεια.
Αντιθέτως, το ρολόι με τα απολιθώματα στηρίζεται αποκλειστικά σε αυτό.
Είναι η βάση της ιδέας και της παραγωγής.
Γύρω απο αυτό περιστρέφονται τα πάντα, και όχι σε κάποιο άλλο στοιχείο του ρολογιού, που στην τελική περνάει σε δεύτερη φάση.
Στο θέμα τουρμπιγιόν , επέτρεψε μου να το κολλήσω με τα γραφόμενα του πρώτου σου ΥΓ., που δεν θα μπορούσα να εκφραστώ καλύτερα , με τίποτε άλλο.
Πως το βλέπεις εσύ;
Δεν είναι δείγμα ματαιοδοξίας όλα αυτά;
Και δεν εννοώ φυσικά την κατασκευή του συγκεκριμένου ρολογιού.
Αυτό ίσως το κατασκεύασε για να θρέψει τη ζήτηση ακριβώς, των αναγκών όλων αυτών.
Ίσως πάλι για να τους χλευάσει για αυτή τους τη ματαιοδοξία.
Εγώ δεν κρίνω αυτό.
Δεν παύει όμως να είναι στην ουσία κάτι άχρηστο.
Ενα ρολόι που δεν δείχνει την ώρα.
Ούτε τρελό τον λέω, ούτε της αρπαχτής, άλλωστε δεν έχω χρησιμοποιήσει αυτό το χαρακτηρισμό για το συγκεκριμένο άτομο.
Και δεν αμφιβάλω καθόλου στην άποψή σου, σχετικά με το αγοραστικό κοινό του.
Το αντίθετο μάλιστα.
Γιατί αποδεικνύει την δική μου σχετικά με τον κορεσμό και τις παρεκτροπές που γράφω παραπάνω.
Δεν θα πάει να αγοράσει το απολίθωμα ο μέσος καταναλωτή.
Δεν ξέρω την τιμή του, αλλά νομίζω πως υπάρχουν άλλες προτεραιότητες στη λίστα αγορών του.
Θα είναι μάλλον αυτός που δεν ξέρει τι άλλο να κάνει , γιατί έχει κάνει τα πάντα, και θα βρεί διέξοδο με τον τρόπο αυτό, στη συγκεκριμένη περίπτωση, και προφανώς με άλλους, σε άλλες περιπτώσεις, μάλιστα οχι τόσο ανώδυνες τις περισσότερες φορές.
Για το ΥΓ2. , καλώς κατάλαβα, και σ αυτό αναφέρομαι.
Οσο για το θέμα αν είναι ωρολογοποιίας ή οχι, όπως γράφω και παραπάνω, απο τη στιγμή που η βάση του αντικειμένου παύει να είναι το ρολόι, σαν ρολόι , αλλά είναι το απολίθωμα, δεν βλέπω το λόγο να παραμένει και σαν θέμα, αυστηρά ωρολογιακό.
Υποχρεωτικό σίγουρα δεν είναι να αρέσει σε όλους, αλλά και η αξιολόγηση προαιρετική δεν είναι;
Να κλείσω για την ώρα βάζοντας ένα
ΥΓ.,
μιας και νομίζω τους έχεις μια αδυναμία
Δεν πείστηκα ακόμη πως δεν πρόκειται για παπαριά ίσως γιατί δεν είχα επαρκής εξηγήσεις.
Αν θέλεις κάνε μια προσπάθεια ακόμα, το δικαιούμαι νομίζω.
Αυτά για την ώρα, μιας και πέρασε κιόλας, και ξαναλέω πως μου είναι πολύ ευχάριστη αυτή η συζήτηση.
Μετά του τερπνού τώρα, αν μάθω και κάτι παραπάνω, τι το καλύτερο.
Βασικά τη λέξη παπαριά τη χρησιμοποίησα στο γενικό φαινόμενο κατασκευής αντικειμένων, χωρίς καμιά προφανή χρησιμότητα, και τα οποία προσπαθούν να εισχωρήσουν στη ζωή μας σαν κάτι απαραίτητο.
Δεν μπαίνει ειδικά στο συγκεκριμένο ρολόι, αν και μεταξύ μας δεν θα το χαρακτήριζα και αλλιώς.
Τέλος πάντων, δεν νομίζω πως θα κολλήσουμε σε μια λέξη, που μπορεί και εσφαλμένα να γράφτηκε.
Για το ρολόι της μαύρης ζώνης, χαίρομαι που αναφέρεις τα παραδείγματα με τα ρολόγια των ομάδων γιατί με διευκολύνεις στο που θέλω να εστιάσω.
Ενώ τα ρολόγια αυτά πωλούνται ελεύθερα σε όποιον θέλει να τα αγοράσει, δεν είναι απαραίτητο να είσαι ολυμπιακός για να αγοράσεις το ρολόι του, αντιθέτως δεν μπορείς να αγοράσεις το μαύρο ζώνη, αν δεν έχεις μαύρη ζώνη.
Εσύ προσωπικά πως το βλέπεις αυτό;
Τι προσπαθεί να αποδείξει;
Ποιο το νόημα;
Και οι υπόλοιποι είναι ανάξιοι να το φοράνε;
Η μήπως γίνεται εσκεμμένος για κάποιο άλλο λόγο;
Δεν ξέρω, πολύ θα ήθελα μια πιο εκτενή άποψη επ αυτού.
Για την Alfa Romeo και πάλι θα διαφωνήσω(είμαι πνεύμα αντιλογίας τελικά).
Τα χερούλια είναι κάτι ενδιαφέρον.
Δεν είναι όμως η βάση που θα στηριχτεί η διαφήμιση του μοντέλου, παρά μόνο μια λεπτομέρεια.
Αντιθέτως, το ρολόι με τα απολιθώματα στηρίζεται αποκλειστικά σε αυτό.
Είναι η βάση της ιδέας και της παραγωγής.
Γύρω απο αυτό περιστρέφονται τα πάντα, και όχι σε κάποιο άλλο στοιχείο του ρολογιού, που στην τελική περνάει σε δεύτερη φάση.
Στο θέμα τουρμπιγιόν , επέτρεψε μου να το κολλήσω με τα γραφόμενα του πρώτου σου ΥΓ., που δεν θα μπορούσα να εκφραστώ καλύτερα , με τίποτε άλλο.
Πως το βλέπεις εσύ;
Δεν είναι δείγμα ματαιοδοξίας όλα αυτά;
Και δεν εννοώ φυσικά την κατασκευή του συγκεκριμένου ρολογιού.
Αυτό ίσως το κατασκεύασε για να θρέψει τη ζήτηση ακριβώς, των αναγκών όλων αυτών.
Ίσως πάλι για να τους χλευάσει για αυτή τους τη ματαιοδοξία.
Εγώ δεν κρίνω αυτό.
Δεν παύει όμως να είναι στην ουσία κάτι άχρηστο.
Ενα ρολόι που δεν δείχνει την ώρα.
Ούτε τρελό τον λέω, ούτε της αρπαχτής, άλλωστε δεν έχω χρησιμοποιήσει αυτό το χαρακτηρισμό για το συγκεκριμένο άτομο.
Και δεν αμφιβάλω καθόλου στην άποψή σου, σχετικά με το αγοραστικό κοινό του.
Το αντίθετο μάλιστα.
Γιατί αποδεικνύει την δική μου σχετικά με τον κορεσμό και τις παρεκτροπές που γράφω παραπάνω.
Δεν θα πάει να αγοράσει το απολίθωμα ο μέσος καταναλωτή.
Δεν ξέρω την τιμή του, αλλά νομίζω πως υπάρχουν άλλες προτεραιότητες στη λίστα αγορών του.
Θα είναι μάλλον αυτός που δεν ξέρει τι άλλο να κάνει , γιατί έχει κάνει τα πάντα, και θα βρεί διέξοδο με τον τρόπο αυτό, στη συγκεκριμένη περίπτωση, και προφανώς με άλλους, σε άλλες περιπτώσεις, μάλιστα οχι τόσο ανώδυνες τις περισσότερες φορές.
Για το ΥΓ2. , καλώς κατάλαβα, και σ αυτό αναφέρομαι.
Οσο για το θέμα αν είναι ωρολογοποιίας ή οχι, όπως γράφω και παραπάνω, απο τη στιγμή που η βάση του αντικειμένου παύει να είναι το ρολόι, σαν ρολόι , αλλά είναι το απολίθωμα, δεν βλέπω το λόγο να παραμένει και σαν θέμα, αυστηρά ωρολογιακό.
Υποχρεωτικό σίγουρα δεν είναι να αρέσει σε όλους, αλλά και η αξιολόγηση προαιρετική δεν είναι;
Να κλείσω για την ώρα βάζοντας ένα
ΥΓ.,
μιας και νομίζω τους έχεις μια αδυναμία
Δεν πείστηκα ακόμη πως δεν πρόκειται για παπαριά ίσως γιατί δεν είχα επαρκής εξηγήσεις.
Αν θέλεις κάνε μια προσπάθεια ακόμα, το δικαιούμαι νομίζω.
Αυτά για την ώρα, μιας και πέρασε κιόλας, και ξαναλέω πως μου είναι πολύ ευχάριστη αυτή η συζήτηση.
Μετά του τερπνού τώρα, αν μάθω και κάτι παραπάνω, τι το καλύτερο.
Re: παλαιολιθικο ρολοι ......
Με ευχαρίστηση και εγώ συμμετέχω, μόνο που είμαι άγρυπνος 2 ημέρες και παράλληλα γράφω 2 θέματα για το περιοδικό μου και διάφορα emails για τον ίδιο λόγο.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι εκτός από τα απαραίτητα, όλα τα υπόλοιπα είναι και άχρηστα και δηλώνουν την ματαιοδοξία του ανθρώπου, πολλές φορές.
Και η ματαιοδοξία, όπως και η φιγουρα υπάρχει σε όλα τα οικονομικά, κοινωνικά και πνευματικά επίπεδα. Αν γνωρίσεις ανθρώπους του πνεύματος, ιστορικά ονόματα που έχουν προσφορά μοναδική στον παγκόσμιο πολιτισμό, τις επιστήμες ή την πολιτική (ήταν κομμάτι της προηγούμενης δουλειάς μου ως φωτογράφου) θα εντυπωσιαστείς με το πόση ματαιοδοξία και ναρκισισμός υπάρχει σε ανθρώπους που είναι τόσο σημαντικοί και θα έπρεπε να είναι και ώριμοι και χορτάτοι....
Όταν λοιπόν το έχω δει από σκηνοθέτες του Χόλυγουντ και μεγάλους ποιητές, μέχρι ζωγράφους διεθνούς αναγνώρισης κλπ, δεν με παραξενεύει στον κύριο Αγνωστίδη που είναι πιθανόν και εντελώς αμόρφωτος και έβγαλε πέντε δραχμές που θέλει να επιδείξει με ένα ή χίλια ρολόγια. Και ακόμη περισσότερο όταν ξέρω ότι μέσα από αυτά τον εκτιμούν και τον συναναστρέφονται (επαγγελματικά και κοινωνικά) οι γύρω του και αν δεν τα φοράει μπορεί και να βγει χαμένος στον επαγγελματικό του χώρο.
Έγραψε παλιά ο Δήμου (δυστυχώς πέφτει κομμάτι δύσκολο να βρω τώρα το βιβλίο και έχω και όλη την Cartier στο κεφάλι μου για το άρθρο που γράφω και θα σας το γράψω στο περίπου, συγχωρέστε με) ότι ο άνθρωπος είναι ένα απόλυτα φιλοσοφημένο και ολιγαρκές άτομο που θέλει να καθήσει επάνω σε μια πέτρα και να διαβάσει Σπινόζα και να τρέφεται με χορταράκια κλπ. Μετά όμως έρχεται μια φωνή, αυτή της διαφήμισης και του ψυθιρίζει "πατατάκια, πατατάκια" "τηλεόραση, τηλεόραση" Αφήνει το βιβλίο και αρχίζει να τρώει πατατάκια, χαζεύοντας την τηλεόραση...
Την "αρπαχτή" δεν την έγραψε κανένα λανθάνον πληκτρολόγιο. Κάπου την διάβασα, αλλά επειδή κάνω πολλά πράγματα παράλληλα δεν θα επιμείνω ότι ήταν σε κάποιο ποστ και σβήστηκε γιατί μπορεί απλά να το μπέρδεψα, αλλά την λογική ότι μας επιβάλλουν και μάλιστα κάτι που αν δεν υπήρχα εγώ να το γράψω ή το ιντερνετ τα δύο τελευταία χρόνια να το δει κάποιος σε κάποιο σαιτ του εξωτερικού, κανείς δεν θα γνώριζε στην Ελλάδα, δεν την αποδέχομαι.
Ο καθένας έχει το δικαίωμα (έτσι δεν είναι Δημήτρη) να παρουσιάζει ότι ρολόι θέλει και να παίρνει το ρίσκο της αποτυχίας.
Τώρα για να καταλάβουμε καλύτερα γιατί το κάνει, ίσως πρέπει να μιλήσουμε με τον ψυχαναλυτή του...
Με το παπαριές δεν ενοχλήθηκα και δεν έχω αντίρρηση.
Έτσι μπορείς να πεις για οτιδήποτε ξεφεύγει της λογικής και του κοινως αποδεκτού και δεν έχει κάποια επιπλέον εξήγηση λογική...
Φιλικά
Κωστής
ΥΓ. Όσο έγραφα αυτό το ποστ πήρα ένα email από το γραφείο τύπου του Arpa με το σλόγκαν
THE NEW COLLECTION OF VOLNA
USE WITH CAUSION
Και είχε από κάτω το Volnatomic
Τους απάντησα
"αργά"
και τους έβαλα αυτό:
http://clepsydre.gr/news.php?id=473
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι εκτός από τα απαραίτητα, όλα τα υπόλοιπα είναι και άχρηστα και δηλώνουν την ματαιοδοξία του ανθρώπου, πολλές φορές.
Και η ματαιοδοξία, όπως και η φιγουρα υπάρχει σε όλα τα οικονομικά, κοινωνικά και πνευματικά επίπεδα. Αν γνωρίσεις ανθρώπους του πνεύματος, ιστορικά ονόματα που έχουν προσφορά μοναδική στον παγκόσμιο πολιτισμό, τις επιστήμες ή την πολιτική (ήταν κομμάτι της προηγούμενης δουλειάς μου ως φωτογράφου) θα εντυπωσιαστείς με το πόση ματαιοδοξία και ναρκισισμός υπάρχει σε ανθρώπους που είναι τόσο σημαντικοί και θα έπρεπε να είναι και ώριμοι και χορτάτοι....
Όταν λοιπόν το έχω δει από σκηνοθέτες του Χόλυγουντ και μεγάλους ποιητές, μέχρι ζωγράφους διεθνούς αναγνώρισης κλπ, δεν με παραξενεύει στον κύριο Αγνωστίδη που είναι πιθανόν και εντελώς αμόρφωτος και έβγαλε πέντε δραχμές που θέλει να επιδείξει με ένα ή χίλια ρολόγια. Και ακόμη περισσότερο όταν ξέρω ότι μέσα από αυτά τον εκτιμούν και τον συναναστρέφονται (επαγγελματικά και κοινωνικά) οι γύρω του και αν δεν τα φοράει μπορεί και να βγει χαμένος στον επαγγελματικό του χώρο.
Έγραψε παλιά ο Δήμου (δυστυχώς πέφτει κομμάτι δύσκολο να βρω τώρα το βιβλίο και έχω και όλη την Cartier στο κεφάλι μου για το άρθρο που γράφω και θα σας το γράψω στο περίπου, συγχωρέστε με) ότι ο άνθρωπος είναι ένα απόλυτα φιλοσοφημένο και ολιγαρκές άτομο που θέλει να καθήσει επάνω σε μια πέτρα και να διαβάσει Σπινόζα και να τρέφεται με χορταράκια κλπ. Μετά όμως έρχεται μια φωνή, αυτή της διαφήμισης και του ψυθιρίζει "πατατάκια, πατατάκια" "τηλεόραση, τηλεόραση" Αφήνει το βιβλίο και αρχίζει να τρώει πατατάκια, χαζεύοντας την τηλεόραση...
Την "αρπαχτή" δεν την έγραψε κανένα λανθάνον πληκτρολόγιο. Κάπου την διάβασα, αλλά επειδή κάνω πολλά πράγματα παράλληλα δεν θα επιμείνω ότι ήταν σε κάποιο ποστ και σβήστηκε γιατί μπορεί απλά να το μπέρδεψα, αλλά την λογική ότι μας επιβάλλουν και μάλιστα κάτι που αν δεν υπήρχα εγώ να το γράψω ή το ιντερνετ τα δύο τελευταία χρόνια να το δει κάποιος σε κάποιο σαιτ του εξωτερικού, κανείς δεν θα γνώριζε στην Ελλάδα, δεν την αποδέχομαι.
Ο καθένας έχει το δικαίωμα (έτσι δεν είναι Δημήτρη) να παρουσιάζει ότι ρολόι θέλει και να παίρνει το ρίσκο της αποτυχίας.
Τώρα για να καταλάβουμε καλύτερα γιατί το κάνει, ίσως πρέπει να μιλήσουμε με τον ψυχαναλυτή του...
Με το παπαριές δεν ενοχλήθηκα και δεν έχω αντίρρηση.
Έτσι μπορείς να πεις για οτιδήποτε ξεφεύγει της λογικής και του κοινως αποδεκτού και δεν έχει κάποια επιπλέον εξήγηση λογική...
Φιλικά
Κωστής
ΥΓ. Όσο έγραφα αυτό το ποστ πήρα ένα email από το γραφείο τύπου του Arpa με το σλόγκαν
THE NEW COLLECTION OF VOLNA
USE WITH CAUSION
Και είχε από κάτω το Volnatomic
Τους απάντησα
"αργά"
και τους έβαλα αυτό:
http://clepsydre.gr/news.php?id=473
- Georges
- Δημοσιεύσεις: 9294
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 1:25 pm
- Τοποθεσία: όπου γη και πατρίς
- Has thanked: 1135 times
- Been thanked: 1475 times
Re: παλαιολιθικο ρολοι ......
Ερώτηση...πως γνωρίζουμε οτι τα σκ..ά στο ρολόϊ είναι όντως δεινόσαυρου, και όχι βροντόσαυρου ή τυρρανόσαυρου??? Έχουν γίνει κάποια τεστ που να το αποδεικνύουν?? Φαντάζομαι οτι ένα πιστοποιητικό γνησιότητας θα πρέπει να συνοδεύει μια τέτοια αγορά...Φαντάζεσαι να πάρεις ένα τέτοιο ρολόϊ και τα σκ..ά να είναι πλαστά??? ΤΙ ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!!!!!
Φιλικά Γιώργος
Φιλικά Γιώργος
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!
* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
- joman
- Δημοσιεύσεις: 876
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 19, 2009 7:28 pm
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 24 times
Re: παλαιολιθικο ρολοι ......
Δεν το βλέπω να μεταπείθομαι, αγύριστο κεφάλι...
Κωστή και πάλι θα διαφωνήσω εδώ.
Να πω πριν προχωρήσω, πως είμαι υποστηρικτής του” λειτουργικότητα-απλότητα-χρησιμότητα-άνεση”.
Δεν νομίζω πως πέρα απο τα απαραίτητα, ολα τα υπόλοιπα είναι και άχρηστα.
Πχ, ένα καλό στρώμα, δεν είναι απαραίτητο.
Προσφέρει όμως μεγαλύτερη άνεση στον ύπνο.
Μια καστάνια με καρυδάκι, δεν είναι απαραίτητη, μπορείς να κάνεις τη δουλειά και με ένα γερμανοπολύγωνο.
Σε πολλές περιπτώσεις όμως βοηθάει να γίνει η δουλειά πιο γρήγορα και πιο άνετα.
Τέλος πάντων, να μην επεκταθούμε με τα παραδείγματα, υπάρχουν αντικείμενα που ενώ δεν είναι απαραίτητα, δεν θα τα χαρακτηρίζαμε και άχρηστα.
Κατηγορία που δεν νομίζω πως ανήκει το ρολόι που αναφερόμαστε.
Στις δυο αυτές παραγράφους θα επιμείνω, γιατί η πρώτη πολύ απλά αναιρεί τη δεύτερη, και επιβεβαιώνει την άποψή μου.
Παρένθεση για το αρπαχτή, ίσως να γράφτηκε σε κάποιο άλλο θέμα, λέω ίσως.
Προσωπικά πάντως δεν έχω χρησιμοποιήσει τη λέξη αυτή, σε πουθενά μέσα σε αυτό το φόρουμ, αν και δε νομίζω αυτό πια να έιναι τόσο σημαντικό.
Κωστή εγώ εξ αρχής αναφέρθηκα γενικά σε πράγματα και καταστάσεις που μας επιβάλλονται, το συγκεκριμένο ρολόι είναι απλώς ένα παράδειγμα.
Δεν μελετάμε δηλαδή το γεγονός οτι έγινε γνωστό , στην προκειμένη περίπτωση απο σένα, ή αν θα παρέμενε άγνωστο, οπότε δεν θα αποτελούσε καν μέσο επιβολής.
Και ας πάρουμε για παράδειγμα τα πατατάκια που αναφέρεις, βοηθάει γενικά στην τοποθέτηση.
Τα πατατάκια λοιπόν ανήκουν στην κατηγορία των οχι και τοσο χρήσιμων να πούμε, και να μην χρησιμοποιήσουμε τη λέξη παπαριά.
Το ίδιο και το ρολόι, έτσι;
Ενώ θα μπορούσαμε κάλλιστα να ζήσουμε χωρίς αυτά, αλλά διαβάζοντας πάνω σε μια πέτρα και τρώγοντας χορταράκια σε γενικές γραμμές, όπως υποστηρίζει ο αξιότιμος κύριος Δήμου, και συμφωνώ με την άποψη αυτή.
Έρχεται όμως η διαφήμιση, και τα άλλα σχετικά κόλπα και μας τα πλασάρουν σαν απαραίτητα.
Δεν είναι επιβολή αυτό Κωστή;
Μας περνάνε κάτι το μη χρήσιμο, σαν κάτι το χρήσιμο, το πρωτοποριακό, το σπάνιο, κτλ. Αναλόγως την περίπτωση.
Κωστή και πάλι θα διαφωνήσω εδώ.
Να πω πριν προχωρήσω, πως είμαι υποστηρικτής του” λειτουργικότητα-απλότητα-χρησιμότητα-άνεση”.
Δεν νομίζω πως πέρα απο τα απαραίτητα, ολα τα υπόλοιπα είναι και άχρηστα.
Πχ, ένα καλό στρώμα, δεν είναι απαραίτητο.
Προσφέρει όμως μεγαλύτερη άνεση στον ύπνο.
Μια καστάνια με καρυδάκι, δεν είναι απαραίτητη, μπορείς να κάνεις τη δουλειά και με ένα γερμανοπολύγωνο.
Σε πολλές περιπτώσεις όμως βοηθάει να γίνει η δουλειά πιο γρήγορα και πιο άνετα.
Τέλος πάντων, να μην επεκταθούμε με τα παραδείγματα, υπάρχουν αντικείμενα που ενώ δεν είναι απαραίτητα, δεν θα τα χαρακτηρίζαμε και άχρηστα.
Κατηγορία που δεν νομίζω πως ανήκει το ρολόι που αναφερόμαστε.
Στις δυο αυτές παραγράφους θα επιμείνω, γιατί η πρώτη πολύ απλά αναιρεί τη δεύτερη, και επιβεβαιώνει την άποψή μου.
Παρένθεση για το αρπαχτή, ίσως να γράφτηκε σε κάποιο άλλο θέμα, λέω ίσως.
Προσωπικά πάντως δεν έχω χρησιμοποιήσει τη λέξη αυτή, σε πουθενά μέσα σε αυτό το φόρουμ, αν και δε νομίζω αυτό πια να έιναι τόσο σημαντικό.
Κωστή εγώ εξ αρχής αναφέρθηκα γενικά σε πράγματα και καταστάσεις που μας επιβάλλονται, το συγκεκριμένο ρολόι είναι απλώς ένα παράδειγμα.
Δεν μελετάμε δηλαδή το γεγονός οτι έγινε γνωστό , στην προκειμένη περίπτωση απο σένα, ή αν θα παρέμενε άγνωστο, οπότε δεν θα αποτελούσε καν μέσο επιβολής.
Και ας πάρουμε για παράδειγμα τα πατατάκια που αναφέρεις, βοηθάει γενικά στην τοποθέτηση.
Τα πατατάκια λοιπόν ανήκουν στην κατηγορία των οχι και τοσο χρήσιμων να πούμε, και να μην χρησιμοποιήσουμε τη λέξη παπαριά.
Το ίδιο και το ρολόι, έτσι;
Ενώ θα μπορούσαμε κάλλιστα να ζήσουμε χωρίς αυτά, αλλά διαβάζοντας πάνω σε μια πέτρα και τρώγοντας χορταράκια σε γενικές γραμμές, όπως υποστηρίζει ο αξιότιμος κύριος Δήμου, και συμφωνώ με την άποψη αυτή.
Έρχεται όμως η διαφήμιση, και τα άλλα σχετικά κόλπα και μας τα πλασάρουν σαν απαραίτητα.
Δεν είναι επιβολή αυτό Κωστή;
Μας περνάνε κάτι το μη χρήσιμο, σαν κάτι το χρήσιμο, το πρωτοποριακό, το σπάνιο, κτλ. Αναλόγως την περίπτωση.
Re: παλαιολιθικο ρολοι ......
Ωραία συζήτηση ......Εάν θέλω να είμαι αντικειμενικός θα συμφωνήσω με τον Κωστή στο βαθμό που παρουσιάζει το εν λόγω δημιούργημα σαν "σχόλιο". Περαιτέρω θα έλεγα ότι ο συγκεκριμένος…καλλιτέχνης…. επιχειρεί να "γδύσει" τα ρολόγια του από την ωρολογοποιητική αξία ή τέχνη που συνήθως παρουσιάζει ένα ρολόι και να τους δώσει μία αμιγώς εικαστική καλλιτεχνική διάσταση ….το "σχόλιο" που είπε ο Κωστής ..θα το έλεγα εικαστική έκφραση….στην ίδια αναλογία δηλαδή που κάποιος καλλιτέχνης αποτυπώνει σε ένα καλλιτεχνικό έργο του συναισθήματα, τεχνικές, απόψεις, οπτικές κλπ, κλπ που συχνά ερμηνεύονται και εντελώς διαφορετικά ….εδώ μάλλον χρησιμοποιεί το ρολόγια του μόνο ως μέσο για να πει κάτι άλλο….. όταν πχ έβαλε σε ένα ρολόι 2 tourbillion χωρίς δείκτες θα μπορούσαμε να το ερμηνεύσουμε ποικιλοτρόπως (α) ως κοροϊδία / μομφή στους απανταχού tourbillion-λάτρεις που κοιτούν το δέντρο και έχασαν το δάσος ή (β) το ακριβώς αντίθετο …ως μία αποθέωση του tourbillion. Ομοίως το απολιθωμένο ρολόι ίσως κρύβει μέσα του ποικίλα νοήματα και απόψεις τα οποία επαφύονται στο κριτήριο του εκάστοτε κριτή να τα ξεδιπλώσει (πχ να αφήσει ένα κακόβουλο υπονοούμενο για την πορεία της ωρολογοποιίας γενικώς). Γενικώς θεωρώ ότι τα συγκεκριμένα ρολόγια ενδεχομένως να είναι εντελώς ανόητα και χαζά για τους λάτρεις της ωρολογοποιίας αλλά για τους λάτρεις της τέχνης (όχι της ωρολογοποιητικής) να είναι υπέροχες δημιουργίες…..στο δικό μου τον καρπό μπορεί να το νοιώθω σαν μια κουταμάρα αλλά στον καρπό του Δ. Ιωάννου (γνωστού συλλέκτη έργων τέχνης) να είναι "must"….. και υπάρχει βέβαια και το τρίτο σενάριο που λέει "φτιάχτο και όλο και κάποιος θα βρεθεί να το αγοράσει είτε αυτός συλλέγει ρολόγια είτε έργα τέχνης…και έτσι είναι διευρυμένο το πελατολόγιο και οι πιθανότητες να πουλήσω".
Εάν θέλω να είμαι υποκειμενικός …και επειδή δεν θα έλεγα ότι φημίζομαι για τις καλλιτεχνικές μου ανησυχίες .....θα έλεγα ότι ειδικά το απολιθωμένο δημιούργημα είναι πραγματικά μεγαλειώδης μπούρδα … ότι δηλαδή σκεφτόμουν τότε που κάποιος μου εξηγούσε ένα "έργο τέχνης" (ένα τσίγκινο ποτιστήρι πάνω σε ένα πατίνι) ότι αναπαριστά την "κατάρριψη της παραδεδομένης ακινησίας του αντικειμένου"...... με άλλο λόγια ....με αφηνει παγερά αδιάφορο αυτό το "πράμα".
Τέλος πάντων ...μέσα σε ενα φόρουμ για ρολόγια δεν ξέρω εάν θα μπορούσε ποτε΄ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης να αποσπάσει εύσημα ωστόσο πιστεύω ότι ο στόχος του να κεντρίσει το ενδιαφέρον (έστω και αρνητικό) επετεύχθει .......το εάν είναι παπαριά ή όχι θα το κρίνει ο ιστορικός του μέλλοντος και ο ισολογισμός της εταιρείας του.....παπαρο-δίαιτοι πάντως είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν σε αυτή την κοινωνία ...τι θα πειράξει να ξεκόψουν μερικοί και να πάρουν και ένα ρολογάκι παραπάνω...ο βωμός της τέχνης έχει τεράστια χωρητικότητα...
Εάν θέλω να είμαι υποκειμενικός …και επειδή δεν θα έλεγα ότι φημίζομαι για τις καλλιτεχνικές μου ανησυχίες .....θα έλεγα ότι ειδικά το απολιθωμένο δημιούργημα είναι πραγματικά μεγαλειώδης μπούρδα … ότι δηλαδή σκεφτόμουν τότε που κάποιος μου εξηγούσε ένα "έργο τέχνης" (ένα τσίγκινο ποτιστήρι πάνω σε ένα πατίνι) ότι αναπαριστά την "κατάρριψη της παραδεδομένης ακινησίας του αντικειμένου"...... με άλλο λόγια ....με αφηνει παγερά αδιάφορο αυτό το "πράμα".
Τέλος πάντων ...μέσα σε ενα φόρουμ για ρολόγια δεν ξέρω εάν θα μπορούσε ποτε΄ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης να αποσπάσει εύσημα ωστόσο πιστεύω ότι ο στόχος του να κεντρίσει το ενδιαφέρον (έστω και αρνητικό) επετεύχθει .......το εάν είναι παπαριά ή όχι θα το κρίνει ο ιστορικός του μέλλοντος και ο ισολογισμός της εταιρείας του.....παπαρο-δίαιτοι πάντως είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν σε αυτή την κοινωνία ...τι θα πειράξει να ξεκόψουν μερικοί και να πάρουν και ένα ρολογάκι παραπάνω...ο βωμός της τέχνης έχει τεράστια χωρητικότητα...
Re: παλαιολιθικο ρολοι ......
Απλά, άψογος...
Φιλικά
Κωστής
ΥΓ. Ειδικά για τα τουρμπιγιόν και οι δύο εξηγήσεις που έδωσες έχουν το ίδιο νόημα και αυτό είναι η απωθέωση του τουρμπιγιόν ως έργου καλλιτεχνικού, δηλαδή οπτικά και αισθητικά και όχι ως μηχανισμού για να μας εξασφαλισει ακριβέστερη καταγραφή της ώρας, όπως γράφουν όλα τα δελτία Τύπου των εταιρειών που παρουσιάζουν κάποιο τουρμπιγιόν. Αυτό ακριβώς ήθελε να πει. Ότι το τουρμπιγιόν το αγοράζεις για την ομορφιά του. Εγώ σου βάζω δύο που δουλεύουν από 12 ώρες το καθένα (ξεκινάει το ένα, σταματάει το άλλο και γι αυτό δεν μπορούμε να λέμε ότι δεν έχει ενδιαφέρον από πλευράς ωρολογοποιίας), κοίταξέ τα, θαύμασέ τα, μην σε μπερδεύει το αν μετρούν καλύτερα το χρόνο από την κουζίνα σου. Δεν τα αγόρασες γι αυτό και αν το έκανες, κάνεις λάθος.
Φιλικά
Κωστής
ΥΓ. Ειδικά για τα τουρμπιγιόν και οι δύο εξηγήσεις που έδωσες έχουν το ίδιο νόημα και αυτό είναι η απωθέωση του τουρμπιγιόν ως έργου καλλιτεχνικού, δηλαδή οπτικά και αισθητικά και όχι ως μηχανισμού για να μας εξασφαλισει ακριβέστερη καταγραφή της ώρας, όπως γράφουν όλα τα δελτία Τύπου των εταιρειών που παρουσιάζουν κάποιο τουρμπιγιόν. Αυτό ακριβώς ήθελε να πει. Ότι το τουρμπιγιόν το αγοράζεις για την ομορφιά του. Εγώ σου βάζω δύο που δουλεύουν από 12 ώρες το καθένα (ξεκινάει το ένα, σταματάει το άλλο και γι αυτό δεν μπορούμε να λέμε ότι δεν έχει ενδιαφέρον από πλευράς ωρολογοποιίας), κοίταξέ τα, θαύμασέ τα, μην σε μπερδεύει το αν μετρούν καλύτερα το χρόνο από την κουζίνα σου. Δεν τα αγόρασες γι αυτό και αν το έκανες, κάνεις λάθος.
- eisenberg
- sensei
- Δημοσιεύσεις: 10352
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 7:56 pm
- Τοποθεσία: Raccoon City
- Has thanked: 1049 times
- Been thanked: 1287 times
Re: παλαιολιθικο ρολοι ......
Ευστοχα σχολια και τοποθετησεις παιδια
Ψάχνω για το τέλειο ρολόι...ελπίζω να μην το βρω ποτέ!
Re: παλαιολιθικο ρολοι ......
Το πρόβλημα δεν είναι το καντράν και το υλικό του.
Απλά υπήρχε πιο κατάλληλη μάρκα για να βάλει το καντράν...
Φιλικά
Κωστής
Απλά υπήρχε πιο κατάλληλη μάρκα για να βάλει το καντράν...
Φιλικά
Κωστής
- antonis_ch
- Δημοσιεύσεις: 7929
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 9:09 am
- Has thanked: 51 times
- Been thanked: 391 times