Το κοιτας, σκεπτεσαι τους μηχανισμούς - γραναζάκια - κινήσεις - δίσκοι, κλπ και ......ζαλίζεσαι !
Κ Ο Σ Μ Η Μ Α ! ! ! !
Πόσο κοστίζει ( περίπου ? )
Αυτό, δεν είναι να το φοράς. Ειναι να το χαζεύεις.
Το κοιτας, σκεπτεσαι τους μηχανισμούς - γραναζάκια - κινήσεις - δίσκοι, κλπ και ......ζαλίζεσαι !



