Σημερα φοραμε....(2)

Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 45470
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 44011 times
Been thanked: 9832 times

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσίευση από Megalos »

gep έγραψε: Τρί Ιουν 09, 2026 4:39 pm Καλησπέρα Εικόνα

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Classic πια :good:
These users thanked the author Megalos for the post:
gep (Πέμ Ιουν 11, 2026 5:24 pm)
Rating: 7.69%
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Άβαταρ μέλους
ppana
Δημοσιεύσεις: 1116
Εγγραφή: Τρί Απρ 18, 2017 4:19 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 5371 times
Been thanked: 2975 times

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσίευση από ppana »

Καλημέρα
Εικόνα


Sent from my iPhone using Tapatalk
These users thanked the author ppana for the post (total 3):
kalvetfl67 (Πέμ Ιουν 11, 2026 3:11 pm) • gep (Πέμ Ιουν 11, 2026 5:24 pm) • Megalos (Παρ Ιουν 12, 2026 8:38 pm)
Rating: 23.08%
"If we lose the war in the air we lose the war and we lose it quickly."
Field Marshal Bernard Montgomery
gep
Δημοσιεύσεις: 4087
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
Has thanked: 7597 times
Been thanked: 6867 times

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσίευση από gep »

Καλησπέρα Εικόνα

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

These users thanked the author gep for the post (total 3):
kalvetfl67 (Πέμ Ιουν 11, 2026 7:19 pm) • nick10 (Πέμ Ιουν 11, 2026 9:10 pm) • Megalos (Παρ Ιουν 12, 2026 8:38 pm)
Rating: 23.08%
Wolf-
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 07, 2026 2:42 pm
Has thanked: 3 times
Been thanked: 282 times

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσίευση από Wolf- »

Εικόνα
These users thanked the author Wolf- for the post (total 4):
kalvetfl67 (Πέμ Ιουν 11, 2026 7:19 pm) • gep (Πέμ Ιουν 11, 2026 7:46 pm) • nick10 (Πέμ Ιουν 11, 2026 9:10 pm) • Megalos (Παρ Ιουν 12, 2026 8:38 pm)
Rating: 30.77%
Άβαταρ μέλους
nick10
moderator
Δημοσιεύσεις: 11996
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 5:12 pm
Has thanked: 7207 times
Been thanked: 12409 times
Επικοινωνία:

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσίευση από nick10 »

Καλησπέρα σε όλους, με κάτι καινούριο :cheer:
Εικόνα
These users thanked the author nick10 for the post (total 5):
gep (Πέμ Ιουν 11, 2026 9:40 pm) • kalvetfl67 (Πέμ Ιουν 11, 2026 11:41 pm) • I. MANH (Παρ Ιουν 12, 2026 8:00 am) • Megalos (Παρ Ιουν 12, 2026 8:38 pm) • Σιδ.Σταυρος (Σάβ Ιουν 13, 2026 8:47 pm)
Rating: 38.46%
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Fb: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/

Το γούστο μου είναι απλό, διαλέγω πάντα το καλύτερο...
Εικόνα
gep
Δημοσιεύσεις: 4087
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
Has thanked: 7597 times
Been thanked: 6867 times

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσίευση από gep »

nick10 έγραψε:Καλησπέρα σε όλους, με κάτι καινούριο :cheer:
Εικόνα
Καλορίζικο Νίκο, όμορφο και ποιοτικό. Να το χαίρεσαι.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

These users thanked the author gep for the post:
nick10 (Πέμ Ιουν 11, 2026 9:57 pm)
Rating: 7.69%
Άβαταρ μέλους
nick10
moderator
Δημοσιεύσεις: 11996
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 5:12 pm
Has thanked: 7207 times
Been thanked: 12409 times
Επικοινωνία:

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσίευση από nick10 »

gep έγραψε: Πέμ Ιουν 11, 2026 9:39 pm
nick10 έγραψε:Καλησπέρα σε όλους, με κάτι καινούριο :cheer:
Εικόνα
Καλορίζικο Νίκο, όμορφο και ποιοτικό. Να το χαίρεσαι.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο 🙏🙏
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Fb: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/

Το γούστο μου είναι απλό, διαλέγω πάντα το καλύτερο...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
kalvetfl67
moderator
Δημοσιεύσεις: 2089
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 24, 2022 12:36 am
Has thanked: 3617 times
Been thanked: 2311 times

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσίευση από kalvetfl67 »

Καλοφόρετο το MIDO
These users thanked the author kalvetfl67 for the post:
nick10 (Παρ Ιουν 12, 2026 12:05 am)
Rating: 7.69%
Άβαταρ μέλους
nick10
moderator
Δημοσιεύσεις: 11996
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 5:12 pm
Has thanked: 7207 times
Been thanked: 12409 times
Επικοινωνία:

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσίευση από nick10 »

kalvetfl67 έγραψε: Πέμ Ιουν 11, 2026 11:42 pm Καλοφόρετο το MIDO
Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο 🙏🙏
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Fb: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/

Το γούστο μου είναι απλό, διαλέγω πάντα το καλύτερο...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ppana
Δημοσιεύσεις: 1116
Εγγραφή: Τρί Απρ 18, 2017 4:19 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 5371 times
Been thanked: 2975 times

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσίευση από ppana »

Καλοφόρετο Νίκο

Εικόνα


Sent from my iPhone using Tapatalk
These users thanked the author ppana for the post (total 5):
nick10 (Παρ Ιουν 12, 2026 12:46 pm) • kalvetfl67 (Παρ Ιουν 12, 2026 7:25 pm) • Megalos (Παρ Ιουν 12, 2026 8:39 pm) • gep (Παρ Ιουν 12, 2026 10:03 pm) • Σιδ.Σταυρος (Σάβ Ιουν 13, 2026 8:47 pm)
Rating: 38.46%
"If we lose the war in the air we lose the war and we lose it quickly."
Field Marshal Bernard Montgomery
Απάντηση