Από άλλη οπτική γωνία
-
gep
- Δημοσιεύσεις: 4088
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
- Has thanked: 7604 times
- Been thanked: 6868 times
Από άλλη οπτική γωνία
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 45470
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 44011 times
- Been thanked: 9832 times
Re: Από άλλη οπτική γωνία
ειδα ολο το βιντεο .... πολυ ενδιαφερον
ειδικα για τις υπεραξιες πολλων εταιρειων
ενα bambino θα το ηθελα
ειδικα για τις υπεραξιες πολλων εταιρειων
ενα bambino θα το ηθελα
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
- kalvetfl67
- moderator
- Δημοσιεύσεις: 2089
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 24, 2022 12:36 am
- Has thanked: 3621 times
- Been thanked: 2312 times
Re: Από άλλη οπτική γωνία
Αποφευγει βέβαια αναφορα σε εξωφρενικές κερδοφορίες τύπου Richard Mille
Πχ ένα RM 17-02 κοστίζει στην εταιρεία 70-140.000 ευρω και πουλιέται κοντά στο 1 Μ
Για το ίδιο μοντέλο η τιμή στο Chrono24 παιζει κοντά στα 600.000 ευρω 1-2 ετών
Πχ ένα RM 17-02 κοστίζει στην εταιρεία 70-140.000 ευρω και πουλιέται κοντά στο 1 Μ
Για το ίδιο μοντέλο η τιμή στο Chrono24 παιζει κοντά στα 600.000 ευρω 1-2 ετών