![Εικόνα](http://uploads.tapatalk-cdn.com/20240210/6f328f33413aaf39e8bdc3d8dc7ddd7f.jpg)
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Ειδικά στα πλοια, κατα την διάρκεια πλόων, η ώρα διορθώνεται παραδοσιακά, στις 12.00 το μεσημέρι, όπου γίνεται και επιβεβαίωση του στίγματος πορείας. Φυσικά πλέον με την χρήση των δορυφορικών επικοινωνιών, κάποια πράγματα έχουν αλλάξει ως προς την διαδικάσία, αλλά, ειδικά στο ναυτικό, οι παραδόσεις παραμένουν.
Δεν μου είχε περάσει από το μυαλό ότι θα μπορούσε να είναι στρατιωτικό λόγω μεγέθους. Όσο για τον John Harrison, αν ποτέ φτιάξω τον υπολογιστή μου θα ψάξω για φωτογραφία από grasshopper κινέζικο αντιγραφή των αρχικών ρολογιών του Harrison που δυστυχώς δεν αγόρασα λόγω μεγέθους και δυσκολίας μεταφοράς.Giorgos_I έγραψε:Ειδικά στα πλοια, κατα την διάρκεια πλόων, η ώρα διορθώνεται παραδοσιακά, στις 12.00 το μεσημέρι, όπου γίνεται και επιβεβαίωση του στίγματος πορείας. Φυσικά πλέον με την χρήση των δορυφορικών επικοινωνιών, κάποια πράγματα έχουν αλλάξει ως προς την διαδικάσία, αλλά, ειδικά στο ναυτικό, οι παραδόσεις παραμένουν.
Μην ξεχνάμε, την σπουδαιότητα της ώρας για την πορεία ενός πλοίου, ειδικά σε ωκεανοπορεία τα παλαιότερα χρόνια. Μέχρι την κατασκευή ενός αξιόπιστου χρονομέτρου, η ναυσιπλοϊα ήταν ..........ζαριά. Μετά την επιβεβαίωση της κατασκευής του John Harrison, η ναυσιπλοϊα έγινε πιο ασφαλής και πλέον το στίγμα πιο σίγουρο. Ετσι, κατακυριεύτηκαν οι θάλασσες.
Ομορφιές